PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

מאתר נזילות מים

מאתר נזילת מים

 

נזילה הקיימת במבנה, יכולה לגרום לבעיות כגון נזק בקיר וביסודות. היעדר טיפול מתאים יגרום לנפיחות בקירות, הרצפות תתרוממנה וכן, עובש ולחות יופיעו. יש לציין כי מצב של עובש, יכול לגרום למחלות ונזק בריאותי הן לבני אדם והן לחיות מחמד. זו הסיבה שיש להזמין מאתר נזילות מים. איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, גורמת לכך שניתן יהיה לראות מבעד לקירות את הצנרת הפגומה. גם באמצעות מכשור נוסף, כגון סטטוסקופ, ניתן יהיה לגלות נזילות. ניתן להקשיב באמצעות הסטטוסקופ לקירות ולרצפות באמצעות תהודה. באופן זה, ניתן יהיה באופן נקודתי, למצוא את מקום הנזילה.

 

היום עובדים יותר עם מצלמות תרמיות, אשר באמצעות אינפרה אדום, אפשר יהיה לזהות את הנזילה כאשר ישנו הפרש של טמפרטורה, ניתן יהיה לזהות את מקורה של הנזילה. היתרון הוא שמי שהוא מאתר נזילות מים מתמחה בגילוי הנזילה באמצעות מכשירים משוכללים, אשר באמצעותם לא ייגרם נזק לקירות או לרצפות הבית. מצד אחד בדיקה זו עולה לא מעט, אך מצדד שני ההוצאות על תיקון של קירות ורצפות, כאשר הגילוי לא נעשה באמצעות מכשור זה, יעלה הרבה יותר כסף.

אל תחכו לרגע האחרון – הזמינו מאתר נזילות

אנשים רבים אינם יודעים, כי בדיקה של מאתר נזילות מים אינה חייבת להתבצע ברגע האחרון, היות וכל חברת אינסטלציה, תמליץ לכם לבצע בדיקה חד שנתית, לאיתור נזילות, כך שאם תתגלה נזילת מים סמויה, ניתן יהיה לעלות עליה בזמן. שיטה נוספת של איתור נזילות מים, הינה באמצעות של מכשיר לאיתור נזילות באמצעות גז. גז זה הוא צבעוני ואינו רעיל. הגז עולה באזור אשר שם ישנם מים קרים, לחות או רטיבות. שיטה זו, הינה יעילה ביותר, כאשר היא מאפשרת זיהוי חכם ויעיל, מבלי לפגוע במבנה. שיטה זו, חוסכת הרבה זמן וכסף וכן, אין צורך בהוצאות ולכלוך של שיפוצים מאסיבים והרס של חלקים במבנה הפנימי או החיצוני.

 

בכל מה שנוגע לפתרונות של תיקון, לאחר שאדם שהוא מאתר נזילות מים במקצועו, מגיע לבעיה, ניתן יהיה למצוא שיטות יעילות לתקן את הנזילה ולהחזיר את אורח החיים התקין. ישנן נזילות שקשורות לאיטום, או כאשר יש להחליף מרזבים, התקנת מערכת אינסטלציה חדשה, שאיבה של לכלוך מהביוב, סילוק של עובש ולחות וכדומה. תיקון יעיל זה, לאחר איתור מהיר של הנזילה, ימנע להקס המבנה, כשאר עולים על התקלה בזמן.  רק באמצעות אנשי מקצוע כאשר האינסטלטור עצמו, הינו גם מאתר נזילות מים וגם מנוי על התיקון המקצועי של התקלה, יאפשרו לכם להיות שקטים לתקופה ארוכה, כאשר המבנה אינו בסכנה כאשר קיימות נזילות סמויות.

 

היום האינסטלטורים לא פועלים על פי ניחוש כי אם הם מאתרים נזילות  במכשור משוכלל

 

היום רוב חברות האינסטלציה והאינסטלטורים בכלל, כבר אינם צריכים ללכת על פי ניחוש או אינסטינקט, על מנת לאתר נזילות מים, היות והיום קיים מכשור שהוא מאתר נזילות מים באופן מהיר ומדויק, מה שחוסך זמן וכסף, הן ללקוחות והן לחברות האינסטלציה. ישנן מצלמות תרמיות, מצלמות רובוטיות או מצלמות צינור שהן מחוברות אל סיב אופטי, אשר מותאם באורכים שונים, למבנה הצנרת.  ניתן לדייק גם בחציבה שהיא קטנה בהרבה, מאשר באמצעות ניחוש וניסיון על פי השיטה הישנה, כאשר לא היה קיים ציוד טכני משוכלל כמו היום.

 

הפעל מצלמות לאיתור נזילות ושאר הציוד הנלווה דורשת יכולת והכשרה שאין לכל האינסטלטורים. על מאתר נזילות מים, יש לדעת לשלוט מרחוק בציוד, לכוון , או לנוע בתוך הצנרת ולפענח את הנתונים שהמצלמה מעבירה. אם ישנו אינסטלטור, אשר מחזיק בציוד המשוכלל ביותר, אך הוא אינו מקצועי דיו, הוא לא יצליח בתור מאתר נזילות מים. זו הסיב כי גם על אינסטלטור, לא מומלץ להתפשר. זו הסיבה שלא צריך למצוא אינסטלטור זול, אשר מצד אחד יביא עימו ציוד משוכלל לאיתור נזילות, אך מצד שני, עבודתו תהיה חובבנית.  בעיות רטיבות, נפוצות יותר בימי החורף, אבל הן עשויות לצוץ גם בשאר חודשי השנה, כאשר קיים בלאי בצנרת ויש להחליף חלק מהצנרת או אפילו את כל התשתית, אם מדובר על מערכת ישנה הקיימת מעל שני עשורים.

 

השקעה בצנרת המים היא השקעה חכמה לטווח הארוך

 

זה ידוע, כי ללא מים, קשה להתנהל בבית או בבית העסק. לכן, יש לגלות מוקדם את הבעיה בצנרת המים. כאשר אתם מבחינים בסימני רטיבות על התקרה, בקירות, יש להזמין מיד מאתר נזילות מים. גם כאשר המים עולים מרצפות הבית, זהו סימן מובהק של נזילות מים ולכן, כדאי לקרוא למומחה באינסטלציה על מנת שיאתר את מיקום הנזילה ויתקן אותה באופן מקצועי. ההשקעה בתיקון התשתית או צנרת המים בכלל, הינה השקעה נבונה לטווח הארוך. מים גורמים לנזקים בלתי הפיכים למבנה ואף עשויים להעמיד את המבנה ובני הבית בסכנה. זו הסיבה כי בדיקה תקופתית, יכולה להקדים תרופה למכה.

 

אנשים רבים אשר רוכשים דירה מיד שנייה, עושים בחוכמה כאשר הם מזמינים מאתר נזילות מים, כך הם יוכלו לדעת אם קיימות בעיות בתשתית המים ואף יוכלו להוריד ממחיר הדירה, כאשר האינסטלטור יגיש הצעת מחיר, הכוללת דו”ח מסודר של התיקון שיש לבצע כאשר דו”ח זה הוא ממוחשב באמצעות הציוד המשוכלל של איתור הנזילות. אף אחד אינו מעוניין לרכוש “חתול בשק” ולכן, במיוחד כאשר מדובר על הרכישה היקרה ביותר בחייו של אדם, יש לבדוק היטב את התשתיות בו, כאשר תשתית המים היא מבין החשובות ביותר. ניתן כבר למצוא את נקודות התורפה במערכת האינסטלציה, כך שהתיקון יהיה זול יותר ולא ייווצר מצב של הזנחה, אשר גם תזיק למבנה עצמו וגם תיפגע בכם כספית, כאשר התיקון יעלה כסף רב.
איתור נזילות מים יכול להבצע גם בחנות חיתולים למבגורים.

אילו סוגים של נזילות ניתן לבצע באמצעות מאתר נזילות מים?

באמצעות מאתר נזילות מים, ניתן למצוא סוגים שונים של נזילות וכן בעיות באיטום הנכס כגון:

 

מצלמה התרמית שהיא למעשה מאתר נזילות מים, כולל מצלמה תרמית המזהה את ההצטברות של נוזלים באזורים שונים. גם בדיקה אקוסטית מסייעת לגלות נזילות לעומק. מצלמות אופטיות, מיועדות למערכת ותשתיות ביוב ובדיקות של שעוני לחץ. מצלמות אלה ניחנות ברגישות של 0.04 של מאית המעלה. הכוונה היא לדיוק רב בזיהוי הנזילה, מה שעין אנושית אינה יכולה להבחין. הדו”ח של הבדיקה לאיתור נזילת מים, מראה תמונות מדויקות וברורות, איור ודיוק בליקויים, הנחיות לתיקון הנזילה ועלויות של תיקון התקלה.

 

נזילות מים, נחשבות לאחד מליקויי הבנייה החמורות והקשות. מים גורמים לבעיות רבות במבנה והעלויות גבוהות. זה כלל אינו פשוט לבצע איתור של דליפת מים ולכן, רק מאתר נזילות מים מקצועי, יוכל לעלות על התקלה ולפתור אותה בצורה מדויקת ומקצועית. בשל השכלולים הרבים הקיימים היום, אפשר לזהות את הבעיה. תוך זמן קצר וללא כל מאמץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן