PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור רטיבות

איתור רטיבות

רטיבות, כגון נוזלים אשר נאגרו בקירות או תחת הרצפות, ייגרמו לדירה או לדירת השכן, במידה ואתם גרים בניין מגורים משותף, לבעיות חמורות כגון כתמי רטיבות ועובש על הקירות, קצר חשמלי, נזק לריהוט ופטריות. מדובר גם על נזק בריאותי אשר פוגע במערכת הנשימה. לא תמיד הבעיה נובעת מכם, כי אם מדירת השכן, למרות שהשקעתם בתשתיות האינסטלציה. במקרה זה, יש להזמין חברת אינסטלציה אשר תבצע בדיקת איתור רטיבות. בדיקה זו, נעשית באמצעות ציוד תרמי משוכלל אשר פועל על אינפרה אדום. כאשר התקלה מתגלה, ניתן יהיה להתחיל בתיקון הבעיה. אם מדובר ברטיבות בקיר בשל צינור שנסדק, יש צורך בהחלפת צינור אחד או יותר.

 

אם מדובר ברטיבות שנמצאת תחת הרצפות, טיפול זה, לאחר איתור רטיבות, ייקח זמן רב יותר, היות ויש להמתין שהרטיבות תתייבש, אחרת ייווצר עובש. לעיתים מדובר על איטום שלא נעשה באופן מקצועי והוא זה שגורם לבעיות רטיבות, במיוחד אם מדובר על חדרים רטובי כגון חדר האמבט או המטבח הזנחה של רטיבות, עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך למבנה עצמו. אנשים שמודעים לבעיות הנמצאות במערכת המים, דואגים לבצע איתור רטיבות באופן קבוע אחת לשנה, על מנת לתפוס תקלות בזמן שיעלו פחות, מאשר הזנחה אשר עשויה לעלות לכם ביוקר רב. גם בעיה באיטום הגג, עשויה להוות מקור לרטיבות ולכן, אם זו אכן הבעיה, יש לפנות לאנשי איטום מקצועיים, אשר יפתרו את הבעיה. לרוב נזילות כאלה נראות בימי החורף הגשומים.

 

כיצד ניתן לראות סימנים של רטיבות בבית?

 כאשר ישנם סימנים של קילוף צבע או טיח בקירות הבית, כתמי עובש שחורים, יש ליצור מיד קשר עם חברת איתור נזילות. כאשר מדובר על נזילת מים תחת הרצפות, הריצוף באזור הרטיבות יחליף צבע או שהריצוף באזור זה יתנדנד, מה שמראה על רטיבות תחת הרצפות. גם סדקים במעטפת החיצונית של המבנה, עשויים לגרום לבעיה של רטיבות וגם את זה, ניתן לפתור באמצעות איתור רטיבות, ע”י מכשור תרמי שיוכל להצביע בבירור על סדקים שמקורם בקירות החיצוניים. אם הרטיבות בבית כבר נמשכת זמן רב מדי, סביר להניח כי האזורים כבר מלאים בלחות והטיפול בתקלה זו, יימשך זמן רב יותר ואף יהיה מורכב בהרבה יותר.

 

בישראל, ישנן חברות אינסטלציות וותיקות, אשר משתמשות עם ציוד של איתור רטיבות. חברה אשר מכבדת את עצמה, תחזיק בציוד המשוכלל ביותר והאיכותי ביותר, מה שיחסוך זמן יקר ועבודה הן לחברה עצמה והן ללקוחות עצמם. אין צורך כמו לפני שנים רבות, לשבור קירות בבית ולגרום להרס ונזק רב בעת תיקון הקירות. בגלל שיטות משוכללות ומתקדמות של איתור רטיבות, ניתן יהיה לחצוב חלק קטן בקיר ולתקן את התקלה. איתור המיקום המדויק באמצעות מצלמה תרמית, הוא זה שיגרום לתיקון יעיל ומהיר והבית יחזור לתפקד כהרגלו. יש לציין, כי לא רק במבנים ישנים, ישנה בעיה של רטיבות, כי אם גם בדירות או בתים חדשים. זו הסיבה כי יש לבצע איתור נזילות, גם בעת רכישת הנכס, מה שימנע מכם אי נעימות והוצאות מרובות לאחר הכניסה שלכם לנכס.

 

צילום צנרת לאיתור רטיבות – המענה המושלם לתיקון יעיל

למעשה איתור רטיבות, נעשה באמצעות מצלמות משוכללות כאשר פעולה זו אף נקראת גם צילום צנרת. ניתן יהיה להחליף חלפים שונים בצנרת המים גם בשלט רחוק באמצעות שימוש בציוד משוכלל. חברת אינסטלציה בסוף התיקון תיתן לכם קבלה שהיא מהווה גם את האחריות על תיקון הצנרת, כאשר קבלה זו, תכלול  תשלום על איתור רטיבות. השימוש בכלים וציוד משוכלל, בהחלט משדרג את השירות והמקצועיות של חברת האינסטלציה שאותה הזמנתם למטרת איתור רטיבות ותיקון התקלה. שימוש במצלמות המיועדות למטרת איתור רטיבות הופך לתיקון להיות פשוט וקל יותר ובמינימום זמן. ציוד זה יעיל הן לחברות האינסטלציה והן ללקוחות.

 

יש לציין, כי כל התקלות של רטיבות או נזילות, מתחילות בשלב של איתור רטיבות ואז, ממשיכים לטיפול הנכון בתקלה. ישנם אנשים שיש להם ביטוח מבנה והעלות של התיקון, תהיה זולה יותר כאשר הם יצטרכו לשלם דמי השתתפות עצמית, מה שיהיה זול יותר מאשר אנשים שאין להם ביטוח דירה או מבנה. יש לציין כי בעיית רטיבות פוגמת גם בריהוט וברוש הנמצא בביתכם. מיותר לציין, כי קיימת סגנה של ממש והכוונה היא לסכנת התחשמלות אם הרטיבות מגיעה למערכת החשמל בבית. הרבה כבר דובר על החשיבות של איתור רטיבות. הבעיה היא שמערכת המים והביוב אינן נראות לעין וזה מה שבדיוק  גורם לנו להיות שאננים. עד לפני עשור, לא ניתן יהיה לבצע בדיקת איתור רטיבות ע”י מצלמות תרמיות וציוד משוכלל אחר. היום כל חברת אינסטלציה מחזיקה ציוד זה בשל החשיבות הרבה שלו לאיתור מדויק ומהיר ותיקון של התקלה באופן המקצועי ביותר. 

 

בדיקות משוכללות לאיתו רטיבות וללא הרס של הקירות או הרצפות

זו הסיבה כי שירות זה של איתור רטיבות, הפך לפופולארי בקרב אנשים רבים שהבינו מה היתרונות הרבים של בדיקת איתור רטיבות. בדיקה זו, תקפה לכל סוגי הצנרת, אם היא עשויה מפלסטיק, ברזל, נחושת ועוד. יש להיות עם האצבע על הדופק, היות ונזקי מים הינם הנזקים החמורים ביותר למבנה, כשאר הזנחה ממושכת יכולה לגרום גם לסכנת המבנה עצמו, במיוחד אם הרטיבות חודרת ליסודות המבנה עצמו. איתור רטיבות שיהיה ממוקד, מאפשר למעשה ראייה מבעד לקירות. איתור רטיבות, למעשה מונע שבירה והריסה מיותרת של רצפות או קירות הבית. ניתן יהיה לזהות כבר בשלב המוקדם של הנזילה. שימוש בציוד תרמי, מסייע לקצר את משך התיקון ניתן אף לבצע בדיקות מעקב באמצעות ציוד משוכלל זה.

 

רגע לפני שתזמינו חברת איתור רטיבות, מומלץ כי תבדקו בעצמכם אם אכן יש לכם נזילה בבית. יש לסגור את ברזי הבית וכל מקור מים נוסף. יש לבדוק את שעון המים. אם המחוג מסתובב, סימן שאכן אתם סובלים מבעיית נזילה. לפעמים הבעיה היא הרבה יותר פשוטה, כגון החלפת גומייה אבל אם לא תגלו, כי אינכם חברת אינסטלציה מקצועית, אז זה הזמן הנכון להזמין שירות מקצועי של איתור רטיבות ותיקונה.בגלל שקיימות המון חברות אינסטלציה, יש למצוא את הוותיקה וזו שהיא בעלת מוניטין רב וחוות דעת חיוביות. אם אין לכם המלצות או שעברתם לאזור חדש, תוכלו למצוא ברשת חברות מובילות או להיכנס לפורומים של אינסטלציה ששם ניתן למצוא חוות  דעת של גולשים, כאשר מדובר על חברות אינסטלציה אשר  נותנות שירות באזור שלכם.  

 

החשיבות של איתור רטיבות בזמן

ככל שהזמן עובר ויש לכם רטיבות בבית, כך הנזק יהיה רב יותר. יש לשים לב במיוחד מבנים ישנים או כאלה שלא הוחלפו בהם תשתיות מים וביוב מעל ל-20 שנה. ההמלצה ש כל חברת אינסטלציה היא לבצע איתור רטיבות לפחות אחת לשנה אם המבנה שלכם עולה על הקריטריונים הללו. איתור רטיבות באמצעות ציוד תרמי, אף תוזיל את עלות התיקון וכן, מונעת כאמור שבירות מיותרות של הקירות. היום כבר אין צורך להגיע למצב אשר בו הנזילה תתגלה לעיין, פשוט הזמינו שירות איתור רטיבות והפתרון יימצא באופן יעיל ומהיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן