PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב

אין מערכת ביוב אשר לא תזדקק להחלפה של מערכת חדשה יותר. כאשר מתחילות הבעיות כגון סתימות שחוזרות על עצמן במערכת הביוב, יש להתייעץ עם חברת אינסטלציה מוכרת וותיקה. יתכן כי הבעיה היא במערכת של צנרת ישנה ואין מנוס, כי אם לבצע החלפת צנרת ביוב. ללא מערכת אינסטלציה תקינה, אף מבנה אם בית, דירה או מבנה תעשייתי, לא יכולים להתקיים. יש לציין כי הצנרת הישנה אינה עמידה כמו חומרי הגלם של צנרת מתקדמת יותר הכוונה היא לצנרת פלסטית או כזו העשויה גם מנחושת ואלומיניום. בגלל שקיימים הרבה מבנים ישנים הבעיה של בלאי, פוגעת ישירות במערכת הביוב והאינסטלציה. זו הסיבה כי כאשר אנשים רוכשים בית או דירה מיד שנייה הדבר החכם והנכון ביותר לעשות, הוא החלפת צנרת ביוב, במיוחד אם גיל המבנה הוא מעל ל-15 שנה. 

 

בעיות כגון הצטברות אבנית, חלודה רטיבות ועוד בעיות הם אלה שגורמות לבעיות במערכת הביוב. כל אחד יודע שעל מנת לפתור את הבעיה של סתימות במבנה ישן יש לבצע החלפת צנרת ביוב פעם אחת ולתמיד  כאשר ההשקעה היא לטווח הארוך מאוד והשקעה זו, תשתלם לכם במיוחד. יש להימנע מתופעה של פיצוץ הצנרת באמצעות החלפת צנרת ביוב מישנה לחדשה. בדרך זו, תהיו שקטים יותר שלא תהיינה אי אילו שהן תקלות במערכת הביוב. רבים הם אלה, אשר רוכשים נכס מיד שנייה ועל מנת להקל על עצמם בזמן הרכישה ולאחר מכ בשלב השיפוצים הם פשוט מזמינים חברת אינסטלציה אשר תבצע עבורם החלפת צנרת ביוב. מבנה ישן עשוי להיות זול יותר ובעל פוטנציאל רב, אך מצד שני יש לדאוג כי התשתיות במרכזיות במבנה יוחלפו כגון מערכת החשמל וכן החלפת צנרת ביוב.

מתי מומלץ לבצע החלפת צנרת ביוב?

יש לבצע החלפת צנרת ביוב, כאשר ישנן סתימות חוזרות בביוב וכאשר אתם יודעים כי כבר 20 שנה לא הוחלפה תשתית ביוב חדשה. יש לציין כי מערכת של ביוב חדשה, עשויה מחומרי גלם חדישים אשר מחזיקים מעמד הרבה יותר שנים, מאשר מערכת ביוב ישנה שעשויה מברזל וחומרים שעשויים להחליד ולהיסדק ומכאן פיצוץ בצנרת הביוב זה שאלה של זמן. יש לציין כי גם מבחינת צריכת המים והן מבחינת כל מערכת האינסטלציה צנרת חדישה ומערכת ביוב חדשה, תחסוך לכם המון. למשל צנרת העשויה משלוש שכבות של פלסטיק  העמיד בפני מים והצנרת האיכותית השנייה הינה צנרת העשויה נחושת. הצנרת החדשנית יותר עשויה ממערכת של צינור בתוך צינור. מדובר  על צינור האחראי על הובלת המים. צנרת חדשה זו, הינה חיונית ולכן מומלץ להשקיע כסף לטווח הארוך באמצעות החלפת צנרת ביוב.

 

היתרון הרב הוא  שמדובר על החלפת צנרת ביוב לצנרת איכותית שמחזיקה עשרות שנים עם אפס תקלות ואתם שקטים, כאשר אורח החיים בבית, בעסק או במפעל לא נפגם. צנרת ביוב ישנה שכבר “הזדקנה” יכולה לגרום לחורים ופיצוץ עז מה שיגרום למפגע תברואתי חמור. על מנת לא להגיע למצב לא נעים זה אשר ישתק את הבית לשעות ארוכות וכן ייתכן והשעה תהיה מאוחרת ולא  שגרתית, כך שמומלץ להזמין אחת לשנה חברת אינסטלציה אשר תבדוק את מערכת הביוב, על אחת כמה וכמה אם מדובר על מערכת ביוב ישנה. אם חברת  האינסטלציה תמליץ על החלפת צנרת ביוב, מוטב כי תחליפו לשקט ולהתנהלות תקינה של הבית או בית העסק.

עורכים שיפוץ כללי לבית ישן? החליפו את צנרת הביוב

אם החלטתם לשפץ את הבית ובמיוחד אם מדובר על חדרי האמבט, המטבח וכדומה, הבית שלכם ישן, זו ההזדמנות להזמין חברת אינסטלציה שבהזדמנות זו, תוכל להחליף לכם את מערכת האינסטלציה וכן, תבצע עבורכם גם החלפת צנרת ביוב. כאשר מבצעים  החלפת צנרת ביוב,יש לברר אילו סוגי צנרת נחשבים לאיכותיים ביותר בשוק. ככל שיהיה לכם מידע רב יותר, כך תוכלו להיות מעורים, כי אכן צנרת הביוב הוחלפה במערכת חדישה וחזקה שתחזיק מעמד למשך עשרות שנים, מה  שמהווה יתרון רב.  אל תחכו שמערכת הביוב שלכם תתחיל לעשות בעיות או שתתפקד באופן לא נכון, פשוט בקשו בדיקה מקיפה של מערכת הביוב ואם יש צורך של החלפת צנרת ביוב כי אין ברירה אל תזניחו ובצעו החלפת צנרת ביוב בהקדם. החלפת צנרת ביוב, זה אינו עניין של מה בכך, אבל מצד שני אנו מעוניינים בשקט של שנים רבות וללא תקלות מעצבנות או יקרות. יש לבצע בדיקת שטח מעמיקה והצרכים הנוכחיים והעתידיים של האזור. בתום הבדיקה, חברת האינסטלציה לפני שמתחילה בכלל בהליך של החלפת צנרת ביוב מתכננת היטב את השיפועים הנכונים והמדויקים באופן קפדני. כאשר הבדיקה מסתיימת, חברת האינסטלציה תתכנן מה יהיה קוטר הצנרת בכל נקודה. החברה בוחרת בריכות ביוב וצנרת ביוב שיהיו באיכות הגבוהה ביותר ומחומרים אשר יתאימו למקום. יש לבדוק כי מדובר בחומרי גלם שיש בהם תו תקן ישראלי.  

בקשו המלצות של חברת אינסטלציה המתמחה בהחלפת צנרת ביוב

למרות שמדובר בהליך מורכב, יש לדאוג כי חברת האינסטלציה  תעבוד באופן נקי  ולפי השיטה  החדשה יותר. הכוונה היא לשיטת אל הרס אשר מקובלת היום בקרב חברות אינסטלציה מוכרות ובעלות שם ומוניטין. זו הסיבה שיש לבקש המלצות ממכרים או בני משפחה שכבר ביצעו בעבר הלא רחוק, החלפת צנרת ביוב. ישנו ירון רב בהחלפת צנרת ביוב בשיטת אל הרס, היות ושבילים או מדרכות לא נהרסות ובכך נחסך מכם כסף רב לתיקון ושיפוץ האזור שבו בוצעה החלפת צנרת ביוב. בעלי נכסים שונים, זקוקים למצב  של החלפת צנרת ביוב אחת ל-10-15  שנה ויש להישאר ערניים ולבדוק את המערכת עם השנים. כאשר ישנם סימנים של בעיות במערכת הביוב יש להזמין מיד חבר אינסטלציה על מנת שתבצע בדיקה משוכללת באמצעות  מכשור עדכני שיוכל לצלם ולבדוק את מצב מערכת הביוב, לפני שתבצע החלפת צנרת ביוב.

 

בגלל שמדובר על סכום לא מועט, יש לבצע השוואות מחירים לאחר שכבר קיבלתם הצעת מחיר מחברת אינסטלציה מוכרת. לאחר שבדקתם את המחירים, תוכלו כבר לקבל מידע על חברות אינסטלציה וותיקות שאולי תוכלנה להציע לכם מחיר טוב יותר לגבי החלפת צנרת ביוב.החלפת צנרת ביוב, הינו תהליך שיש לבצע באופן המקצועי ביותר. הזמן של החלפת צנרת ביוב הוא זה שיכריע גם לגבי המחיר של החלפת צנרת ביוב. בעלי מקצוע מנוסים כגון חברת אינסטלציה וותיקה בעלת שם ומוניטין, תוכל לעמוד בציפיות שלכם ולקחת אחריות לגבי התוצאה הסופית של מערכת ביוב חשה שתחזיק מעמד לשנים. יש לבקש אחריות על העבודה מחברת האינסטלציה, כך שתמיד  יהיה לכם למי לפנות בעת הצורך.

 

ידע הוא כוח – חפשו כמה שיותר ידע לגבי חברת אינסטלציה

על מנת שתוכלו לקבל כמה שיותר מידע יש למצוא באתרי הרשת וכן באמצעות המלצות מידע לגבי חברת אינסטלציה ורצוי שתהיינה וותיקות. בררו אם חברת האינסטלציה מחזיקה בציוד  משוכלל ואם היא מגיעה עם צוות מיומן. יש לדרוש קבלה בעת סיום העבודה ואחריות. חברות אינסטלציה מיומנות, אינן פוגעות בתשתיות הקרובות לביוב, מה שמקנה עבודה מדויקת  וביוב שיחזיק למשך עשרות שנים, במיוחד אם המערכת היא איכותית הכולל את הצנרת ובריכות הביוב.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן