PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

מומחה לאיתור נזילות מים

מומחה לאיתור נזילות מים

נזילות מים אשר נגרמות במבני מגורים, יכולות להוות צרות גדולות, על אחת כמה וכמה, כאשר הנזילה היא סמויה. זהו אחד המקרים הנפוצים. מדובר למעשה, על בלאי טבעי נאשר נוצר בצנרת בגלל השנים שחולפות,או שהצנרת עשויה מברזל ופשוט נחלשת עם השנים. ישנם סימנים מובהקים שבאמצעותם, ניתן יהיה להבין כי אכן קיימת נזילה. למשל כאשר שעון המים פועל וכל הברזים סגורים. גם כתמי רטיבות או קילוף של טיח יכול להעיד על נזילה. כאשר קיים חשד של נזילה, עליכם להזמין מיד מומחה לאיתור נזילות מים. אגב, . גם חשבון מים גבוה למשל, יעיד על נזילות מים אם לא השתמשתם בכמות כה גבוהה של מים. ככל שתזהו מקדם את הסימנים על הקירות או את שעון המים אשר מסתובב עדיין ללא סיבה, כך תקדימו תרופה למכה. הסיבה היא שישנם נזקים חמורים למבנה, כולל פגיעה ביסודות המבנה, מה שעשוי עם השנים גרום לסכנת מגורים.

 

כאשר תזמינו מומחה לאיתור נזילות מים, הוא יגיע עם מכשור משוכלל, כאשר מכשור זה שהוא מצלמה תרמית, יסרוק את כל האזורים של הצנרת בקיר וברצפות. לעיתים הנזילה נובעת מהתקה בגל אי ניקוז או סתימה של מרזבים וזה לרוב בימי החורף. גם את זה יבדוק מומחה לאיתור נזילות מים. כאשר תהיה תשובה מדויקת, באמצעות המכשור המשוכלל שמומחה זה מחזיק, ניתן יהיה לעבור לשלב הבא שהוא תיקון הנזילה עצמה. ישנם הרבה מומחים אשר עוסקים בתחום נזילות מים, אך יש לבחור מומחה לאיתור נזילות מים, כאשר הקריטריונים הם ברורים, למשל כאשר הוא וותיק, יש עליו המלצות מחברים או אנשים שונים שאתם מכירים ומוניטין שהולך לפניו. היום, כבר אין צורך לשבור קירות על מנת למצוא צנרת סדוקה או פגומה. באמצעות מכשור משוכלל כגון ציוד תרמי מכל מיני סוגים, ניתן יהיה למצוא את האזור המדויק, לשבור רק חלק מזערי שי הקיר ולהחדיר לקירות צנרת מים חדשה בשיטת אל הרס.

 

פריצת דרך בתיקון נזילות מים במבנים השונים

היום ישנה פריצת דרך משמעותית בכל הקשור אל איתור נזילות  מים ותיקונם. למשל, כאשר הנזילה מתגלה באזורים של מערכת הביוב, ישנו ציוד אשר מתקן בכוחות עצמו את הנזילה.. העלות של תיקון זה, תהיה נמוכה ותר, היות ומדובר בפחות עבודה וכן פחות נזק למבנה.. ניתן באמצעות מומחה לאיתור נזילות מים, למצוא גם כשלים באיטום של הגג, הקירות החיצונים, כשלי איטום במרתפים או במרפסות שמשם  נובעת נזילת המים. יש לציין, כי מומחה לאיתור נזילות מים, יזהה את נתיב חדירת המים ויסמן את תוואי הצנרת שעוברת ברצפה. או בקירות. אפשר לזהות כשלים או דליפה של מים, בכל סוגי הצנרת, אם פלסטיק, נחושת או ברזל. ישנה בדיקה נוספת שהיא מורכבת יותר, אשר אותה יבצע מומחה לאיתור נזילות מים. הכוונה היא לבדיקה של מצלמה בעלת סיבים אופטיים, אשר מוחדרת לצנרת ומצלמת את התוכן שבה. למשל גילוי חורים או סדקים של הצנרת וכדומה.

 

כאשר מומחה לאיתור נזילות מים, משתמש עם ציוד תרמי משוכלל באיכות גבוהה, הוא יכול גם להוציא דו”ח מהמצלמה התרמית, אשר מראה אילו כשלים התגלו ומה יש לתקן. דו”ח זה אף יכול להיות קביל כאשר תובעים קבלן או בעל נכס שלא גילה כי ישנם כשלים חמורים בתשתית המים או הביוב. יש לשמור היטב על תשתית המים והביב, היות ואלה הן התשתיות החשובות של כל מבנה. על מנת להיות דרוכים לגבי מה שקורה בצנרת שמן הסתם היא סמויה ואין אנו יכולים לדעת מה מתרחש בה, יש לבצע בדיקה אחת לשנה- שנתיים באמצעות מומחה לאיתור נזילות מים. בדרך זו, גם אם ישנו איזה שהוא כשל, ניתן יהיה לעלות במהירות על תקלה והעלויות תהייה נמוכות יותר. יש שמזמינים מומחה לאיתור נזילו מים לפני רכישה של דירה, אם מיד ראשונה ואם מיד שנייה, היות ולעולם אין לדעת מה מצב הצנרת של המים או תשתיות הביוב.

 

השוו מחירים של מומחים לאיתור נזילות מים לפני שתחליטו במי אתם בוחרים

זו גם נקודה חשובה, היות וישנן חברות אינסטלציה רבות. אלה הם הקריטריונים הראשונים לבחירה נכונה של מומחה לאיתור נזילות מים. למעשה אין מחיר קבוע מראש והדבר הנכון לעשות הוא להשוות בין כמה חברות אינסטלציה מקצועיות וותיקות באזור מגוריכם. גם המיקום של חברת האינסטלציה הוא חשוב, היות ואין טעם להזמין מומחה לאיתור ת מים האזור רחוק, היות והמחיר של הנסיעה והזמן יהיה גבוה יותר. זו הסיבה כי יש לשאול למשל שכנים או חברים שגרים באזורכם, כך שהם אלה שיוכלו להמליץ לכם על מומחה לאיתור נזילות מים.  כאמור הטכניקה המשוכללת היום הנעשית באמצעות מומחה לאיתור נזילות מים, נעשית באפן מדויק וללא הרס של קירות או מרצפות, כי אם באופן מזערי. היום זה הכלי  במוביל ביותר לאיתור נזילות מכל הסוגים.

 

נזילות מים, יכולות להיגרם מכל מיני סיבות, למשל מאיטום שלא היה מקצועי, בלאי בצנרת, נזילה של דירת השכן מלמעלה ועוד. גילוי  מוקדם של נזילות באמצעות מומחה לאיתור נזילות מים, תוכל  להציל את המבנה וכן לגרום לכם לשלם פחות, כל עוד המבנה לא ניזוק. בעל מקצוע מיומן בתחום האינסטלציה, ידע לקרוא את כל הנתונים ויבין מהיכן מקור הדליפה. גם האיתור של הנזילות וגם התיקון עצמו, נעשה באופן יעיל ומהיר. ישנו עוד ציוד שכל מומחה לאיתור נזילות מים מחזיק, כמו למשל איתור נזילות מים באמצעות חיישן גז. זהו פתרון די יעיל, כאשר מדובר על נזילת מים תת קרקעית. ניתן יהיה לפענח את צינור המים הסדוק ובכך, להגיע לפתרון הטוב ביותר של החלפת הצנרת הפגומה. גם ירידה בלחץ המים בכל ברזי הבית, יכולה להעיד כי אכן קיימת נזילה ביתכם. יש להזמין מיד מומחה  לאיתור נזילות מים על מנת שיוכל לאתר בדיוק רב את הנזילה באמצעות ציוד תרמי.

 

מכשור משוכלל נוסף אשר בעזרתו ניתן יהיה לגלות נזילת מים

קיים מכשור נוסף אשר באמצעותו מומחה לאיתור נזילות מים עושה שימוש. למשל גלאי לחות אשר עשוי לאתר רטיבות בתוך הקיר על הצד הטוב והמדויק ביותר. בדרך זו, נחסכת עבודה מיותרת. גם מכשור שבוסס על שמע ניתן יהיה לשמוע במעמקי הקרקע, מהיכן נובעת הנזילה.  יש לציין, כי נזילת מים עשויה לעלות הרבה, אם אינה מתגלה בזמן. זו הסיבה שיש לדעת לתחזק נכון את תשתית המים באמצעות בדיקות אחת לשנה או שנתיים של מערכת המים.  איתור נזילות ים לפעמים עשוי להיות מורכב, הסיבה היא שמקום הרטיבות אינו בהכרח מראה על מקורה הנכון של נזילת המים. מדובר על אחריות רבה מצדה של חברת האינסטלציה והבחירה הנכונה של אנשי מקצוע, היא זו שתוכל להקנות לכם שקט נפשי בבחירה הנכונה של מומחה לאיתור נזילות מים.  שימו לב, כי מומחה לאיתור נזילות מים, ייתן לכם אחריות על העבודה וכן קבלה, אשר מפרטת בדיוק רב את התקלות, התיקון, החלפים, מחיר העבודה ובתוספת מע”מ כחוק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן