PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

תיקון צנרת ביוב ללא הרס

תיקון צנרת ביוב ללא הרס

השיטות של תיקון צנרת הביוב, השתנו ללא הכר. היום אין צורך בהרס של מרצפות או שבילים, כאשר יש לתקן חלק במערכת הביוב, היות וקיימת שיטה של תיקון צנרת ביוב ללא הרס. שיטה זו, חוסכת לכם נזק והרס סביבתי, זמן ועלויות כספיות גבוהות. שיטת השרוול, הינה אחת מהשיטות הנפוצות ביותר, כאשר יש לחדש צנרת וכן, לתקן קטעים גדולים יותר של קווי הביוב. שיטה נוספת, הינה החדרת טלאי שמתקשח לדפנות הצנרת של הביוב, כאשר שיטה זו, נועדה לתקן סדק בצינור שבור, או שנוצר חור, בעקבות חדירת שורשי עצים לביוב. תחילה, מאתרים את הבעיה, באמצעות ציוד משוכלל, כגון מצלמות ביוב משוכללות, אשר יודעות בדיוק היכן קיימת הבעיה. בזמנו, היו צריכים לשער היכן הבעיה, אך היום, ניתן לזהות בדיוק רב את התקלה וכן, ניתן לתקן אותה בתוך זמן קצר והכי חשוב לא הרס או נזק מיותר.

 

את הבעיה במערכת הביוב, ניתן לאתר באמצעות רובוטים מיוחדים, אשר חודרים למערכת הביוב. ניתן יהיה לראות לפי הגוונים, היכן קיימת הנזילה ולתקנה באופן מידי, באמצעות החלפת הצנרת בשיטה המתקדמת של שרוול או טלאי. יש לדעת, כי רובוטים אלה, מבצעים שני סוגים של עבודות, הסוג הראשון הינו צילום והשני הינו ריסוק של חומרי בנייה חזקים, כגון בטון או ברזל שנותרו מהבנייה. הרובוט, חודר לביוב ומציג על מסך המחשב. השלב הבא, יהיה ריסוק חומרי הבנייה, מבלי לפגוע במערכת עצמה כאשר שיטה זו, נקראת תיקון צנרת ביוב ללא הרס. בסוף העבודה, אפשר יהיה להוציא דו”ח מפורט, אשר יראה את תוצאות העבודה. כולנו יודעים, כי לצנרת הביוב קיים תפקיד חשוב להוביל או להזרים בעצם, את כל מה שמגיע אליה למקומות המתאימים. כל זה קורה מתחת לאדמה, כאשר אין אנו מבחינים במתרחש במערכת הביוב. אנו מתעוררים, כאשר ישנה תקלה, ריחות רעים שמסוכנים לבריאות.

שימו לב כי מערכת הביוב שלכם תתוקן ללא הרס והוצאות מיותרות

 

יש לשים לב, כי מערכת הביוב תתוקן בשיטת תיקון צנרת ביוב ללא הרס. כאשר מערכת הביוב בית או בעסק מתקלקלת, הבית או בית העסק עוצר מלכת. לא ניתן לתפקד ללא מערכת ביוב תקינה ולכן, נמהר תמיד לתקן אותה ובאמצעות הטכנולוגיה של היום, התיקון יתבצע במינימום הרס. חברות אינסטלציה מקצועיות וותיקות, מחזיקות במכשור מתקדם של רובוטים, אשר מצלמים ומבצעים את התיקון מבלי להרוס שבילים, מדרכות או את הגינה שהשקענו בה כל כך הרבה מאמץ וכסף.  יש לשים לב, כי מדובר בחברה מקצועית, אחרת אם תקבלו הצעת מחיר זולה במיוחד, רוב הסיכויים כי תיגרם לכם עוגמת נפש רבה, כאשר התיקון יהיה חובבני והנזק יהיה רב יותר, מה שיגרום לכם להוצאות גבוהות ומכופלות.

 

רק דיוק, וותק וניסיון וכן, שימוש עם מכשור המבצע צילום וכן, תיקון צנרת ביוב ללא הרס, יכולים לגרום לכם, להיות סמוכים ובטוחים, כי המערכת תתוקן באמצעות מכשור משוכלל, ניסיון של צוות האינסטלטורים ואחריו שתינתן בסוף העבודה. כשאר ישנה סתימה או ריחו רעים אשר נובעים ממערכת הביוב, אל תנסו אתם להתחפש לאינסטלטורים, כי  אם הזמינו אנשי מקצוע המיומנים בתחום, כאשר אתם יודעים מראש, כי הם מומחים בכל הקשור אל תיקון ביוב ללא הרס. יש לציין, כי רובוט משוכלל הינו בעל יכולת הפעלה ושליטה מרחוק. ראש הרובוט יכול לרסק כל פסולת קשיחה, אשר עשויה לכלול גם פסולת בטון. ברזל או שארית של פסולת בניה, אשר חדרה לביוב וגרמה לתקלה. כאשר ישנה תקלה, כגון חור או סדק בצנרת, יש לתקן את הצנרת באמצעות שיטת ההטלאה, אשר באמצעותה מוחדר הטלאי יחד עם דבקים מיוחדים. גם החלפת צינור ישן ופגום בצינור חדש, ניתן לבצע באמצעות שיטת השרוול, כאשר שרוול מוחדר עם צינור גמיש, כאשר ראשית מוציאים את הצינור הישן באמצעות אותו שרוול ומחדירים צינור חדש.

 

חידוש צנרת הביוב בשיטת השרוול כחלק בלתי נפרד משיטת אל הרס

אם לרגע חשבתם כי תיקון ביוב ללא הרס הנו מסובך אז באמצעות המכשור המשוכלל השיטה הינה קלה ופשוטה יחסית לשיטות הישנות שהיו נהוגות לפני שנים.  מאין צורך יותר בחפירות ועבודה קשה אשר טומנת הרס בצידה, כי אם שיטות חדשניות אשר אינן הורסות את הסביבה של הביוב, אינן גורמות להוצאות מיותרות ושומרת על מערכת הביוב לעוד שנים רבות.   כאשר מערכת הביוב קיימת מעל ל-20 שנה, יש להחליפה בחדשה, אחרת תצטרכו להוציא סכומים גבוהים על תקלות חוזרות ונשנות, כגון סתימות בכיור, באמבטיה, הצפה של הביוב, מה שעשוי לגרום לנזק תברואתי ועוד. רבים מהאנשים, פועלים באופן מושכל ומזמינים בדיקות כגון צילום צנרת ביוב, אחת לשנה, כך שהם יוכלו להיות עם האצבע על הדופק ולא להיתקל בבעיות שונות במערכת הביוב אשר נובעות מהזנחה וחוסר תשומת לב.

 

כאמור, קיימות שיטות של תיקון ביוב ללא הרס ואפילו תיקון הצנרת הישנה באמצעות פתרונות חדשניים. הפתרון הכי פופולארי הינו החדרת שרוול ביוב אשר מורכב  מחומרים פולימריים והדבקתו בתהליך מיוחד כאשר השרוול מחדיר את הצינור החדש לדפנות הצנרת הישנה ובכך למעשה, יוצר מן סוג של מעטפת אטומה ועמידה, אשר מאריכה את אורך חיי מערכת הביוב בעוד כמה עשרות שנים. החדרת השרוול מתבצעת מהפתח של בריכת הביוב הקיימת התוצאה היא צינור ביוב מחודש שחלקו הישן של הצינור, תומך בעצם בשרוול ה החדש. זהו פתרון יעיל, אשר הוכיח את עצמו ומהווה איטום מושלם, ללא הצורך לחפור ולהרוס.

 

האם ישנם מקרים שבהם לא ניתן לתקן צנרת ביוב בשיטת אל הרס?

ישנם מקרים אשר בהם לא ניתן יהיה לבצע תיקון ביוב ללא הרס ואלה הם: כאשר קיים כשל תכנוני בצנרת הביוב, כאשר הצנרת מאוד ישנה והיא מתחילה להתפורר, מה שאינו מאפשר חידוש של צנרת ביוב, חדירת שורשים, כאשר הנזק גדול ויש לחדש את הצנרת,כאשר הבעיה בביוב, נובעת מקוטר לא מתאים של הצנרת. לאחר שחברת אינסטלציה וותיקה ומקצועית, מגיעה למסקנה כי לא ניתן לתקן את התקלה באמצעות תיקון ביוב ללא הרס, מומלץ יהיה להחליף את צנרת הביוב לחדשה. אם מדובר בהחלפה של קו הביוב, הכוונה היא להוצאת קווי הביוב הישנים, יחד עם בריכת הביוב הישנה והחלפת כל המערכת בצנרת ביוב חדשה וברירות תקניות.

 

לסיכום, יש לוודא כי אכן מדובר בתקלה מקיפה של מעכת הביוב ולא במקרה של הצפת ביוב, אשר נובעת מסיבות שגרתיות כמו למשל סתימה בביוב, או הצטברות של לכלוך בקופסת הניקוז או בסיפון אשר נמצא תחת הכיור. חידוש צנרת או תיקון ביוב ללא הרס, מתבצע רק כאשר קיים סדק או פגיעה ממשית בצנרת הביוב. תקלות מעין אלה, עשויות לגרום להצפה ברצפה ואם מדובר בבנייני מגורים משותפים, תיקון או חידוש צנרת הביוב, מאפשרים זרימה חדשה של מי הביוב וזאת, מבלי נזילות. עבודה זו של תיקון ביוב ללא הרס, אינה גורמת נזק לרצפה או למבנה, כאשר מדובר ביעילות מרבית וניתן יהיה לחזור לאורח חיים תקין. זו הסיבה שיש להפקיד עבודה זו, בידיהם של מקצוענים, אשר קיימים בשוק שנים רבות כגון חברת אינסטלציה מוכרת שיש לה צוות מקצועי העובד עימה שנים, מכשור משוכלל  ועבודה יסודית ללא דופי, הניתנת עם אחריות מלאה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן