PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

צילום קווי ביוב

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר מיידית התקשרו עכשיו –

072-393-6644


צילום קווי ביוב – באילו מקרים?

לפני כל פעולה של תיקון בתשתית הביוב, יש להתחיל מהבסיס שהוא צילום קווי ביוב. כאשר הצילום מתקבל יחד עם דו”ח מסודר, ניתן להתחיל בעבודת התיקון. יש לדעת, כי מצלמה של ביוב, מחוברת לסיב אופטי והיא יכולה להסתובב 360 מעלות. הצילום עצמו, מסייע במציאת פתרון מדויק. מדובר על טכנולוגיה מתקדמת, אשר משולבת עם מקצועיות ודיוק בעבודה. צילום ביוב, נעשה גם באופן שגרתי, כאשר יש לבדוק את תקינותה של מערכת הביוב, גם ללא קשר לבעיות בתשתית. יש תחילה להכיר את מערכת הביוב, שאליה מחוברות צינורות. הצוות של חברת האינסטלציה נעזר במכשור משוכלל תרמי המותאם במיוחד לצילום זה. מבררים את שורש הבעיה, מהיכן היא מגיעה ומתחילים כמובן בצילום עצמו.

לרוב מדובר על רובוט שמיועד עבור צילום קווי ביוב כאשר תפקידו לצלם קווים גדולים למרחק רב. רובוט צילום זה, מסוגל לנוע בצינור של 300 מטרים ותוך כדי צילום, לספק נתונים רבים כמו למשל שיפוע הקווים, לחץ בצינור הביוב וכדומה. ראש המצלמה, מסתובב בכל הכיוונים האפשריים {360 מעלות} כולל למעלה ולמטה. על הרובוט עצמו, מותקנות למעשה שלוש מצלמות, כאשר האחת הינה מצלמה ראשית, מצלמה קדמית ומצלמה סיבובית. ישנן עוד שתי מצלמות נוספות המותקנות בחלק האחורי של הרובוט וזאת, על מנת לתת לנו זוויות שונות של הצינור ופילוח הכשל מזוויות שונות. יש לציין כי כל מה שמצולם בקווי הביוב אף מוקלט ואז מופק דו”ח אשר מלווה בדיסק, אשר ניתן יהיה לראות מה מצב הצינור והממצאים השונים.

צילום קווי ביוב למטרות השונות

 

יש לדעת, כי צילום קווי ביוב, מיועד גם עבור רשויות מקומיות או עיריות, כאשר יש לצלם פגמים בביוב הקשורים לעירייה או לרשויות עצמן. רשויות יכולות לבקש כמה פעמים את הצילום באמצעות מצלמה רובוטית של קווי הביוב, בכדי לבדוק אם היו שינויים לאחר בנייה או מבנה אשר עבר שינויים תקופתיים. כאשר מדובר על תשתיות ביוב, אלה ה תשתיות יקרות ואם אנשים עוברים לבית שהם רכשו מיד שנייה או אפילו מיד ראשונה, חלק של בדיקת בדק הבית הוא צילום של קווי תשתית הביוב, עוד לפני רכישת הנכס כשאר הבנייה שלו הסתיימה או בית מיד שנייה שעדיין לא נחתם החוזה ובעל הבית העתידי {הרוכש} מעוניין לוודא בדבר תקינות קווי הביוב.

 

ההמלצה היא לצלם את קווי הביוב אחת לשנה, מה שימנע בעיות מורכבות יותר במערכת הביוב.. זה לא פשוט להתמודד עם בעיות של מערכת הביוב ולכן, מומלץ להיות בקשר עם אינסטלטור קבוע, אשר מחזיק בציוד תרמי מתקדם ושהוא בעל וותק של שנים והמלצות. טכנולוגיה זו, היה טכנולוגיה דיגיטלית, כשאר ההשקעה באבחון קווי הביוב הינה מינימלית. ניתן בנוסף, לבדוק צנרת חדשה שהותקנה במערכת הביוב, על מנת לוודא, כי היא הותקנה נכון. גם המלצות בדבר שיקום ואחזקה נכונה של מערכת הביוב, ניתן לקבל באמצעות דו”ח צילום קווי ביוב. כאשר חברת אינסטלציה או אינסטלטור , מחזיק במערכת של צילום תרמי, מדובר על איש מקצוע המעודכן בטכנולוגיה ועבר הכשרה מיוחדת לשימוש בציוד זה.

צילום מערכת הביוב גם עבור חברות הביטוח

לרוב האנשים בישראל, קיים ביטוח דירה רו ביטוח מבנה, כאשר ישנה תקלה, ניתן יהיה לקבל החזר מהביטוח. לרוב אנשים שמשלמים עדין משכנתא, הם בעלי פוליסת ביטוח מסוג זה. כאשר ישנה בעיה בקווי הביוב, חברת הביטוח מן הסתם, תבקש צילום קווי ביוב כאשר יצורף אליו דו”ח מלא של התקלות. כאשר מעוניינים להימנע מחפירה עמוקה, הריסת הגינה או השבילים בשטח הפתוח, יש להזמין צילום תרמי של מערכת הביוב. מדובר למעשה על חיסכון משמעותי הן בזמן והן בכסף. למשל ניתן למנוע מפגיעה באזור שאין צורך בכלל לפגוע בו. את הצילום של קווי הביוב, יש להזמין כאשר ישנו חשש לבעיות הבאות:

  • אם קיימת סתימה בביוב או שיש חשד לכך
  • כאשר ישנה נזילה בביוב כשר הוא נגיש לבדיקת מקורה
  • כאשר אנו מעוניינים בהוכחה לתקינות מערכת הביוב מול העירייה או הרשות המקומית על מנת שנול לקבל התרי בניה.
  • עבור צילום מדויק של מרור הנזילה.

יש לדעת כי שורשי ביוב, חודרים למערכת הביוב וסודקים את הצנרת, מה שגורם לסתימה ונזקים תברואתיים. גם בבתי משפט, חוות דעת של מהנדס בניין אשר מחזיק אף הוא בציוד תרמי, קבילה בבית המשפט, כאשר מהנדס הבניין, יגיש את דו”ח צילום קווי ביוב. מקרים כאלה, הם כאשר בעל נכס שרכש דירה מקבלן והקבלן מעניק אחריות של 7 שנים על הנכס. אם קווי הביוב אינם תקינים, ניתן יהיה לתבוע את הקבלן בביהמ”ש.

גרים בבניין מגורים ויש סתימה? כיצד ניתן לבדוק מהיכן היא מגיעה?

אחת הבעיות השכיחות ביותר היא כשאר דיירים גרים בבניין מגורים וישנה סתימה מקווי הביוב. על מנת להבין מאיזו דירה החלה הבעיה ומה מקור הסתימה, רק צילום קווי ביוב, יכול להראות לכם בבירור, מאיזו דירה הגיעה הסתימה. לרוב וועד הבית יזמין את חברת האינסטלציה שמגיע עם ציוד תרמי משוכלל, הבדיקה תשולם ע”י כל הדיירים והתיקון עצמו ישולם ע”י מי שאצלו התגלתה הסתימה. יש לדעת, כי חלק באיתור הבעיה בביוב, תלוי בציוד וכן במפעיל הציוד. זו הסיבה שיש לבחור בחברה מוכרת וותיקה העוסקת שנים בתחום ומחזיקה בציוד תרמי איכותי.

יש לציין כי מי שגר בקומות הראשונות בבניין מגורים, הסתימה בקומות אלה, תהיה לעיתים קרובות. כאשר הצנרת בביוב ישנה , הסתימות תחזורנה ודבר זה מהווה בעיה לכל הדיירים. ישנם דיירים שמעוניינים להתנתק בשל סיבה זו ממערכת הביוב של הבניין המשותף ועליהם לקבל רשות מדיירי הבניין, כך שהבעיה שלהם תיפתר באמצעות התנתקות ממערכת הביוב המשותפת.

האם כל אינסטלטור מחזיק בציוד תרמי בעל סיב אופטי המיועד לצילם קווי ביוב?

יש לדעת, כי לא כל אינסטלטור, מחזיק בציוד משוכלל למטרת צילום קווי ביוב. מדובר על מצלמה איכותית ויקרה שהיא בעלת סיב אופטי וכן, לא כל אינסטלטור, יודע כיצד לעבוד עם ציוד ספציפי זה. יש לוודא מראש, לפני הזמנת הבדיקה, אם האינסטלטור מחזיק בציוד משוכלל המצלם קווי ביוב ואם יש לו ניסיון רב בתחום, כך שיוכל אפילו לתקן לכם את התקלה בצנרת הביוב. אם מדובר על בדיקת קווי הביוב באמצעות מצלמה משוכללת על מנת לשלוח את הבדיקה לחברת הביטוח, שימו לב, כי תהיה חוות דעת מומחה. יש לדעת, כי בדיקה של צילום קווי הביוב, עולה לא מעט היות ומדובר בציוד משוכלל ויקר העולה עשרות אלפי שקלים

מומלץ כי תבדקו באתרי השואות מחירים, כך שתוכלו למצוא פחות או יותר את המחיר הנכון, מה שייתן לכם אינדיקציה ראשונית ואף תוכלו להתכונן כספית להוצאה זו. יש לציין כי התיקון נעשה אף הוא בשיטת “אל הרס” והכוונה היא לפחות נזק ואפילו חפירה מזערית. החלפת צנרת נעשה באמצעות מכשור משוכלל ומיוחד, מבלי לחפור בעזרת טרקטור או חפירה ידנית. ישנם רובוטים המיועדים עבור צילום קווי ביוב כאשר ניתן לראות מהמחשב הנייד את התיקון עצמו באמצעות מכשור משוכלל זה , הן של המצלמה עצמה והן של מערכת אחרות

 

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן