PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות בצפון

איתור נזילות בצפון

באזור הצפון,  ישנם הרבה מבנים ישנים, מה שגורם יותר לנזילות בצנרת או במערכת הביוב. מבנים ישנים, סובלים מבלאי מואץ ולכן, מומלץ לבצע איתור נזילות בצפון, אחת לשנה, כך שתהיו תמיד מעורים לכל תקלה שישנה או עתידית. פעולה זו, תחסוך כסף רב אם הצנרת תישכח או תוזנח, היות והיא אינה נראית לעין ונמצאת מאחורי הקירות או תחת הרצפות. לפעמים חשבון המים מזנק, הצבע בקיר מתחיל להתקלף, כתמים שונים שחלק מהם כבר שחורים, יעידו על נזילה סמויה או יותר נכון כזאת שכבר הפכה לגלויה וזה הזמן, להזמין שירות איתור נזילות בצפון, אשר יזהה מה הבעיה והיכן היא נמצאת בדיוק רב, באמצעות ציוד משוכלל הנקרא ציוד תרמי.

 

למעשה, ציוד זה כולל מצלמות הפועלות על אינפרה אדום. מצלמה זו מאפשרת לצוות האינסטלציה, להגיע בדיוק לצינור הפגום, מבלי להרוס קירות שלמים. רוב חברות האינסטלציה מחזיקות בציוד תרמי ולכן, כאשר אתם מזמינים חברת איתור נזילות בצפון, יש לוודא כי היא מחזיקה בציוד יעיל זה וודאו כי הציוד משוכלל. חברת איתור נזילות בצפון, כזאת שהיא וותיקה ובעלת שם ומוניטין, תדע באיזה סוג של ציוד תרמי עליה להשתמש בכל פעם כאשר היא מבצעת בדיקת איתור נזילות בצפון. למשל, אם מדובר על נזילה הנמצאת תחת הרצפות, החברה תשתמש במכשיר אחר מאשר מצלמה תרמית המתאימה לסריקת קירות. כולנו בסופו של דבר, ניתקל בבעיה של נזילות מים או בעיה במערכת הביוב ולכן, מומלץ תמיד כי תהיה לכם חברת איתור נזילות בצפון במידה ואתם גרים באזור זה.

 

חיסכון בהוצאות וחומרי בניה בבית וכן תיקון שיעלה כסף רב

מי מוכן להיות בבית עם הרבה חומרי בניה שנמצאים בגלל שבירת קירות? שלא נזכיר את התיקון שיעלה הרבה. כאשר חברת איתור נזילות בצפון מוצאת את מקור התקלה בצנרת המים, התיקון נעשה מהר וללא לכלוך והוצאות השינוי בטמפרטורה על צג המצלמה, הוא זה אשר יעיד על נזילה. הדיוק הוא רב והחציבה בקיר תהיה קטנה אם מדובר על איתור נזילות בצפון שהמקור הוא ברצפות, צוות האינסטלציה לא ישבור הרבה רצפות, כי אם ירים שתיים או שלוש מרצפות, כך שניתן יהיה להגיע ישירות לצינור הפגום ולהחליפו בחדש. גם לחברת איתור נזילות בצפון מכשור זה חוסך זמן וכסף וגם לכם כלקוחות. יש לברר מה המחירים של איתור נזילות בצפון, בקרב חברות שונות וידועות, על מנת לדעת מה המחיר הסביר, במקרה וכבר קיבלתם הצעת מחיר.

 

הפתרון הטוב ביותר עבור איתור נזילות בצפון כאשר הנזילה היא סמויה, היא רק באמצעות מכשור משוכלל, אשר ידייק בזיהוי ובמיקום של התקלה. נזילות בבית אין להן עונה קבועה.. זה יכול היות בקיץ, בסתיו בחורף או באביב. גם מבחינת השעות, גגם ביום, בלילה, בערב שבת או חג, נזילות אלה עשויות להפתיע אותנו ולגרום לנו ללחץ. ראשית חשוב לא להיות בלחץ, אלא להתקשר לחברת איתור נזילות בצפון, כאשר כבר ביררתם אם היא זמינה 24 שעות שבעה ימים בשבוע בערבי שבת וחג. ישנם מקרים שאינם סובלים דיחוי, כמו למשל פיצוץ צנרת, ביוב שעלה על גדותיו ועוד. אם הפיצוץ בצנרת או הביוב שעלה על גדותיו, התקלה קרתה בלילה או בערב חג, אל תהססו להתקשר, היות ומדובר על נזק לרכוש, סכנה של קצר חשמלי או נזק תברואתי שמסוכן לסביבה. לעומת זאת, ישנם מקרים שיכולים לחכות בבוקר ולכן, יש לשקול היטב את הדברים, לפני שמתקשרים לחברת אינסטלציה אשר תגבה מכם מחיר כפול על שירות בימים או שעות בלתי שגרתיות כמו ערב שבת, חג או באמצע הלילה.

 

שיטות מתקדמות לאיתור נזילות

מצלה תרמית ומצלמה בעלת סיבים אופטיים, הן אלה אשר מבצעות איתור נזילות בצפון או בכל עיר אחרת בארץ. חברת אינסטלציה הגונה, תגיש לכם הצעת מחיר הכוללת צילום תרמי ותיקון התקלה במערכת המים או הביוב. השיטות הן באמצעות מצלמה תרמית, מצלמת סיב אופטי, גלאי לחות ורטיבות, גלאי בגז, מכשירי שמע ועוד. על מכשיר כזה,  מתאים לאיתור נזילות בצפון באזורים שונים. למשל מצלמה תרמי לא יכולה לסרוק מעל ל-3 ס”מ עומק ואילו ציוד אחר כן יכול ולכן חברת האינסטלציה מתאימה את המכשור לאופי המיקום. גן אם אתם גרים בדירה והנזילה היא מדירת השכן, תוצאות הבדיקה וההוצאות עליה, יישלחו לשכן שהוא יצטרך לשלם גם על התיקון שיתבצע בדירתכם, כגון תיקון הקיר וכדומה. למעשה מזעור הנזקים הינו אחד מהיתרונות הבולטים של איתור נזילות בצפון ובכל אזור אחר בארץ. לפעמים מדובר על נזילה מהתקרה, מאיטום לקוי של מרפסת או גג וכדומה. את כל התקלות האפשריות, ניתן יהיה למצוא ע”י  איתור נזילות בצפון כאשר לחברה כל המכשור הדרוש.

 

הכשלים השונים בנזילות 

יש לציין כי קיימים כשלים שונים בנזילות, למשל, כאשר הבית נראה מוזנח, סכנה של נזילה סמויה שלא טופלה וכבר גורמת נזק למבנה שלפעמים יכול להגיע ליסודות של המבנה יש לשים לב, ולא להזניח את הבית מבחינת תשתית המים בדקו לפני החורף את האיטום בגג ובמרפסת, כך שלא תהיינה נזילות. לפעמים לחץ המים יכול להעיד על נזילות. ניתן לראות במקרים רבים, נזילות אם בתקרה או בקיר, כאשר מופיעים סימני מים או עובש. ברגע שאתם חשים בריח של טחב, מבחינים בסימני עובש וכדומה, הזמינו חברת איתור נזילות בצפון, במידה ואתם מאזור זה, על מנת לא לגרום להזנחה ולנזק רב יותר.

 

באמצעות אמצעים טכנולוגיים משוכללים, חברת איתור נזילות בצפון, יכולה לזהות תוך זמן קצר את התקלה ואף תוציא דו”ח מדויק מהמצלמה, במה כרוך התיקון ולחשב את עלותו.  הסיבות לנזילות יכולות להיות בצנרת שהפכה לחלודה עם השנים, צנרת ישנה שלא החזיקה מעמד או צנרת שהיא אינה חדישה כמו הצנרת שמתקינים היום שהיא הרבה יותר עמידה.  נזילות אלה, יכולות להופיע במבנים מסחריים כגון משרדים, מפעלים, בתי עסק וחנויות ויש לשים לב למצב התשתיות באמצעות איתור נזילות בצפון, כך שגם באמצעות בדיקה זו, תוכלו בהרבה מקרים למנוע נזילות או למצוא נזילות סמויות שכלל לא ידעתם עליהן. תוכלו להסתייע בהמלצות של קולגות, חברים או בני משפחה שכבר ביצעו איתור נזילות בצפון, ע”י חברה אמינה שביצעה תיקון מקצועי, אשר החזיק מעמד לשנים.

 

כל תיקון במערכת האינסטלציה מתחיל באיתור נזילות

למעשה, זה מהווה חצי מהפתרון שמציעות חברות אינסטלציה מוכרות.  אין צורך בחפירות או חציבות מיותרות, היות ושימוש עם מצלמה תרמית למטרת איתור נזילות בצפון או בכל אזור אחר, מזהה את המיקום המדויק של התקלה. לפעמים אלה צינורות מאחורי הקירות או תחת הרצפות. ניתן לבצע בדיקת איתור נזילות בצפון בכל מקום, אם בבית, דירה, בית עסק, משרד מרתפים, חניונים ועוד. ככל שתזהו מהר יותר את הנזילה, גם לכם לא תהיינה בעיות בריאותיות הנגרמות כתוצאה מעובש. אחוזים רבים מהאוכלוסייה בישראל, סובלת מאלרגיות שמקורן בבעיות עובש בשל רטיבות בקירות, ברצפות ובכל אזור אחר בחלל הבית או העסק. לאיתור נזילות, קיימת משמעות מכרעת לחיסכון, הן בכסף והן בבריאות. אין צורך בחדירה או שבירה מאסיבית של קירות המבנה, היות ומכשור משוכלל, מתקדם ועדכני, יפתור את בעיות האינסטלציה הכוללות נזילות סמויות וגלויות תוך זמן קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן