PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות בחיפה

איתור נזילות בחיפה

בתוך הקירות ותחת הרצפות שלנו, קיימת צנרת מים. באופן זה, אנו מתנהלים מדי יום. לפעמים אנו נזכרים כי הצנרת נמצאת בקירות וברצפות, כאשר אנו שחים כי משהו אינו כשורה, כגון כתם בקיר, מרצפת שזזה או משנה את גוונה וזה הזמן להזמין חברת איתור נזילות בחיפה. הבעיה היא שלא תמיד מיקום הרטיבות בקיר, יכול לכוון אותנו בדבר מיקום הנזילה, כי אם רק באמצעות מכשור של איתור נזילות בחיפה. זהו מכשור טכנולוגי מתקדם באמצעות מצלמה תרמית שיכולה לזהות בדיוק רב את מקור הנזילה. לא זו בלבד שמדובר בפגם אסתטי, בגלל הגוון השונה, עובש או קילוף של צבע או טיח. יש להזמין חברת איתור נזילות בחיפה ככל המוקדם, על מנת לבלום את הבעיה ולצמצמם נזקים עתידיים. ככל שהטיפול יתבצע בזמן ומוקדם ככל הניתן, כך הנזק יהיה פחות וכן הוצאה הכספית שלכם. הבעיה היא שאין אנו רואים את הנעשה תחת הרצפות או בקירות עצמם.

 

ישנן סכנות רבות באי גילוי של נזילת מים בזמן. למשל כאשר מדובר על בנייני מגורים, איתור נזילות בחיפה, חייב להתבצע במהירות ובדיוק רב. נזילת המים, מסכנת באופן משמעותי את תשתית המבנה וכולל הקירות, ארונות החשמל וכדומה. התוצאה הינה נזק בלתי הפיך או כזה שהתיקון שלו יגבה מאתנו מחיר מאוד גבוה. גם סכנות לדיירי הבית יכולות להיגרם, כמו למשל החלקה על רצפות רטובות, סכנה של התחשמלות בגלל המים שחודרים למערכת החשמל הנמצאת אף היא בקיר ועוד. גם מהבחינה הבריאותית, עובש וטחב, הם הגורמים המסוכנים ביותר לבריאות, משום שבעיה זו, יכולה לגרום לאלרגיות ולבעיות חמורות בדרכי הנשימה. על מנת לא לגרום למצב להידרדר, הזמינו איתור נזילות בחיפה, כך שהחברה תעלה על הבעיה ותתקן את הנזק.

 

סימנים שיש לשים לב להם במיוחד בכל הקשור לנזילות מים סמויות

בהמון מקרים, קיימות נזילות מים סמויות שאנו לא שמים לב אליהן. מדובר על בעיה של ממש ויש להזמין מיד חברת איתור נזילות בחיפה. לפעמים תופתעו שאם ישנם בכל זאת סימני מים ולאחר בדיקת איתור נזילות בחיפה שנעשתה בדירתכם, הבעיה היא מהשכן הגר בקומה מעליכם. במקרה זה, יש לבקש ממנו החזר על תיקון והוצאות בגין בדיקת איתור נזילות חיפה. אם עדיין אינכם מבחינים בסימני נזילות מים בביתכם, מומלץ כי תבדקו את שעון המים שלכם. אם הברזים בבית סגורים, אך שעון המים ממשיך להסתובב, אין מנוס כי אם לקרוא לצוות מומחים של איתור נזילות בחיפה.  ישנן בעיות אחרות, אשר בגינן יש לדעת להזמין את אנשי המקצוע הנכונים, היות ולא תמיד צוות אינסטלציה יכול לתקן תקלות אשר קשורות למשל בבעיה של איטום קירות חיצוניים, תקרה , מרתף או מרפסת, כאשר לאחר בדיקת איתור נזילות בחיפה, גילתה כי הבעיה הי באיטום באחד מהמקומות הללו.

 

למעשה הכלי הידוע ביותר של איתור נזילות בחיפה, הינו המצלמה התרמית. מצלמה זו, פועלת על אינפרה אדום, כאשר קרניים אלה, חודרות מבעד לקיר ומגלו באמצעות שינוי גון של המים, היכן הנזילה ממוקמת. מכשיר זה, מונע נזק רב וחוסך בהרבה זמן וכסף. הסיבה היא, משום שהחציבה בקיר, תהיה מדויקת וקטנה ולא כמו לפני שהומצא מכשור משוכלל ומדויק זה של איתור נזילות בחיפה ובשאר הערים בארץ. מדובר על צמצום משמעותי של הנזק ואתם, תוכלו במהרה לחזור לשגרה. ישנן שיטות אחרות ונוספות של איתור נזילות בחיפה, למשל באמצעות חיישן גז. איתור זה, נעשה במקומות שהם מחוץ לתחום הדיה או הבית, כמו צנרת תת קרקעית שהנזילה עשויה להיות משם.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמה רובוטית למערת הביוב א צנרת תת קרקעית

כאמור, ישנו מכשור רב הקשור אל איתור נזילות בחיפה. כשאר מדובר בנזילה בביוב, סוג איתור נזילות בחיפה, יהיה שונה. יש להחדיר מצלמה רובוטית המסתובבת ב-360 מעלות והיא מחוברת מחשב נייד לאחד מאנשי צוות האינסטלציה. המצלמה מראה את התמונה המלאה וז, ניתן יהיה להבחין, אם מדובר בסדק בצינור שיש להחליף, כתוצאה של התיישנות הצנרת או בגלל שורשי עצים שסדקו את הצנרת.הדבר החשוב שכל אחד שהוא בעל דירה, בית או עסק, הוא שלא דוחים תיקון של נזילות מים כאשר השלב הראשון מתחיל עם איתור נזילות בחיפה. היום צוות מיומן של אנשי אינסטלציה, אינו מנחש היכן הנזילה לפי הרטיבות בקירות, היות והנזילה יכולה לנבוע ממקום שונה ולכן, רק באמצעות מכשיר משוכלל שמאתר נזילות מים באופן מדויק, ניתן יהיה להגיע לנזילה בקיר. יש לשים לב ולשכור את שירותיה של חברת אינסטלציה מקצועית. יש לדעת בנוסף, כי נזילת מים יכולה לקרות בגלל מספר גורמים. ראשית קור יתר בימי החורף, יכול לגרום לפיצוץ הצנרת. גם התיישנות הצנרת, עשויה לגרום לבעיות שונות. היום, רבים משכילים לעשות ומזמינים חברת איתור נזילות בחיפה, כך שניתן יהביה לבדוק מבעוד מועד, את מצב הצנרת ולהקדים בפעולה זו תרופה למכה.

 

לרוב, נזילות  מים יגרמו לחשבונות גבוהים של מים. זו הסיבה כי זה גם יכול להדליק לכם נורה אדומה בדבר נזילות. כאש אתם חשודים כי קיימת נזילת מים, יש למצוא צוות מומחה בעירכם אשר נחשב למקצועי בתחום של איתור נזילות ביפה ותיקונם על הצד הטוב ביותר.יש לקחת בחשבון, כי אמינות היא שם המשחק. למשל חברה מקצועית לאינסטלציה, לוקחת אחריות על עצמה. שימו לב כי החברה מגיעה בזמן, יש עליה המלצות  והיא וותיקה בתחום. יש לבקש אחריות על התיקון בסוף התיקון, מה שיוכל לשמש אתכם, אם במקרה תוך זמן קצר התקלה תחזור שוב. יש לציין, כי גילוי דליפת מים, היא משימה די מורכבת אשר דורשת כמה פעולות לא פשוטות. יש להסתמך על חברה שמחזיקה בטכנולוגיות חדישות למטרת איתור נזילות בחיפה, במידה ואתם גרים בעיר זו.

 

מדוע כה חשוב להזמין חברת איתור נזילות בעירכם?

חדירה של מים למבנים השונים, עשויה לגרום לסיכון המבנה. המים חודרים ליסודות ומחלישים אותו. גם מרקם הבטון משתנה ונחלש. מדובר על סכנה ממשית שפוגעת ביציבות של כל מבנה שיש בו בעיה של נזילת מים. ברוב המבנים בישראל, מערכת החשמל נמצאת מאחורי הקירות הפנימיים, מה שכאמור יגרום לסכנת התחשמלות. גם בעיה של מים עומדים, יכולה לגרום לבעיה תברואתית הנזילה עשויה להיות גם באזור החיצוני של מבנים שונים. בדיקת איתור נזילות בחיפה ובשאר הערים בארץ, יכולה לגלות לנו את נזילת המים במיקומה המדויק. הבדיקה הנכונה לכל סוגי הצנרת היא באמצעות מכשור משוכלל שחברות אינסטלציה מחזיקות. כל חברה שמכבדת את עצמה, מחזיקה  במכשור משוכלל שמסייע בגילוי נכון ואיתור מדויק של נזילת המים.

 

למעשה ללא השלב החשוב ביותר שהוא שלב איתור נזילות בחיפה, קשה יהיה לדעת מה הבעיה. גם טכנולוגיה זו, מונעת נזק והוצאות רבות, לכלוך רב של פסולת בניה עקב חציבה מרובה בקירות, מה שהיה נהוג פעם. היום הטכנולוגיה מסייעת לנו גם בבעיות של איתר נזילות בחיפה כשאר הבדיקה היא מדויקת והבעיה תיפתר בזמן קצר, לאחר שצוות האינסטלציה יבין מה בעיה וכיצד יהיה ניתן לטפל בה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן