PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

חברה לאיתור נזילות

חברה לאיתור נזילות

כל מי שמחזיק בדירה או בית, חייב להיות אם האצבע על הדופק ולבצע בדיקת נזילות מים. כאשר הצנרת היא סמויה, קשה לנו לדעת אם ישנה נזילה סמויה וכאשר אנו מגלים אותה, זה כבר מאוחר הנזק שנגרם ממים שנוזלים מהצנרת, כאשר הכוונה היא לדליפה של מים, המבנה יכול להיות הרסני ואפילו מסוכן. ישנם אנשים שאפילו מזניחים את הטיפול וההוצאה לאחר גילוי הנזק באמצעות בדיקת נזילות מים הוא כפול ומכופל. באמצעות סריקה ע”י מכשור משוכלל כגון מצלמה תרמית, גלאי לחות ועוד מכשור שחברות אינסטלציה מקצועיות יודעות באילו מהמכשירים להשתמש. אבחון ואיתור של רטיבות נעשה באמצעות בדיקת נזילות מים, באמצעות סריקה עם מכשור משוכלל, ייתן גם לגלות מוקדי לחות פנימית כגון עיבוי, טחב ועוד. האוויר פשוט מתקרר לטמפרטורה נמוכה מזו של הטמפרטורה הרגילה וכך למעשה נפלטים אדים על הקיר.

 

למשל בחדרי הרחצה, ניתן יהיה באופן קל יותר, לגלות היכן הנזילה וכיצד יש לטפל בה. לפעמים מדובר בצנרת מים או באיטום ולכן, רק בדיקת נזילת מים, יכולה לגלות את מקור הנזילה. באמצעות מכשור משוכלל של בדיקת נזילת מים, ניתן יהיה להמליץ על התיקון המתאים. למעשה בדיקת נזילת מים, אפשר לבצע ע”י טכנולוגיה של צילום תרמי בכל סוגי המבנים, אם דירות פרטיות, בתים צמודי קרקע, מבנים ציבוריים, מרתפים, חניות תת קרקעיות ועוד. בדיקת נזילות מים, מתאימה לכל סוגי הצנרת הקיימים, אם לצנרת העשויה ברזל, נחושת או פלסטיק. בדיקה זו, אף מתאימה גם לכל סוגי הרצפות והקירות, גגות וכן מחוץ למבנה.

 

ההשלכות של נזילות מים

מים אשר אובדים גלל נזילות, הם מים שאובדים מהמערכת. היום ישנן טכנולוגיות זמינות, אשר נועדו לעצור את הנזילה. בדיקת נזילות מים, מתאפשרות באמצעות מגוון כלים משוכללים אם לא תקדימו לבצע בדיקת נזילות מים בזמן, ייגרמו לכם הפסדים משמעותיים מלבד איבוד המים וחשבונות מוגזמים וכן הנזק הרב ביותר הוא נזק למבנה שעשוי להיות מסוכן בשל הזנחה. היום, כבר אין צורך לשבור קירות, כי אם באמצעות בדיקת נזילת מים, ניתן יהיה לבצע איתור מדויק ולתקן את הנזילה כך שהבית יחזור לשגרה רגילה. שיטות שונות קיימות למטרת בדיקת נזילת מים, כגון: בדיקת דליפת מים באמצעות חיישן גז. זוהי אחת מהבדיקות האמינות והמדויקות ביותר. יש לרוקן את המים מהצנרת, להחדיר גז מימן שהוא גז ידידותי לסביבה. החיישן יגלה את דליפת הגז אשר מראה, כי הדליפה היא מאזור זה של הצנרת.

 

שימוש ידוע ופשוט יותר של אמצעי מוכר למטרת בדיקת נזילת מים, יתאפשר באמצעות מצלמה תרמית שהיא האמצעי המוכר ביותר של בדיקת נזילת מים. גם מעקב אחר תוואי הצנרת בקיר, או ברצפה לזיהוי הבעיה, בדיקת נזילת מים זו, נעשית ללא לכלוך או חציבות מיותרות. זו הסיבה כי בדיקת נזילת מים באמצעות המשוכללים השונים , אשר עומדים לרשות חברות האינסטלציה הפכו למבוקשות מאוד בשנים האחרונות וכן, תחום זה של בדיקת נזילת מים, מתפתח ללא הרף. אחת הבדיקות שאנשים לא שמעו עליה היא בדיקת אשפרה, אשר נועדה לבדיקת נזילת מים בקירות אנכיים.  בבדיקה זו, צוות האינסטלציה, יתיז מים על הקיר בשיטה מבוקרת, על מנת לגלות מהיכן נובעת הנזילה. ההתזה נעשית ע”י צינור מתכתי שבו ישנם חורים והמרחק ביניהם הוא 10 ס”מ. צינור זה, מונח בצורה אופקית על קיר הבניין. יש לציין כי בדיקה זו, אורכת יום שלם ויש לבצע אותה פעמיים. הבדיקה השנייה תהיה לאחר התיקון של נזילת המים, כך שניתן להיות בטוחים כי הבעיה תוקנה.

 

לא תוכלו לזהות בעצמכם את מקור הנזילה

גם אם נראה לכם שיש לכם נזילה, לא תוכלו בעצמכם לבצע בדיקת נזילת מים. השאירו את המטלה המקצועית בידיה של חברת אינסטלציה וותיקה שהיא בעלת שם ומוניטין ומחזיקה בצוות אמין של אינסטלטורים שיודעים לבצע בדיקת נזילת מים  יש לציין כי בדירות או בתים שיש בהם חימום תת רצפתי, ייתכנו נזילות מים באזור הרצפות ויש בדוק את העניין בהקדם. ישנם כמה סימנים לדליפות מים שמומלץ לשים אליהם לב. למשל כאשר אתם שומעים זרימת מים כאשר כל הברזים בבית סגורים. חשבון מים מנופח, למרות שאתם זוכרים כי לא עשיתם שימוש חורג במים, האם ישנם כתמים כהים בקיר או בגג, המרצפות משנות צבע ומתחילות להתנדנד. כאשר תזמינו חברת אינסטלציה, צוות המומחים, לפי החשד שלו, יוכל להבין לפי כמה פרמטרים והניסיון הרב שלו בעת בדיקת נזילת מים, להחליט, באיזה סוג של ציוד משוכלל הוא ישתמש. במידה והחשד הוא של בעיה בצנרת המים החמים, יש לבצע בדיקת נזילת מים באמצעות מצלמה תרמית אשר פועלת על אינפרה אדום. המצלמה מראה הבדלי טמפרטורות ויכולה לזהות את המוקד שממנו נובעת הנזילה.

 

ישנם עוד שיקולי דעת שעל צוות האינסטלציה להפעיל, כמו הכלים שעל הצוות יהיה להשתמש. על פי הממצאים שיתגלו, תיקבע הדרך למצוא את הפיתרון ההולם על מנת לשקם את נזקי המים ותיקון הצנרת. גם כאשר הנזילה היא תחת הרצפות, אין צורך לפתוח הרבה מרצפות, כי אם ניתן יהיה למקד את התיקון באופן מדויק וזאת על ידי שימוש עם כלים מיוחדים ויקרים מהמשוכללים ביותר, אשר הם אלה אשר יבצעו בדיקת נזילת מים. הבעיה היא כאשר ישנה נזילה סמויה של מים. ז הזמן לדעת מהיכן היא נובעת ע”י בדיקת נזילות מים. ישנם אנשים שבכל שנה מזמינים חברת אינסטלציה אשר תבצע עבורם בדיקת נזילת מים בביתם, בבית העסק או בדירה. תחזוקה של המבנה היא חשובה, היות ומבנים עולים הרבה מאוד כסף ויש לשמר אותם כאשר אחד מהכללים החשובים לתחזוקה הנכונה הוא בדיקת נזילת מים בכל שנה.

 

האם המחיר של איתור נזילות הוא שונה בין החברות? 

רבים שואלים מהן העלויות של בדיקת נזילת מים ותיקון התקלה האמת היא שישנו הבדל מהותי ראשית לפי המיקום של נזילת המים, למשל אם מדובר בנזילה סמויה זה יכול לפגוע בספה ואז צריך להזמין גם ניקוי ספות המקצועות של חברת האינסטלציה היא זו שתהיה מכרעת לשלבים כמו בדיקת נזילת מים ותיקון הבעיה. בעבר האינסטלטור היה מהמר מהיכן הנזילה, היה שובר קירות רבים והנזק היה רב יותר. היום תקופה זו כבר נחשבת להיסטוריה והקדמה רק הביאה אותנו לנוחות והקלה בחיי היום, יום. היו גם לשמאים וגם לחברות בדק בית, ישנו ציוד תרמי משוכלל, אשר מסייע בבדית המבנה. ציוד זה הפך לנפוץ בקרב בעלי מקצוע בתחום הבניה, הביטוח ועוד. לא תמיד השיקול של חברת האינסטלציה, יהיה להשתמש עם מצלמה תרמית, כי אם שיטה שונה שעשויה להיות מתאימה יותר עבור בדיקת נזילת מים. 

 

בישראל ישנן כל כך הרבה חברות אינסטלציה והבחירה היא קשה. יש להתמקד באזור שבו אתם גרים ולהזמין חברת אינסטלציה אשר שמה הולך לפניה יש לשים לב לאחריות שתקבלו למעשה הקבלה, היא זו אשר מהווה את האחריות על התיקון. אם יש לכם המלצות לגבי חברת אינסטלציה – לכו על זה היות והניסיון של אחרים יכול בהחלט להוות אינדיקציה של שירות מקצועי ואדיב של חברת אינסטלציה מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן