PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

בעידן של היום, גם ענף האינסטלציה התפתח, כאשר צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, ניתן לבצע באמצעות טכנולוגיית אינפרה אדום.יש לדעת, כי צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, יכול לזהות גם נזילה מהסקה מרכזית מחימום תת רצפתי, נזילות בגג ונזילות מצנרת המים או צנרת שנמצאת תחת הרצפות. רמת הרזולוציה והרגישות של מצלמה תרמית היא גבוהה. כאשר הנזילה היא סמויה, הבעיה היא מורכבת יותר. מדובר על מכשור מצוין, כשאר יש באמצעות צילום תרמי איתור נזילות מחיר, לסרוק את הקירות לאחר הצילום עצמו, יוצא דו”ח מפורט עם תמונות והערות לגבי התקלה עצמה והשלב הבא הוא תיקון יעיל וממוקד.

 

למי ש/אין את הידע והמכשור, קשה לעלות על בעיה כמו נזילה סמויה או נזילה בכלל. צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, נעשה באמצעות צילום שחודר מבעד לקירות. על צג המצלמה התרמית, ניתן להבחין בגוונים השונים, כאשר הצבע הכחול הוא זה שיראה, כי קיימת נזילה באזור ספציפי שמסומן במצלמה התרמית. מצלמה זו, פועלת על אנרגיית חום. יש לציין, כי צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, אשר נעשה בזמן הנכון, ימנע מהרס רב ואפילו ימנע סיכון, היות ונזילת מים, פוגעת ביסודות המבנה אף עשויה לגרום לקצרים חשמליים, כאשר המים מגיעים למערכת החשמל, אשר החוטים שלה נמצאים אף הם בקיר.

 

גם בעיות באיטום מצלמה תרמית יכולה לגלות

לפעמים הבעיה היא באיטום הקירות החיצוניים של הבית או של הגג. גם בבעיות אלה, ניתן למצוא את מיקומן המדויק של הנזילות באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר. לרוב, ניתן לראות כתמים על הקיר אשר זה מה שעשוי להחשיד על נזילה. אם הכתם מגיע מאזור התקרה או בקיר החיצוני, קרוב לוודאי, כי קיים סדק שדרכו חודרים המים. הניסיון ורמת המקצועיות של אנשי צוות האינסטלציה חשובה לא פחות מהמכשור המשוכלל.מדובר על אחד מהמפגעים השכיחים ביותר. למשל, כאשר יש להצטייד לא רק בכלים ייעודיים, כי אם בידע רב וניסיון של שנים בתחום.

 

לפעמים,בגלל התיישנות הצנרת, ישנם פגמים ונזילות שעשויות להיווצר.באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, יכול לדייק במיקום הנזילה ולהחליף את הצנרת בצנרת חדשה, מבלי להרוס את הקירות. לפעמים הבעיה היא בהתקנת צנרת באופן לא מקצועי, כך שהחיבורים עשויים להשתחרר ומשם נזילת המים.  כאשר אתם חושדים כי קיימת נזילה, יש להזמין מיד חברת צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר. ישנם סימני עובש כאשר ישנה נזילה ויש לפעול במידי, היות וישנה סכנה לבריאות בני הבית, במיוחד לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה. בזמנו האינסטלטורים, היו שוברים קירות לעומק ואז הנזק היה רב, עד שאיתרו את הצנרת שנזלה. היום זה בהרבה יותר ואנשים רבים כבר מודעים לכל הקשור אל  צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר.

 

אין אנו יודעים מה מסתתר מאחורי הקירות

בגלל שאין אנו יודעים מה מסתתר מאחורי הקירות בביתנו, אם למשל ישנה בעיה בצנרת,  רק באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, ניתן יהיה לראות מבעד לקירות. גם במבנים ישנים, אפשר למצוא בעיות רבות בצנרת, באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר. צילום קווי מים, מטרתו גם למפות את הצנרת ולהבין היכן ישנן בעיות, היכן מסתעפת הצנרת. צילום תרמי לאיתור נזילות מים מחיר, חייב להתבצע באופן הכי מקצועי. ישנם אנשים שמזמינים חברה העסקת עם צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, על מנת להיות עם האצבע על הדופק ולמנוע נזק, אנשים אלה הם אחראיים מאוד ויודעים לחסוך באופן זה, על מנת שהנזק לא יהיה רב יותר.

 

ההמלצה של חברות אינסטלציה היא, לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, בכל שנתיים בערך. כאשר הצנרת ישנה, יש לשים לב במיוחד, היות ולפעמים יש צורך בחידוש צנרת. כאשר הצנרת מתחילה ליזול בכל תקופה קצרה, מומלץ להחליף את תשתית צנרת המים, על מנת לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ולחזור לאורח חיים תקין, מבלי להשבית את הבית. בכל נזילה ודליפת מים יש מאפיינים ויש להתאים את השירות לבעיה. יש להבחין בין נזילות גלויות לבין נזילות סמויות. לרוב כתמים של רטיבות ועובש הם סימנים לנזילה גלויה. ישנן גם מצלמות צינור שהן יכולות לצלם בתוך הצנרת. מצלמה תרמית, משמשת לצילום תלת ממד אשר מבוסס על מדידת טמפרטורה. המצלמה מראה תמונה אמינה וחדה של המצב בצנרת.

 

שימו לב לאיכות הצילום התרמי ולבעל המקצוע

קיימים יתרונות של שימוש עם צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר. ראשית יש לוודא כי המצלמה משוכללת ואיכותית וכן, שבעל המקצוע הוא מיומן ועוסק שנים רבות בתחום ויש עליו הרבה המלצות. יש לשים לב כי רטיבות בקיר  או בכל מקום אחר, עשויה לגרום גם לנזקים במבנה וגם לנזקים בבריאות.  יש לציין, כי באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר ישנם צבעים שונים, אשר מראים מה הטמפרטורה. למשל כל צבע מסמל טמפרטורה שונה. גם תחת הרצפות ישנה צנרת וניתן למצוא את בעיות הרטיבות באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר.

 

הטכנולוגיה המתקדמת, מאפשרת בדיקה מקיפה של כל קירות הבית, המרצפות והתקרות, כך שניתן יהיה לגלות אזורים שבהם ישנם מים כלואים, או נזילת מים מצנרת סדוקה. תחילה צוות האינסטלציה, יחמם את המים  בבית. כאשר המים חמים הצג על המצלמה יהיה אדום, אך אם מדובר על נזילת מים שהיא מחוץ לצנרת,מים אלה יהיו קרים ויסומנו בצבע כחול. תהליך זה, לוקח מספר שעות, כך שיש גם לחמם את המים בצנרת וגם לסרוק את הקירות באמצעות המצלמה התרמית. ניתן להגיע בקלות לאזורים אשר בהם ישנה נזילה. היתרון הוא שאין צורך בשבירת קירות הבית כפי שהיה נהוג לפני שנים רבות, כאשר ציוד משוכלל זה של צילום תרמי לאיתור נזילות מחר, לא היה קיים.

 

צילום תרמי מתאים לקירות רצפות הבית וגגות או מרפסות

יש לציין, כי שימוש עם צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, מתאים לבדיקה של צנרת מוסתרת מאחורי הקירות או תחת הרצפות. גם כאשר מעוניינים לגלות  בעיות של איטום, כמו במרפסות, בקירות חיצוניים או במרתפים, מצלמה תרמית תבצע טוב את גילוי הנזילה. גם באמצעות הצילום התרמי, ניתן להבין היכן עוברת הנזילה. יש לפנות לחברות מומלצות  ואפילו לחפש בפורומים הקשורים לאנשי מקצוע בתחום האינסטלציה. יש לבצע השוואת מחירים באמצעות אתרים שונים, כך שתוכלו לדעת מה המחיר של צילום תרמי ורק לאחר שהבעיה התגלתה באמצעות  צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, תוכלו לקבל הצעת מחיר על התיקון עצמו. 

 

לאחר שאותרה הנזילה באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר, יש צורך לא רק בתיקון או החלפת צנרת  פגומה, כי אם גם בתיקון הנזק שנגרם לקיר או לרצפות. חברת אינסטלציה אמינה, תוכל לתקן עבורכם גם את הנזק של הקיר או הרצפות ותחזיר את הבית לקדמותו. גם במבנה מסחרי מזמינים אנשי  אינסטלציה  למטרת צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר. למשל מערכת המים או הצנרת של מבני מסחר, היא בהרבה יותר מורכבת מאשר בדירות או בבתים פרטיים, מה שחוסך בזמן מבחינת שיטת איתור הנזילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן