PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

תיקון נזילות מים

נזילות בגג

תיקון נזילות מים

נזילות בצנרת המים מהוות בעיה, היות ונזילה זו, לא ניתן לראות בעין. הרבה נזילות הן סמויות. היום קל יותר לאתר ולבצע תיקון נזילות מים באמצעות איתור נזילות כאשר מדובר במכשור משוכלל כגון מצלמות תרמיות, אשר מזהות מהר מהיכן הנזילה בדיוק רב. כאשר אתם כבר מזהים כתמים או כתם על הקיר, סימן שהנזילה כבר קיימת זמן רב והנזק יהיה רב יותר.אם מדובר על תיקון נזילות מים בצינור מים גלוי, לא קיימת בעיה  אם הצינור הפגום אינו גלוי, זו כבר בעיה שתהיה מורכבת יותר. קיימים למעשה שני גורמים לנזילת מים , הראשון הוא נזילה מהצנרת והשני הוא בעיית איטום של קירות חיצוניים, איטום בגג ועוד. כאשר הצנרת היא מהסוג הישן, כזו שעשויה מברזל, הבעיה שהיא שוכבת זמן רב מאחורי הקירות או תחת הרצפות והיא עשויה להחליד עם הבלאי של השנים.

 

גם בעיה של חימום הצנרת, כאש אנו מעוניינים להתקלח או לשטוף כלים עם מים חמים, החימום עצמו פוגם עם השנים בצנרת. כאשר אתם מזמינים חברת אינסטלציה ביתכם, היות ואתם חושדים בנזילה, שאלו עם החברה מבצעת גם תיקון נזילות מים, כך שתהיו בטוחים כי גם האיתור באמצעות ציוד המשוכלל יתבצע כן, גם תיקון נזילות מים. היום המטרה של איתור נזילות מים באמצעות ציוד משוכלל שהוא למעשה ציוד תרמי הוא למנוע כמה שפחות נזק והרס אם לקירות הבית או לרצפות. חברות אינסטלציה מיומנות מבצעות אבחון של מקור הכשל בצנרת. יש לבצע הצפה ואז משחילים את המצלמה התרמית על מנת לוודא אם שיטת תיקון נזילות מים תתאים. למשל בעיות נפוצות של נזילות מים, נובעות מחיבורים לא תקינים של הצנרת, שורשים שחדרו לצנרת, סדקים ועוד.

 

תיקון צנרת באמצעות טכנולוגיית פאץ’

השיטה החדישה ביותר של תיקון נזילות מים, היא באמצעות שיטת הפאץ’. באמצעות יריעה העשויה מפיברגלס אשר משולבת עם שני סוגים של דבקים חזקים במיוחד, ניתן יהיה לתקן את צנרת המים מדובר על שיטת תיקון נזילות מים עם בלון ניפוח מיוחד  לאחר תיקון נזילות מים בשיטה זו, מצלמים שוב את הצנרת באמצעות מצלמה תרמית, על מנת לוודא כי הסדק או הפיצוץ בצינור כבר לא קיים. איש מקצוע בתחום האינסטלציה שהוא וותיק ומקצועי, ישאל את השאלות הנכונות לפני שיתחיל במלאכת תיקון נזילות מים. למשל, מתי הרגשתם שמתחילה הנזילה? מה עשיתם עד עכשיו? והאם ביצעתם אי אילו תיקוני אינסטלציה בעבר ואם כן, מה תיקנתם?

 

חברת אינסטלציה תבצע בדיקה מקיפה לפני תיקון נזילות מים. אבחון מקצועי של חברת אינסטלציה, יוכל לאפשר  את המידע היעיל, למשל אם מדובר על תיקון נזילות מים או אם מדוב על תיקון מערכת ביוב. צוות אינסטלציה מיומן, יחזיק במכשור משוכלל ויעיל ויבטיח תיקון נזילות מים בשיטה הטובה והחדישה ביותר, עם מינימום לכלוך וכמה שפחות חציבה בקירות או ברצפות. גם באזורים שמרוחקים מהנזילה, תתבצע בדיקה מקיפה, על מנת שיהיה קל יותר לבצע תיקון נזילות מים. גם את גג המבנה והחדרים הסמוכים לאזור הנזילה יבדוק צוות האינסטלציה, היות ואולי גם ש יש לבצע תיקון נזילות מים. ציוד כגון מצלמה תרמית, עובד על אינפרה אדום כשר מצלמה חודרת מבעד לקירות או לרצפות ויכולה לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. מה שיאפשר תיקון נזילות מים על הצד הטוב והמדויק ביותר.

 

איך נבטיח תיקון מקצועי של צנרת המים?

אם מדובר בתקלה של צנרת המים בבית או בדירה, אל תתפשרו. יש להזמין חברת אינסטלציה וותיקה , אשר מצוידת בכלים ההנדסיים המשוכללים והאיכותיים ביותר. דבר זה, מראה כי החברה היא רצינית ואם היא משקיעה בציוד כה יקר, סימן שהיא מוצפת בעבודה. כמו כן, יש לשים לב המלצות של אנשים שאתם מכירים באזורכם,על מנת שתהיו בטוחים, כי מדובר בחברה מקצועית עם ש ומוניטין של שנים. ישנם מקרים רבים כמו בניינים ישנים, בתים ישנים שבהם הצנרת כבר גמורה. הכוונה היא שבמקרים אלה, חברת אינסטלציה תמליץ על החלפת הצנרת היות ולא תהיה לכם בריר אחרת. תכלו לרות בעצמכם את הדו”ח שיצא מהציוד התרמי מה שיראה לכם כי הצנרת חייבת בהחלפה של צנרת מים חדשה. שימו לב לבדוק בעצמכם בכל שנתיים לפחות את תשתית המים, על מנת למנוע נזק רב יותר של מים, אשר עשויים לפגום ביסודות המבנה, מה שמהווה סכנה רבה לכם ולבני הבית. חברת אינסטלציה לא תשקוט, עד שתמצא את מקור הנזילה ותבצע תיקון נזילות מים. חברת אינסטלציה מקצועית, תיתן לכם אחריות בכתב על תיקון נזילות מים או החלפה של צנרת חדשה.הבעיה היא שנזילות הן חמקמקות, לא תמיד נהיה מודעים כי ישנה בעיה של נזילת ים מאחד הצינורות. החוכמה היא, לא להמתין עד לרגע האחרון, היות והזנחה עשויה לגרום לנזקים רבים אשר יעלו נזק רב, מיותר להזכיר את הסכנה הטמונה בהזנחה של נזילות מים. יש לבצע תיקון נזילות מים, מיד כאשר אתם חושדים בנזילה. למשל אם קיבלתם חשבון מים גבוה, כאשר לא השתמשתם בכמות של מים כה גדולה. ג ריח של עבש, קילוף של הצבע שינוי של צבע המרצפות, מעידים כי שינה בעיה ויש לבצע ציקון נזילות מים בהקדם.

 

גרים בבניין מגורים? נזק של נזילות מים יכול להיות רב יותר

כאשר אתם גרים בבניין מגורים והנזילה היא מהדירה שלכם, יש לבצע איתור מהיר של נזילת המים. הבעיה היא שאתם עשויים לגרום נזק לדירה הנמצאת תחתיכם. בדירות, מומלץ לבצע אחת לשנתיים בדיקת נזילות מים, כך שאם יהיה מדובר על נזילת מים, יש לבצע במידי תיקון נזילות מים, כך שהנזק לא יהיה גבוה מבחינת ההוצאה הכספית.  כאשר אינסטלטור מומחה יבצע תיקון נזילות מים,הוא יצטרך לדעת היטב את המיפוי של צנרת המים. יש לדעת מה הקוטר של צנרת המים ומאיזה חומר הוא עשוי. למשל מכשיר הנקרא קורלטור, יסייע היטב באיתור המיקום המדויק של הנזילה. אין צורך היום להרוס קירות או רצפות. ניתן יהיה להחדיר לצנרת המים מצלמות בעלות סיב אופטי או לצלם את הקירות והרצפות באמצעות מצלמה תרמית. מדובר על תיקון נזילת מים, אשר נעשה באופן נקי ובמינימום הרס..

 

השיטות של תיקון נזילות מים הן יעילות, כמו למשל,  ניתן יהיה לאטום את הצינור הפגום וליצור מן סוג של מעטפת באזור של הנזילה.  מומלץ לא להזניח את תשתיות המים, היות ואם ייגרם פיצוץ בצנרת הנזק והסכנה יהיו גדולים יותר, משל בעת הצפה של מים בבית, אשר עשויים לגרום לנזק רב בריהוט, שטיחים, מוצרי חשמל וכן לסכנה של התחשמלות חלילה. במקרים רבים, הנזילה של המים נובעת מחור בצינור אחד או יותר. כאשר מתקנים את צינור המים יש להתקין קטע חדש של הצנרת. במקרים רבים, החיבור פשוט נשחק ולכן יש לחבר אותו שוב באמצעות אביזר אינסטלציה חדש.  היום השקיפות זמינה יותר מתמיד, הודות למכשור התרמי המדויק כך שתוכלו לראות במו עיניכם, מה הבעיה ומה העלות של תיקון נזילות מים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן