PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילה מחיר

איתור נזילה מחיר

בשנים האחרונות, חברות אינסטלציה רבות, נהנות מטכנולוגיה שרק מתפתחת עם השנים יותר והכוונה היא לבדיקת איתור נזילה מחיר. חברות אינסטלציה אשר משתמשות עם מכשור של איתור נזילות מחיר, זוכים לביקוש רב יותר ולכן, מומלץ להתייחס ליתרונות השירות. שיטת איתור נזילה מחיר זו, מהווה עבורכם חיסכון בזמן וכן בעלויות. בעבר, חברות אינסטלציה ואינסטלאטורים, היו חוצבים עמוק בקירות והיו גורמים להרס שעלה הרבה כסף, על סמך ניחוש לגבי הנזילה עצמה. אם נשווה את המחיר של תיקון ההרס ותיקון הצנרת, הן מבחינת העלות הכספית ואם מבחינת חומרי הבניה שנותרו בבית ואי הנוחות, נבין כי איתור  נזילה מחיר, יהיה בהרבה יותר  זול.

 

במידה וחשוב לכם על שלמות הנכס(ומי מאתנו אינו מעוניין בשלמות הנכס  שלנו?) מומלץ כי תבצעו בדיקת איתור נזילה מחיר. גם האינסטלטור המומחה ביותר, אינו יכול להתחרות במצלמה התרמית. גם אם גיליתם נזילה בקיר הייתם תמיד מעוניינים שתהיה זו עבודה מקצועית ושלא יהיו נזקים גבוהים של תיקון הקירות לדוגמא. איתור נזילות מחיר, ללא ספק, הינו שירות מקצועי ויעיל. לרוב נזילות מגיעות מנזילות מהצנרת בקיר או ברצפות וכן, בשל איטום לקוי  כאשר המים החודרים מהגג, מגיעים לאזורים שונים בקירות ואנו עשויים לחשוב כי מדובר בכלל בצנרת שנפגמה. זו הסיבה, כי מה שיכול למצוא את הבעיה הינו מכשיר איתור נזילה מחיר שיהיה סביר בהשוואה לתמורה, אשר למעשה תחסוך לנו שני דברים מהותיים- כסף וזמן.

 

כיצד מצלמה תרמית מגלה נזילה?

ראשית , איתור נזילה מחיר, נעשה באמצעות מצלמה תרמית, אשר מזהה את הפרשי הטמפרטורה  של המים באמצעות אינפרה אדום. זהו למעשה מידע מדויק, כאשר המסך יראה אזורים בצבע כחול, משמע שמשם ישנה נזילה. באמצעות חציבה מדויקת באזור קטן בקיר והחלפת צנרת ללא הרס באמצעות שיטת השרוול, ניתן יהיה להחליף צינור פגום בצינור  חדש. שילוב של חברת אינסטלציה מנוסה יחד עם מכשיר כמו איתור נזילה מחיר, הינו שילוב מנצח. ישנם מקרים כמו בבנייני מגורים, שהבעיה היא מהשכן ומערכת  האינסטלציה שלכם הינה תקינה.    במקרה זה, יש לבקש דו”ח מפורט מחברת האינסטלציה ולהראות לשכן, על מנת שיתקן את הנזק ויישא בהוצאות.

 

למעשה מכשור כגון מצלמה המבצעת איתור נזילה מחיר, יכולה לזהות נזילה בקירות ובמרצפות. מכשיר משוכלל זה, ממקד את צוות האינסטלציה לזיהוי של נזילה סמויה ולמקד את הצוות במקום הנכון.  שירות זה, יכול לגרום לתיקון עצמו להיות נעים יותר והכוונה היא ללא לכלוך וחומרי בניה ,מה שגורם לאי נוחות בבית. במקרה שבה בוצע איתור נזילה מחיר, לא יהיה לכם  אי נוחות ואתם תחזרו מהר לשגרה ללא נזקים מיותרים. ישנם דברים שלא כדאי לחסוך בהם ואחד מהם הוא איתור נזילות מחיר באמצעות ציוד משוכלל. יש לראות את התמורה מול ההוצאה ואז תבינו מהר מאוד, כי איתור נזילה מחיר, הינו משתלם מכל הבחינות.

 

האם איתור נזילות מחיר הינו קבוע?

ממש כמו בכל תחום, טווח המחירים עשוי להיות רחב, כך שככל שנבחר חברת אינסטלציה וותיקה ובעלת שם ומוניטין רב יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. לרוב איתור נזילה מחיר, עשוי להסתכם בכמה מאות שקלים. ההמלצה היא לא לחסוך בשירות זה ולחפש את המחיר הזול, היות והזול הוא בסופו של דבר יעלה ביוקר. עוד המלצה חשובה היא, כאשר אתם מזמינים איתור נזילה מחיר, שאלו אם החברה אף תבצע עבורכם את התיקון וכן, בקשו הצעת מחיר לאחר הממצאים שהתגלו ע”י איתור נזילות מחיר. יש לוודא, כי לפני שתזמינו חברת אינסטלציה, באילו מכשירים משוכללים של איתור נזילות מחיר היא משתמשת, היות וככל שהמכשירים יהיו איכותיים ומשוכללים יותר, כך  האיתור של הנזילה, יהיה מדויק יותר.

 

על מנת להבין היטב במכשור וכל הקשור אל איתור נזילות מחיר ותיקון, יש לחקור את הנושא באמצעות מידע שניתן למצוא ברשת בפורומים של אינסטלציה ובאתרי אינטרנט של חברות אינסטלציה. למשל, ישנם מכשירי כמו איתור נזילה מחיר המתאימים לסוגים שונים של מוקדי נזילה. הסיבות הנפוצות לנזילות הן כאמור: בלאי, צנרת פגומה או שלא הונחה באופן נכון, איטום לקוי ועוד. חברות אינסטלציה, מחזיקות במכשור תרמי למטרת איתור נזילות מחיר, אך הן יודעות היטב באילו סוג מכשור הן צריכות להשתמש לפי אופי התקלה.  ניתן למצוא נגוון מכשור תרמי כמו למשל: מצלמה תרמית שעובדת על מערכת אינפרה אדום, כך שניתן למצוא את הפרשי הטמפרטורות ולגלות היכן הנזילה, מצלמות ביוב וצלמות סיב אופטי, שהן מצלמות לצנרת ביוב או איתור חסימות, סדקים ונזילות. מד לחץ מים, אשר באמצעותו ניתן לאתר את הנזילה בצנרת עצמה, או מערכת אקוסטית אשר מאפשרת גילוי רעש נזילה בקירות, צנרת וחללים סגורים.

 

מכשור נוסף שבאמצעותו ניתן לאתר נזילה

גם גלאי לחות, הינו מכשיר משוכלל, כאשר ניתן יהיה באמצעותו לקבוע את רמת הלחות. יש לציין, כי ישנם גלאי לחות, אשר ניתן יהיה לבדוק באמצעותם רטיבות בחול תחת הרצפות, בקירות ובעוד חללים. גם מי גשם עשויים לחדור מבעד לקירות החיצוניים של הבית. חברת האינסטלציה במקרה שמדובר על איטום לקוי, תפנה אתכם לאנשי מקצוע מיומנים בתחום האיטום. למעשה איתור נזילה מחיר הוא די מורכב. הרבה יותר קשה לזהות נזילה מאשר דליפה באחד מצינורות הברזים. בעבר אמנם זה היה קשה יותר, אבל בזכות מכשור של איתור נזילה מחיר, כבר ניתן יהיה לדעת מהיכן הנזילה. יש לדעת, כי נזילה שנראית בקיר, אינה בהכרח מאותו מקום, היות והמים נוזלים בכיוונים שונים, במיוחד אם מדובר בנזילה שקיימת הרבה זמן ולאחרונה גיליתם את סימניה.

 

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, משמש לעוד בדיקות חשובות, כמו לפני רכישת בית, אם מקבלן ואם מיד שנייה וכן, לבדיקה שגרתית אחת לשנה או שנתיים. ברך זו, ניתן יהיה למזער נזקים, היות והזנחה של מערכת המים, כאשר אין היא גלויה לעין, עשויה לגרום לנזקים גדולים, הן מבחינת הוצאות מיותרות והן מבחינת ההרס של המבנה. יש לציין בנוסף, כי אחת הבעיות הנפוצות היא חוסר מקצועיות של קבלנים המעסיקים אינסטלטורים להקמת תשתיות וזה קורה במבנים חדשים לחלוטין. צנרת שלא הונחה באופן מקצועי קוראת לתקלות. סיבות לנזילות באופן מדויק, תמצאו רק באמצעות איתור נזילה מחיר,אשר יתבצע באמצעות מכשור משוכלל ועדכני ביותר. מומלץ לא להתעסק עם הצנרת בעצמכם, כי אם להזמין חברה מקצועית וותיקה אשר עוסקת שנים ומאתרת את כל סוגי הנזילות.

 

כיצד ניתן למצוא חברת איתור נזילות אמינה?

יש לקבל המלצות, או לחפש באתרים של חברות אינסטלציה ברשת. אתרים אלה, יכולים לתת לכם מידע לגבי החברה ואפילו לקוחות שיעידו כי הטיפול והתיקון בביתם בוצע על הצד הטוב ביותר. גם פורומים של אינסטלציה, תוכלו למצוא ברשת, במידה ולא קיבלתם המלצות. יש לבצע בנוסף סקר שוק מקיף ולמצוא את הצעת המחיר הסבירה, לאחר שביררתם מה האומדן של התיקון האמור להתבצע בביתכם. העצה והטיפים של חברות המתמחות בכל בעיות האינסטלציה הינה לבדוק תמיד באופן קבוע אחת לשנה את מצב מערכת המים והביוב בביתכם, כך שתמנעו הפתעות לא נעימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן