PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

בדיקת אינסטלציה

בדיקת אינסטלציה
אין אדם שאינו חש אחריות על ביתו ומעוניין למנע תקלות שעשויות לעלות לו ביוקר. למשל יש לבצע בדיקת אינסטלציה, לפחות אחת לשנה. ישנם מבנים שהם ישנים מאוד ואלה צריכים בתשומת לב מיוחדת היות וככל שהמבנה והתשתיות תהיינה ישנות, כך יהיה הסיכוי רב יותר למנוע תקלות שעשויות לעלות כסף רב. ניתן לגלות נזילות בזמן ואפילו לתקן אותן באמצעות שיטה שאינה מצריכה שבירה גדולה או עמוקה של קירות. מכשור מיוחד ומשוכלל, יכול לאתר מיד את התקלה ולדייק במיקום. שיטה זו, הפכה לנפוצה בקרב אינסטלטורים וחברות אינסטלציה רבות. יש לציין כי במצבים אחרים כגון רכישת דירה או בית, רבים הם הקונים הפוטנציאלים אשר עורכים בדיקת אינסטלציה.

בדיקת אינסטלציה היא די פשוטה ואינה עורכת זמן רב וכן, היא שווה כל שקל. יש לבדוק את הצנרת ואת תשתית הביוב, כך שתהיו בטוחים, כי אין לכם תקלות, או שלפחות תוכלו להיות בטוחים כי המערכות תקינות או שאולי תתגלה תקלה שהיא זניחה ותפסתם אותה ממש בזמן. אלה הם למעשה היתרונות של בדיקת אינסטלציה ולכן, תפקידה של חברת אינסטלציה היא לא רק לתקן מערכות מים ובוב, כי אם גם לבצע בדיקת אינסטלציה בכל תקופה קבועה.לכל חברת אינסטלציה קיימים עזרים מקצועיים על מנת לבצע בדיקת אינסטלציה. הבדיקה אינה עולה יקר ולכן, בהחלט תיווכחו לדעת בהקדם מה מצב התשתיות של האינסטלציה והביוב, להיות שקטים או לתקן פגמים שהתגלו במערכות אלה.

רוב הנזקים של המבנים קורים בגלל נזילות סמויות
יש לציין, כי רוב הנזילות שנגרמות במבנים השונים, אם בבתים או דירות, מפעלים וחברות , מוסדות ובתי עסק, נגרמות בשל נזילה סמויה אשר גורמת לסכנה למבנים אם הנזילה אינה מתגלה בזמן. לכן, מומלץ כי תבצעו בדיקת אינסטלציה מקצועית, כך שתוכלו לגעת מה הבעיה במערכת המים ותשתית הביוב . יש לציין כי בדיקת אינסטלציה אשר כוללת נזילות, מומלץ לבצע לפני שיפוץ הבית, במיוחד כאשר השיפוץ הוא במטבח וחדרי האמבטיה . לא אח קורה שבעת פירוק הקרמיקה הישנה ברצפות ובחיפוי הקירות, מתגלה נזילה. לפעמים קורה כי בגלל שהמבנה ישן, חברת האינסטלציה תמליץ על החלפת הצנרת, היות וחבל לבצע שיפוץ כאשר הנזילות ימשיכו וכל הכסף שהשקעתם פשוט יושם על קרן הצבי.

גם לפני ריצוף כל הבית הפעולה האשונה שמתבקשת הינה בדיקת אינסטלציה. ישנן מערכת של צנרת מים, אשר נמצאת תחת הרצפות, ולכן אם קיימת רטיבות או נזילה בשל צינור פגום, זה הזמן לביצוע בדיקת אינסטלציה ולעבור על כל הצנרת באמצעות צילום תרמי. צילום זהה, חודר את הקירות והרצפות וניתן להיעזר בציוד משוכלל נוסף, על מנת לקבל תמונת מצב נכונה וברורה. לפעמים בעיות אלה של תקלות בצנרת, קשורות לאנשי מקצוע שלא היו מיומנים והתקינו את צנרת המים באופן כזה שגרם לנזילות. מיותר להמתין עד שתמצאו סימנים של רטיבות בבית, היות ומצב זה מראה כי ישנה נזילה כבר זמן רב. חשוב לדעת, כי נזילות סמויות שאינן מתגלות בזמן, עשויות לגרום גם ליסודות הבית להיהרס ומכאן הסכנה היא ממש חמורה.

גם דירות ומבנים חדשים, עשויים לסבול מנזילות
תתפלאו לדעת, אבל גם מבנים חדשים כגון דירות ובתים, עשויים לסבול מתופעה של נזילות ואי תקינות של מערכת הביוב. זו הסיבה כי אם אתם מעוניינים להוכיח לקבלן אשר עליו חלה האחריות לתיקון הנזילה יש להזמין בדיקת אינסטלציה, כי גם ההוכחה לתקלה במערכת המים או הביוב חייבת לבוא מצדכם וכן, אם הקבלן מתנגד לתיקון או שלא תיקן את התקלה באופן מקצועי, ניתן באמצעות הדו”ח של בדיקת האינסטלציה לתבוע אותו למשפט. בדיקת הצנרת, מתבצעת בטכנולוגיית אינפרה אדום וכן, באמצעות החדרת סיבים אופטיים במקרים אשר בהם מצלמה תרמית אינה יכולה להגיע לצנרת, במיוחד אם מדובר על אזור שהעובי שלו הוא מעל 3 ס”מ וכן, במערכת הביוב או הצנרת בחצר הבית. יש לוודא, כי אנשי המקצוע אשר מבצעים עבורכם בדיקת אינסטלציה הינם מיומנים ומקצועיים.

כאשר אנשי המקצוע כגון חברת אינסטלציה, מבצעת בדיקת אינסטלציה שחוסכת מכם זמן וכסף רב, כאשר הבעיה הופכת לחמורה יותר. הטיפול בתקלה שמתגלה הינו מידי וכן, החברה תוציא דו”ח מדויק אשר יראה לכם בדיוק היכן התקלה כגון אם מדובר על צינור פגום, סתימות, חומרי בניין שחוסמים את מי הביוב, שורשי עצים המפריעים לזרימה התקינה של מי הדלוחין ועוד. ניתן לראות ע”י בדיקת אינסטלציה, אם הצנרת הקיימת היא איכותית או זולה וכן, אם היא תחזיק מעמד. במבנים ישנים, העצה של חברת האינסטלציה, במיוחד אם ישנן תקלות חוזרות ונשנות הינה החלפת תשתית הצנרת של המים ולפעמים גם של הביוב. פעולה זו אמנם מהווה השקעה לא מעטה אבל היא תקנה לכם שנים רבות של שקט ואפס תקלות וזאת, בתנאי שתשמרו נכון ולפי ההוראות של הצוות המיומן של חברת האינסטלציה.

מערכת המים והביוב היא מערכת מורכבת- שמרו עליה
כל תחזוקה נכונה, שומרת על מערכת כגון מים, ביוב ושאר התשתיות בבית. זו הסיבה שיש לבצע בדיקת אינסטלציה לפחות אחת לשנה, כאשר המבנה אינו חדש. זו הדרך הנכונה לעשות כאשר אתם מעוניינים לתחזק נכון את הבית, העסק או המפעל. כדאי שתאספו כמה שיותר מידע, לגבי המכשור שמשתמשת בו חברת אינסטלציה, כך שתדעו מראש כי מדובר בחברה וותיקה שמחזיקה במכשור משוכלל ומעודכן מה שיסייע למצוא מהר את התקלה או לבדוק את המערכת של המים והביוב. ממש כשם שאתם בכל תקופה מסוימת לוקחים את רכבכם למוסך על מנת לבדוק את תקינות הרכב לבצע טיפולים שוטפים כך גם עושים אנשים אחראים על מנת לשמור על הנכס שלהם שקנו בכל כך הרבה כסף.

גם בדירות מושכרות, עדיף כי תבצע בדיקת אינסטלציה לפני שתחתמו על חוזה השכירות. בדיקה זו, תימנע וויכוחים עם בעל הבית וכן תמנע נכם הוצאות מיותרות. כדאי לבצע השוואת מחירים של בדיקת אינסטלציה בין כמה חברות. בדיקה זו, תקנה לכם את האומדן הנכון של מחיר בדיקת אינסטלציה. יש למצוא חברה מומלצת, וותיקה אשר יש לה שם ומוניטין של שנים. מומלץ לבקש קבלה וכן את הדו”ח של תוצאות בדיקת אינסטלציה וכן מה תוקן במידה והייתה לכם תקלה במערכת המים או האינסטלציה. למעשה, בדיקת אינסטלציה חייבת להתבצע אם בתחזוקה השוטפת של הנכס שלכם, אם לפני רכישת נכס או לפני השכרת דירה , בית או אפילו משרד. חלק גדול מבדק בית הוא בדיקת אינסטלציה מקיפה וסודית, כזאת שתהיה מדויקת ותקנה לכם תמונת מצב ברורה. אם ישנן תקלות לפני רכישת נכס, התיקונים יחולו על המוכר ותתבצע בדיקת אינסטלציה נוספת, אשר תראה כי הכול תקין.

אל תדחו את בדיקת האינסטלציה למחר
לפעמים הזנחה, היא זו שעשויה להחמיר את המצב של תשתית המים והביוב. זו הסיבה כי עליכם לבצע בהקדם בדיקת אינסטלציה, אשר תקנה לכם אפשרות למנוע מהזנחה של הנכס והתשתיות שלו. מים עשויים להיות מסוכנים, כאשר קיימת נזילה ולכן, יפה שעה אחת קודם לטיפול בבעיות השונות של מערכת האינסטלציה והביוב באמצעות בדיקת אינסטלציה מקצועית ואם קיימים כשים למיניהם, ניתן יהיה לתקנם מיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן