PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

מומחה לאיתור נזילות

נזילות בגג

מומחה לאיתור נזילות

נזילות  של מים במבנה שבו אנו גרים או עובדים, יכול לגרום לנזק ובעיות שונות. כאשר הנזילה אינה גלויה, זה רק יכול להתגבר והנזק יהיה רב יותר. יש להתקשר אל מומחה גילוי נזילות, כאשר אתם חשים כי חשבון המים שלכם גדול ממה שהיה. או שאולי כבר הבחנתם בכתם על הקיר, הרצפות שינו גוון באזור מסוים ועוד. יש לדעת כי בגלל שאין אנו רואים את צנרת המים, הבעיה היא סמויה, כך שעל מנת להמשיך להיות  עם היד על הדופק, מומלץ להזמין בכל שנה מומחה לאיתור נזילות, במיוחד אם הצנרת שלכם כבר קיימת מעל עשור.לפעמים גם מי גשמים יכולים לגרום לנזילה בגלל קירות חיצוניים שאינם אוטמים, או בגלל גג שגם חייב באיטום חדש.

 

יש לציין, כי מבנים ישנים, מועדים לנזילות, בגלל הצנרת. אנשים שמעוניינים לבדוק לגבי הנכס שלהם, עליהם להזמין מומחה לאיתור נזילות, כך שניתן יהיה לבחון את כל הבעיות של הנזילות, אם בגלל צנרת, או בעיות של מבנה ישן. יש להזמין מומחה נזילות מים, באמצעות המלצות של מכרים או אנשים שאתם מכירים היטב. איש מקצוע מיומן שהוא מומחה לאיתור נזילות, יוכל לאתר מהיכן נובעת הנזילה. במידה ומדובר באיטום, חברת אינסטלציה המחזיקה בבעל מקצוע שהוא מומחה לאיתור נזילות, תפנה אתכם לחברת איטום אמינה ואם הבעיה בצנרת, חלק מהצנרת הפגומה תוחלף בחדשה.

 

שיטות טכנולוגיות יעילות למציאת מקור נזילות במבנים

אחד האמצעים הטכנולוגיים אשר בהם מחזיק מומחה לאיתור נזילות היא המצלמה התרמית. זוהי טכנולוגיה אשר עובדת על אינפרה אדום. ההבדל של הטמפרטורות, נראה על המסך וכך ניתן לדעת מאיזה אזור קיימת הנזילה.היתרון הבולט של מכשור משוכלל זה, הוא שאין צורך לשבור קירות עד לעומקם ולגרום להוצאות מרובות בתיקון הקיר או בלכלוך של חומרי הבניין, כאשר תצטרכו  להתמודד עם מגורים בתנאים מאוד לא נוחים עד שהקיר יתוקן. השיטות הישנות של תיקון נזילות כבר אינן נמצאות בשימוש וחברות אינסטלציה רבות, מחזיקות במכשור שנמצא רק אצל מומחה לאיתור נזילות. מומחה לאיתור נזילות, מחזיק בציוד רב ושונה לאיתור הנזילות, היות ולא כל מכשור מתאים למיקום של צנרת מים או ביוב. זו הסיבה כי ישנם מומחים אשר מאתרים נזילות בעלי וותק רב שנים, אשר מבצעים איתור נזילות בגז, כאשר הצנרת נמצאת תחת הקרקע.

 

הגז אינו מסוכן והוא ידידותי לסביבה. מדובר בגז מימן, אשר מוחזר לאחר שמרוקנים את המערכת ממים ואז, כאשר מחדירים גז בצנרת תת קרקעית, כאשר הגז דולף, סימן כי במיקום מסוים הנמצא באחד מהצינורות ישנו חור שהוא זה שגורם לדליפת המים. ש יטה של מומחה לאיתור מים היא באמצעות בדיקה בגלי קול, גם כאשר ישנן צינורות הנמצאים תחת הקרקע ובעומק רב.  שיטה זו של מומחה איתור נזילות, נקראת שיטה אקוסטית.יש לציין, כי איתור נזילות יכול להיות עסק מורכב. זו הסיבה כי חברת אינסטלציה וותיקה, מחזיקה בצוות מומחים, מכשור וניסיון שיכול לגרום לאיתור מהיר ותיקון מדויק ומקצועי. שימו לב לחדרים הרטובים בבית, במיוחד חדר הרחצה, אשר סגור והאדים של הצים, יכולים לגרום לסימני של נזילת מים. יש לאוורר את חדר האמבט באופן תדיר, מה שיכול לסייע בתחזוקה נכונה ומניע של כתמי רטיבות אשר עשויים להטעות אתכם.

 

 גרים בבניין ויש לכם נזילה? – לא בטוח שהנזילה היא מדירתכם

לפעמים כאשר הדירה שלכם בבניין מגורים מתחילה להיראות סימני נזילה במקום מסוים, יש להזמין מיד מומחה לאיתור נזילות. שימו לב, כי במקרים רבים, יתגלה כי הנזילה אינה מדירתכם, כי אם מדירת השכן שגר בדיוק קומה מעליכם. אם יתגלה כי זו הבעיה, יש להגיע לשכן עם תוצאות הבדיקה, כאשר האינסטלטור ינפיק לכם דו”ח. השכן יצטרך לתקן מיד את הנזילה ולתקן לכם את הנזק שנגרם בגין הנזילה מדירתו. למשל החשד שיכול להראות לכם כי הנזילה היא מדירת השכן, הוא כאשר תקרה של אחד החדרים מראה סימן של רטיבות. גם ליקויים במערכת הניקוז, יכולים לגרום לבעיית רטיבות, למשל מי גשמים אשר עשויים לחדור מהמרפסת, מהגג או במרתף, במידה ואתם גרים בבית פרטי שיש בו מרתף.

 

אם צינור מים התפוצץ בדירתכם או בביתכם, ייתכן כי זו בעיה נקודתית. יש לתקן את הצינור בהקדם. ייתכן וההמלצה של חברת אינסטלציה שמחזיקה באיש מקצוע מיומן שהוא מומחה לאיתור נזילות אם החלטתם לבצע שיפוץ יסודי בדירתכם,  חברת אינסטלציה, תמליץ לכם בהזדמנות זו, להחליף את כל הצנרת בבית, במיוחד אם מדובר על דירה או בית שהצנרת בה כבר קיימת מעל 15 שנה. גם אם רכשתם דירה מיד שנייה או בית, יש להחליף את הצנרת אבל רק לאחר שכבר ביצעת בדיקת מומחה לאיתור נזילות.  .אנו בהחלט יכולים די בקלות הבחין בין קיר רטוב לקיר יבש. גם סימני רטיבות מעל הפאנלים, יעידו כי מדובר על רטיבות או נזילה. הצבע הידוע של רטיבות הוא חום. לפעמים לא תראו בהתחלה כלום, אף סימן, אבל לאחר זמן מסוים, תבחינו   בכתם חום על הקיר.

 

נזילת מים – האויב מס’ 1 של כל מבנה

נזילת מים יכולה לנבוע מהצנרת שמאחורי הקיר או בצנרת תחת הרצפות. על מנת לדעת בדיוק מהיכן הנזילה ולתקן אותה בהתאם, יש תחילה להזמין תחילה מומחה לאיתור נזילות. הטכנולוגיות של  מומחה איתור נזילות הן  רבות והוא זה שיבחר באיזו מהן לבחור על מנת לאתר את הנזילה.לפני שתזמינו איש מקצוע, שימו לב כי מדובר על מומחה לאיתור נזילות.זה ידוע כי מים הם האויב הגדול ביותר של כל מבנה. הם הורסים באופן שיטתי את המבנה ואפילו יכולים לגרום להרס היסודות, מה שגורם לסכנה לגור במבנה. על מנת לשמור היטב על המבנה,  יש לבצע בדיקות ע”י מומחה לאיתור נזילות אחת לשנה-שנתיים וכן, בדיקת האיטום בג ובקירות לפני עונת החורף.

 

יש לבדוק גם את המרזבים בגג, היות ומרזב סתום, יכול לגרום למים שייאגרו בגג ויגרמו לסימני רטיבות בתקרה ואפילו המים ירדו לכוון נטה, מה שיגרום גם לסימנים בקירותיו הפנימיים של הבית, כאשר אנו עשויים לחשוב כי ישנה נזילה מהצנרת. יש לברר לגבי המחיר של מומחה לאיתור נזילות, כאשר נשווה אותו מול שר חברות האינסטלציה. יש לקבל כמה הצעות מחיר ולאחר ההשוואה לבחור נכון את מומחה לאיתור נזילות. מה שהכי יכול לתסכל, הוא הצורך בשבירת קירות או ריצוף בבית, לאחר שמנסים לאתר נזילה ויש לתקן אותה. היום באמצעות הטכנולוגיה החדישה אשר מזהה את המיקום המדויק, החציבה או שבירת מרצפת תהיה ממוקדת, מה שיפחית את השבירה והיא תהיה מינימאלית. זוהי למעשה טכנולוגיה הנקראת “אל הרס” אשר באמצעות שלב של מומחה לאיתור נזילות , ניתן יהיה ליישם כאשר החציבה היא מינימאלית והתיקון נעשה תוך זמן קצר.

 

כל השקעה באיתור נזילות שווה 

למרות שלפעמים איתור נזילות ותיקון יכולים לעלות לא מעט, אבל מוחה לאיתור מים, אשר יבצע את העבודה באמצעות טכנולוגיה משוכללת, התיקון יהיה מקצועי ואמין ואנו נחזור לשגרת חיים תלקינה, מה שווה כל אגודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן