PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

אינסטלטור מאתר נזילות

אינסלטור מאתר נזילות

רובנו מודעים לעובדה, כי טפטוף של מים עשוי לגרום לצרות רבות. הבעיה היא שלפעמים לא ניתן לדעת מהיכן הנזילה או מה הבעיה בדיוק. לש כך יש להיעזר עם אינסטלטור מאתר נזילות. המלצות של חברת אינסטלציה וותיקה ומומלצת שיש עליה חוות דעת טובות מלקוחות השיטות של איתור נזילת מים  וכן לגבי אינסטלטור מאתר נזילות אשר משתמש בטכנולוגיות מתקדמות ולכן אין כבר צורך לשבור קירות יתר על המידה או להרים ולשבור מרצפות. מצד שני מדובר עדיין על תהליך מורכב של אינסטלטור מאתר נזילות. השאלה היא מתי להזמין אינסטלטור מאתר נזילות  אשר בודק את נזילת המים באמצעות מצלמה תרמית או מתי בחיישן גז ואם ההתבוננות והבדיקה של בעל מקצוע תספיק. על כך נסקור במאמר זה.

 

כאשר מדובר בבניין מגורים למשל או, כאשר מדובר בצריכה עודפת של מים כמו ממערכת ההשקיה של הבניין. נזילות מים יכולות להיות גם ממערכת הביוב ולשם כך ישנן מצלמות רובוטיות אשר חודרות לצנרת הביוב וניתן לעקוב אחריהן באמצעות מחשב נייד כאשר בעל מקצוע מצלם ומקליט את המעקב  בצנרת הביוב. בדרך זו ניתן לראות היכן התקלה וכן מצלמות מסוג זה שהן מצלמות רובוטיות מנפיקות דו”ח מדויק כך שניתן לדעת מה הבעיה ומה הפתרון שלה. הבעיה היא שתשתיות הביוב עוברות תחת האדמה והן אינן גלויות לעין, כך שאם תיתכן דליפה ממערכות אלה, כוח הכבידה ימשוך את המים באזור הנזילה כלפי מטה ואנו לא נבחין כלל כי ישנה בכלל דליפה. בבניין מגורים, עשויים להיווצר לא מעט כשלים אשר יובילו לנזילה. למשל כשלי איטום בקירות החיצוניים של המבנה כאשר אנו עשויים לסבור כי מדובר על בעיה בתשתית המים של תוך הבית ולמעשה, באמצעות אינסטלטור מאתר נזילות  נגלה כי הכשלים הם למעשה כתוצאה מאיטום לקוי.

אם לא תאתרו נזילות מים בזמן ההוצאות ועוגמת הנפש תהיינה רבות

אנשים נוטים להזניח את בדיקת צנרת ותשתיות הביוב. הבעיה היא שהם נזכרים רק כאשר מתחילים סימנים של רטיבות ועובש בקירות או סתימה בביוב. החוכמה היא לבדוק את תשתיות המים והביוב באופן קבוע אחת לשנה או שנתיים. כאשר רוכשים דירה או כל נכס הדבר הראשון שיש לבדוק הינם תשתיות המים והביוב היות וגם לתשתיות מים וביוב יש תאריך פג תוקף וצנרת שקיימת מעל ל-20 שנה חייבת בהחלפה ומדובר על סכום רב של כסף. גם נזילות שקיימות ומזניחים אותן הן עשויות לפגוע באופן חמור ואף מסוכן למבנה . בכדי למצוא אינסטלטור מאתר נזילות יש למצוא את חברת אינסטלציה וותיקה ששמה והמוניטין שלה הולך לפניה.

 

בדקו כי לחברה יש את כל המכשור המשוכלל אשר שולחת אנשי מקצוע מיומנים כמו אינסטלטור מאתר נזילות, היות ומכשור זה מונע מהרס של קירות ומרצפות מה שחוסך המון זמן וכסף. ניתן לתקן את הנזילות מבלי להרוס תשתיות קיימות. מצלמה תרמי יעילה בצילום קירות ומרצפות בתוך הבית ואם מדובר על נזילות הנמצאות מחוץ לבית יש להשתמש  עם ציוד תרמי אחר אשר מתאים לחצרות ולתשתיות הנמצאות עמוק מתחת לפני הקרקע. איתור נזילות מים המלצות חייב להתבצע באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחום האינסטלציה כאשר הם מחזיקים במכשירים משוכללים ואיכותיים על מנת למצוא ליקויים שונים של רטיבות ונזילות וכן לאבחן את המקור שלהן. נזילה במבנה הינה תקלה אשר עשויה להפריע לנו כל הזמן. היעדר טיפול ותיקון יכול לגרום לערך  המבנה לרדת ולנזקים קשים למבנה.

הסיבות לנזילות מים הן רבות

הסיבות של היווצרות נזילות הן רבות. לדוגמא: מרזבים מקולקלים אשר נמצאים על הגג ויוצרים שלולית מים שחודרת מהגג לתקרה ולשאר קירות הבית, איטום לא מקצועי בגג או בקירות החיצוניים של המבנה, ברזים מקולקלים, מערכות אינסטלציה שאינן מתפקדות, צנרת פגומה, גשם חזק אשר חודר דרך החריצים במבנה ומבעד לחלונות שאינם אטומים. הסיבות עשויות להיות שונות ומגוונות, אבל רק באמצעות אינסטלטור מאתר נזילות ניתן יהיה לעלות על התקלה והבית יחזור לאורח חיים תקין. בעבר אינסטלטורים היו חוצבים בעומק הקירות וההרס היה רב עד שיכלו למצוא את הצנרת הפגומה. היום הטכנולוגיה התקדמה והזמנים השתנו. הבדיקה של אינסטלטור מאתר נזילות אמנם עולה לא מעט אבל בדיקה זו עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף. במידה והבעיה חוזרת על עצמה אין מנוס ויש לשמוע להמלצת  חברת האינסטלציה אשר תייעץ לכם להחליף את הצנרת הישנה בחדשה היות וישנה עייפות החומר ובלאי של השנים. אם לא תשמעו בעצת בעלי המקצוע הבעיה תחזור והתשלום על תיקונים חוזרים רק תגבר וכן הבניין או הבית יינזק. ניתן גם לבצע תיקונים שהם זניחים כגון תיקון מרזבים, איטום קירות או גגות וכדומה. המצלמה התרמית פועל על קרני אינפרה אדומות אשר חודרות מבעד לקירות ומצלמות את הצנרת הפגומה. המסך מראה צבעים לרוב באדום וכחול. כאשר הצבע הכחול מראה את המים שנוזלים מצנרת פגומה.

 

מלבד הנזק למבנה מדוע חשוב מיד לאתר את הנזילה ולתקן אותה?

יש לציין, כי מלבד הנזק של המבנה הנזק של  נזילות מים היא גם נזק בריאותי והכוונה לעובש אשר גורם לבעיות חמורות ומסוכנות בדרכי הנשימה. הריח של הטחב מתחיל להיות מורגש כאשר המים חודרים מבעד לקירות. זו הסיבה הראשונה למעשה כי אינסטלטור מאתר נזילות חייב יהיה להגיע במהירות כבר עם החשד הראשון שלכם שיש נזילה בבית. ניתן לוודא זאת באמצעות חשבון מים מנופח אשר מגיע אליכם ואתם יודעים כי לא השתמשתם בכמות כה גדולה של מים. תוכלו לבדוק זאת באמצעות סגירת הברזים בבית ולאחר מכן יש להגיע אל שעון המים אם הוא מסתובב למרות שהברזים סגורים סימן שאכן קיימת אצלכם נזילה בבית ויש למצוא אינסטלטור מאתר נזילות במהרה.

 

בגלל שישנן הרבה חברות אינסטלציה בישראל הקריטריון הראשון של בחירת אנשי אינסטלציה מקצועיים הינו הוותק המלצות של חברים או מכרים או באמצעות פורטלים שונים של אינסטלציה ששם גולשים מביעים את דעתם לגבי אינסטלטורים או חברות אינסטלציה מומלצות לרוב מי שסובל מנזילות הינם בנייני מגורים ישנים ובתים שונים אבל לפעמים גם בדירות או בתים חדשים ישנם מקרים שבהם הבית שנבנה התשתיות בו לא הונחו באופן מקצועי. במקרים אלה ניתן יהיה לבוא בטענות לקבלן ואף לתבוע אותו אבל רק כאשר המקרה יוכח באמצעות אינסטלטור מאתר נזילות שהדו”ח של המצלמה וצילם צנרת ביוב יכלים להוכיח כי התשתיות פגומות ואף לדעת מה התיקון ומה עלותו.

מערכת  המים ותשתיות הביוב הינן מערכות חשובות – טפלו והשקיעו בהן

ללא ספק המערכות החשובות בבית הן מערכות הביוב והמים. זו הסיבה כי יש להשקיע בתשתיות הביוב והמים צנרת שאינה תקינה פוגעת לנו באיכות החיים של בני הבית וכן בהוצאות על תיקונים יקרים. הזנחה של הצנרת רק תחמיר את המצב ותצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס וחבל. אם הבעיה היא בתחילתה והיא זניחה מהרו לטפל ע”י. בדיקות מקצועיות של אינסטלטור מאתר נזילות היות וקשה יהיה לכם להאמין כמה קל יהיה לאתר ולטפל בנזילות. מנעו מעצמכם עוגמת נפש מיותרת והזמינו אחת לשנה- שנתיים חברת אינסטלטור מאתר נזילות כך שתהיו תמיד עם האצבע על הדופק ותמנעו מהזנחת תשתיות המים והביוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן