PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר

איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר

צנרת המים בבית נפגעת עם השנים וכן מערכת הביוב. על מנת לבדוק תקלה במערכות אלה, יש לבצע  איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר   באמצעות ציוד משוכלל אשר כולל מצלמות תרמיות ומכשור משוכלל אחר שמיועד לצילום תשתיות ביוב . אם מדובר בבעיה במערכת הביוב, מצלמות רובוטיות יוחדרו לצנרת הביוב ויהיו מחוברות למחשב נייד שיהיה אצל איש מקצוע בתחום האינסטלציה אשר יראה באמצעות המחשב היכן נמצאת התקלה. יש לציין כי  ע”י  איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר, ניתן יהיה לבדוק גם את  מצב מערכת המים והתשתיות בכל מבנה ובבתים הפרטיים.  אם אתם חווים נזילת מים בביתכם או בבית העסק, אין מנוס מאשר להזמין חברת אינסטלציה מומלצת אשר תבצע עבורכם בדיקה כה חשובה כמו איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר.

 

שלב חשוב של איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר הוא שאינסטלטור מקצועי או חברת אינסטלציה יוכל לתאר את התקלה אופייה ומיקומה ואת הסיבות להיווצרותה. אבחון מדויק יתאפשר רק באמצעות מצלמה תרמית. כל חברת אינסטלציה וותיקה אשר מחזיקה במכשור משוכלל של ציוד תרמי לבדיקת מצב הצנרת תדע באיזה מכשור לבחור על מנת לאתר את התקלה אם בצנרת המים ואם במערכת הביוב. גם שיטת התיקון הינה ללא הרס אשר באמצעות שרוול מיוחד ניתן יהיה להחליף צינור ישן ופגום בצינור חדש מבלי להרוס שבילים מדרכות ושבילי גישה למיניהם. הבדיקה באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר   היא כה אמינה שניתן לראות את הדו”ח שמוציאה המצלמה אשרר מראה מה הבעיה ואת דרכי התיקון שלה מה שיקנה אומדן של עלות התיקון עצמו.

 

צילום צנרת יחסוך מכם 60% מהעלויות וחיסכון זמן עבודה

באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר , כאשר בדיקה זו  כוללת מצלמות מיוחדות ומשוכללות תוכלו לחסוך 60% עלות מעלות התיקון וחיסכון של זמן עבודה. אבחון מדויק ומקצועי של חברת אינסטלציה ניתן יהיה  להבין אם הבעיה היא במערכת  המים הביתית או  אם הבעיה במערכת הביוב.  מומלץ כי תבצעו בדיקת איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר אחת לשנה ,שנתיים מה שיקנה לכם תמונה ברורה של מערכת המים והביוב. למעשה תקלות מים עשויות להיווצר מכל מיני סיבות. למשל צנרת שמיוצרת מחומרים שהם אינם איכותיים. או שמדובר בצנרת ישנה ובלויה שסימני הזמן כבר פגמו בה. ישנם חורים סדקים בכל מיני קטעים בצנרת שהם המקור לנזילה ומה שנשאר הוא רק לחדש את הצנרת. גם שינויים קיצוניים של מזג האוויר כמו הבדל בין חום לקור באופן קיצוני.

 

יש לבקש הצעת מחיר מחברת האינסטלציה לאחר איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר אשר כוללת את המחיר המדויק של תיקון התקלה אם בצנרת המים או אם בתשתית הביוב. מיותר לציין כי ניתן יהיה להזמין בדיקות תקופתיות של צנרת המים והביוב בעלות נמוכה יותר  על מנת למנוע מפגע שעשוי לעלות לנו ביוקר רב. לפעמים צינור ביוב עשוי לקרוס בשל העומס הרב של האדמה או הבטון שנמצא עליו, א שקיימים חורים וסדקים הנגרמים ע”י ברגים או מסמרים. גם כשלים במרזבים עשויים לגרום לנזילות בגלל תזוזות או שנעשו שיפוצים. גם שיפוע שלילי במערכת הביוב או תזוזה או הנחה שגויה של קו הביוב. חברת אינסטלציה תבחר את המכשור המשוכלל ביותר ולכם תהיה הקלה שמאתר נזילות מקצועי ידע באילו מכשירים לזיהוי התקלה עליו להשתמש וכן התוצאות הם אלה שיובילו לתיקון המיוחל.

פתרון נקודתי לטיפול ותיקום הצנרת לאחר בדיקה במצלמה משוכללת

ישנם דרכים כמו פתרון נקודתי לטיפול ותיקון הצנרת לאחר גילוי התקלה אשר אותרה ע”י איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר, ניתן יהיה להחדיר בלון  אשר מסביבו תהיה יריעה מיוחדת אשר מצופה בחומרים כימיים. לפעמים המסקנה היא שהבעיה היא בצנרת הביוב, האינסטלטור ישתמש עם מצלמה מיוחדת שמתאימה לאיתור התקלה בתשתית הביוב. באמצעות מצלמה בעלת סיבים אופטיים ניתן יהיה להגיע ולראות בבירור את הבעיה. במידה והנזילה היא של מים חמים במערת צנרת המים מצלמה תרמית תהיה המענה הנכון לבעיה זו. קיים עוד ציוד איתור שמופעל כאשר מעוניינים לאתר נזילה בנוסף למכשור המצוין לעיל. איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר אשר יתבצע בזמן יכול למנוע נזקים עצומים וגם תוכלו להימנע מעוגמת נפש אי נוחות ותשלום גבוה בגין הזנחה של נזילת מים. ישנם אנשים שמקבלים חשבון מעם גבוה אבל הם לא מבררים ממהרים לשלם אבל הבעיה קיימת והיא נזילת מים סמויה. התקלה נראית רק כאשר הקירות מתנפחים או שסימני עובש מתחילים לצוץ בקירות או ברצפות שמתחילות לזוז בגלל הרטיבות הנמצאת תחתם. ישנם כאלה שפשוט מנקים את כתמי העובש באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים אבל הבעיה כמובן שתמשיך וכן נזילה כזאת עשויה לגרום לנזקים חמוריים למבנה ואפילו לסכנה של היחלשות יסודות המבנה. למשל סדק קטן יחסית בצנרת המים רק  יגדל והופך עם הזמן לשבר מה שיגרום לקירות להירטב. אל לכם לחשוש משבירת קירות או על הבלגן של חומרי הבנייה והשיפוצים שתצטרכו לערוך בבית לאחר התיקון. החדשות הטובות הן שניתן לתקן את התקלה של נזילת המים ללא שבירה מיותרת. כל זה מתאפשר באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר, כשאר בדיקה זו תוכל לתת את המיקום המדויק של הנזילה ותיקונה באופן  נקודתי.

אולי הנזילה לא מאצלכם? איתור נזילות במצלמה תרמית יחשוף את התקלה

בבניין מגורים, מתגוררים שכנים שעשויים להיות לא ידידותיים במיוחד אבל כאשר לשכנים בקומה מעליכם ישנה נזילה צרה זו רק מחמירה. לפעמים זה קורה גם לדירות צמודות. אם הנזקים מגיעים לדירה שלכם מדירת השכן יש לפנות אל וועד הבית אשר יבקש מהם לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר וזאת לאחר שאותה בדיקה כבר בוצעה בדירתכם והיא נמצאה תקינה לחלוטין. במקרה כזה עם השכנים מסרבים לבדיקה או חיוב בבדיקה ותיקון הצנרת לאחר שנמצאה כי היא אינה תקינה ניתן יהיה לתבוע אותם בביהמ”ש בהצגת הדו”ח שהונפק באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר ע”י חברת אינסטלציה המראה כי הנזילה אינה מכם כי אם מהשכנים עצמם אם התקלה היא שלכם וכלו לפנות לחברת הביטוח אם במקרה אתם מבוטחים בביטוח דירה היות ויש לכם משכנתא או שאתם  רכשתם פוליסת ביטוח מבנה אשר כוללת נזילות ותקלות בבית בשל בלאי או בעיה אחרת בצנרת. .

 

יש לציין כי קיימת השתתפות עצמית מצדכם אבל אם הנזק הוא חמור  לפחות תתנחמו בכך שלא כל הסכום אתם תשלמו. לרוב חברות הביטוח שולחות חברת אינסטלציה מטעמם אשר היא זו שבודקת את הנזילה באמצעות איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר ומתקנת אותה על פי הנתונים או הממצאים.  לנזילות בבית או בביוב אין עונות בשנה אבל לפעמים ישנן נזילות שקורות דווקא בתקופת החורף. רוב הבעיות הללו מקורן באיטום כושל שרק עם תחילת הגשמים ניתן יהיה לראות סימני רטיבות. חברות אינסטלציה לאחר שיבצעו בדיקת איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר יוכלו להבין כי מדובר באיטום והן תפנינה אתכם לחברת איטום מקצועית אשר  תחליף או תחדש את האיטום על מנת שהנזילות מהגג  או מהקירות החיצוניים של הבית תפסקנה. גם מי שיש לו מרתף יכול לסבול דווקא בתקופת החורף מנזילות. הבעיה גם כאן אינה בנזילה מהצנרת כי אם  מאיטום לקוי ובנייה לא נכונה של המרתף וזו הסיבה כי רוב הנזילות במרתפים נובעי מבנייה לא מקצועית בשל איטום לקוי אם בקירות ואם במרצפות שהקבלן חסך בחומרי בנייה איכותיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן