PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

פתיחת סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור

כמה נעים שהמים בכיור שלכם זורמים, אם במטבח ואם בחדר האמבט. כאשר המים עולים על גדותיהם, יש לנסות שיטות שונות של פתיחת סתימה בכיור. זה מתסכל במיוחד כאשר סיימתם לארח ועליכם לשטוף את הכלים. לפני שתיפרדו מכמה מאות שקלים, מומלץ כי תנסו בעצמכם פתיחת סתימה בכיור באמצעות כלים ושיטות פשוטות. למשל בעזרת פומפה, פתיחת הסיפון וניקיונו, שפיכת מים רותחים בפתח ירידת המים בכיור, חומר להמסת שומנים שיש לרכוש במרכול אך לעבוד איתו בזהירות, היות וזהו חומר כימי חזק, או חוט ברזל מיוחד שבאמצעותו משחררים סתימות בכיור. הכיור במטבח, הוא המקום הפעיל ביותר בבית. אנו מבשלים ומנקים שופכים שמן מסירים , מה שגורם לרוב לסתימות רבות ושאריות אוכל עשויות לעבור את המסננת של הכיור ולגרום לכך שהמים לא ירדו במערכת הביוב.

 

פנייה לבעל מקצוע בתחום האינסטלציה, היה התחנה האחרונה שלכם אך לא לני  שניסיתם את כל הדרכים של פתיחת סתימה בכיור. התחילו בשיטת שפיכת מים רותחים שזו השיטה הנפוצה והקלה ביותר למטרת פתיחת סתימה בכיור. אם שיטה זו לא עזרה, יש להתחיל לפמפם בעזרת פומפה שלכולנו יש בבית. שיטה זו של פתיחת סתימה בכיור תעבוד, אם מרוק הסתימה קרוב לניקוז של המים בכיור. אם גם שיטה זו לא עזרה, יש לעבור לשלב הבא של פתיחת סתימה בכיור והיא פירוק הסיפון הנמצא תחת הכיור. יש להשתמש באמצעות מברג או חוטר מיוחד אשר פותח סתימות. יש להשתמש במברג ולנתק את המסננת מהסיפון. יש לבצע פתיח סתימה בכיור  באמצעות ניקוי הסיפון כאשר אתם עובדים עם דלי ריק אשר אליו תרוקנו את הלכלוך וגורמי הסתימה השונים הנמצאים בסיפון עצמו. לאחר שרוקנתם את תוכן הסיפון לדלי, יש לשטוף את הסיפון ולהחזירו למקומו.

 

פתיח סתימה בכיור באמצעות נוזל לפתיחת סתימות

אם עדיי ישנם מים בכיור והסתימה לא השתחררה, יש לעבור לשלב של פתיח סתימה בכיור באמצעות נוזל לשחרור סתימות. יש לקרוא היטב את הוראות היצרן. חומר זה כאמור הינו חומר כימי חזק ויש להיזהר בשימוש עימו. אם גם שימוש בחומר לפתיחת סתימה בכיור אינו עזר, אז זה הזמן לפנות אל בעל מקצוע במתמחה בכל בעיות האינסטלציה. כל הבעיות הללו של סתימות בכיור, קורות כאשר לא נזהרים ולא שמים מסננת שתגן על הכיור בפתח הניקוז מה שימנע משאריות מזון לחדור לפתח הניקוז ולסתום אותו יש להימנע מלשפוך משקעים של קפה שחור לכיור. אלה הם אחד מהאויבים הגדולים של צנרת הביוב. הגיע הזמן להיפטר ממנהג מזיק זה ולרוקן את שאריות הקפה לפח וכן שאריות של שמן שאף הם מסייעים להיווצרותה של סתימה בכיור המטבח.

 

מלבד חוסר הנעימות והנוחות כאשר הכיור סתום, גם הריח בכיור הופך לרע וקשה להשאיר מים עומדים בכיור. שימו לב כי קיימים חומרים ביתיים נוספים אשר באמצעותם ניתן יהיה לבצע פתיחת סתימה בכיור בקלות. ראשית יש לרוקן את המים מהכיור. ייבשו את הכיור ככל שניתן. ניתן לרוקן את המים העומדים מהכיור באמצעות קערה ודלי. השלב השני הינו פיזור של סודה  לשתייה יש לפזר את אבקת הסודה לשתייה וכן יש למלא כוס שתייה עם חומץ ביתי לבן. נסו להחדיר כמה שיותר סודה  לשתייה לפתח הניקוז בכיור. השלב הבא הינו שפיכת חומץ יש לסגור עם פקק אטום את פתח הניקוז בכיור, לאחר שפיכת החומץ. כיור אמבטיה שנסתם אינה תופעה נדירה. גם שיער שנושר מהמברשת בזמן הסירוק גורם לסתימות ואפילו קשות. את אותן הסתימות והבעיות אגב ניתן לראות גם במקלחת או באמבטיה בדיוק מאתה הסיבה. גם בכיור האמבט, יש לשים רשתות אשר ניתן יהיה לאסוף את השיער שהצטבר ברשת ופשוט להשליך לפח האשפה.

 

אותן שיטות פתיחת סתימת כיור במטבח גם בחדר האמבט

חזרו על ההוראות שהוזכרו במאמר זה, לגבי פתיח סתימות בכיור המטבח. אותה הפעולה או הפעולות בדיוק, יש לבצע בכיור המקלחת. במידה ואף פעולה לא סייעה לכם, זה השלב אשר בו תצטרכו להזמין בעל מקצוע בתחום האינסטלציה כאשר הסתימה היא רצינית תהיה צורך בעבודה ידנית ויש לפרק את הצינור ולבדוק מה באמת חוסם את הצנרת. כלי קשיח ואלסטי כאשר מכופפים אותו  ופינתו כמו וו, ניתן יהיה להוציא את הגורם אשר גרם לסתימה להיווצר. יש לחזור על הפעולה מס’ פעמים ואז לשטוף את הצנרת בעזרת מים חמים פתיחת סתימות בכיור באופן מקצועי מגובה בכלים מקצועיים ומשוכללים ובידע וניסיון רב של האינסטלטור. ישנן סתימות בכיור, אשר קורות בגין בלאי בצנרת, צנרת שבורה שיש להחליף ואין מנוס  מפעולה זו כך שתוכלו להיות שקטים שנים רבות ולא לחשוש שבכל פעם הבית או בית העסק יושבת לכמה שעות טובות עד לקלקול הבא של מערכת הביוב שיקרה תוך תקופה די קצרה.

 

יש לציין כי לא תמיד יהיה פשוט לבצע פתיחת סתימה בכיור אם מדובר על בעיה קשה יותר כגון שורשים אשר חדרו למערכת הביוב ואינם מאפשרים למי הדלוחין לזרום למערכת הביוב.זו הסיבה כי באמצעות ציוד מיוחד כגון מצלמות בעלי סיב אופטי, ניתן יהיה לאבחן את מקור הסתימה ולמצוא את הפתרון המתאים. ישנם מקרים אשר בהם יהיה צורך להזמין ביובית על מנת שניתן יהיה לפתוח את הסתימה בביוב. פתיחת סתימה בכיור חייבת להתבצע מהר אחרת לא ניתן יהיה לפתוח את הברז בכיור. במקרים רבים שיטות נפוצות עבור פתיחת סתימה בכיור אינן עוזרות היות ומדובר בסתימה קשה ומורכבת בהרבה יותר ממה שסברתם. למשל איתור נזילות  פתיח סתימות תקלות בקווי הביוב מחייבות טיפול מהיר. חברת אינסטלציה תגיע עם רכב מסחרי ומאובזר מה שיקל על הפתרון של פתיח סתימה בכיור אשר נוצרה מבעיה מורכבת יותר ואכן חייבת בעל מקצוע.

 

תחזוקה נכונה ושוטפת תמנע סתימה בכיור

אנו מתחזקים כל מוצר בבית או מתקן. הכיורים בביתנו הינם מתקנים נחוצים שאנו נוטים להשתמש  בהם הרבה פעמים ביום. לכן על מנת להימנע מסתימות או לנסות בכל פעם פתיחת סתימה בכיור בשיטות השונות יש לדעת כיצד ניתן יהיה לתחזק באופן שוטף את מערכת האינסטלציה. כאמור, לא מומלץ להשליך ניירות ומוצרים אחרים שאינם קשורים לאסלה. יש להקפיד על מסננת בכל פתח ניקוז. יש לאסוף את השיער והלכלוך מכיורים וכן מומלץ לשפוך אחת לחודש מים רותחים בפתחי הניקוז בכיורים השונים בבית. גם בכיור יש להימנע משפיכת שאריות מזון, שומן וקפה ולדאוג לכיור נקי כאשר לכם יהיה קל ונעים יותר להיפטר משאריות השומן והמזון באמצעות פח האשפה.

 

טיפול ותחזוקה נכונים בכיורים בבית, יחסוך לכם בכל פעם מאות שקלים. גם עבורכם יהיה הרבה יותר קל ונעים לעבוד מול כיור נקי ואינו תקול שבכל פעם תיאלצו להילחם עם פיחת סתימה בכיור. בכל זאת, תמיד כדאי שיהיה לכם מס’ טלפון של חברת אינסטלציה אמינה אשר קיבלתם עליה המלצות חמות מחברים, בני משפחה או מכרים. יש לדעת כי בגלל סתימה בכיור, לא מומלץ להזמין בעל מקצוע מעבר לשעות המקובלות היות והתעריף יהיה גבוה   פי שניים ויותר. מה שניתן לדחות לבוקר ישתלם לכם בהרבה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן