PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים המלצות

איתור נזילות מים המלצות

טפטוף  איטי של מים, עשוי לגרום לכם לצרות מאוד גדולות. הבעיה המרכזית היא שלא ברור מהיכן הנזילה ויש צורך להסתייע בחברת אינסטלציה. למזלנו היום שיטה של איתור נזילת מים המלצות מתבצעת באמצעות מכשור מתקדם ומצליחות לחסוך לכולנו הרבה כסף. ישנם שני גורמי עיקרים לנזילות, האחת היא נזילה מצנרת מים פגומה או בעיה באיטום בגג או בקירות הבית ובמיוחד גם במרתפים. יש להיעזר עם חברת איתור נזילות מים המלצות אשר מחזיקה בציוד תרמי משוכלל שהיא למעשה בוחרת באיזה ציוד יש להשתמש. רוב הצנרת נמצאת תחת הרצפות או מאחורי הקירות של הבית או כל מבנה אחר. הצנרת מתמלאת בחלודה אם מדובר על צנרת ישנה העשויה מברז או נחושת.

 

ישנם סימנים שונים לחשד של נזילות הקיימות בביתכם או בבית העסק שלכם. כשר ישנם כתמים כהים על הקירות או בתקרות המבנה  קילוף של הקירות סימנים שחורים או ירוקים של עובש. אל לכם להזניח את הנזילות היות ונזק כבד עשוי להיגרם למבנה ואף להעמיד אתכם בסכנה ממשית ישנן חברות אינסטלציה אשר גם יבצעו איתור נזילת מים המלצות וגם יתקנו אותן. עליכם יהיה לברר מי מהחברות גם תאתר את הנזילות וגם תפתור לכם את הבעיה. תמיד כדאי לפנות אל חברת  איתור נזילת מים המלצות אשר גם מאתרת את הנזילות וגם מתקנת אותן במקום לפנות לשתי חברות אינסטלציה שונות.

בקשו הצעת מחיר לפני איתור ותיקון נזילות מים

זה הדבר החשוב שיש לבצע כאשר אתם מזמינים חברת איתור נזילת מים המלצות. עדיין לא לשכוח כי מדובר בתהליך די מורכב. חברת אינסטלציה מקצועית תדע מתי יש להשתמש בציוד תרמי ומתי יש להשתמש בחיישן גז. אם שמתם לב כי חשבון המים מנופח ללא סיבה ואכן בדקתם אם ישנה נזילה בברזי הבית בצינור מכונת הכביסה ובמקלחונים ואכן לא קיימת נזילה, זה הזמן להזמין חברת איתור נזילות מים המלצות. לעיתים תיתכן נזילה במערכת הדלוחין אשר מנקזת את המים מהמקלחות ומהכיורים בבית. כאשר ישנה נזילה ממערכת הדלוחין זה יתבטא בטפטוף כזה שבא והולך. על מנת לבדוק אם אכן קיימת נזילה בצנרת הדלוחין יש לבצע בדיקת הצפה. איש איתור נזילות מים המלצות יחדיר בלון אשר יסתום את פתח היציאה של הצינור ויזרים לשם מים. אם מד המים בכיור ירד סימן שהנזילה מקורה בצנרת הדלוחין.

 

מערכת ההסקה אינה נפוצה בבתים או בנייניי מגורים חדשים אך ישנם מבנים שעדיין קיימת בהם מערכות הסקה. לפעמי נזילת מים עשויה להגיע מהמערכת של ההסקה ולכן יש לבדוק גם אותה לפני שקובעים מה התקלה בזמנו עבודת איתור נזילת מים מומלצת הייתה נעשית באמצעות עבודה סיזיפית של שבירת קירות או שבילי גישה ואפילו מדרכות. היום כבר אין צורך לבצע עבודה סיזיפית זו באמצעות מכשירים משוכללים ש איתור נזילת מים מומלצת אשר מחזיקות חברות האינסטלציה השונות. חברת אינסטלציה אשר מכבדת את עצמה מחזיקה בציוד תאמי איכותי משוכלל ועדכני על מנת לבצע איתור נזילת מים מומלצת בכדי להגיע למקור הנזילה ולתקן אותה.

אל תזמינו אינסטלטור שעובד בשיטה הישנה

החוכמה היא לא להזמין אינסטלטור אשר עובד בשיטה הישנה יפתח את הקירות ויגרום להוצאות כספיות גבוהות של השיפוץ לאחר ההריסה והתיקון וכן אי הנוחות של חומרי בנייה ולכלוך. היו כבר לא משתמשים בשיות אלה ויש להזמין רק חברה המשתמשת באמצעים מודרניים ועדכניים של ציוד משוכלל המיועד למטרת איתור נזילת מים מומלצת. למשל המכשור היעיל והמוכר של איתור נזילת מים מומלצת הינו מצלמה תרמית אשר פועל על גלי אינפרה אדום. גלים אלה חודרים מבעד לקירות ומצלמים בזמן אמת את הצנרת ששם ניתן יהיה לראות מאיזה צינור נובעת נזילת המים.

 

כאשר מקור הנזילה אינו ברור זה עשוי להיות מרגיז ולכן, יש להזמין חברת איתור נזילת מים מומלצת המחזיקה במכשור טכנולוגי מתקדם. כאשר ישנו פגם בצנרת מים ייזלו החוצה ויחממו את האזור. עוברים עם המצלמה התרמית לאורכם של כל הקירות והרצפות במבנה. שימוש עם ציוד תרמי אינו זול במיוחד אבל כאשר ישנה בעיית נזילה הנזקים לטווח הארוך ואפילו הקרוב יותר יעלו פי כמה וכמה. אם אתם לפני רכישת דירה מיד שנייה יש להזמין חבר איתור נזילת מים מומלצת.  יש לציין כי גם חברות בדק בית עושות שימוש עם מצלמות אלה על מנת לשלול נזק למבנה וכן לאחר דו”ח מפורט ניתן יהיה להוריד את מחיר התיקון מערך הנכס.

מדוע מומלץ להשתמש במצלמה תרמית בימים הסמוכים לימי גשם?

הגשם גורם לרטיבות ומקשה על איתור נזילת מים המלצות. יש לבצע בדיקות שונות כגון בדיקת אשפרה. זוהי בדיקה אשר נועדה לביצוע בקירות אנכיים. בבדיקה זו, יש להתיז מים על הקיר באופן מבוקר על מנת להבין מהיכן נובעת הנזילה. בדיקה זו עשויה לארוך יום שלם היות ויש לבצע אותה פעמים.גם כאשר משתמשים במצלמה תרמית אשר פועלת על אינפרה אדום, ניתן יהיה לזהות נזילות מהגג. ישנן דירות לא מעטות ובתים פרטיים הסובלים מנזילות בגג כאשר המים עוברים לתקרה ומשם לקירות המבנה הפנימיים. מכשור מתקדם זה חוסך פתיח קירות ומרצפות למטרת איתור נזילת מים מומלצת. עוד דבר חשוב שעליכם לדעת כאשר אתם מוצאים חברת איתור נזילה מומלצת היא שהחברה לא רק תאתר את הנזילה כי אם גם תתקן אותה ותעניק לכם אחריות מלאה על התיקון.

 

לא מומלץ כלל לפנות לשתי חרות כאשר האחת תבדוק איתור נזילת מים מומלצת והשנייה תעסוק בתיקון עצמו בלבד. הסיבה היא שאם התקלה לא תתוקן באופן מקצועי שני בעלי המקצוע יאשימו אחד את השני כשר אתם תהיו בין הפטיש לסדן והבעיה לא תיפתר. אם יש לכם המלצות בטוחות על חברת אינסטלציה שגם מבצעת איתור נזילת מים מומלצת שגם תיקנה את התקלה באופן מקצועי ואמין קחו את הטלפון והזמינו אליכם את צוות החברה. לפני הכול יש בצע השוואת מחירים בין כמה חברות כאשר תהיו בטוחים כי המחיר  שקיבלתם על האיתור והתיקון הינו סביר ש לדעת כי היכולת של מצלמה תרמית היא מוגבלת  למס’ ס”מ בקירות פנימיים של הבית או תחת הרצפות ובגגות. מה שמפריע עם כל נושא איתור נזילת מים מומלצת הוא הבטון שהוא עבה וקשה דרכו למצוא את התקלה גם עם מדובר על מכשור משוכלל כמו מצלמה תרמית. ישנם מכשירים משוכללים אחרים אשר באמצעותם ניתן יהיה לבדוק את מקור הנזילה מחוץ לבית או מתחת לפני הקרקע.

 

אז איך בודקים נזילות בביוב?

אם הנזילה היא במערכת הביוב שנמצאת תת הקרקע מצלמה תרמית לא תסייע ולכן יש להשתמש עם מצלמה בעלת סיב אופטי. המצלמה היא זעירה כאשר תפקידה הוא לחדור לצנרת הביוב ולצלם מבפנים. מצלמה בעלת סיב אופטי מחוברת למחשב נייד כאשר אחד מאנשי הצוות רואה על המסך את הנעשה בתוך צנרת הביוב. מצלמה זו אף מדפיסה דו”ח מדויק של התקלה ואז ניתן יהיה לדעת את שיטת התיקון האידיאלית. למצלמה בעלת סיב אופטי ישנו ראש המסתובב 360 מעלות כך שניתן יהיה לצלם מכל זווית אפשרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן