PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים באמצעות מכשור מקצועי וצוות מומחים

 

כאשר אתם חושדים כי ישנה נזילת מים, תוכלו לבדוק זאת בכמה דרכים, הראשונה היא לסגור את כל ברזי המים בבית ולגשת לשעון המים. אם שעון המים עדיין מסתובב, סימן שיש לכם נזילת מים. עוד שיטה היא סימני קילוף של טיח או צבע וכן, חשבון מים שגדל באופן משמעותי.היום, איתור נזילות מים, מתאפשר ביתר קלות, הודות לטכנולוגיה מתקדמת. ניתן לבדוק במגוון דרכים את נזילת המים ואף לאתר את המיקום המדויק. מצלמה תרמית הינה האחת האופציות, כאשר באמצעות אינפרה אדום, אפשר יהיה לגלות על צג המצלמה את הבדלי הצבע ומשם לתיקון הנזילה, תוך מינימום נזק.

 

ג באמצעות מצלמת סיב אופטי, ניתן יהיה לבצע איתור נזילות מים. זוהי בעצם מצלמת וידאו אשר יש בה סיב גמיש באורכים וקטרים שונים וניתן יהיה להחדיר את הסיב לצנרת. גם באמצעות גלאי גז, ניתן יהיה לאתר נזילת מים. שיטה זו, יעילה במקרים שבהם קיימים קירות כפולים והמצלמה התרמית, תתקשה לחדור מבעדם וכן, כאשר קיימת צנרת מים קרים וצנרת תת קרקעית עמוקה. זה לא משנה אם מדובר בונת החורף או עונת הקיץ, נזילת מים תמיד יכולה לקרות וגם אם מדובר בבית ישן או חדש.

לאתר את נזילות המים באופן מהיר ומדויק

 

המטרה העיקרית של איתור נזילות מים, הינה מניעת נזק רב יותר, אם במבנה ואם בנזק כספי רב יותר, כאשר מזניחים את הבעיה.. כאשר גרים בבניין משותף,הבעיה הופכת להיות חמורה יותר, היות ונזילה מדירה אחת, עשויה להגיע לדירת השכן וההוצאות תהיינה כפולות. שיטות טכנולוגיות חדשות עבור איתור נזילות בבית או בבית העסק, תחסוך לכם הרבה מאוד כסף וזמן. ישנם רבים אשר מאמינים כי נזילות מים, קיימות רק במבנים, אך בכל מקום שבו ישנה תשתית מים, יכולה להיווצר נזילה.

 

לא כולם מצליחים להבחין בנזילה המגיעה מאזור הגינה, אך מצד שני, חשבון מים נפוח, עשוי להעיד כי ישנה נזילה ואם האינסטלטור שהזמנתם ביצע בביתכם איתור נזילות מים ולא נמצאה נזילה בתוך הבית, סימן שהנזילה קיימת בגינה ונושא זה ייבדק אף הוא ויימצא לו פתרון יעיל, באמצעות המכשור המשוכלל שמחזיקים בו, אינסטלטורים וותיקים ומנוסים. יש לציין כי נזילת מים, עשויה להגיע מכוון הביוב, כאשר שורשים חודרים למערכת הביוב בשל האדמה המדושנת בשל מי הקולחין. גם לזה קיימת מצלמה מיוחדת בצורת רובוט, אשר חודרת למערכת הביוב ומחוברת למחשב נייד, כאשר מפעיל המחשב, עוקב אחר המצלמה שהיא בעלת סיב אופטי, כך שניתן מיד לפתור את הבעיה, לחתוך את השורשים ולשים בהם חומר מיוחד, אשר ימנע את צמיחת השורשים.

 

נזילות מים מהוות מטרד ויש לטפל בהן בהקדם

 

יש לציין כי איתור נזילות מים נעשה באמצעות מצלמה תרמית, כפי שצוין קודם לכן, אבל היתרון במצלמה זו, שהיא יכולה להגיע לכל מקום. מצלמה זו, ניתנת לשימוש לא רק בבתים פרטיים ובדירות מגורים, כי אם בבניין משרדים, בחנויות ובקניונים. יש לדעת, כי מלבד המצלמה התרמית, קיימים כלים משוכללים נוספים, כגון מכשירי שמע, אשר באמצעותם ניתן יהיה לגלות את מקור נזילת המים, גלאים לאיתור בריכות ביוב, גלאי צנרת וגלאי קווי תשתית תת קרקעיים.

 

יש לציין, כי תפקידה של חברת אינסטלציה הינה משמעותית, היו ובמסגרת עבודות האינסטלציה, התפקיד כולל מעל ומעבר לתיקון צנרת או סתימות. אחת הבעיות הנפוצות הינה נזילות מים. לפעמים הנזילה היא סמויה ואפילו למשך זמן רב, אך קורה שהסדקים בצנרת רק גדלים ואז הנזק הינו חמור בהרבה יותר. חברת אינסטלציה, תדע לזהות בדיוק רב את מקור דליפת המים באמצעות מכשור מיוחד למטרת איתור נזילות מים באזור הבעייתי וכן, להתאים את התיקון הנכון, על פי נתוני התוצאות של המכשור המשוכלל שמחזיקות חברות אינסטלציה וותיקות.

 

ככל שתקדימו לזהות את נזילת המים כך תקדימו תרופה למכה

 

טיפול מידי בנזילות מים הינו חיוני וזאת בכדי למנוע נזקים חמורים יותר, הן למערכת המים והן למבנה עצמו. יש לדעת, כי גם אם מתגלה נזילת מים בביתכם, אין זה אומר כי אתם אשמים. לפעמים תיתכן בעיה באיטום, בלאי של הצנרת שיש להחליף כל 15 שנה, חדירת שורשים למערכת הביוב ועוד מגוון רב של בעיות שיש למצוא את מקורן, על מנת להחזיר את הבית או העסק על כנו. אם מופיעים סימני נזילת מים, מהרו והזמינו מומחים כגון חברת אינסטלציה אשר תוכל לבצע מיד איתור נזילות מים. יש לציין, כי לגבי המחיר של איתור ותיקון נזילות מים, ישנם פרמטרים שונים אם למשל הנזילה התגלתה בבית יוקרתי, דירה ישנה, חצר או גינה שנמצאת בשטח בניין המגורים. על מנת לפתור את הבעיה, יש להיעזר בחברה אשר משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולכן, לחברת אינסטלציה וותיקה, קיימת הכשרה מקיפה ומקצועית בנושא.

 

מומלץ להיות ערניים לכל סימן חשוד, אשר יכול להעיד כי קיימת בעיה של נזילת מים. אם אתם מבחינים ברעש של נזילת מים מהקירות של ביתכם, מהרו להזמין אינסטלטור או חברת אינסטלציה, אשר מחזיקה במכשור מתקדם ועדכני ובצוות מקצועי של אינסטלטורים. גם צבע שונה בשולי מרצפות הבית או העסק, יכולים להעיד כי קיימת בעיה. הסיבה לכך היא שהמרצפות סופגות את המים ומכאן השינוי בגוון המרצפות. אם תחשדו בנזילה ותמהרו להזמין איש מקצוע, הנזק הכספי יהיה נמוך יותר. כמו כן, כשאר הבעיה התגלתה, תוכלו לשלם כל הבדיקה ולהשוות את ההצעה עם עוד 3 חברות אינסטלציה, כך שתוכלו לבחור בחברה המקצועית אשר תעניק לכם את המחיר הסביר ביותר, עבור איתור נזילות מים ותיקונן.

 

כיצד תבחרו אינסטלטור או חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה?

 

יש למצוא את איש המקצוע המתאים למטרת איתור נזילות מים ולשאול אותו את השאלות הנכונות, כמו למשל, מה הניסיון שלו בתחום האינסטלציה, האם הוא מחזיק במכשור עדכני ומשוכלל לאיתור ותיקון נזילות אם במערכת המים או במערכת הביוב, האם לחברה יש ניסיון והתמחות באיתור נזילות ועד ליחס אישי, אדיב וסבלני, עמידה בזמנים ועוד. ישנם אנשים, אשר מגלים את הנזילה בתוך כמה שעות או תוך מס’ ימים. הכול תלוי בגודל הנזילה וקצב נזילת המים. יש לדעת, כי נזילה שהיא ממש איטית, עשויה לגרום לנזק משמעותי. כאשר חשבון המים הפך לגדול מדי, אך אינכם מבחינים בסימני נזילה, זה הזמן הנכון ביותר להזמין אינסטלטור, אשר מחזיק בציוד משוכלל ומדויק, מה שימצא מיד את מקור הנזילה וכן, האינסטלטור ידע לתת את הפתרון המידי לבעיה.

 

גם בדירות ישנן נזילות שהן דבר נפוץ. אם אתם חשים בריח רע של עבש, סימן שיש לכם נזילה. במידה ואתם גרים בקומה הגבוהה ביותר של בניין מגורים, סימן שהבעיה היא באיטום כושל של הגג או שיש צורך בהחלפת איטום. לעיתים, נזילה המגיעה מהתקרה, עשויה להראות גם על בעיה בדוד שהתיישן והחל לנזול. גם כאן, חברות אינסטלציה וותיקות יודעות לתקן את הדוד ולפתור את הבעיה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן