PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים מחיר

איתור נזילות מים מחיר

רובנו כבר מודעים לעובדה כי בעזרת מצלמות תרמיות ניתן לגלות נזילות. למשל בריצוף, בצנרת, על הגג ועוד. איתור נזילות סמויות הינו מורכב. יש להזמין אינסטלטור ולבקש הצעה עבור איתור נזילות מחיר, מכמה אינסטלטורים. מדובר על בדיקה הכרחית ותיקון מידי מה שימנע הרס מצטבר למבנה. זהו פתרון יעיל. יש לציין כי במכשור זה, יש להשתמש כאשר עוברים לדירה חדשה, מה שימנע בעיות עם מדובר על דירה שכורה, או רכישת דירה מיד שנייה. מדובר על בדיקה חיונית וכן, אם יש לתקן צנרת פגומה, ה עבודה תתבצע ללא הרס.

 

יש לדעת כי איתור נזילות מחיר אינו זול כלל ובדיקה זו, עשויה להתחיל בעלות של 1,000 ₪. מצד שני מדובר על בדיקה יקרה אבל יש לחשוב על הטווח הרחוק, כשאר תיקון מאוחר של נזילה שהוזנחה, עשוי לעלות הרבה יותר כסף. מצלמה תרמית, הגיע אלינו מתחום של כיבוי האש כאשר היא שימשה תחילה כאמצעי לסיוע של כבאים, אשר מירו להציל בני אדם מבתים אפופי עשן שנגרם כתוצאה מהשריפה. היתרון של המצלמה התרמית, שהיא מזהה חום גוף של אדם או בעל חיים. בהמשך הדרך, השתמשו עם ציוד תרמי על מנת לזהות עומס יתר במערכות חשמל שעומדות בפני קריסה בשל התחממות. אמצעי יעיל זה, נוצר למניעת אסון. גם ברפואה, מצלמה תרמית הפכה לשימוש יעיל בכדי לגלות גידולים בגוף האדם. למעשה, הגידולים הללו הם בעלי טמפרטורה שונה משאר חלקי גוף האדם בגלל שאספקת הדם לגידולים אלה היא שונה.

 

איך מוצאים את מקור הנזילה?

המטרה של איתור נזילות מחיר ,הינה לא רק טיפול בנראות בלבד, כי אם למצוא את מקור הבעיה היות ומערכת צנרת המים היא מורכבת. לעיתים אנו יכולים להבחין בנזילה, אבל אין אנו יכולים לדעת מהיכן היא מתחילה. איתור נזילות, יחסוך לנו בעלויות שאינן נחוצות וזאת, תוך שימוש בציוד תרמי וציוד משוכלל נוסף. בכל מקרה של חשד, יש להזמין איש מקצוע מומחה באינסטלציה ולוודא, כי מדובר באיש מקצוע אשר מחזיק בציוד משוכלל ועדכני לאיתור נזילות.אין צורך כאמור בשבירת קירות מאסיבית, היות ומדובר באיתור מדויק של הבעיה. האינסטלטור, יעניק את כל המידע ויאמר לכם בוודאות מה מקור הנזילה, בהתאם לנתונים שקיבל מהמכשור המשוכלל שברשותו.

 

ממש כמו בכל איתור תקלה ותיקונה, יש להתייחס למורכבות העבודה לפני שתזמינו איתור נזילות מים מחיר. גם תנאי השטח, מספר צינורות פגומים וכדומה, עשויים לעלות את המחיר. מצד שני, אם באמת חשוב לכם לשמור על שלמות הנכס, ההשקעה באיתור נזילות מים באמצעות מכשור תרמי ושיטות משוכללות אחרות,תהיה משתלמת ומוצדקת. ניתן להיכנס לאתרי השוואות מחירים ולברר את המחיר של איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית. גם בדיקת לחץ מים פשוטה, יכולה לאתר את מקורה של הנזילה, כאשר מדובר על צנרת המים בביתכם. אינסטלטור יחסום את נקודת המוצא של המים ויוכל לראות היכן המים זורמים. למשל איתור נזילת מים במערכת ההסקה עשוי להיות בעייתי יותר. הסיבה היא שכל צנרת המים נמצאת תחת הרצפות או בקירות וקשה להגיע אליהם, מה שגורם לעבודה להיות מורכבת יותר.ג המים הנוזלים אמורים להוות את הרמז הראשוני

 

נזילות שנראות פשוטות עשויות לגרום לנזק רב בהמשך

 

מים מחלחלים יותר מאש, ולכן קירות ויסודות יכולים להיהרס ואפילו להוות סכנה למי שגר במבנה שניזוק ממים מחלחלים עקב נזילות. כל אינסטלטור או חברת אינסטלציה, ייעצו לכם לבצע ביקורת חד שנתית, כך שבדרך זו, תהיה לכם תמונת מצב ברורה וכן, תוכלו לחסוך בהוצאות על תיקון מורכב של נזילה שהוזנחה במשך שנים, רק בגלל שהיא הייתה סמויה ולא הבחנתם בכך. תוכלו להניח את הבעיה מאחוריכם ולחזור לשגרת חיים תקינה. יש לברר לגבי איתור נזילות מחיר, כך שיהיה לכם אומדן של המחירים וזאת לאחר שקיבלתם לפחות 3 הצעות מחיר מבעלי מקצוע אמינים ומומלצים שהם בעלי שם ומוניטין וותק בענף האינסטלציה.

 

הבעיה הופכת לקלה יותר הן ללקוח והן לאינסטלטור, כאשר הוא מחזיק בציוד תרמי עבור גילוי נזילות. יש לציין, כי איתור נזילות מחיר הופך את השירות והתיקון לנעימים יותר והציוד המתקדם כגון ציוד תרמי, הינו קריטי מה שיכול למצוא את מקור הנזילה באופן קל ומהיר. לא רק המחיר מהווה פרמטר, כי אם שנות הוותק של חברת האינסטלציה וגם לזה יש לתת תשומת לב. אם בעבר לפני שהמציאו את הציוד התרמי וציוד משוכלל נוסף לגילוי נזילות, הבית היה יוצא מכלל פעולה למשך כמה ימים ומיותר לציין לגבי הלכלוך וחומרי הבניין שממלאים את הבית בלכלוך וקשה להתנהל באופן זה כמה ימים.

 

רטיבות ממי גשמים ניתן לאתר באמצעות מכשור תרמי

 

יש לציין, כי איתור נזילות מחיר נקבע על פי השיטות, כאשר ישנם כמה מכשירים לאיתור נזילות. לרוב חברות אינסטלציה, מכירות את מבנה הצנרת, כאשר השיטה היא אפקטיבי. ישנו מכשור מיוחד לגילוי נזילות בתוך הבית ומכשור אחר לגילוי נזילות באזור החצר או כל אזור הנמצא מחוץ לבית כגון שבילי בטון ששם נמצאת צנרת וכדומה. ממש כשם שאנו ניגשים לרופא, על מנת שיזהה ממה אנו סובלים, כך גם לגבי הצנרת של המים ותשתיות הביוב.. גילוי מוקדם, ימנע החמרת מצב. כך גם לגבי נזילת מים. זו עובדה ידועה, כי למים יש נטייה להתפשט למטה וכן, אם אתם גרים בדירה ואם אחד השכנים מתלוננים על בעיית רטיבות, זה הזמן להביא אינסטלטור המחזיק במכשור טכנולוגי מתקדם .

 

אין אנו יכולים להתקיים ללא מים, אם בשל בישול, ניקיון , כביסות ועוד. זו הסיבה שכאשר מתגלה נזילה, בעלי בתים פועלים מיד. גם במגזר הציבורי מזמינים חברת אינסטלציה אם ישנה נזילה. את התשלום לחברת אינסטלציה, יש לשלם לאחר זיהוי הבעיה והתיקון וכן, יש לקבל קבלה המפרטת את מהות התיקון, מה שיהווה אחריות על התיקון. תמיד יש לשים לב לכתמים על הקירות או על התקרה על מנת להבין כי לא היו שם קודם. לעיתים נקודות עובש קטנות מעידים על בעיה גדולה ואסור לכם להתעלם מהן. יש לציין כי קילופי טיח וצבע, כתמי עובש ועוד כתמים כהים על הקיר, רק יחמירו אם לא תטפלו בהם במהרה.

 

עובש ורטיבות מזיקים לבריאות

גם זו בעיה שיש לשים לב אליה. עובש ורטיבות פוגעים בדרכי הנשימה ויש לשים לב לריחות טחב וכתמי עובש בביתכם. רטיבות זו, מסוכנת למי שחולה באסטמה, קשישים וילדים קטנים. הנבגים הינם חלקיקים קטנים המגיעים אלינו כתוצאה מרטיבות ועובש. הנבגים מתפתחים בתנאי קור וחום ולכן, יש מיד לברר לגבי איתור נזילות מחיר ולתקן באופן דחוף את הנזילה. זה ידוע, כי מערכת מים ישנה עשויה להישחק ולהתפוצץ. אין באפשרותנו לתחזק את המערכת היות והתיקונים יהיו תכופים ועדיף כבר יהיה להחליף צנרת מים חדשה. תתפלאו לדעת, כי גם בבתים חדשים או דירות קבלן שזה עתה נרכשו, ניתן למצוא נזילות מים.

 

מקור הנזילה, עשוי להיגרם מעבודה לא מקצועית של אנשים שאינם מקצועיים. זו הסיבה כי לפני כל רכישה של נכס, יש לקרוא לאינסטלטור מקצועי אשר יעבור על הצנרת בעזרת ציוד תרמי, מה שיקנה לכם ביטחון ושקט נפשי ברכישת הנכס והמגורים בו. יש לדעת כי גם פגיעה בקווי המים, תיתכן נזילה, אם קיים שיפוץ או בנייה באזור הקרוב לצנרת שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן