PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

כל אחדד מכם יכול להיות  בטוח כי יתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מגלה מיד את מקור הנזילה. הנזילות בביתכם יאותרו ואז תוכלו לדעת אם מדובר בנזילה מהצנרת שהתיישנה או שלא בוצע החיבור של הצנרת באופן מקצועי או שאולי למעשה הנזילה היא מהגג בשל איטום לקוי או ישן שיש לבצע כבר איטום חדש על מנת שהנזילה תיפסק. את כל הפעולות הללו מבצעת חברת אינסטלציה אשר מחזיקה בציוד תרמי מושלם חוץ מהסיבות הברורות מדוע איתור נזילות במצלמה תרמית הינו שירות מומלץ תוכלו לקבל דו”ח מחשב מפורט עם תמונות במידה ואתם מעוניינים לתבוע את הקבלן או את מי שביצע עבורכם עבודה כושלת ולא מקצועית של תשתית המים. צילום זה אף קביל בבתי המשפט.

 

אחד מהיתרונות הברורים של איתור נזילות מים במצלמה תרמית הינו חיסכון בזמן ובכסף. יש לציין כי שירות זה אף מונע הרס מיותר של קירות ומרצפות הבית היות וניתן לגלות באופן מדויק מה מיקום הנזילה. יש לוודא כי לחברת האינסטלציה אשר מחזיקה בציוד למטרת איתור נזילת מים במצלמה תרמית כך שתוך זמן קצר גם הנזילה תאותר ואף תתוקן על הצד הטוב ביותר. מלאכה זו של איתור נזילות מים במצלמה תרמית מיועדת למקצוענים בלבד ולכן יש למצוא חברה שעוסקת שנים באינסטלציה מחזיקה בציוד המשוכלל והמגוון למטרה זו ואף מחזיקה בצוות של אינסטלטורים מיומנים.  השיפור הטכנולוגי גרם לקדמה משמעותית בכל הנוגע גם למקצוע האינסטלציה. חידוש זה גרם לרבים למצוא חברת אינסטלציה אשר משתמשת בציוד תרמי.

נזילות מים יש לתקן בהקדם

מי אינו מכיר בעובדה כי נזילות מים גורמות לנזק חמור במבנה? זו בדיוק הסיבה שאתם חשים אי אילו שהם סימנים בקירות או בתקרה של הבית או הדירה יש להרים מיד טלפון לחברת איתור נזילות מים במצלמה תרמית. ישנם אנשים שמבצעים בדיקה זו אחת לשנה שנתיים בכדי לברר את מצב תשתיות המים ואם ישנה נזילה סמויה לפני שתגבר פשוט מתקנים אותה והתשלום יהיה נמוך בהרבה  מאשר נזילה שנותרה כתוצאה מפיצוץ של צינור שכבר גרמה נזק למבנה עצמו. הרבה יתר בתים נהנים משגרת חיים תקינה כאשר הם יודעים כי מערכת המים ותשתיות הביוב ובדות כתקנן ולא מצפה להם שום הפתעה לא נעימה. קיימת חשיבות מכרעת גם לסוג המלצה שבה משתמש האינסטלטור או חברת האינסטלציה. באמצעות מצלמות תרמיות שפועלות על אינפרה אדום ומזהות נזילת מים על פי הצבעים הנמצאים על מסך המצלמה.

 

הבעיה היא כמובן נזילה סמויה היות ואנשים יודעים מה הנזקים שעשויים להיגרם לביתם או לדירתם. נזילות סמויות ניתן לגלות רק באמצעות בעלי מקצוע אשר מומחים בנושא של איתור נזילות מים במצלמה תרמית. תוכלו לברר מה הבעיה באמצעות איתור נזילות מים במצלמה תרמית. איתור נזילות מים במצלמה תרמית מתבצע כאשר כבר שינם סימנים על הקירות כגון עובש קילופי צבט וטיח וכתמים כהים אחרים. לעיתים קרובות הנזילה היא מהרצפות. יש לדעת כי מצלמה תרמית מתאימה לבדיקת נזילות בתוך כותלי הבית ולא מחוצנה לו. על מנת למצוא נזילות מהביוב או מהתשתית החיצונית  יש להשתמש בציוד אחר משוכלל המיועד למטרה זו.

 

מים שקטים חודרים עמוק אבל מה עם השקט שלכם..?

כאשר מים שקטים חודרים עמוק למבנה שלכם יש מיד להתחיל ולמצוא את הבעיה. באמצעות חברה המחזיקה בציוד מתקדם כמו איתור נזילות במצלמה תרמית. לחברות אלה קיים עוד ציוד משוכלל לאיתור נזילות בביוב באמצעות ציוד אקוסטי או החדרת מצלמות זעירות בעלות סיבים אופטיים ארוכים לצנרת הביוב. המצלמה הרובוטית מחוברת למחשב נייד שאחד מצוות האינסטלציה עוקב אחריה ומאתר את הבעיה מצלמה זו אף מנפיקה דו”ח אשר מראה את כל התקלות ועל פי דו”ח זה יש למצוא את שיטת התיקון הנכונה. מומלץ כי תערכו השוואת מחירים מול כמה חברות אינסטלציה על מנת לקבל הצעת מחיר סבירה.  הזמינות חשובה היות ואם אתם מגלים בעיה שהופכת כבר לחמורה יש להזמין מיד חברת אינסטלציה המתמחה עם איתור נזילות מים במצלמה תרמית. יש לדעת כי בדיקות אלה תקפות למי שמעוניין לרכוש דירה כך שדו”ח של תשתיות המים יכול בהחלט להעיד על מצב התשתיות. הבעיה הנוספת היא שעשוי להיגרם קצר חשמלי כאשר נזילת המים מגיעה לחוטי החשמל. תמיד תזכרו מה הסכנות בנזילות מים היות וקיימות הרבה השלכות וסכנות רבות. הבנייה בארץ אינה בשיאה ולכן גם כשאר אתם שוכרים או רוכשים נכס הדבר הראשון שמומלץ לבצע הינו איתור נזילות במצלמה תרמית. איתור של מקור נזילות מים הינה פעולה למפגע שאסור להזיק למבנה ואם מדובר בהזנחה הנזילה מהווה סכנה גם למי שגר במבנה.

מים לא צריכים לזרום למקומות לא רצויים

איתור נזילות מים במצלמה תרמית תפקידו הוא למנוע נזקים למבנה. המים חייבים לזרום לאזורים המיועדים להם לביוב או לפיר שפכים המיועד לכך. מים אשר מגיעים לאזורים לא רצויים בבניין או בבית עשויים לגרום לתקלה חמורה. מדובר על משימה לא קלה. כשאר קשה לאתר את מוקד נזילת המים רק איתור נזילות במצלמה תרמית יכול לפתור את הבעיה. לפעמים ישנה נזילה קפילארית כשאר המים עולים מכוון הרצפות לקיר ולכן רק באמצעות מכשור משוכלל של חברות אינסטלציה אשר תפקידו הוא איתור נזילות מים במצלמה תרמית יכול לגלות את מקור הנזילה.  הבדלי הטמפרטורה בעת בדיקת איתור נזילות מים במצלמה תרמית, מראה את ההבדלים של טמפרטורת המים. מדובר על איתור מהיר מינימום נזק ותיקון ללא שבירה מאסיבית של קירות מה שיחסוך הרבה בלגן בבית של חומרי בנייה וכסף רב לתיקון הקירות.

 

בשלב הראשון של איתור נזילות מים במצלמה תרמית תבוצע סקירה ידנית של איתור סימני רטיבות בקירות או תחת הרצפות.  יש לבצע בנוסף בדיקה של הפרשי לחץ מים בצנרת הביתית. חיבור של שעון לחץ למערכת המים ניתן יהיה לבדוק אם קיים הפרש של לחץ כאשר זה בהחלט יעיד על נזילת מים. כאשר יש לטפל בנזילת מים הנובעת תחת הרצפות יש לבצע שיקום וייבוש האזור. לפעמים אין מדובר על נזילה המגיעה מביתכם ובמיוחד אם אתם גרים בבניין דירות. בהרבה  מקרים הדירה למעלה של השכנים היא מקור הנזילה ובדיקת איתור נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית יכולה לגלות אם הנזילה היא מהדירה שלכם או מהדירה של השכנים בקומה למעלה.

איתור נזילות תחת רמפת פרקט

אחת מהבעיות הנפוצות הינה נזילה תחת רצפת פרקט. ניתן לבצע איתור נזילות מים במצלמה תרמית ולזהות את מוקד הבעיה. הנזק שיכול להיגרם לפרקט הוא עיקום והרס הפרקט היות ועץ ומים לא הולכים בד בבד. גם פטריות ועובש גורמים לנזק ולכן יש להחליף חלק מהפרקט שניזוק לאחר תיקון הנזילה וייבוש האזור שנרטב. כאשר מגלים נזילת מים תחת פרקט יש לעצור מיד את הנזילה על מנת שלא תתפשט והנזק יהיה רב יותר. פרקטים מעץ עולים הרבה כסף אבל באמצעות איתור נזילות מים במצלמה תרמית, ניתן יהיה לתקן את הנזילה כשאר הדיוק הוא מושלם והנזק לא יהיה רב אם מוצאים את האזור ומפרקים כמה פרקטים על מנת להגיע לצינור הפגום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן