PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות בצפון

איתור נזילות בצפון

אחד מהפחדים של כל אח מאתנו הינו נזק למבנה כתוצאה מנזילות סמויות. בעיות של נזילות שאינן מטופלות בזמן הנכון, עשויים לגרום לעובש קילוף הטיח והצבע והרס הקירות עד ליסודות של המבנה. מצב זה עשוי להיות מסוכן ולכן על מנת למצוא את הנזילה יש להזמין חברת איתור נזילות בצפון. על מנת לגלות נזילה סמויה גם אם יש לכם חשד ואליכם רק לאמת אותו תוכלו לעשות זאת באמצעות איתור נזילות בצפון במידה ואתם גרים באזור זה. לעיתים הנזילות מגיעות דווקא מאזור הרצפות ויש לסרוק היטב את הבית או הדירה בכדי לוודא מהיכן בדיוק נובעת הנזילה. גם אנשים שרוכשים דירה או אפילו מעוניינים לשכור אותה בצעו בדיקת איתור נזילות בצפון בכדי להיות בראש שקט שלא תהיינה בעיות שעשויות לגרום להצפה או לנזק לרכוש או סכנה של התחשמלות כאשר המם עשויים לחדור בין חוטי החשמל.

 

הבעיה היא שכאשר אנו מבחינים כי קיימת נזילה אין אנו יודעים מהיכן היא מגיעה ולכן רק חברה העוסקת בנושא של איתור נזילות בצפון במידה ואתם מאזור זה יכולה לדעת באמצעות הציוד המשוכלל שלה מהיכן נובעת הנזילה. זיהוי הבדלי הטמפרטורות בצנרת היא זו שתראה מהיכן הנזילה ואז ניתן יהיה כבר למצוא את השיטה הנכונה ביותר לתיקון הנזילה במינימום הרס. אינסטלטור מצוות חברת האינסטלציה יערוך את הבדיקות הנחוצות ויסרוק את הצנרת. מים אשר מחלחלים במבנה יכולים לגרום נזק ליציבות שלו. יש לבדוק את לחץ המים גם באמצעות מד לחץ. אם קיימת ירידה בלחץ המים באזורים השונים בתשתית המים סימן שאכן קיימת נזילה

תזוזת קרקע משמעותית בשל נזילת מים

הנטייה של הברזל שממנו בנויים היסודות משפיעים על חוזק המבנה וכן מצב זה עשוי לגרום לתנודות משמעותיות במבנה. ניתן יהיה להבחין בסדקים בקירות בתרה ועד לנזילות תחת הרצפות .למשל אם אתם גרים באזור מישור החוף שהוא די עשיר באדמה המצב של נזילות מים עשוי לגרום לתזוזות חריפות במבנה. חברות אינסטלציה מקצועיות מבצעות בדיקות רבות כמו למשל מבחני הצפה למערכת דלוחין כאשר באמצעות בדיקות אלה ניתן יהיה לבדוק גם נזילות במערכת הדלוחין. מחדירים בלון אשר סותם את המעבר של יציאת המים וכאשר הקו סתום ניתן יהיה לבצע את מבחן ההצפה אם ישנה ירידה במפלס המים זה יעיד על כשל. קיימים למעשה שני גורמים לנזילת מים הראשון הינו גשמים שמחלחלים בקירות הבית מהגג או התקרה או הסיבה השנייה היא בעיה בתשתיות כגון צנרת פגומה.

 

בעיית נזילות קיימת גם בחניונים ומרתפים והיא בעיה מאוד מורכבת. יש להתייעץ עם מהנדס מומחה היו ותיקון מבוקר זה עשוי לעלות הרבה כסף. יש לדעת כי מערכת האינסטלציה הינה המערכת שגורמת לנו לנוחות רבה אבל מצד שני היא אף גורמת לנו לבעיות של רטיבות או נזילות ולכן יש להיות עם האצבע על הדופק ואת זה ניתן לעשות ע”י איתור נזילות בצפון. יש לציין כי בימי החורף ישנם יותר דיווחים על נזילות. אמנם גשמי ברכה תמיד יעילים אבל כאשר הם נשארים מחוץ לביתנו. כתמי מים או רטיבות שנראים על התקרה או תחת מרפסת מרוצפת אינם משוש חייו של כל אחד מאיתנו. זו הסיבה כי בדיקה תקופתית של איתור נזילות בצפון תמנע נזקים עתידיים חמורים יותר. מכשירים משוכללים כגון מצלמות תרמיות הינם מכשירים רבי עוצמה ובעלי דיוק רב כאשר ניתן לראות באמצעותם את מקור הנזילה.

נזילות זה לא נעים אבל זה לא סוף העולם

נזילות זה לא דבר נעים אבל זה אינו סוף העולם היום הדרכים הרבה יותר פשוטות וקלות לפתרון לאחר גילוי הנזילה באמצעות איתור נזילות בצפון ניתן יהיה למצוא את הדרך הנכונה לתיקונה. השקט שלכם וחזרה לאורח חיים תקין של הבית או העסק הינם במעלה הראשונה. להקדים תרופה למכה זה הפתרון הנכון ביותר היות ומערכות אלה של המים הינן סמויות ולעולם אין לדעת אם ישנה כבר נזילה סמויה. יש לציין כי איכות התמונה של מצלמה תרמית  יהיה

באיכות המצלמה התרמית. ככל שהמכשיר יהיה משוכלל יותר כך ניתן יהיה לראות בבירור את התקלה ולמצוא לה פתרון מידי. בבתים חדשים הקירות הם חלקים אבל לפעמים ניתן לראות קילופים למשל בפגמים במשקופים או בקירות הבית. סימן זה הינו בהחלט סימן אזהרה שיש לבצע בדיקת איתור נזילות בצפון במידה וביתכם נמצא באזור זה. המים גורמים לנזקים בלתי הפיכים לעץ ולכן יש להיזהר ברגע שקיים חשד לנזילות. סדקים בקיר חייבים לעורר אצלכם חשד. ברטיבות בבית יש ריח חזק היות וברגע שכבר מתחילה ההזנחה והמים מתנקזים באזור אחד קיימת התפתחות של עובש. העובש לא רק שפוגע במבנה כי אם בבריאותם של בני האדם. גם לפני שיפוץ הדירה או הבית יש לבדוק היטב את התשתיות על מנת למנוע עבודה כפולה והוצאות מיותרות. יש לבדוק היטב את צנרת המים אם היא פגומה ולהחליף את החלקים שחשודים כפגומים ולעיתים אם זה בית די ישן יש להחליף את תשית המים כולה.

נקודות חשובות בגילוי נזילות

בניגוד לבעלי המקצוע בתחום האינסטלציה שהיו עובדים כשאר הם היו שוברים מקומות גדולים בקירות היתרון הרב של גילוי נזילות בצפון הינו הציוד. כשאר הציוד מאתר את הנקודה שבה קיימת הנזילה יש לפתוח מעט את הקיר וניתן יהיה לתקן את הנזילה. ישנן חברות אינסטלציה המתמחות ע איתור נזילות בצפון ויש לוודא מראש ולא למהר לסגור עבודת גילוי נזילות בצפון ותיקונן כי אם לברר בעוד כמה חברות אינסטלציה אמינות. עבודות אלה אינן זולות במיוחד אבל יש לדעת כי איתור נזילות בצפון הינו שירות שחוסך לכם המון ושווה כל שקל. במקרים רבים איתור נזילות בצפון יכלול גם ביקור בדירת השכנים במידה ואתם גרים בבניין מגורים. לפעמים לא תמיד ניתן יהיה לאתר את הנזילה באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם כגון מצלמות תרמיות. למשל אם מדובר על נזילה מהביוב אשר מחובר לקו הראשי.

 

יש לציין כי אם מדובר על נזילה מתחת לרצפות אל לכם להיבהל היות ומדובר על הרמה של מספר בודד של רצפות.יש להבין כי מצלמה תרמית מוגבלת ביכולותיה למשל אם יש לצלם מבעד לקרמיקה או שיש המצלמה לא תדייק. באופן כללי, התקלות של נזילות מים נובעות מהמים החמים ולא מהמים הקרים. הסיבה קשורה לחום המים הגורמים ליצירה מוגברת של אבנית.  על מנת להשיג פתרונות טובים לבעיית הנזילה יש לחקור ולהגיע להבנת התהליכים הגורמים לבעיות נזילה ע”י איתור נזילות בצפון. מצלמות אלה הינן הכלים ההכרחיים של אינסטלטורים.

 

חברות אינסטלציה אשר מבצעות איתור נזילות בצפון אשר באמצעותן ניתן יהיה למצוא כשלים שאינם נגלים לעין כמו רטיבות תחת הריצוף דליפות רטיבות במעטפת רטיבות תחת יריעות שאוטמות את הגג ועוד. מצלמה זו מצליחה לזהות את מקור הרטיבות. מצלמות תרמיות משוכללות אף מסוגלות להמיר את הצילום לאותות שמחושבות לטמפרטורה מה שיגרום למיפוי המקום וטיפול בבעיית הנזילה. בחירת חברת אינסטלציה מקצועית וותיקה מצריכה חיפוש מקיף המלצות של חברים או קולגות שכבר התנסו בשירות של חברת אינסטלציה זו או אחרת כך שהניסיון שלהם בהחלט יכול להיות טוב עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן