PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור מקור רטיבות

איתור מקור רטיבות

לא אחת קורה שאתם יושבים יחד בשולחן האוכל ומריחים ריח של טחב רע. גם סימנים כגון טיח שמתקלף או הופעת כתמי נפיחות ועובש מעידים על רטיבות בקירות או בגג ואפילו מהרצפות של הבית היות וגם שם ישנה אינסטלציה. כאשר אתם מבחינים בסימנים אלה אל תשתהו לרגע והזמינו חברת אינסטלציה אשר תבצע עבורכם בדיקת איתור מקור רטיבות.  לרוב הבעיה היא שדיירי הבית מבחינים ברטיבות כאשר הנזק הוא ממשי והמים כבר נוזלים בתוך הקירות או תחת הרצפות כבר די הרבה זמן. למשל רטיבות מהרצפות דורשת טיפול מידי אשר מתחיל עם איתור מקור רטיבות. זוהי בעיה ותיקון די מורכב אשר כרוך בתיקון הצנרת וייבוש האזור של החול שמתחתיו ישנה הרטיבות. ייבוש זה הינו הכרחי על מנת לא לגרום לפטריות ועובש להצטבר גם לאחר התיקון כאשר עדיין קיימת רטיבות בחול הרצפות.

 

ישנם המתחילים את איתור מקור רטיבות דווקא מאזור התקרה רטיבות זו נראית בימי החורף כאשר האיטום לקוי או המרזבים סתומים. המים יחלחלו לקירות הפנימיים של הבית. מה שיגרום לנזק בריאותי ולמראה לא אסתטי של פנים הבית. ישנם אנשים שאינם מביים כי המרצפות שלהם החליפו גוון לא בגלל שהן ישנות או נשחקו ע”י רהיטים, כי אם מדובר על רטיבות תחת הרצפות. יש לטפל ברטיבות במידי על מנת שלא ייגרם נזק למבנה ועובש שיגרום לריחות רעים בבית ישנם גורמים רבים שר מובילים לדליפה תחת הרצפות כמו למשל: פיצוץ, דליפה בצנרת, רטיבות שמקורה נובע מאיטום לקוי, שימוש בכמויות מים חריגות למטרה של שטיפת הרצפות ועוד.

 

איתור רטיבות באמצעות ציוד משוכלל

רטיבות בתקרה שייכת לרוב לבתים פרטיים או בבתים משותפים מדובר על הקומות האחרונות שבהן הדירות בקומות אלה הן אלה אשר סופגות את המים. בתום כל בדיקת איתור מקור רטיבות יונפק דוח המראה את הבעיות הקיימות בתשתיות ומהיכן הן נובעות מה שיצריך תיקון מדויק ומידי. עד לפני כה שנים איתור מקור רטיבות היה בעייתי והיה כרוך בהוצאות גדולות אך היום הטכנולוגיה התקדמה וישנם מכשירים טכנולוגיים מתקדמים אשר מאפשרים בדיקת איתור מקור רטיבות באמצעות מצלמות תרמית  צילום באמצעות החדרת סיבים אופטיים מצלמות רובוטיות ועוד לפי סימני הנזילה בעל מקצוע מיומן יוכל לדעת היכן עליו לבדוק באמצעות הציוד התרמי על מנת שיוכל לבצע את איתור מקור רטיבות

 

.ישנם מקרים רבים שבעלי הדירות והבתים אינם שמים לב שדווקא מאחורי רהיט נותר כתם והוא רק גדל אך כאשר מבחינים בו זה כבר יכול להיות קצת מאוחר היות והנזק כבר נעשה. יש להיות ערניים במיוחד וכן לדאוג לבדיקה שגרתית של  איתור מקור רטיבות בדרך זו ניתן יהיה למנוע נזקים גדולים או לתפוס צינור שהחל לטפטף בדיוק בזמן הנכון ולתקן אותו. למשל רטיבות בקירות הבית עשויה לנבוע מחדירת מי גשמים מהקירות החיצוניים במבנה או מדליפת צנרת אשר נמצאת בקירות הפנימיים של המבנה. כל  זה מצריך בדקה מקצועית של איתור  מקור רטיבות.

סימני רטיבות חייבי בתשומת לב מצדכם

רבים מאתנו דוחים את התיקונים החשובים ביותר במיוחד של תשתיות המים. זוהי בעיה היות והנזק יכול להחמיר והמבנה שחסכנו ושילמנו עבורו את מיטב כספנו יכול להיהרס והנזקים יעלו הון. סימני הרטיבות אינם מביאים עימם בשורות טובות. למשל בפן האסתטי של המבנה וכן רטיבות עשויה להשפיע רע על בריאותנו. זו הסיבה כי אין לדחות את בדיקת   איתור מקור רטיבות ולהזמין מיד אינסטלטור שגם יבצע את הבדיקה וגם יתחיל כבר בתיקון ובפתרון הנזילה. לפעמים כאשר המקרה הופך לחמור והכוונה היא לפיצוץ של צנרת שעשויה לגרום לשיטפון ונזק  לרכוש הבית משתתק לחלוטין עד שהבעיה תתוקן. אסור להמתין עד שמצב זה ייגרם לכם. ישנם כאלה שיש להם ביטח מבנה ובמידה וקיימת בעיה של רטיבות הנובעת מנזילה של צנרת מים ניתן יהיה להפעיל את הביטוח ולשלם סכום שיהיה נמוך בהרבה מאשר תשלום לחברת אינסטלציה.

 

חברת הביטוח שולחת  חברת אינסטלציה מטעמה אשר דואגת הן עבור בדיקת איתור מקור רטיבות. לעיתים נדרש צילום של פנים הצנרת על מנת לדעת מהיכן מקור הנזילה. חברות אינסטלציה מחזיקות בכל הציוד המשוכלל על מנת לחסוך את הזמן היקר שלהם ושל הלקוח העבודה אינה קשה כל כך כפי שהייתה בזמנו כאשר לא ניתן יהיה לבצע איתור מקור  רטיבות באמצעים טכנולוגיים כפי שקיימים היום.  במבנים ישנים יש יותר סיכוי לנזילות בשל הבלאי של הצנרת. בניינים כאלה חייבים בהחלפה של צנרת מים חדשה אחת ל-15 שנה. זו הסיבה כי כאשר רוכשים בית או דירה מיד שנייה יש לדעת בן כמה המבנה ולשאול את המוכר אם הוא החליף תשתיות שלצנרת המים והביב וכן יש לדרוש כי הוא יראה לכם קבלות מתי הוחלפה הצנרת וע”י איזו חברת אינסטלציה.

מה אמור להחשיד אתכם לקיומה של נזילת מים?

האינדיקציה הנכונה ביותר לקיום נזילה הוא חשבון המים. יש שמקבלים פתאום חשבון מים כל כך גבוה עד שהם מתחילים לחשוד כי אכן קיימת בביתם נזילה. יש לסגור את השיבר הראשי של המים לצאת החוצה אל שעון המים ואז לבדוק אם שעון המים עדיין מסתובב. במידה וכן יש להזמין מיד חברת אינסטלציה אשר תבצע איתור מקור רטיבות. ישנו סימן מובהק נוסף כאשר אנו שומעים רעש של מים נוזלים מבעד לקירות כמו של צינור מים שהתפוצץ. כאשר אתם פונים אל חברת אינסטלציה מוכרת, וודאו כי יש לה את כל האמצעי הטכנולוגיים הדרושים  עבור איתור מקור רטיבות. דבר זה מקנה לכם חיסכון רב של זמן וכסף. אמנם בשוק קיימות עוד טכנולוגיות כמו בדיקת נזילות באמצעות גז או איתור מקור רטיבות באמצעות מדי לחות דיגיטליים.

 

את הבחירה של המכשור המתאים תבצע חברת האינסטלציה על פי שיקוליה. בדיקה זו ותיקון הבעיה, יפתור  עבורכם הוצאות מיותרות וגבוהות וכן הנוחות שלכם לא תיפגם אם תזמינו בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה אשר יבצעו איתור מקור רטיבות. אז מתי מזמינים מאתר נזילות מים? במידה והנכם ערניים ושמים לב לכתמים של רטיבות בקירות, לבטח תזמינו  אחת לשנה חברת  איתור מקור רטיבות. למעשה השימוש עם מצלמה תרמית מאפשר זיהוי של נתיב חדירת המים איתור של מוקדי רטיבות בקירות בתקרות וברצפות. ניתן לבצע בדיקת איתור מקור רטיבות הן במגזר הפרטי והן בעסקי אם במשרדים בתי עסק ומפעלים ואף במוסדות השונים.

 

בעיות של רטיבות עשויות להיגרם בכל עונות השנה

אין זה אומר כי בגלל שיורדים גשמי חורף יש לאנשים יותר בעיות של נזילות. גם בשאר עונות השנה ישנן בעיות של נזילות ולכן לפני שיגרם נזק חמור, יש לבדוק איתור מקור רטיבות באמצעות מכשור מיוחד ומשוכלל של חברות אינסטלציה מוכרות שקיבלתם עליהן המלצות וכאלה הנמצאות באזור שלכם. אחת מהתשתיות החשובות ביותר עבורנו הינה תשתית המים ובלעדי תשתי זו אנו איננו יכולים לתפקד לא בעבודה ואחת כמה וכמה שלא בבית. הזמינו חברת אינסטלציה אשר תבצע עבורכם איתור מקור רטיבות. וחסכו מעצמכם עוגמת נפש והוצאות מרובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן