PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

תיקון נזילה בצינור מים

בדיקת נזילה

תיקון נזילה בצינור מים

נזילות לא נעלמות מעצמן, יש לבדוק תמיד לגבי תיקון נזילה בצינור מים. במידה והנזילה לא תתוקן, הבעיה תחמיר וההוצאות תהיינה גדולות יותר. כאשר אתם מבחינים בכתם בקיר, הזמינו מיד אינסטלטור מומחה, אשר יוכל לבדוק ולבצע בהתאם לממצאים של הבדיקה, תיקון נזילה בצינור מים. היום אין חשש לגבי תיקון נזילה בצינור מים, היות ואין צורך לשבור קירות, על מנת שניתן יהיה לתקן את הבעיה ללא הרס. אבחון הבעיה, יתאפשר באמצעות ציוד תרמי, אשר יכול לבדוק את המיקום המדויק של הנזילה.  ככל שתקדימו לאתר את הנזילה וכן, תבצעו אחת לשנתיים לפחות בדיקה לאיתור נזילות ובדיקת מצב הצנרת בכלל, כך יהיה טוב יותר עבורכם, מבחינת הוצאות שתהיינה פחותות יותר, אם תגלו בזמן צינור שמראה סימנים של שחיקה.

 

הבדיקה לפני תיקון נזילה בצינור מים, נעשית עם ציוד תרמי משוכלל אשר בודק את הבדלי המים מבחינת הטמפרטורה, מה שמראה תחילה היכן המיקום המדויק של הנזילה. טכניקה זו יעילה, כאשר לא ניתנת הגישה או האפשרות לבדוק בצורה אחרת. בדיקה זו, אמנם עולה כסף אבל, המיקום של הנזילה הוא מדויק וכן תיקון נזילה בצינור מים, יתוקן מהר ועל הצד הטוב ביותר. גם ההוצאות על תיקון נזילה בצינור מים תהיינה פחותות, היות ואין צורך להרוס קירות או מרצפות.יש ציוד טכני משוכלל נוסף, כגון סיב אופטי אשר חודר לצנרת,על מנת שתהיה גישה טובה יותר, אם מדובר בצינור הנמצא בחצר הבית או מבנה המגורים. כאשר מדובר על תיקון נזילה בצינור מים, ישנה חשיבות גבוהה לדבקים וחומרי תיקון חדשים אשר עשויים לפתור את התקלה.

 

חומרי מרק ודבקים המשמשים לאיטום יעיל של צנרת המים

השימוש עם חומרי איטום, הפך לנפוץ  בקרב חברות האינסטלציה. חומרים אלה, כוללים מרק אפוקסי והוא מתקשה ממש כמו פלדה. חומר זה למעשה, נועד לתקן סדקים בעת תיקון נזילת מים בצינור. כאשר הצנרת עשויה מפלסטיק או ברזל והיא כבר מראה סימני שחיקה, זו השיטה הטובה ביותר של תיקון נזילה בצינור מים. שימו לב בצריכת המים ובמיוחד לחשבונות המים, מה שיראה לכם, אם אכן קיימת נזילה כאשר אינכם רואים סימנים כאלה בקירות או ברצפות הבית. אם כבר הגעתם למצב של פיצוץ בצנרת המים אל תפעלו תחת לחץ, פשוט יש לסגור את השיבר הראשי של המים.  במבנים ישנים, יש צורך בהחלפת הצנרת כשאר היא כבר התיישנה ויש להחליפה. לרוב כל 15-20 שנה יש להחליף את צנרת המים, על מנת לזכות בשקט נפשי והוצאות מיותרות וגבוהות של תיקון  נזילה בצינור מים, בכל תקופה קצרה.

 

אם הצנרת של המים תקינה ויש להחליף צינור נקודתי, המחיר של תיקון נזילה בצינור מים יהיה זניח בהשוואה לתקלה שתהיה מורכבת יותר.כאשר חברת האינסטלציה תבדוק באמצעות ציוד תרמי את מקור הנזילה, היא תבין מה הסוג או השיטה של תיקון נזילה בצינור מים שתהיה האידיאלית בהתאם לנתוני הבדיקה. למשל צנרת שאינה נמצאת תחת הרצפות או מאחורי הקירות, תהיה הרבה יותר קלה לתיקון. לרוב, די יהיה בהתקנת מחבר. אם מדובר על נזילה משמעותית יותר כגון פיצוץ צנרת מים, יש לסגור כאמור את השיבר ואת המפסק הראשי של החשמל על מנת למנוע קצר וסכנת חיים ולמהר להזיז החוצה את הריהוט, השטיחים ומכשירי החשמל, עד להגעת צוות האינסטלציה.

 

חידוש ותיקון צנרת מים בשיטות חדישות

ניתן לבצע גם חידוש של צנרת מים, כאשר שיטות אלה, עשויות לחסוך כסף רב. ניתן למצוא מספר אופציות למשל עקיפת צנרת המים או בנייה של צנרת דרכה. למשל משיכת צנרת באמצעות החדרת צינור חדש ותקין באמצעות התוואי של צנרת המים הישנה, כך ניתן יהיה בעצם ליצור צנרת חדשה סמויה בתוואי שכבר קיים. השיטה השנייה היא כמובן היקרה יותר והיא החלפת כל תשתית צנרת המים בבניין המגורים. לרוב, אנשים רבים, יעדיפו כבר לחדש את הצנרת של המים באמצעות החלפה של כל הצנרת הישנה בחדשה, מה שימנע בכל פעם תיקון נזילה בצינור מים שיהיה לעיתים מאוד תכופות. כאשר מדובר בבניין מגורים, העלות תתחלק בין הדיירים של הבניין. שיטה חדשה שהיא פורצת דרך שמטרתה היא תיקון נזילה בצינור מים היא שיטת CURAPIPE. הכוונה היא לריפוי הצנרת לצנרת תת קרקעית הנמצאת מחוץ למבנה. אין צורך לחפור, להרוס או לפרק שבילי גישה או מדרכה. העלו היא נמוכה יותר. על מנת שהצלחת תיקון נזילה בצינור מים חיצוני תצליח, האבחנה היא השלב החשוב ביותר.

 

יש להחדיר את חומר הטיפול בצנרת המים באמצעות מכונה מיוחדת, כאשר המכונה פוגשת את החומר ונקודת הדליפה וסותמת אותה. בסיום תיקון נזילה בצינור מים תת קרקעי, יש בדיקות שחייבת לבצע אותן חברת האינסטלציה אשר בודקת את העכירות של המים. בסוף התיקון, תתבצע שטיפת צנרת. תהליך זה אורך כ-6 שעות עד להחזרת פעילות הדירה או הבית לאורח חיים תקין ללא נזילות. יש לשים לב בבחירה הנכונה של חברת האינסטלציה ואם היא מעורה בבדיקות ובשיטות החדישות ביותר של תיקון נזילה בצינור מים. על מנת שלא תגיעו למצב גרוע של פיצוץ בצנרת המים וכמובן הנזקים הגבוהים לרכוש שיכולים לקרות מפיצוץ הצנרת, יש להכיר את הסימנים המראים על בעייה של נזילות מים. צריכת המים מהווה את הסימן הראשון של התקלה, קילוף טיח וצבע מהקירות, כתמים בקירות או ברצפות, מרצפות זזות בחללים שונים של הבית וכן, ריח של עובש או סימני עובש.

 

תכנית תיקון פיצוץ בצנרת מים לפני הפעולה עצמה

חברות אינסטלציה מקצועיות, יקבעו תכנית עבודה לאחר בדיקה בצילום תרמי משוכלל. אם הבעיה שלכם היא פיצוץ צנרת מים, תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם אשר תפנה לשמאי והוא יגיע לאתר את התקלה. אם אין לכם ביטוח מבנה, פנו לחברות אינסטלציה מובילות באזורכם. כל סוג של נזקי מים, פוגע באיכות חייהם של דיירים או עובדים בבתי עסק או משרדים. ההצלחה של תיקון נזילה בצינור מים תלויה במקצועיות של חברת האינסטלציה. נזקי מים קשים, מורידים את ערכו של הנכס. לכולנו בסופו של דבר, קורית תקלה של נזילת מים, בגלל התיישנות תשתיות המים או נזקים אחרים כגון התקנה לא מקצועית של צנרת המים.

 

יש לטפל בשורש הבעיה של תיקון נזילה בצינור מים, על מנת שהנזק לא יהיה חמור יותר ולכן, יפה שעה קודם. על פי ממצאי הבדיקה של חברת האינסטלציה, ניתן יהיה לשלב בין כמה פתרונות שיהיו יעילים למטרת תיקון נזילה בצינור מים. שימו לב כי תיקון נזילה בצינור מים, או בצנרת המים בכלל אמנם עולה כסף, אבל ההזנחה של המצב תגרום לכם עלויות פי כמה וכמה. שימו לב להזמין חברת אינסטלציה הנמצאת באזור מגוריכם, על מנת שהעלו לא תהיה גבוהה וכן, חברות אינסטלציה מקצועיות וותיקות הנמצאות באזורכם, מכירות היטב את תשתיות המים באזורים שונים בעיר בה אתם גרים. קבלו המלצות מאנשים או מכרים שאתם סומכים עליהם, על מנת לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתעניק לכם אחריות על תיקון נזילה בצינור מים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן