PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

צילום תרמי לאיתור נזילות

צילום תרמי לאיתור נזילות

כאשר מנסים לחפש נזילות מים,צילום תרמי לאיתור נזילות, יכול להתבצע כאשר מנסים לגלות נזילת מים בתשתיות הביוב מתחת לקרקע. למשל ניתן לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות גם בקירות הבית. זוהי שיטה הפועלת על קרני אינפרה אדומות, כאשר המצלמה מסמנת את האזורים החמים. בשטחים נסתרים כך שניתן לראות את חומרת הבעיה. מצלמה תרמית הינה מוצר חובה בחברות המתמחות בבדיקה והערכת מבנים יחד עם עוד מכשור אלקטרוני משוכלל. ישנן מצלמות מיוחדות אשר צילום תרמי לאיתור נזילות יוכל למצוא את מקור הנזילה בצורה מדויקת להפליא.. האפשרות לזהות שינויים תרמיים בעצמים ורקמות חיות, נוכל למעשה לקבל מידע על טיב העצם והאפשרות לזיהוי עצמים שונים.

 

שימוש עם צילום תרמי לאיתור נזילות יכול לגלות לא רק בעיות של נזילת מים בצנרת הבית, כי אם בעיות איטום אשר כתוצאה מהן המים חודרים לקירות. כאשר מזהים רטיבות בקיר, זה הזמן לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות. באמצעות צילום מתקדם זה, ניתן יהיה לזהות במהירות את הנזילה ולתקן אותה על פי הממצאים..בזמנו כאשר ציוד זה לא היה קיים בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה היו שוברים את הקירות או המרצפות מה שהיה גורם להוצאה כספית גדולה ואי נוחות בבית מאבק וקירות שבורים. היום ניתן לדייק בפתיחה מזערית של הקיר ובאמצעות תיקון אל האס ניתן יהיה להחליף צנרת במהירות.

 

בצילום האמין ביותר לאיתור נזילות מהיר ויעיל

כאשר אתם מזמינים חברת אינסטלציה אשר מבצעת צילום תרמי לגילוי נזילות שאלו אם היא ם תבצע עבורכם את התיקון הדרוש. החדשות הטובות הן שרוב חברות האינסטלציה גם בודקו את גילוי הנזילה באמצעות מכשור יעיל ומשוכלל כמו צילום תרמי לאיתור נזילות. יש לבצע איסוף מידע וככל שיהיה לכם ידע בנושא כך תוכלו לדעת באיזה סוג של מצלמות וציוד תרמי אחר משתמשות חברות האינסטלציה מה שיעיק לכם את האינדיקציה הנכונה לגב בחירת חברה אמינה אשר תבדוק ותפתור את בעיית הנזילה. יש לציין כי מצלמה תרמית משמשת גם את מכהי האש כאשר המצלמה מאתרת את מוקד האש. יש לדעת כי  אם אתם מעוניינים לתבוע קבלן, אשר בנה לכם בית או דירה חדשה וגיליתם ע”י חברה לאיתור נזילות ובאמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות כי בעלי המקצוע של הקבלן התרשלו בעבודתם או שביצעו עבודה חובבנית ולא מקצועית אשר כתוצאה מכך נוצרה נזילה, בדיקה זו עם דו”ח מסודר שמוציאה המצלמה התרמית , תהיה קבילה גם בביהמ”ש כאשר תתבעו את הקבלן.

 

בעיה נוספת וידועה אשר כתוצאה ממנה קיימת נזילה בביתכם הינה בעיה של בלאי בצנרת המים. ישנם בתים ישנים אשר עשרות בשנים לא הוחלפה בהם צנרת חדשה. לפעמים אין ברירה כי אם להחליף את כל הצנרת בבית אך למרות שמדובר בסכום שאינו מבוטל ישתלם לכם להחליף את הצנרת אחרת הנזק למבנה שלכם יהיה חמור ואפילו מסוכן למגורים. מים מחלחלים וחודרים מכוח הכבידה כלפי מטה ואל היסודות. פעולה זו של צילום תרמי לאיתור נזילות היא די פשוטה ואינה אורכת זמן רב מה שמאפשר לכם גם חיסכון בזמן וגם חיסכון בכסף לא אחת, הנזילה נובעת מהשכנים, במידה ואתם גרים בבניין מגורים משותף.. במקרה כזה, יש להודיע לשכנים שיזמינו אינסטלטור ויתקנו את הנזק שנגרם לנכס גם שלכם וגגם שלהם בכדי שהנזילה לא תחזור.

צילום תרמי יחזיר את סדר החיים בבית לתיקנו

זו הבעיה, כאשר ישנה בעיה של נזילת מים. הבית פשוט משותק לא ניתן לנקות להתקלח לבשל או כל פעולה נחוצה אחרת. זו הסיבה כי יש להזמין חברת צילום תרמי לאיתור נזילות כאשר תוכל בזמן די קצר להצביע על מקור הנזילה באמצעות המצלמה המשוכללת אשר מצלמת את הצנרת מבעד לקירות וכן את התשתית הנמצאת תחת הרצפות.. שימוש באמצעו צילום תרמי לאיתור נזילות כבר נעשה הרבה שנים ופתר לרבי בעיות ותיקונים צורבים וכן חיסכון בזמן וכסף. אין צורך בשיטות הישנות לפני שהמציאו את המצלמה התרמית, כשאר קירות נשברו בזה אחר זה והאינסטלטור עבד בשיטת המצליח ואתם היו אלה ששילמו מחיר יקר ולכלוך ואבק של פסולת בניה.

 

 

שימוש באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות, הפך לנפוץ בקרב אנשים היות והיתרונות של שיטה זו הינם משמעותיים. זוהי בהחלט אופציה שמומלץ לשקול ברגע שאתם חוששים כי קיימת נזילה בביתכם. יש לדעת כי צילום תרמי לאיתור נזילות הוא אינו רק למטרה זו, כי אם במניעת תקלות או שניתן לעלות על התקלות באמצעות צילום תרמי למטרת ביקורת על תשתיות המים בלבד כאשר גילוי הנזילה מתאפשר ע”י צילום תרמי לאיתור נזילות גם התיקון יתבצע מהר ואתם פשוט תוכלו לחזור לחיי השגרה בבית ולהמשיך בעבודות הבית השוטפות. נזילה או פיצוץ בצנרת היא לבטח לא חוויה נעימה. סריקת צנרת מים באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות, נעשית ברמת דיוק מרבית. בדיקה זו נכונה לכל סוגי הצנרת, אם ברזל פלסטיק או נחושת. ניתן יהיה לבצע בדיקה זו בכל החלל הנמצא בפנים הבית אך כאשר יש לבדוק נזילה בביוב או מחוץ לבית שיטת הבדיקה והסריקה משתנה.

 

נזילה שהתגלתה ברצפה באמצעות צילום תרמי? – מה עושים?

זו גם בעיה כאשר מוצאים נזילות  ברצפות באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות. יש לקחת בחשבון שנדרש ייבוש מלא של החול. חלק מהחול כבר צבר רטיבות ויש בחלק מהמקרים אפילו להחליף את הרצפות. אם עברו שנים רבות ולא שמרתם כמות של אותה דוגמת הרצפות ז בעיה ויהיה צורך פשוט לרכוש מרצפות חדשות מה שיעלה לא מעט כסף. ניתן לבדוק באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות גם בדיקת הצפה בניקוזים. ניתן אף לצלם את פנים הצנרת של המים באמצעות החדרת סיבים אופטיים. בסיום הבדיקות, תישלח חוות דעת מקצועית, אשר כוללת צילומים שונים של מצב התשתיות והמלצות לתיקונים ופתרון התקלות השונות אשר התגלו דרך הבדיקה התרמית. ככל שיהיה בידכם כמה שיותר מידע לגבי סוגי הנזילות וכיצד ניתן לתקן כל נזילה כך תבינו יותר מה הבעיה אצלכם וכן מה הפתרון והכוונה היא לתיקון.

 

העבודה לאחר צילום תרמי לאיתור נזילות תהיה קלה יותר וכן אין צורך בניקיון מאסיבי ומיותר. אנשים כבר הבינו כי זו השיטה הטובה ביותר לאיתור ותיקון מידי של הנזילה באופן הטוב והיעיל ביותר. רק חברו אינסטלציה מוכרות, מחזיקות בציוד איכותי ומשוכלל אשר נקרא ציוד תרמי המשמש לבדיקת כל סוגי הנזילות אם בבית ואם מחוצה לו כאשר הכוונה היא למערכת הביוב. מומלץ לפנות אל חברה מוכרת וותיקה העובדת באזור מגוריכם. ככל שתהיינה יותר המלצות אשר מגיעות על סמך ניסיונם האישי של מכרים חברים או בני משפחה כך תהיו בטוחים יותר כי אכן מדובר בחברה מקצועית ואמינה אשר תעניק לכם אחריות על עבודתה. על מנת שתהיו בטוחים גם לגבי המחיר, יש להתייעץ עם שלוש חברות אינסטלציה לפחות בכדי שתוכלו להבין אם קיים הבדל במחירים. לסיכום- מומלץ כי תזמינו חברת אינסטלציה, לא רק שאתם חוששים כי ישנה נזילה, כי אם גם כאשר אתם מעוניינים להיות מעודכנים לגבי מצב הצנרת שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן