PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

כמה עולה צילום צנרת

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר מיידית התקשרו עכשיו –

072-393-6644


כמה עולה צילום צנרת

צילום צנרת יכול לזהות את הבעיות באינסטלציה ובמערכת הביוב. צילום זה נעשה באמצעות מכשירים מתקדמים ומצלמה בעלת סיבים אופטיים ארוכים אשר חודרת לעומק הצנרת ומצלמת את הצנרת. המצלמה מחוברת למחשב נייד ואחד מאנשי הצוות של חברת האינסטלציה מחובר למחשב הנייד ורואה בבירור את הנעשה בצנרת. השאלה היא כמה עולה צילום צנרת. המחירים משתנים לפי זמן העבודה היות וישנם מקרים מורכבים יותר שטחים גדולים שיש לסרוק עם המצלמה ועוד. השאלה היא לא רק כמה עולה צילום צנרת כי אם התועלת שהיא  תוצאה של מחיר זניח לעומת האבחון והתיקון שיחזיק מעמד לאורך שנים.

 

מדובר על הדמיה שנעשית בתוך צנרת המים או הביוב. תהליך זה אף חוסך עוגמת נפש היות ואם התיקון נעשה ללא מצלמה מיוחדת החודרת לצנרת אשר נקראת אגב גם מצלמה רובוטית, האבחון יכול להיות שגי והנזק כמובן שיעלה כפול. המחשב יפלוט את נתוני הצנרת וחברת האינסטלציה תדע כיצד ניתן יהיה לתקן את הבעיה. המצלמה הינה מיניאטורית ומסתובבת בהיקף של 360 מעלות ובתלת ממד. פעולה זו למעשה מעניקה מבט מציאותי של מראה המערכת ותקינותה. השימוש העיקרי של צילום צנרת הינו מידע יעיל על הליקוי והנזק שקיים בתשתית המים או הביוב. גם בעת רכישת דירה או בית מומלץ לשאול כמה עולה צילום צנרת כך שתוכלו לבדוק את תשתית המים שהיא מערכת חשובה.

זיהוי  גודל הבעיה באמצעות צילום צנרת

מלבדד השאלה כמה עולה צילום צנרת עליכם גם לשאול לבי היתרונות הרבים של צילום כה חיוני זה. למשל כאשר קיימת סתימה במערכת הביוב, כמו סתימה הצפות וריחות לא נעימים אשר מהווים  אף נזק תברואתי עשויים להיגרם בשל סתימה זו. ניתן יהיה לשקם את צנרת הביוב ולהחזיר את המצב לקדמותו כאשר הבית יחזור לפעילות רגילה. יש לציין, כי מדובר במכשור מתקדם ביותר אשר מצלם את פנים הצנרת והעובי וקוטר הצנרת, כך שאם יש להחליף צינור או כמה בעל המקצוע ידע מה הקוטר והגודל של הצינור הפגום אשר עליו להחליף. מצלמות רובוטיות משוכללות מסוגלות לאתר סדקים בצנרת. כל תהליך הצילום מתועד מתחילתו ועד סופו.

 

מצלמות רובוטית הן מדגמים שונים והמצלמה פועלת באופן עצמאי לחלוטין ועוברת על כל מכשול. המצלמה מאתרת את הכשלים לאורך כל קו הצנרת. המצלמה אף מסוגלת לחתוך שורשי עצים המפריעים לזרימה תקינה של מי הביוב והדלוחין יש לבחור  בעלי מקצוע שהם גם בעלי ניסיון עשיר כאלה שיש עליהן המלצות וכן, יש להזמין חברה שמתקנת את הבעיה ולא רק מצלמת את הצנרת. אז לפני שתשאלו כמה עולה צילום צנרת שאלו אם החברה מצלמת באמצעות ציוד משוכלל ואף דואגת לתיקון מקצועי ובאחריות מלאה.

מצלמה קומפקטית אחת שיש בה הכול

יש לציין כי מצלמה רובוטית החודרת לצנרת ומצלמת את התשתיות יש בה הכול. המצלמה הינה המצאה גאונית כאשר היא אף מצלמת את הקו לכל אורכו וכן מפיקה דו”ח מפורט על הבעיות בצנרת כך שניתן יהיה לתקן את הבעיה לאחר איתור ודיאגנוזה מדויקת. שירות איכותי ומקצועי וראש שקט, הם אלה שיגרמו לכם להיות בראש שקט. לפני צילום קווי ביוב וכאשר תשאלו את חברת האינסטלציה כמה עולה צילום צנרת יש לדעת כי נחברה תבצע תחילה שטיפה של צנרת הביוב על מנת שהצילום יהיה ברור דיו וניתן יהיה להבחין היכן בדיוק נמצאת התקלה.

 

לפעמים בכדי לתקן את הבעיה יש לחפור בכדי לחשוף את הצינור הפגום ולהחליפו. גם שיטת תיקון צנרת מהצד יכולה להתבצע בשיטת אל הרס שרוול מוחדר בביוב ומודבק באמצעות דבק   חזק והצנרת לא נוזלת. אז כמה עולה צילום צנרת ביוב זה כבר שאלה שיש לשאול את חברת האינסטלציה אשר תגיע לסקור את האזור של תשתית הביוב.  גם כאשר חברת הביטוח מקבלת פנייה של מבוטח לגבי קלקול בצנרת הבייוב או המים היא תבקש צילום צנרת באמצעות חברת אינסטלציה שהיא שולחת. אם תשאלו כמה עולה צילום צנרת תצטרכו למעשה להשתתף בחלק מהתיקון והצילום על פי מה שקובעת הפוליסה בחברת הביטוח. יש לציין כי דו”ח זה אכן קביל בביהמ”ש במידה וישנה תלונה כנגד קבלן שסיפק בית או דירה חדשה עם בעיות בתשתיות הצנרת. אם הנזילה אותרה במערכת הצנרת וזה ממש לא משנה אם הצנרת היא ביתית או של כל בניין המגורים. באמצעות טכנולוגיה הנקראת פאצ’ – טלאי, ניתן יהיה לתקן את הצנרת מבלי להוציא את הצנרת הישנה. תיקון נקודתי ומדויק זה עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים. במידה ויש לתקן חיבורי מים או תיקון של איטם יש לבצע אם קיימת בעיה באיטום או בבנייה עצמה. אם הצנרת הרוסה לחלוטין יש להחליפה בצנרת גורפת.

 

תקלות בצנרת עשויות להיות בשל כל מיני גורמים אם מנזילה מאחד הצינורות עד לתקלות שונות באזור שבו המים נשפכים. ריחות רעים עולים מהכיור או מפתח המקלחת. במקרים אלה יש להיעזר בחברת אינסטלציה אשר מחזיקה בציוד משוכלל הכולל רובוט מקצועי שאף חותך שורשים בביוב או בטון שנתקע שנים בשל עודפי חומרי בנייה. חברות אינסטלציה מחזיקות בציוד אל הרס, מה שמונע הוצאות אי נעימויות ונזקים מיותרים. הרובוט יבצע עבודה נקודתית לפתרון התקלה במינימום זמן הוצאות או מאמצים.. האמת היא שישנם כל כך הרבה מכשירים משוכללים לתיקון ואיתור תקלות בצנרת המים והביוב אך תמיד יש להתייעץ עם חברת אינסטלציה ולשאול כמה עולה צילום צנרת ובאיזה מכשור משוכלל הם מחזיקים וזאת לאחר שביררתם היטב על המכשור המשוכלל הקיים בשוק. כאשר כבר תהיה לכם הערכה של התקלה השוו את הצעת המחיר בי 3 חברות אינסטלציה ובחרו את ההצעה הטוב ביותר.

עם ציוד מתקדם תחסכו כסף רב לאיתור נזילות בביוב

רובוט זעיר מחובר לצינור גמיש ומוחדר לקווי הביוב שהמצלמה הרגישה מחוברת אליו. נזילות רבות קשה לאתר באמצעות העין וגם הכי מקצועית. יש לשאול את בעל חברת האינסטלציה כמה עולה צילום צנרת ואז להשוות בין כמה חברות אינסטלציה. עדיף לבצע צילום צנרת אך לפני כן לשאול גמה עולה צילום צנרת על מנת שהתקלה לא תתגלה מאוחר מדי וההוצאות תהיינה גבוהות בהרבה וכן הנזק. אם מדובר בביתנו בבית העסק או בכל מקום אחר יש לבדוק מדי פעם את תשתית הביוב והמים ובמיוחד לפני שעוברים למקום חדש לשאול כמה עולה צילום צנרת. ניתן לתקן נזילה מבלי לשבור ריצוף וקירות. ניתן יהיה למשל לאתר סדקים או שברים בצנרת הביוב או לאתר גופים זרים וחסימה בצנרת לאתר שורשים של עצים וצמחים שחדרו לצנרת ולאתר ניתוקים בצנרת.

 

רובנו נזכרים לשאול כמה עולה צילום צנרת רק כאשר הם חווים הצפות או בסתימות חמורות אשר מקורן בליקויים במערכת הביוב. יש ליצור קשר עם חברת אינסטלציה ולאתר את מקור הבעיה באמצעות הציוד המשוכלל שהחברה מחזיקה ברשותה. ניתן יהיה להתאים את התיקון הרלוונטי בהתאם לנתונים אשר מתגלים לאחר שהמצלמה הרובוטית הנפיקה דו”ח מדויק. יש לשתף פעולה עם בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה  כאשר כבר קיבלתם עליהם המלצות ותוכלו להיות שקטים כי העבודה תתבצע באופן מקצועי ועם אחריות מלאה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן