PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

גלאי נזילות מים

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר מיידית התקשרו עכשיו –

072-393-6644

גלאי נזילות מים

בשל התפתחות הטכנולוגיה, איתור נזילות מים, הפכה לפשטה יותר. האמצעים הטכנולוגיים הקיימים כגון גלאי נזילות, גורמים לדיוק באבחון התקלה ובלי שייגרם נזק לקירו או לרצפות הבית וכן לחצר או לגינה. כאשר אנו מדברים על גלאי נזילות מים אנו מדברים למעשה על  מכשיר מודרני אשר מבוסס על טכנולוגיה מתוחכמת ומדויקת באבחנה. אחת הדרכים הנפוצות היום היא לאתר את הנזילות באמצעות מצלמה תרמית, כאשר מצלמה משוכללת זו, הינה גלאי נזילות מים מהנפוצים ביותר. המצלמה מזהה הבדלי טמפרטורות באמצעות צילום צנרת המים בקיר. ניתן יהיה לראות את מקור הנזילה ולאות בנוסף, היכן נאגרים המים. האיתור הינו מדויק, מה שמקנה לתיקון להות קל ומהיר יותר, מבלי שייגרם נזק אם לקירות הבית או למרצפות.

 

יש לציין כי גלאי נזילות מים מצליח בעצם לקצר את כל התהליך מלבדד הנזקים הפוטנציאליים אשר עשויים להיגרם למבנה. יש למצוא כמה שיותר מהר חברת אינסטלציה אמינה וותיקה אשר מתמחה באיתור נזילות מים אם בקירות הפנימיים של הבית ואם מחוצה לו. הנזקים יצטמצמו באופן משמעותי באמצעות גילוי ואיתור הרטיבות באמצעות גלאי נזילות מים. גם כאשר מדובר על בדיקה בעומק רב יותר במבנה, ניתן יהיה לבדוק באמצעות גלאי נזילות מים הפועל על גלי רדיו היות והמצלמה התרמית יכולה לצלם בעובי קיר של עד 3 ס”מ. הבדיקה המקצועית של חברת האינסטלציה תהיה מהירה ומדויקת וכן הטיפול בנזילה עצמה.

צנרת המים הינה אזור  פעיל ויש לגלות במהירות כל נזילה אפשרית

יש לציין כי צנרת המים מהווה אזור פעיל ובנוסף מדובר על אלמנט מוסתר הנמצא בקירות ומתחת לאדמה. למרות שמדובר על אזור נסתר מוזרמים בו כמויות גדולות מאוד של מים אם קרים או אם חמים. גם סוגי הצנרת מגוונים. יש לדעת כי גילוי נזילות מים אינו קל ואפילו מורכב במקרים רבים רק בשל העובדה כי מדובר על אזור סמוי שאינו נגלה לעין. גם כאשר אתם מבחינים בסימני רטיבות, עובש או קילוף של הקירות יש לבדוק באמצעות גלאי נזילות מים היכן המיקום המדויק של הנזילה. אתם בוודאי מעוניינים כי לא ייגרם נזק לקירות הבית למרצפות או לגינה שעבדתם על טיפוחה שנים והשקעתם בה סכום לא מבוטל של כסף.  החדשות הטובות הן שניתן למנוע הרס זה באמצעות גלאי נזילות מים משוכלל שיאתר בדיוק את המקום והנזק יהיה מזערי ביותר.

 

ניתן למצוא מכשור אשר מורכב מחיישני רטיבות המגלים את מוקד התפשטותם של המים. גם שימוש בגז חנקן שהוא ידידותי לסביבה מהווה את אחת השיטות לגילוי נזילות מים בקרקע עמוקה והכוונה לאיתור נזילות בביוב. גם מכשור אקוסטי מיועד למטרה של גלאי נזילות מים כשאר ישנו מגבר משוכלל שניתן באמצעות האוזניות שהאינסטלטור מחבר לאוזניו להבין את מוקד רעש המים ולתקן את התקלה. כאשר תגיע חברת אינסטלציה אל ביתכם, ניתן יהיה לבצע איתור נזילות מים מהיר באמצעות מכשור משוכלל שנמצא אצל חברות אינסטלציה וותיקות ומוכרות. מדובר בחיסכון של הרבה זמן וכסף ומזעור הנזק שיכול להיגרם למבנה בשל שיפוץ הקירות או הרצפות.

בקשו הצעת מחיר מסודרת לפני תחילת תיקון הנזילה

אם הזנתם חבר המתמחה  עם איתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים כשאר הוא אף יכול לתקן את הבעיה בקשו ממנו הצעת מחיר מסודרת וכן יש להתעניין בקרב עוד 3-4 חברות אינסטלציה מוכרות נוספות כך שתהיו בטוחים כי לקחתם את ההצעה הנכונה וכן בחרתם בחברת אינסטלציה אמינה. כאשר מדובר על נזילה הנמצאת במערכת הביוב מחוץ לבית ניתן יהי לאתר את הנזילה באמצעות גלאי נזילות מים המתאים לחצרות ומקומות מתחת לאדמה בעומק רב כאשר גלאי זה פועל על חיישנים וגז. אם ישנה דליפת מים הגז עצמו ידלוף. על מנת לצע בדיקה זו באמצעות גלאי נזילות מים ייעודי הפועל על חיישנים וגז יש לרוקן תחילה את כל המערכת ממים האינסטלטור יחדיר לצנרת גז מסוג חנקן ואז יעבור על כל הצנרת עם מכשיר המחובר לחישן לאיתור גז . היתרון הגדול של מכשיר איתור נזילות ים הפועל על גז הוא שניתן להגיע לעומק של 12 מ’ מתחת לאדמה. במידה והצנרת של הביוב נמצאת תחת משטח העשוי בטון הבטון יחסום את הגז וקשה יהיה לאתר את הנזילה. גם האבחון במקרה זה יהיה קשה לאיתור. במקרה זה יש לעבוד עם מכשור אקוסטי החודר כל משטח.. כל חברת אינסטלציה יודעת באופן מדויק באיזה מכשיר של גילוי נזילת מים יש להשתמש ולכן חברת אינסטלציה אשר מכבדת את עצמה תחזיק את כל הציוד המשוכלל הדרוש למטרה זו של גילוי נזילות הן בפנים והן מחוץ למבנה.

אין אפשרות אחרת לאתר נזילות מים אלא עם מכשור טכנולוגי משוכלל

היום אין אפשרות טובה וקפדני יותר מאשר שימוש עם גלאי נזילות מים. האינסטלטור ידע באיזה מכשיר עלו להשתמש לאחר שבדק את הבית ואז אם על פי הבדיקות המקצועיות שהוא ביצע ישנה נזילה שאינה בכותלי הבית הוא ימשיך הלאה ויזהה את הנזילה באמצעות גלאי נזילות מים המתאים לאזור החיצוני של הבית כגון חצר או שבילים אחרים כאשר מתחתם נמצאת צנרת הביוב. גם כאשר הקרקע לחה או רטובה בחצר ביתכם זה מראה כי ישנה נזילה. היום כאשר אנשים יודעים כי זה ממש לא זול לתקן דליפות מים הם מבצעים אחת לשנה בדיקה עם גלאי נזילות מים באמצעות חברת אינסטלציה על מנת למצוא בזמן את הנזילה  לגלות נזילה סמויה ולמזער נזקים שעשויים עם הזמן להיות חמורים יותר ולגום לנזק בלתי הפיך למבנה.

 

גם מצלמות בעלות סיב אופטי ארוך מיועדות לגילוי נזילות ובעיות שונות בצנרת הביוב. מדובר על מצלמה זעירה שבאמצעות דחיפה היא חודרת לצנרת הביוב וכן היא מחוברת למחשב נייד. אחד מהאינסטלטורים צופה במסך והשני מכוון את המצלמה על מנת למצוא את מקור הבעיה כגון סדק באזור צנרת הביוב שיש לתקן בהקדם. יש לבחון חוות דעת והמלצות לגבי חברת האינסטלציה שתבחרו להזמין למטרת איתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים וכן אותה חברה תתקן ביעילות ובאחריות את בעיית הנזילה. יש לדעת כי מצלמה תרמית פועלת על אינפרה אדום ועין מקצועית יכולה לקבל מסקנות לגבי הנזילה או הרטיבות. ההבדל בין הציוד שנחשב למדויק הוא העומק שניתן לבדוק באמצעות מכשור משוכלל זה כאשר חברת אינסטלציה יודעת באילו מכשירים כגון גלאי נזילות מים ניתן יהיה להשתמש.

טיפול חדשני ויעיל בבעיית נזילות בתשתית המים והביוב

הדמיות סריקות תרמיות ושיטות טכנולוגיות אחרות  כגון צילומים תת קרקעיים בשימוש בטכנולוגיית אינפרה אדום, בדיקת צנרת באמצעות החדרת סיבים אופטיים ועוד. שימוש בטכנולוגיות חדישות אלה דורש ניסיון רב מבעלי המקצוע בתחום האינסטלציה היכרות ומומחיות זו הסיבה שמומלץ  לבחור בחברה מוכרת וידועה. היתרון בבחירה של חברו אינסטלציה מוכרות אשר פועלות בטכנולוגיה מתקדמת ומחזיקות בכל המכשירים של גלאי נזילות מים יאפשר לכם הן לקבל את התוצאות הטובות ביותר והן לחסוך בזמן וכסף.  שאלו את החברה שהמליצו לכם עליה אם היא מחזיקה בציוד משוכלל זה ואז תוכלו להתקדם הלאה.

One thought on “גלאי נזילות מים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן