PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור רטיבות בקירות

איתור רטיבות בקירות

החורף כבר מגיע ועם הגשם הראשון, אתם רואים, כי הקירות מתקלפים. אל תחכו לסיום הגשמים על מנת לטפל בבעיה, היות ומים מחלחלים בקירות, יגרמו להרס המבנה. גם בקיץ ישנה בעיה של רטיבות באזור הקירות ולכן, הזמינו שעה אחת קודם חברה המתמחה עם איתור רטיבות בקירות. לפעמים מדובר על צינור שנסדק ועם הזמן הסדק רק גדל, מה שיגרום להופעת הרטיבות, אך לפעמים מדובר באיטום כושל, אשר גורם למים לחלחל בעד הקירות במיוחד בימי החורף הגשומים. אל מנת לא לנחש ולאתר את מקור הבעיה, הזמינו חברה מומלצת של איתור רטיבות בקירות. באמצעות מצלמה תרמית, ניתן יהיה לאתר את מקור הנזילה, כאשר רואים על צג המצלמה את הפרשי הטמפרטורות. בגלל שהמצלמה היא קטנה יחסית, היא יכולה לסייע בהבנת מקור הדליפה. כאשר המים הם קרים, הטמפרטורה תהיה נמוכה ומי ביוב או מקלחת, יהיו חמים יותר.

 

עליכם להבין, כי יש לטפל ברטיבות באופן מהיר ומקצועי, היות ורטיבות מביאה להרס, עובש, אשר גורמים גם לנזק לבריאות.  בדיקה מקצועית של איתור רטיבות בקירות, ימנע נזקים בזמן התיקון. אין צורך בהרס מאסיבי של הקירות, כאשר המצלמה מאתרת בדיוק רב את האזור המדויק של הנזילה, כך שיש לחצוב פתח קטן בקיר ובאמצעות שיטת אל הרס, ניתן יהיה להחליף את הצינור הפגום שממנו נובעת הנזילה. גם באמצעות בדיקת הפרשי לחצים, ניתן יהיה לזהות את הנזילה בקירות.  כאשר מדובר למשל בצנרת המרכזית של המים, בדיקת הפרשי לחצים, מתבצעת בן חלקים שונים בצנרת, כך שניתן יהיה לקבוע מקום משוער של דליפת המים.

חשבון המים גדל משמעותית? – שווה בדיקה

ישנן נזילות שקשה לאתר, היות ואלה הן נזילות סמויות. במידה והשתמשתם שימוש סביר במים, אך חשבן החשמל של החודשיים האחרונים, הראה כי אתם צורכים יותר מים, פשוט הזמינו חברה המתמחה בנושא של  איתור רטיבות בקירות. גם באמצעות מכשור העובד  בשיטת אולטרה סאונד, ניתן יהיה לאתר את מקור הנזילה. שינוי בגלי הקול, יראו את מיקומה של הנזילה וכן, ניתן לבצע בדיקות רלוונטיות אחרות, היות והטכנולוגיה בתחום התקדמה ורק השתכללה ובזמן קצר, ניתן יהיה באמצעות איתור רטיבות בקירות למצוא את הבעיה ולהגיע לפתרון הולם של תיקון הצנרת או האיטום.

 

ישנם יתרונות רבים בביצוע בדיקת איתור רטיבות בקירות, ראשית, הבדיקה נקייה ואינה הרסנית ואין צורך לשור חלק ניכר מהקירות או הרצפות. הבדיקה היא ממש באמצעות “ראייה דרך הקירות” באמצעות מצלמה המצלמת מבעד לקירות ומגלה באופן מדויק את הנזילה. שימוש עם מצלמה תרמית, מסייע באיתור רטיבות בקירות ובשלב מוקדם של איתור זה, ניתן יהיה לתקן את הבעיה. גם קיצור משך זמן התיקון של נזילת המים, הינו משמעותי. יש לציין כי ניתן לבצע מעקב ובדיקה חד שנתית, על מנת לדעת אם ישנה בעיה בצנרת שכבר התיישנה. יש לציין, כי כל שהבית קיים שנים רבות יותר, יש לבצע מעקב באמצעות איתור רטיבות בקירות, ע”י ציוד משוכלל שיש לחברו אינסטלציה מקצועיות.

גם במקומות קשים לגישה- איתור רטיבות בקירות ובכל מקום ניתנת בקלות לביצוע

באמצעות מצלמות אשר פועלות על אינפרה אדום, ניתן יהיה לבצע איתור רטיבות בקירות, ברצפות ובכל חלל בדירה או בבית. גם בבריכות, מרזבים וצנרת בדירה ובבניין. כאשר מדובר על נזילה סמויה של מים, אין מנוס,  כי אם להזמין חברת אינסטלציה , אשר מחזיקה בציוד משוכלל ואיכותי אשר מטרתו הוא איתור רטיבות בקירות. אתם תקבלו דו”ח מפורט של הבעיה, אשר יצא מהמצלמה אשר תכתוב את התקלה לפרטי פרטים. מדובר על מינימום מאמץ ומינימום הרס, מה שמשתלם גם ללקוחות וגם לבעלי חברת האינסטלציה. יש שמבחינים בנזילה, כאשר מופיעה לחות בקירות במיוחד כאשר  מקור הנזילה אינו ידוע וגם אם מדובר באזור קשה לגישה, מצלמה תרמית, תדע לתת את המיקום המדויק של הנזילה. איתור זה, נעשה באחריות מלאה של חברת האינסטלציה ואין צורך להרוס קירות או מרצפות. לאחר התיקון, ניתנים שירותי שיקום וייבוש של נזקי המים במינימום הרס וזמן עבדה שגם יחסוך לכם, כסף וטרחה מיותרת כגון ניקוי לכלוך של פסולת בנייה. יש לטפל בבעיה בעזרת מומחה ורק לקוות שלאחר התיקו הנזילה יעלם והבית יוכל לחזור לכנו.  בזמנו, אינסטלטור , היה צריך לנחש על פי הניסיון שלו, את מקור הנזילה והבעיה הייתה , כאשר הוא נאלץ לפתוח כמה מקומות בקירות השונים בבית, מה שייקר את התיקון ואת הבלגן של חומרי הבנייה. מלבד זאת, התיקון וחוסר הנעימות של שהיית הדיירים בתוך לכלוך ואבק, גם היווה בעיה לא פשוטה. היום, כבר ניתן לפתור בעיה זו, באמצעות  מכשור משוכלל אשר תפקידו הא איתור רטיבות בקירות באופן מדויק ובזמן קצר.

פתיחת חלונות ואוורור חדר האמבט אינה תפתור את בעיית הרטיבות בקירות

עליכם להימנע ככל הניתן, ממצב של רטיבות בקירות הפנימיים של הבית או הדירה.. רבים מקפידים על פעולות שגרתיות, כגון פתיחת חלונות בחדר האמבט, פתיחת חלונות במטרה לאוורור החדר, אך אם קיימת רטיבות פעולות אלה לא יסייעו לכם, כי אם להיפך, הם רק יחמירו את המצב, היות וככל שהזמן עובר, המצב יחמיר. הפתרון הוא הזמנת חברת אינסטלציה בכדי לבצע איתור רטיבות בקירות. המצלמה התרמית, מבצעת צילום פנים הקיר וכן, תמונת המצב היא ברורה, במיוחד כאשר קיים דו”ח מפורט שמסביר מה התיקון מה שיראה לכם את העלות המדויקת של התיקון עצמו.  ניתן למצוא גם מצלמות משוכללות שהן בעלות סיב אופטי כאשר סיבים גמישים נכנסים לצנרת ומאתרים במהירות את מקור הרטיבות.

 

השלב הבא- תיקון הרטיבות טיפול ברטיבות יכול להתבצע, כאשר תחילה יש להיפטר מכתמי הרטיבות שנכלאו בקירות ולהמתין עד לייבוש האזור. המציאות לצערנו היא שונה, היות ורבים מאתו, נוטים להזניח בעיה שהיא די חמורה כגון רטיבות ברצפת, בקירות או בגג המבנה. יש להיות ערניים וכל חשש קטן כגון סימני קילוף טיח או התנפחת של הצבע, ריח של טחב, חשבן מים גבוה וכדומה. על מנת לעלות על הבעיה דרושה בדיקת איתור רטיבות בקירות, כאשר מדובר באבחנה, אשר בעקבותיה ניתן יהיה לדעת את אופן התיקון. הציוד הטכנולוגי הוא מגוון ומצלמה תרמית וסיב אופטי הם רק חלק מהציוד. על מנת ליישם את האיתור של הנזילות על הצד הטוב ביותר, יש לוודא כי חברת האינסטלציה שהזמנתם מחזיקה בהכשרה וניסיון רב.

אל תידחו למחר את מה שאפשר לתקן היום

זה אחד מהדברים החשובים של שמירה על המבנה, במיוחד כאשר מדובר על שמירה על המבנה ועל ערכו. איתור רטיבות בקירות בזמן הנון, תגרום לכם לחיסכון רב של נזקים גבוהים יותר שייגרמו מאוחר יותר. יש למצוא חברת אינסטלציה וותיקה ומוכרת, כזאת שיש עליה המלצות מאנשים שאתם מכירים היטב, קולגות , חברים או קרובי משפחה. כאשר הציוד הטכנולוגי של איתור רטיבות בקירות, הוא איכותי ומשוכלל ולצוות האינסטלציה יש את הניסיון וההכשרה, האבחנה והתיקון יהיו מדויקים. שימו לב והכוונה היא, להיות עם היד על הדופק, כאשר רכשתם דירה או בית יד שנייה כאשר הצנרת קיימת כמה שנים טובות וכן, האיטום עשוי להיות כבר ישן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן