PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים בראשון לציון 

איתור נזילות מים בראשון לציון 

אחת מהתקלות הבעייתיות הינה נזילת מים בבית , בדיר או בבית העסק. חלק מתעלמים מהן והנזק רק הופך לגרוע יותר. במידה ואתם גרים בראשון לציון, אם חשדתם בנזילה או ראיתם אי אילו שהם סימנים של רטיבות, הזמינו איתור נזילות מים בראשון לציון. פעם היה קשה יותר לאתר נזילות אך היום, כל ההליך של איתור נזילות מים בראשון לציון הינו הליך קל יותר באמצעות מכשירים משוכללים כגון ציוד תרמי על כל סוגיו. אחד מהאמצעים המוכרים עבור איתור נזילות מים בראשון לציון, היא מצלמה תרמית, אך ישנם מקרים שיש לבדוק באמצעות סיבים אופטיים המוחדרים יחד עם מצלמה זעירה לאזורים, אשר בהם המצלמה התרמית אינה מגיעה או אינה קולטת נתונים.

 

כל האיתור של ציוד תרמי, מושתת על הבדלי טמפרטורות. המצלמה התרמית מגלה את האזורים הכחולים אשר מופיעים על הצג, משמע – שאלה הם אזורי הנזילה. כאשר הבעיה היא עמוק בצנרת למשל, ניתן יהיה באמצעות סיב אופטי, לשדר תמונה חדה יותר, במיוחד אם מדובר על נזילה הנמצאת במערכת הביוב, או צנרת מים שנפגמה ונמצאת תחת הקרקע. יש לזכור, כי נזילות לא ייעלמו מעצמן, כי אם להיפך, הן רק תתגברנה ותגרומנה לנזק ביסודות הבית, בקירות ובכל מקום אפשרי, מה שיגרום למבנה עם השנים להיות בסכנה. זה הזמן להזמין חברת אינסטלציה, אשר תבצע איתור נזילות מים בראשון לציון, במידה ואתם גרים באזור זה. תמיד מומלץ שתגלו ערנות, בכל הקשור לתשתית המים והביוב, היות ותשתית זו אינה גלויה בעין וישנן נזילות סמויות אשר באמצעותן  לגרום לנזקים נוספים אם הן לא יתגלו בזמן הנכון.

 

כיצד תזהו סימני נזילה בביתכם?

ממש קשה לדעת מהיכן נובעת הנזילה, היות והמים מחלחלים ומתפזרים לכל מיני מקומות. לפעמים הנזילה נובעת בכלל מהגג בשל איטום לקוי, או נזילה מהרצפות שעולה כלפי מעלה לקירות. זו הסיבה, כי רק מכשיר מקצועי של איתור נזילות מים בראשון לציון, יכול לענות על השאלה ולמצוא באופן מדויק את מקורה של הנזילה. לאחר האבחון, הנזילה תתוקן עם מינימום חציבה על מנת לשמור על הקיים ולא להיכנס להוצאות גבוהות בהרבה לאחר שבירת קיר שלם למשל, חיפוי חדש של קיר אמבטיה ועוד.השחיקה הטבעית של צנרת המים שנגרמת עם השנים  ועל אחת כמה וכמה, כאשר הצנרת ישנה מאוד, הנחת צנרת באופ לא מקצועי וחיבור לא נכון שלה, עשוי חגרום לנזילה חמורה. גם כשאר גומיות האיטום נקרעות בברזים, או תזוזה לא נכונה של מכשיר מסוים, אם דוד המים או מכונת הכביסה, עשויים לגרום לבעיות. השיטה הטובה למצוא את הנזילה, הינה באמצעות איתור נזילות מים בראשון לציון, ע”י ציוד תרמי מקצועי וצוות מיומן של חברת אינסטלציה וותיקה.

 

בעיה נפוצה נוספת, אשר עשויה לגרום למצב של נזילה, היא בעיית איטום במבנה והכוונה היא לקירות החיצוניים. נזילה זו נראית רק בימי החורף, כאשר גשם חודר מבעד לקירות או שקיים איזה שהוא סדק שדרכו חודרים המים. גם חשבון מים גבוה, יכול להעיד על נזילות של מים. אם תשוו את החשבונות הקודמים ולא עשיתם שום שימוש חריג במים, תבינו כי אכן ישנה נזילת מים סמויה שאם עדיין אם לא מבחינים בה, יש להזמין חברה המתמחה עם  איתור נזילות מים בראשון לציון ותיקון התקלה עצמה. תחילה, על מנת לזהות את הנזילה, יש לערוך בדיקה ביתית כגון בדיקת כל הברזים בבית. טפטוף, יכול להתחיל עם טפטוף קל שמצטבר לכמויות גדולות של מים. למשל גם נזילה בברז של חצר הבית ואין אתם מבחינים בבעיה.

 

עובש וכתמים בקירות – סימנים שמעידים כי קיימת נזילה 

כאשר מתחילים כתמים על הקירות שמתחילים להיות כהים, עד להתפתחות של עובש, אלה יהיו חמורים יותר לא רק למערכת האינסטלציה של ביתכם, כי אם לבריאותכם ובריאות בני המשפחה, כאשר נבגים או חיידקים מתפתחים וגורמים לבעיות של דרכי הנשימה. גם קילופי טיח וצבע כגון בועות, מראים כי ישנה נזילה. יש להזמין במצב זה חברת איתור נזילות מים בראשון לציון, אשר תגלה מיד את הנזילה. איתור נזילות סמויות בצנרת בחצר או בגינה, כך שבאמצעות איתור נזילות מים בראשון לציון ניתן יהיה למצוא בדיוק רב את מקום הנזילה ולתקנה ללא נזקים או שבירת גישת מעבר כגון שבילי אבן או מדרכה, במידה והנזילה היא מחוץ לבית. למעשה, מדובר גם על חיסכון משמעותי בעלויות של תיקון הנזק, במידה ואם אינסטלטור היה עובד בשיטה הישנה זה מה שהיה קורה וההוצאה על תיקון הנזקים, הייתה לבטח כפולה ומכופלת.                                                                                             

 

אל תאבדו זמן – הזמינו עוד היום איתור נזילות מים ומנעו נזק מיותר

מה שחשוב הוא להזמין ככל המוקדם חברת איתור נזילות מים בראשון לציון, על מנת למנוע נזק מיותר שייגרם לביתכם. ישנם כאלה שאפילו מזמינים אחת לשנה-שנתיים, חברת איתור נזילות מים בראשון לציון, בכדי שיקבלו תמונה ברורה מה מצב הצנרת ואם ישנה איזו שהיא נזילה אפילו מזערית, ניתן יהיה למנוע אותה. גם כאשר ישנן נזילות תת קרקעיות, ישנם מכשירים שעלות הבדיקה שלהם היא זולה יותר והם מגלים בדיוק רב גם בעומק מתחת לפני הקרקע, איזה צינור נוזל. שיטות אלה הן באמצעות גלי קול, או באמצעות החדרת גז ידידותי לסביבה, אשר דולף כאשר מחדירים  אותו ולמעשה הדליפה היא מהצנרת הפגומה. מדובר בבדיקה בטיחותית שאינה פוגעת לא באיכות המים ולא בבני אדם והיא עומדת בתקנים חמורים.                                                                                                                 

 

הדרך היום לבצע איתור נזילות מים בראשון לציון היא טובה יותר. ניתן להחליף צנרת ישנה בחדשה והכוונה לצנרת הפגומה שממנה הייתה נזילת המים, ללא חציבות או חפירות, אם בשיטת השרוול או אם בשיטת הטלאי. טכנולוגיה זו, נקראת טכנולוגיית “אל הרס” אשר גרמה למהפכה לא קטנה וחיובית בענף האינסטלציה. חברות אינסטלציה וותיקות, משקיעות על מכשור משוכלל למטרת איתור נזילת מים בראשון לציון ובכל עיר אחרת בארץ. באמצעות שיטה זו, התיקון הוא כירורגי ובמינימום נזק. לסיכום – זיהוי והכוונה היא אל איתור נזילות מים באשון לציון אשר יתבצע בזמן, יכול להיות הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי גם הנזק הכספי יהיה נמוך יותר.ישנו שימוש נוסף של מערכת אינפרה אדום, אשר זוהי בעצם המערכת של ציוד תרמי, ניתן יהיה לגלות גם נזילות מהגג. דירות שנמצאות בקומה האחרונה בבניין מגורים, בעליהן סובלים לא אחת מנזילת מים שהמקור שלה הוא בגג. זהו איתור נזילות מים בראשון לציון שהבדיקה עצמה, תהיה הרבה יותר מורכבת, מאשר גילוי  או איתור נזילות מים בראשון מצנרת פגומה.

 

לא רק ציוד תרמי משוכלל יספיק כי אם מי שיפעיל אותו ויתקן את הנזילה

הבחיר של חבר אינסטלציה מקצועית היא מכרעת. אמנם נכון שציוד יקר תרמי ושאר מכשור משוכלל שמטרתו היא איתור נזילות מים בראשון לציון, יראה על ההשקעה ש חברת אינסטלציה כאשר ציוד זה יכול להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים, אך גם מי שמפעיל את המכשור ומתקן את הנזילות מהווה גורם חשוב עוד יותר. יש לשים לב גם לאחריות שתינתן על התיקון, תוך פירוט לגבי מה שתוקן אם בצנרת הבית, החצר או איתור ותיקון של נזילות בגג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן