PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מחיר

איתור נזילות מחיר

בשנים האחרונות, חברות אינסטלציה, נהנות מטכנולוגיה משוכללת וחדישה כגון צילום תרמי. למעשה שירות זה נקרא איתור נזילות ושירות  זה זכה לביקוש רב. השאלה היא לגבי איתור נזילות מחיר, משום שהמחיר עשוי להיקבע על פי פרמטרים שונים. למשל מורכבות העבודה של צוות האינסטלציה. המחיר של צילום תרמי אינו זול כעיקרון, אך מחירו הוא זניח, בהשוואה לנזק שאתם יכולים לספוג במידה והנזילה הוזנחה.  החוכמה היא לשמור על השלמות של הבית או הדירה שבה אתם גרים ולכן, חלק מפעולות התחזוקה הוא באמצעות איתור  נזילות מחיר. יש לזכור את היתרון של הציוד התרמי, כאשר ציוד זה מורכב  מכמה מכשירים שרק חברת האינסטלציה, תדע באיזה מהציוד שלה להשתמש בהתאם למקור  הבעיה.

 

שיטה של איתור נזילות מחיר, תצליח למנוע הרס רב של הקירות או הרצפות, היות ומדובר על איתור מדויק ואפילו דו”ח שיוצא מהמצלמה או שאר המכשור התרמי, מה שיראה לכם בדיוק, היכן נמצאת התקלה בתשתיות המים או הביוב.  מיותר לציין, כי איתור נזילות מחיר, הינו הליך שעלינו להבין מה מקור הנזילה. בהרבה מקרים, המקור לנזילה הוא אינו היכן שמופיעים המים, כי אם בעקבות לקויים באיטום ואנו עשויים לפרש כי הבעיה היא בתשתיות כלומר בצנרת של המים. ככל שתמתינו או תדחו את הטיפול בנזילת מים, הנזק יהי חמור יותר. זה יהיה נזק  שקשה יהיה לאתר ולתקן בשלב  מאוחר יותר. מדובר למעשה על פתרון מהיר ויעיל. שיטת איתור נזילות מחיר, מצמצמת את הנזק והרס האזור שבו יש להחליף צנרת והחיסכון הוא בעלויות כך  שאיתור  נזילות מחיר, יהיה זניח לעומת החיסכון בכספים  שתצטרכו לשלם במידה והנזק חמור.

 

רק באמצעות איתור נזילות נדע היכן הבעיה

כבר יותר מעשר שנים, חברות אינסטלציה, משתמשים בציוד  משוכלל שמטרתו היא איתור נזילות מחיר.  יש לקחת בחשבון כי איתור נזילות מחיר יהיה רק עבור האיתור עצמו. לגבי התיקון, לאחר שהדו”ח של המצלמה יגיע, ניתן יהיה לחשב את עלות התיקון, כך שיש להבין כי מדובר בשני מחירים שונים של הצילום עצמו ושל התיקון שיתבצע  לאחר האבחון המדויק באמצעות איתור נזילות מחיר. בכל מקרה, איתור נזילות מחיר, יהיה משתלם על מנת לשמור על הנכס ושלא תהיה הזנחה שלפעמים יהיה אפילו מורכב וקשה לתקן. לפעמים יש לבצע פעולה הנקראת מיפוי הצנרת, מה שיעלה יותר בערך בשיעור של  20-30%. כאשר יתבצע  מיפוי מדויק של צנרת המים, ניתן יהיה לדעת בדיוק באיזה עומק קיים הפיצוץ, היכן מתחילה תשתית הצנרת, לאן היא בעצם מתחברת והיכן היא מסתימת. 

 

מלבד זאת, לעיתים יש לבצע איתור נזילות מחיר לא ממוקד אחד, כי אם משני מוקדים. אם מדובר על יותר מאשר מוקד אחד, איתור נזילות מחיר יעלה יותר. יש לשים לב, כי הצעת איתור נזילות מחיר, והכוונה היא להצעת המחיר, שימו לב כי הצעה זו תהיה כמה שיותר מדויקת. הציוד המתקדם המשולל, מהווה נדבך קריטי עבור איתור נזילות מחיר, כך שניתן יהיה למצוא כמה שיותר מהר ובמדויק את המקור לנזילה. לפעמים הרטיבות מגיעה מאזור של הקירות, הדבר עשוי להיות פשוט יותר, כי אם מדובר על בניין מגורים, כתמי הרטיבות עשויים להגיע מהקומה העליונה, או תחת מרפסת שיש בה ריצוף. זוהי רטיבות אשר נובעת ממי גשמים. לפעמים תוכלו לראול כתמי רטיבות זהים ליד החלונות.

 

 מה כוללת בדיקת איתור  נזילה?

בדיקה של איתור נזילות מחיר, כוללת איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית, הפעלת מד לחות, בדיקת לחץ במעגל סגור כולל מים חמים וקרים, בדיקת הצפה והפקה של דו”ח הממצאים. אינסטלטורים או מחברות אינסטלציה וותיקות , מכירים את מבנה הצנרת. בזמנו אינסטלטורים רבים, היו מסתמכים על הידע שלהם, אבל היום הדברים השתנו וכולם עובדים היום באמצעות איתור נזילות מחיר, הנעשה ע”י מכשור  משוכלל הכולל ברובו ציוד תרמי מסוגים שונים, כאשר  כל ציוד מתאים למטרה אחרת ואזורים שונים שבהם קיים חשד לנזילות. בזמנו איתור נזילות מחיר, היה עשוי לקחת כמה ימים, במיוחד אם הנזילה הייתה  מורכבת מאוד וכמובן שהמחיר היה גבוה יותר והנזק רב יותר מה שיעלה המון לשיפוץ או תיקון הקירות, או המרצפות. אנו מתעוררים, כאשר אנו רואים ימני רטיבות באזורים שונים בבית. זה הזמן להזמין איתור נזילות מחיר. מצלמה תרמית פועלת בעיקרון על אינפרה אדום, הקרניים חודרות את הקיר והתמונה מגיעה ישירות למסך המצלמה. צבעים חמים, מעידים כי אין נזילה ואילו צבעים קרים והכוונה היא לצבע כחול, יעידו כי אכן קיימת נזילה. בעיה כגון נזילת מים, אינה עניין של מה בכך ולכן, הזמנת שירות כגון איתור נזילות מחיר, הינה בגדר חובה, על מנת לא להגדיל את מורכבות הבעיה, מה שיעלה לכם ביוקר רב. השימוש בטכנולוגיה רק הפך את איכות החיים שלנו לגבוהה יותר. חשבו לרגע על מצב שבו הים מתחילים לטפטף בבית ואתם שוברים את הראש מאיפה נובעת הנזילה.

 

במקום לשבור את הראש מהיכן הנזילה הזמינו איתור נזילות מקצועי

זו הסיבה שמכשור תרמי הומצא. ראשית גם חברת האינסטלציה לא תצטרך לשבור את הראש במטרה של חיפוש הנזילה וגם אתם לא תתחילו לחפש  מה מקורה אתם יכולים לקום בבוקר ולראות כי משהו לא כשורה כמו נזילות שמופיעות במקומות שונים. תופעה זו יכולה לקרות במשך הלילה ולכן, אל תהיו חסרי אונים, פשוט הזמינו איתור נזילות מחיר, שזה השלב הראשון לפני הפתרון המלא שיקנה לכם שקט רב למשך שנים. יש לבחור שירות מקצועי ואדיב של חברת אינסטלציה מוכרת וותיקה, כך שצוות האינסטלציה יסביר לכם מה התקלה וכן מה התיקון שהם מתכוונים לעשות וכמובן הסבר על איתור נזילות מחיר ותיקון שהוא יהיה כמובן מחיר שונה בנפרד.                                                                          

ישנם דברים אשר ממש לא מומלץ לחסוך בהם כמו איתור נזילות מחיר. זו הסיבה כי המחיר עשוי לנבוע מחברה וותיקה ואמינה המחזיקה בציוד איכותי ויקר ולכן, שווה להוציא קצת יותר, אך להיות בטוחים כי מדובר בדיאגנוזה אמינה ביותר ופתרון התקלה, מה שיקנה לכם שקט למשך שנים. אם הבחנתם בנזילה, מומלץ שלא תנסו לפתור אותה בעצמכם, מה שעשוי לגרום למורכבות יותר והתיקון יעלה יותר בגל טעויות לא מקצועיות מצדכם. יש לציין כי באמצעות סקר שוק, תוכלו בהחלט למצוא מחיר סביר וזאת לאחר שתבצעו השוואת מחירים באמצעות אתר השוואות מחירים,כך שתוכלו לדעת מה יהיה האומדן של איתור נזילות מחיר. תמיד כדאי להסתמך על המלצות של  אנשים שכבר תיקנו את הנזילה בביתם ויכולים  למסור לכם טלפון של חברות מקצועיות  המתמחות בתחום האינסטלציה. אז לפני שנרד לעומק  העניין בכל הקשור אל איתור נזילות מחיר, יש להבין מה זה בכלל איתור נזילות מים. תהליך זה מטרתו לזהות את מקור הנזילה. הבעיה היא שמים עוברים מסלול די ארוך בקירות או מרצפות הבית, לפני שהם מוצאים את דרכם החוצה. לפעמים האיתור עשוי להיות די מהר ולפעמים יש לחפש בעוד אזורים עד שהנזילה תימצא. מקריטריונים אלה, ינבע איתור נזילות מחיר, כך שהוא יכול להיות שונה בין מקרה למקרה.                                    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן