PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילה מצלמה

איתור נזילה מצלמה

וללא מצלמה תרמית, קשה לאתר נזילת מים. השאלה היא האם כל בעל מקצוע בתחום האינסטלציה, יודע כיצד לבצע איתור נזילה מצלמה? התשובה היא שנדרשת הכשרה מתאימה על מנת לאתר נזילת מים עם מכשור תרמי. העבודה עם מצלמה דורשת מקצועיות ודיוק. יש לדעת מראש עם לחברת האינסטלציה יש  מכשירים תרמיים לגילוי נזילות. איתור נזילה מצלמה, מגלה די מהר היכן התקלה או הנזילה והבעיה תתוקן ללא חציבות מיותרות והרס של הקירות או המרצפות, מה שיחסוך לכם כסף רב וטרדה רבה עוד יותר, כשאר הבית או הדירה יהיו מלאים אבק וחומרי בנייה. איתור מקור הרטיבות, ימנע חדירה של עוד מים והנזילה תתוקן, כך הקיר יתייבש, במידה ו צוות חברת אינסטלציה גילה באמצעות איתור נזילה מצלמה את המיקום המדויק ופתר את הבעיה.

 

כאשר מתבצע איתור נזילה מצלמה, האיתור והתיקון, ימנעו  עובש, קור ובזבוז מיותר של מים. לפעמים הבעיה היא באיטום לקוי של קירות חיצוניים או של הגג. כאשר אתם מבחינים בנזילה, או שיש לכם חשד לנזילה, אל תתעסקו לבד עם הצנרת, פשוט הזמינו מיד אינסטלטור מומחה או חברת אינסטלציה מוכרת שהיא באמצעות איתור נזילה מצלמה, תוכל לפתור לכם את הנזילה באיתור מהיר ומינימום נזק או הרס. יש לציין כי העלות של מצלמה לאיתור נזילות היא גבוהה, חברות אינסטלציה משקיעות הון תועפות על מצלמות וציוד תרמי, היות וזה כלי העבודה המרכזי שלהם בתחום של איתור נזילה מצלמה. ישנן מצלמות בעלות סיבים אופטיים שמטרתן להגיע לאזורים שבהם מצלמה תרמית הסורקת קירות אינה יכולה להגיע. אלה הן מצלמות רובוטיות אשר מגלות בעיות בביוב או בצנרת תת קרקעית והן מחוברות למחשב נייד שמראה את התמונה המדויקת של מצב התשתית.

 

כיצד פועלת מצלמה תרמית לאיתור נזילות?

מצלמה תרמית המשמשת לאיתור נזילות, פועלת באמצעות ראני אינפרה אדום. איתור נזילה מצלמה, ממירה את קרני האינפרה לתמונה בצבעים, כך שכל צבע משקף את הטמפרטורה הקיימת באזורים שמצולמים. אינסטלטור שהוא מומחה בנושא של איתור נזילה מצלמה, ידע היכן נמצאת הנזילה וכך הנזילה תופיע בצבע שונה. גם מי שהזמין שירות איתור נזילה מצלמה, יוכל לראות במו עיניו את הגוון שמתחלף ומכאן למעשה הנזילה. איתור נזילה מצלמה, מאפשר לזהות נזילה בקירות או בריצוף, היות ותחת הרצפות, ישנה גם צנרת מים וייתכן כי הנזילה היא משם. בזמנו מלאכת איתור נזילת מים ערכה שעות וגבתה הרס לא מועט של  קירות ורצפות, זה היה סיוט של ממש, עד שהגיעה  הטכנולוגיה של איתור נזילות מצלמה.

 

ניתן לטפל בנזילת המים במועד, אם בדיקת איתור נזילה מצלמה יעשה באופן מידי, כבר עם החשד כי קיימת נזילה.לפני שמתחילים בתהליך של איתור נזילה מצלמה, יש לזהו כי היא אכן קיימת. זה לא תמיד מובן מאיליו, היות וישנם מקרים אם התמזל מזלכם, שתבחינו בסימני עובש, קילופים של צבע וטיח או סימנים כהים של עובש.יש לבצע איתור נזילה מצלמה, רק באמצעות צוו אינסטלציה מיומן ואמין, אשר הוא בעל ניסיון עשיר בתחום. לרוב יתקבל דו”ח אשר יראה מה התקלה וכאן, אין מקום לא לטעויות או למרמה של חברת האינסטלציה. הדו”ח יונפק מול עיניכם. לפי הדו”ח ניתן יהיה לתת לכם הצעת מחיר, כאשר המחיר יכלול עבודה, חלפים ומע”מ. יש לשים לב, כי חברת האינסטלציה לא רק שתבצע בדיקה, כי אם תיקון התקלה.

 

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית תגלה גם נזילה סמויה

גם אם יש לכם נזילה סמויה ואתם חושדים בכך, בגלל חשבון המים הגבוה שקיבלתם, סימן שזה הזמן הנכון להזמין שירות איתור נזילה מצלמה. גם אם זו נזילה סמויה המצלמה התרמית תגלה לאחר סריקה בקירות הבית וברצפות, היכן בדיוק הנזילה. ישנם מקרים אשר מתגלות כמה נזילות מים. יש לציין כי מכשור משוכלל למטרת איתור נזילה מצלמה ושאר מכשור טכנולוגי מתקדם, טוב גם לבדיקה של נכס לפני רכישה. התשתיות החשובות ביותר הן מים וחשמל ולכן, כל עו”ד ימליץ על בדיקה זו. כך שבדיקת איתור נזילה מצלמה טוב למגוון מטרות.

 

גם כאשר זרם המים חלש בברזי הבית, ז עוד סימן מובהק, כי ישנה נזילה. אל לכם לחשוש, היות ושירות איתור נזילה מצלמה יגלה בדיוק רב היכן הנזילה קיימת. מים מחלחלים ואז ישנה נקודה שהם פורצים. זה השלב שבו אנו כבר יודעים בוודאות כי אכן קיימת נזילה. הבעיה היא בבית משותף, היות לא בהכרח הנזילה היא מכם. כאשר קיים סדק קטן בצנרת של הדייר בדירה שמעליכם, הסדק נפער יותר ואז המים יורדים מטה ישר לדירה שלכם. במידה ולאחר בדיקה של איתור נזילה מצלמה התגלה כי הנזילה מדירת השכן, יש להראות את הממצאים מהדו”ח שהנפיקה חברת האינסטלציה ע”י איתור נזילה מצלמה. יש לחייב את השכן לגבי הנזקים שנגרמו לכם בדירה במקרים אלה.

 

איתור נזילות לביטחון האישי שלכם

לא תמיד נעשה איתור נזילה מצלמה, רק בגלל נזילה קיימת, כי אם לביקורת. בדרך זו ניתן יהיה להיות תמיד עם האצבע על הדופק. אם תוכלו למנוע נזק רב יותר, כך תוכלו לדעת אם יש איזה שהוא נזק בצנרת המים וניתן יהיה לעלות עליו במהרה.. לרוב האינסטלטור יזהה אזורים חשודים ומשם יתחיל את בדיקת איתור נזילה מצלמה. חוסר עשייה או במילים אחרות הזנחה, אר יחמיר את המצב.יש לדעת כי המצלמה התרמית, מוגבלת ביכולות שלה, כי קרמיקה מהווה מחסום שמונע מעבר חום. זו הסיבה כי הניסיון לאתר מים נוזלים עשוי להיכשל ולכן יש ציוד שונה למטרה זו. חברות אינסטלציה יודעות היטב, כיצד לפעול ובאיזה מכשור משוכלל, ניתן לבצע איתור נזילה מצלמה.

 

נזילות מים, עשויות להתרחש גם בצנרת, במערכת הביוב בקירות , בגגות וברצפות.. כאשר התמונה מתקבלת, ניתן להבין מה דרך התיקון שחברת האינסטלציה תצטרך לנקוט. אנשים רבים דוחים את פעולת בדיקת איתור נזילה מצלמה ,רק מהחשש שהצוות של האינסטלטורים יחפור ויחצוב בקירות והעלות תהיה גבוהה ומיותר לציין לגבי חומרי הבניה ואי הנוחות של דיירי בית. היום כבר אין צורך לחשוש, היות וזה היתרון הבולט בנושא של איתור נזילה מצלמה. המהירות עבור איתור נזילה מצלמה היא חשובה מאין כמוה, לכן, יש לפנות לחברה מוכרת המעניקה את כל פתרונות האינסטלציה תחת קורת גג אחת. אם יש לכם ביטוח על הדירה או הבית, תוכלו לשלם פחות, היות וחברת הביטוח תשתתף בהוצאות.

 

מדוע מומלץ להזמין חברת אינסטלציה ולא אינסטלטור פרטי?

הסיבה היא שלחברת אינסטלציה ישנם צוותים שמגיעים לאזורכם, ניסיון בעבודות אינסטלציה גדולות וקטנות וכן, מכשור משוכלל של איתור נזילה מצלמה ומכשור משוכלל נוסף, אשר מיועד לגילוי רטיבויות במקומות אשר אליהן מצלמה תרמית אינה יכולה להגיע. חברת אינסטלציה יכולה לסייע לכם, כשאר יש לתבוע קבלן על רשלנות בבנייה, או שאינו עמד בהסכם וגיליתם כי ישנם כשלים. באמצעות דו”ח שיהיה קביל בביהמ”ש ניתן יהיה להגיש תביעה כנגד הקבלן אשר ממנו רכשתם את הנכס. חברות ומהנדסי בנייה, מחזיקים אף הם בציוד תרמי משוכלל לביצוע בדיקות אלה שהן כה חשובות לפני רכישת נכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן