PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

תיקון צנרת מים

תיקון צנרת מים

מערכת המים היא היחידה בביתנו אשר עומדת בלחץ מתמיד של מים וכן, טמפרטורה גבוהה. כאשר הצנרת לקויה או שקיימת איזו שהיא פגיעה צנרת בשל בלאי, ייגרמו נזקים של הצפה או ש רטיבות. מערכת המים או האינסטלציה כפי שכולנו מכירים אותה, היא המערכת מהבסיסיות יותר בכל בית. עד לפני 20 שנה בכרך, הצנרת של המים הייתה מיוצרת מפלדה, מה שגרם לא אחת להרבה בלאי, סדקים ופיצוצי צנרת.. אז בדיוק החל השימוש בצנרת העשויה מפלסטיק. אם קיימת בעיית רטיבות בבית, אין מנוס מאשר תיקון צנרת מים. ישנם מקרים אשר בהם תיקון צנרת מים לא יספיק, כי אם החלפת כל הצנרת עם תכנון קפדני למשל היכן תמוקם מרכזיית המים ונקודות שונות כמו ברזים . הצנרת של המים, חייבת לעבור בקירות ותחת הרצפות, חוץ מהחדרים הרטובים כמו חדרי רחצה ומטבח.

 

אחד מהנושאים הבולטים הוא רטיבות ונזילת מים. רבים הם אלה, אשר מוצאים את עצמם מתמודדים עם נזילות כגון קירות רטובים ואם הם לא מטפלים בבעיה במהרה, הם עשויים לסבול מבעיה במבנה, קצרים חשמליים וסכנה להם ולבני הבית. אם צנרת המים פגומה א סדוקה, יש להזמין חברת אינסטלציה, אשר תבדוק היטב את צנרת המים ואם יידרש תיקון צנרת מים, יש לדאוג כי התיקון ייעשה על הצד הטוב ביותר.כאשר אתם מבחינים כתמים בקיר, יש להזמין מיד חברת אינסטלציה, אשר תמצא את מקור הנזילה באמצעות מכשור משוכלל כגון ציוד תרמי, אשר באמצעותו ניתן יהיה לבצע תיקון צנרת מים. את המכשיר המשוכלל, מעבירים על הקירות ול הרצפות, על מנת לדעת מהיכן נובעת הנזילה. מצלמה תרמית, יכולה לזהות באמצעות דירה לקירות או לרצפות באמצעות אינפרה אדום. טכנולוגיה זו, כבר קיימת כשני עשורים וכל חברת אינסטלציה וותיקה מחזיקה בכל הציוד התרמי לגילוי נזילות מים.

 

תיקון צנרת מים במינימום נזק לקירות או רצפות הבית

זו אחת השיטות הטובות ביותר של תיקון  צנרת מים, היות ובאמצעות מכשור תרמי משולל, מדייקים במיקום הבעיה של נזילת המים ולכן, תיקון צנרת מים, נעשה במינימום נזק. כשאר השבירה בקיר היא מינימאלית על מנת בצע תיקון צנרת מים, ההוצאות קטנות יותר, הבעיה מתגלה תוך זמן קצר ואתם, תוכלו לחזור לשגרת חיים תקינה. ניתן יהיה לבצע תיקון צנרת מים, באמצעות הכנסת צנרת חדשה באמצעות הלבשת צינור חדש על צינור ישן. יש לציין כי ככל שתזמינו מוקדם יותר תיקון צנרת מים, באמצעות חברת אינסטלציה מקצועית וותיקה, כך לא ייגרם נזק רב לקירות, אשר עשויים להתפורר עם הזמן, אם מדובר בהזנחה של התיקון. אם מדובר למשל בקיר משותף ע דירה או שכן בבית פרטי, הנזק יהיה רב יותר וכן חוסר הנעימות ותיקון שיעלה כפול, אם הבעיה של נזילת המים היא מביתכם.

 

תקלות של צנרת מים וביוב, מופיעות תמיד באיזה שהוא שלב. למשל צנרת מים ישנה וכזו שכבר יש בה חלודה, נסדקת ומכאן הנזילה. כמובן שאין מנוס, כי אם לבצע תיקון צנרת מים ע”י חברת אינסטלציה מקצועית. יש לתחזק נכון את צנרת המים, על מנת שהנזק לא יהיה גדול יותר. למשל לבצע בדיקות שוטפות לפחות אחת לשנה, במיוחד אם הצנרת קיימת כבר 15 שנה ולא הוחלפה. כאשר משפצים בית, יש לבדוק היטב את הצנרת, היות וייתכן כי יש לבצע תיקון צנרת מים ואפילו מומלץ להחליף את כל צנרת המים, במידה והי ישנה, ע מנת לא לשבור שוב את האריחים החדשים, אם של חיפו הקיר או אם את הרצפות, מה שיגרום לעבודה כפולה.

 

נפיחות בקירות הבית או הדירה? סימני עובש? – הזמינו חברת אינסטלציה

ישנם סימנים שניתן להבחין בהם, כגון קירות שמתנפחים והצבע או הטיח מתקלף מהם, רצפות שזזות או מחליפות גוון, סימני עובש שמסוכנים גם לבריאות בני הבית ועוד. למשל סימנים נוספים מובהקים הם חשבון מים מנופח או ירידה בלחץ המים בבית. סימנים אלה מראים כי הצנרת נוזלת בגלל סדק או פגם. הסכנה היא לחץ כתוצאה מהפיצוץ, עד כדי מצב של הצפה בבית, נזק לרהיטים וסכנה שלהתחשמלות. על מנת למנוע את ההצפה, יש להזמין ברגע שמבחינים בשינויים או סימני רטיבות פשוט להתקשר במהרה חברת אינסטלציה, אשר תגיע עם הציוד המשוכלל, כך שתעלה במהירות על מקור הנזילה. יש להישמע לאחר תיקון צנרת מים להוראות של צוות האינסטלציה למשל להימנע משפיכת שמן או שאריות מזון לכיור, שיער שמתאסף בניקוז של המקלחת או הכיורים, הימנעות מזריקת מגבונים או כל חומר שעשוי לגרום לבעיות בצנרת המים והביוב. נזילות מים עשויות לגרום לעובש ולריחות לא נעימים בבית אשר פוגעים בדרכי הנשימה. מומלץ לא להגיע למצב זה. השימוש עם מצלמה תרמית הוא חשוב, היות ורק מצלמה זו, עשויה לגלות נזילות מים. לכל מכשור מתקדם לגילוי נזילות מים יש את היתרונות שלו ורק חברה מיומנת של שנים, יכולה לדעת באיזה מכשיר משוכלל יש להשתמש לגילוי נזילות מים.

 

מיומנות בקריאת הנתונים ומציאת מקורר נזילת המים

ישנם מכשירים שיש לדעת לקרוא היטב את הנתונים על מנת שניתן יהיה לבצע נכון ובדיוק רב תיקון צנרת מים. למשל באמצעות גלאי נזילות. ישנן שיטות שהן יעילות על שיטות אחרות ולכן, צוות אינסטלציה מקצועי, ידע באיזה מכשור עליו יהיה להשתמש, בכדי לגלות את הנזילות. ישנן בעיות שניתן לגלות אותן כגון שיפוץ שנעשה אצל השכן בדירה הסמוכה, כאשר שיפוץ זה, גרם לנזק בצנרת המים.יש לקבל מידע על סוגי המכשור שקיי בחברת האינסטלציה שאתם מזמינים. היום, קיים עולם ומלואו של מכשור לגילוי נזילות, מה שיחסוך מחברות אינסטלציה וגם מכם, קדיחות והוצאות מיותרות. שימו לב לקבל דו”ח מפורט לגבי התקלות שהתגלו ואופן התיקון. לפעמים יש לתבוע קבלן על בודה רשלנית של הנחת תשתיות המים ויש להגיע עם הדו”ח לבית המשפט. כאשר חברת האינסטלציה מבצעת חציבות קטנות בקיר על מנת לבצע תיקון צנרת מים, היא תתקן את הסדק בקיר ותחזיר את המצב לקדמותו. 

 

ישנן הזדמנויות פז, אשר באמצעותן, ניתן יהיה להחליף את הצנרת של המים, או לפחות לבדוק אם שי לבצע תיקון צנרת מים, כאשר לא היה לכם אפילו מושג כי היא נוזלת, למשל במקרה של נזילה סמויה. ההמלצה של חברו אינסטלציה, היא החלפה של כל צנרת המים בבית או בדירה, במידה והיא כבר קיימת מעל-20 שנה. גם במעבר דירה, הדבר הראשון שיש לבדוק הוא את צנרת המים והביוב. הכוונה היא במיוחד לדירה מיד שנייה. בדיקות אלה של איתור נזילות מים, יחסוך מכם זמן, כסף והרבה עוגמת נפש.נזילות ים או סתימות זה כבר אינו עניין של מה בכך. תקלה קטנה, יכולה במהירות להפוך לתקלה גדולה. יש לשים לב ולהזמין חברת אינסטלציה מכרת ומומלצת, אשר נמצאת קרוב לאזור מגוריכם. ככל שתמהרו יותר ולא תזניחו את תיקון צנרת מים, כך תחסכו כסף רב, נזק ועוגמת נפש כן, פגיעה ביסודות הבית או המבנה. מי שגר בבית פרטי, יש לשים לב כי נזילת מים יכולות להיגרם בגלל נזק של שורשי העצים בצנרת המים הנמצא מתחת לפני הקרקע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן