PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

תיקון צינור מים

תיקון צינור מים

אם תכננתם לשפץ את חדר האמבט, זה הזמן להחליף את הצנרת או לבדוק אם היא תקינה. לפעמים, יש צורך רק בפעולה כמו תיקון צינור מים בודד. אם אתם גרים בבית או בדירה שהצנרת של המים קיימת כבר 15 שנה או יותר ויש לכם בעיות של נזילות מים, זה הזמן להחליף את צנרת המים על מנת שלא תגרמו גם הרס למבנה וגם תשלמו חשבון מים מנופח.בשגרת היום,יום, צנרת המים מהווה נדבך חשוב ולכן, מערכת מים תקינה היא איכות חיים טובה. כאשר קיים פיצוץ בצנרת, לא תוכלו לתפקד באף מקום, אם בבית או בעסק ויש להמתין עד שיתבצע תיקון צנרת מים. יש להזמין חברת אינסטלציה וותיקה ואמינה, אשר תוכל באמצעות ציוד משוכלל, לבדוק מהיכן הנזילה. השלב הבא הוא תיקון צנרת מים.

 

ישנן סיבות מרכזיות להחלפת צנרת מים. לפעמים תיקון צינור מים לא יספיק. למשל כאשר הצנרת ישנה והיא מעל ל-15-20 שנה. שנית, הצטברות אבנית בצנרת היא אחת מהסיבות העיקריות של פיצוץ בצנרת המים. ההסתיידות של הצנרת מהאבנית, גורמת לסתימה בצנרת המים, אשר בסופו של דבר תתפוצץ ומכאן הנזילה. עוד סימן להחלפת כל צנרת המים בדירה או בבית, הוא ריבוי תקלות של נזילות מים בתקופות קצרות. כל חברת אינסטלציה, תמליץ לכם במקרים אלה להחליף את כל צנרת המים. תוכלו לראות בעצמכם את מצב צנרת המים באמצעות מצלמה תרמית העובדת בשיטת אינפרה אדום וחודרת את הקירות והתמונה ברורה. כלים משוכללים אלה הם יעילים ואמינים, כך שתוכלו להיווכח כי אין מנוס כי אם להחליף את צנרת המים בביתכם.

 

כיצד נמנעים מבזבוז כסף ומשיפוצים כפולים?

אם החלטתם לערוך שיפוץ כללי בדירתכם, כאשר הדירה או הבית קיימים שני עשורים או 15 שנה, כל שיפוצניק מקצועי, ימליץ לכם על החלפת צנרת. אם יתגלה צינור פגום, תיקון צינור מים לא יספיק, היות וקרוב לוודאי כי הבעיה היא גם בשאר הצנרת. ועכשיו, תארו לעצמכם כי  אינכם מחליפים את צנרת המים, השיפוץ נעשה, השקעתם עשרות אלפי שקלים ופתאום יש פיצוץ בצנרת. אתם תצטרכו שוב לשבור קירות, קרמיקה, חיפויי קיר וכל העבודה שהשקעתם הרבה כסף וגרמה לכם לאי נוחות תחזור על עצמה והתשלום יהיה כפול. אחד מהסימנים לנזילה הוא עובש או כתמים על הקירות. אבל הבעיה היא שישנה גם נזילה סמויה שיש לאתר באמצעות ציוד תרמי משוכלל שחברות האינסטלציה מחזיקות.

 

ישנן בדיקות נוספות לגילוי נזילות מים, כגון בדיקת לחץ מים בצנרת. כאשר ישנו סדק או פגם בצנרת, המים יצאו מהסדקים בצנרת.  אנשים שמתחילים לסבול מבעיות בצנרת המים, מבינים מה החשיבות של תשתית זו. החוכמה היא לא לחכות עד לרגע האחרון, כי אם להזמין מיד חברת אינסטלציה מקצועית ובעלת וותק של שנים, על מנת שניתן יהיה לתקן מיד את הצנרת הפגומה. אם מדובר על תיקון צינור מים אחד, זו לא בעיה, היות והיום אין צורך בשבירה מאסיבית של הקירות, היות  ובאמצעות מכשור משוכלל ניתן לאתר בדיוק רב את מקור הנזילה ולחצוב רק בחלק קטן בקיר. גם ההחלפה של הצינור הפגום, נעשית בשיטה מיוחדת של “אל הרס”.

 

סימנים שמראים על תיקון צנרת מים

 ישנם סימנים מובהקים שיש להחליף או לבצע תיקון צינור מים. למשל כאשר המים עכורים, זה הסימן כי הצנרת העשויה ברזל יש בה חלודה ומים אלה אף מסוכנים לבריאות. שיפוץ מטבח וחדרי אמבט, לבטח יתגלה סדק שמחייב תיקון צינור מים. אם אתם צריכים להחליף צנרת בבית, היות ועל פי הבדיקה יש להחליף את כל צנרת המים, שימו לב כי חברת האינסטלציה, משתמשת עם צנרת SP שהיא עמידה ואיכותית וכן, קל להתקין אותה בבית, בדירה או בבית העסק.יש לדעת, כי החלפת צנרת ואפילו תיקון צינור מים בודד, מחייב מקצועיות מצד חברת האינסטלציה. כאשר מדובר על צנרת העשויה מתכת, העבודה אינה פשוטה כלל, היות  ויש להחליף מחברים, לחתוך ולפרק צנרת מים.

 

אם מדובר בצינור שכבר הפך לרקוב כי הוא ישן מאוד וזולגים ממנו מים בכל פעם, על צוות האינסטלציה לאבחן בדיוק את המיקום המדויק של הצינור הרקוב על מנת לבצע תיקון צינור מים. כאשר מתגלה הצינור הפגום, יש לשבור את החלק הספציפי בקיר כאשר הצינור נמצא מאחוריו ומטפלים בצינור. כאשר מבחינים בסדק או חור בצינור, יש לחתוך את הקטע הבעייתי מעל לחור ומתחתיו ויש לחבר את הצינור החדש היטב. צוות האינסטלציה מוודא שהבעיה נעלמה ואין נזילה של מים. יש לציין כי חברת אינסטלציה מקצועית בעלת מכשור תרמי משוכלל, תבדוק את שאר הצנרת, על מנת לוודא, כי אין עוד צנרת מים פגומה. בכדי שניתן יהיה ליהנות מצנרת מים איכותית במשך השנים, יש לבצע פעולות תחזוקה אחת לשנה- שנתיים. בדיקת הצנרת חשובה כך שניתן להקדים תרופה למכה לפני שהנזק רק יחמיר.

 

תיקון צנרת מים חיצונית

ישנם תיקוני צנרת מורכבים יותר, כמו למשל תיקון צינור מים חיצוני. אם מדובר בבניין או בית קרקע על קומות, לחברת האינסטלציה  ישנם עובדים בגובה שמומחים בעבודות סנפלינג. הם יורדים מהגג על גבי חבלים ובודקים את מצב הצנרת. יש לשים לב כי החלפת צנרת המים נעשית באמצעות צנרת מים אשר היא תחת תו תקן מחמיר. במידה ומדובר בבניין מגורים ישן או בית שקיים הרבה שנים והצנרת עשויה ברזל, ההמלצה של חברת האינסטלציה היא להחליף את כל הצנרת בחדשה יותר, היות ויהיה צורך להזמין בכל פעם את חברת האינסטלציה היות וצנרת זו אינה עמידה ואם היא כבר קיימת שנים רבות אין ברירה אחרת, כי אם להחליפה בצנרת משוכללת ועמידה יותר.

 

במידה והצנרת עשויה פלסטיק, קל יהיה לבצע תיקון צינור מים שנפגם. אם הצנרת של המים תקינה אבל החיבורים בה רופפים, יש לחבר מחדש את חלקי הצנרת באמצעות אביזרי חיבור איכותיים, אשר מהדקים בצורה הרמטית את הצנרת. כאשר צוות האינסטלציה מסיים את העבודה, הוא יבדוק את ההמשך של הצינור לאחר ביצוע תיקון צינור מים ואם המים זורמים כתקנם. וועדי בתים אחראיים בבנייני מגורים, בודקים בכל פעם את מצב הצנרת לאורך כל הקומות בבניין כך שניתן יהיה לראות ם ישנם פגמים ולתקנם באופן היעיל ביותר. כאשר מחליפים צנרת מים חדשה, יש להוציא את הצנרת הישנה ולדאוג לייבוש טוב של הקירות 

 

החלפת צנרת מים תחת הרצפות

 ישנם מקרים רבים שיש להחליף צנרת מים או  לבצע תיקון צינור מים תחת הרצפות. גם שם קיימת תשתית מים. אם הבטון הוא יצוק, יש להניח שרוולים שהם למעשה צנרת קשיחה בקוטר רחב יותר מקוטרה של צנרת המים הקודמת כאשר הצנרת נפגעה ויש לעשות תיקון צינור מים. החלפת או תיקון צינור מים תחת הרצפות, נעשית בשיטת אל הרס, כאשר השרוול מהווה שליפה של הצנרת הישנה והחלפתה בחדשה יותר. אם קיימת דליפה בצינור הנמצא מאחורי הקיר, גם משיטת השרוול תקפה במקרה זה. תיקון צינור מים בשיטה זו הוא די פשוט ויעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן