PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

מומחה לאיתור נזילות מים

כמה עולה צילום קו ביוב

מומחה לאיתור נזילות מים

אם אתם חושדים כי קיימת נזילת מים בביתכם או בבית העסק עליכם פשוט להזמין מומחה נזילות מים. אנשי מקצוע אלה, מגיעים עם מכשור משוכלל וכלי עבודה מתקדמים, מה שמהווה יתרונות רבים. האחד, ניתן יהיה למצוא את הבעיה באמצעות מכשור משוכלל כגון מצלמה תרמית, חיישן גז, מצלמה רובוטית בעלת סיבים אופטיים ועוד. שנית, אין צורך לשבור קירות יתר על המידה או חלילה חצי בית, על מנת לאתר את הנזילה. הבעיה בנזילות שיש כאלה שהן סמויות מהעין, מה שמצריך הזמנת מומחה לאיתור נזילות מים. מצלמה תרמית, עובדת בשיטת אינפרה אדום, כאשר היא מגלה את הנזילה באופן מדויק, כך שניתן יהיה לחצוב בקיר בדיוק במיקום הנכון ולהחליף צינור פגום. אם המצלמה התרמית אינה מתאימה לאיתור הנזילה, היות ומדובר בצנרת שנמצאת תחת הקרקע, יש להשתמש באמצעות חיישני גז.

 

יש לשים לב, כי מומחה לאיתור נזילות מים, יהיה בעל וותק רב, שם ומוניטין שהולך לפניו כבר שנים. אם השוויתם מחירים של מומחה לאיתור נזילות מים ואחד מהם הציע לכם מחיר זול באופן משמעותי, סימן שהוא אינו ממש מומחה וזה יכול לעלות לכם ביוקר, בגל שאולי זה מישהו מתחיל או חאפר. למעשה מקור הרטיבות אינו וודאי, היות ומים יכולים לנזול ממקום אחד ולהיראות באזור שונה לחלוטין. זו הסיבה, כי מומחה לנזילות מים מגיע עם מכשור מאוד משוכלל שהוא זה שיכול למצוא את מקור הנזילה המדויק. השלב הבא, יהיה תיקון שייערך זמן קצר, בגלל הזיהוי של הבעיה.  ישנם פערי מחירים משמעותיים בשוק ולכן, מומלץ לבדוק באתרי השוואות מחירים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי המחיר שהציעה לכם חברת אינסטלציה זו או אחרת, הוא סביר.

 

בדיקת סוג הצנרת לפני בדיקה ותיקון

זה גם דבר שעל בעל מקצוע כמו7 מומחה לאיתור נזילות מים יש לבדוק. היות והצנרת שהוא יצטרך להחליף, צריכים להיות מתאימים לסוג צנרת המים הקיימת. ישנן מצלמות בעלות סיב אופטי שגם עימן משתמש מומחה לאיתור נזילות מים. אבל מצלמות בעלות סיב אופטי משתמש מומחה לאיתור נזילות מים רק בצנרת תת קרקעית של מערכת הביוב, כאשר מחשב נייד מחובר למצלמה הרובוטית אשר מסתובבת 360 מעלות ומשדרת ישירות למחשב את המצב בצנרת תת קרקעית של הביוב. ישנם אזורים בבית שהם יותר מועדים לפורענות, כמו המרתף. כל המרתף בנוי למעשה בתוך קרקע וזה מה שעשוי לחשוף אותו לרטיבות. אזור זה הוא האזור הנמוך ביותר בבית פרטי, מה שחושף אותו ליותר מי גשמים החודרים בקרקע.

 

היום, קשה לגלות מה מקור הרטיבות במרתף, במיוחד אם הוא חיצוני. רק מומחה לאיתור נזילות מים, יוכל להצביע במדויק על הבעיה, כשאר ישתמש במכשור משוכלל למטרה זו. יש לציין כי מומחה לאיתור נזילות מים, אינו רק מומחה באיתור נזילות המגיעות מצנרת המים או הביוב, כי אם גם כאשר מדובר על כשלי איטום, אם מהגגות או אם מקירות חיצוניים של הבית, אשר משם נובעת הנזילה. יש לשים לב, כי גם שינוי בגובה המרצפות, יכול להעיד על נזילת מים. כאשר מזמינים מומחה לאיתור נזילות מים, הוא יוכל להבי באמצעות בדיקות מקצועיות באזורים השונים מהיכן בדיוק ישנה נזילת מים. מומחה לאיתור נזילות מים, ימצא את שיטת התיקון המתאימה ביותר לאחר שאיתר אותה בעזרת ציוד משוכלל ועדכני ביותר.

 

ההבדל המהותי של איתור נזילות מים מאז ועד היום

לפני יותר משני עשורים, המשימה של איתור נזילות מים הייתה הרב יותר מסובכת ומורכבת. בעל מקצוע היה צריך לנחש באמצעות ניסיונו כאינסטלאטור, לפי הכתמים היכן יכולה להיות הנזילה. מצד שני, מים מתעתעים ולכן הוא היה שובר חלק גדול מקירות הבית, מה שיכול היה להיות לסיוט מתמשך והוצאות כספיו גדולות למי שסבל מנזילות מים. היום כבר למעלה מ-20 שנה כל הנושא של מומחה לאיתור נזילות מים התפתח כל כך, שישנם חידושים טכנולוגיים של מכשור לאיתור נזילות מים. יש לשים לב, כי אם קיימת נזילת מים ותתעלמו ממנה, היא לא תחלוף מאליה. ככל שהזמן יעבור, כך הנזילה תהיה קשה יותר והנזק למבנה שלכם רק יגבר. מים אשר חודרים לבטון של המבנה, מחלישים אותה, נוזלים כלפי מטה לכוון היסודות והמבנה יכול להיות סכנה ממשית. גם מבחינת הבריאות ואיכות החיים, כאשר יש ריח של טחב ולחות חודרת מהקירות של המבנה, גם סכנה לבריאות קיימת כגון בעיות בדרכי הנשימה, אלרגיות ועוד. יש לשים לב גם לחדרים הרטובים בבית כגון חדרי הרחצה, כשאר ישנה בעיה ש עיבוי. ממש כמו שקורה בחורף בענני הגשם, כך זה יכול לקרות לנו גם בחדרים הרטובים בבית. המים הופכים   ממצב של גז למצב של נוזל. הבעיה היא שלחות זו, יכולה להרוס את הבטון של המבנה. שימו לב, כי תופעה זו של עיבוי, יכולה להתרחש גם בקירות החיצוניים של הבית, בתקרה או בחלונות, היות ואלה הם האזורים הקרים ביותר בבית. מומחה לאיתור נזילות מים, לפי הווק שלו בתחום, דע להבין באילו כיוונים או אזורים עליו לבצע בדיקה לאיתור נזילות מים.

 

פתרון לעיבוי – איטום מקצועי ונכון

למעשה הבעיה של העיבוי אינה כה רצינית, אבל הבעיה הגדולה היא נזק גדול שיכול להיגרם כתוצאה מהעיבוי. למשל בבידוד של הבית, כאשר יהיה קשה יותר לחמם את הבית. גם הקירות נחלשים בגלל העיבי. הפתרון של מומחה לאיתור נזילות מים הוא איטום. יש צורך באוורור הבית ובמיוחד של חדרים רטובים באופן יותר תדיר. יש לדאוג לחימום יבש, מה שיהיה פשוט להתקנה.זו הסיבה כי רק מומחה לאיתור נזילות מים, יוכל לעלות על הבעיה האמיתית באופן מדויק, למשל באמצעות מצלמה תרמית. המצלמה חודרת לקירות המבנה ויכולה להבחין בתמונה ברורה כגון הצנרת של המים, כאשר על המסך נראה ברור את השינוי של טמפרטורת המים. באזור בצבע כחול, שם הנזילה וניתן יהיה למפות נכון את הצנרת ולתקן אזורים שהיו פגומים בה.

 

יש לדעת, כי אנשים רבים, מבצעים בדק בית, בדיוק באותם המכשירים המשוכללים, כך שניתן יהיה לדעת, אם קיימת בעיה בבית חדש או ישן, היות וישנם קבלנים שאינם מקפידים בבעלי מקצוע איכותיים או חומרי גלם באיכות גבוהה על מנת לחסוך והתוצאה היא נזילות מים. בעיות באינסטלציה ובמערכת הביוב יכולות להיות שונות. לכן, מומחה לאיתור נזילות מים, יבצע בדיקה מקיפה. למשל בדיקת ניקוז של מרזב, צנרת ניקוז מזגן וכדומה. גם במצלמות פנים ישנן מצלמות שמתאימות לאיתור של נזילות בכל מיני מצבים. בדיקות אלה, אשר נעשות ע”י מומחה לאיתור נזילות מים, מתאימות לכל סוגי הצנרת הקיימים. למשל צנרת העשויה נחושת, ברזל, או פלסטיק. כמו כן הבדיקה מתאימה לכל סוגי הקירות והרצפות. גם לבעיות של כשל באיטום, ניתן יהיה לבצע בדיקה באמצעות מומחה לאיתור נזילות מים. החוכמה היא שיהיה לכם בעל מקצוע מומחה ומיומן, כזה שניתן לסמוך עליו ועל האמינות שלו. אחד מבעלי המקצועות החשובים הוא האינסטלטור והיום, ישנן חברות אינסטלציה מקצועיות, אשר עובדות שנים בשוק ויש למצוא המלצות של חברות אלה הנמצאות באזור מגוריכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן