PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים בגז

איתור נזילות מים בגז

אם זיהיתם ריח של טחב או הבחנתם בעובש בקיר ו שחשבון המים יה מוגזם, כנראה שיש לכם בעיה של נזילה בבית. אמנם ניתן לבדוק היכן נובעת הבעיה של נזילת המים ,אך לא תמיד ציוד תרמי יכול לזהות במקומות שונים שהגישה אליהם היא קשה. למשל איתור נזילות מים בגז, יכול להיות יעיל. יש לציין כי המילה גז, אינה צריכה להטריד אתכם, משום שמדובר בגז שהוא ידידותי לסביבה. זהו למעשה גז חנקן בתרכובת של 95% ויחד עם חמצן 5% מה שידוע כידידותי לסביבה ולצנרת המים. יש לציין כי איתור נזילות מים בגז, מתאפשר באמצעות חיישנים מיוחדים, אשר קולטים את הנקודה שבה הריכוז של הגז הוא הגבוה ביותר, מה שיעיד על מקור הנזילה ובאמצעות שיטה זו של איתור נזילות מים בגז, תוכלו להימנע מהריסה וחפירה מיותרת שבזמנו הייתה מנת חלקם של אנשים רבים שהצטרכו לשלם כסך רב על שיקום האזור שנחפר, עוד לפני שהומצאה שיטת איתור נזילות מים בגז.

 

שימוש עם שיטת איתור נזילות מים בגז, מתבקשת כאשר לא ניתן לצלם באמצעות ציוד תרמי את הצנרת. לרוב איתור נזילות מים בגז, נעשית באזורים פתוחים כגון חצרות או כניסה לבניינים משותפים. גם נזילה של מים מאזור הרצפות, ניתן יהיה לגלות באמצעות איתור נזילות מים בגז. אם שאלתם כיצד פועל האבחון של איתור נזילות מים בגז, התשובה היא באמצעות מחשב עם חיישן שיודע להריח את הגז. הטכנולוגיה הינה מהמתקדמות ביותר לפעמים, כאשר בריצוף שהוא עבה או שישנן שתי שכבות של ריצוף השיטה הטובה ביותר לאיתור נזילות הינה באמצעות גז. זוהי טכנולוגיה יוצאת דופן. בגלל שמערכת האינסטלציה היא סמויה, אין אנו שמים לב לשינויים במערכת המים אבל נזילות ניתן יהיה כן לשים לב, באמצעות חשבון מים גבוה מעל הממוצע, מה שצריך כבר להדליק לכם נורה אדומה.

 

 בדיקה לנזילת מים בגז- ההמצאה של ה-121

עולם הטכנולוגיה אינו מפסיק להתפתח ועל מנת לשפר את איכות חיינו יש להשתמש בעזרים טכנולוגיים שיסייעו גם לחברות האינסטלציה וגם ללקוחות הסובלים מנזילות מים. גם במקרה של  קירות כפולים כאשר מצלמה תרמית אינה יכולה לגלות נזילה, ניתן השתמש עם איתור נזילות מים בגז, מה שכן יאפשר זיהוי נכון ומהיר של התקלה. התרכובת הכימית של גז ייעודי זה, אשר מסייע בגילוי הנזילה, הינו קלה הרבה יותר מהמים והאוויר והוא עולה כלפי מעלה וכך, הדיוק הינו במאת האחוזים. איתור נזילות מים בגז, חוסך לכם בשבירת הרצפות, שבילי הגישה בחצר וחציבה גדולה בקירות. החיסכון אינו רק באי הסדר, הלכלוך של חומרי הבנייה של שבירת הקירות ותיקונם, כי אם בחציבה מינימאלית ומזעור הנזק כמעט לחלוטין.

 

הבעה של איתור נזילות מים היא אינה ברחבי הבית, כי אם בתשתיות. למשל תחת מבנה, כאשר אין אנו רואים את הנעשה תחת התשתיות. גם כאשר הצנרת נמצאת תחת האדמה וקיימת דליפה , הבעיה היא שהמים אינם פוסקים מלחלחל תחת אדמה עד שהם מגיעים ליסודות המבנה, מה שהופך אותו מסוכן. מומלץ לא להקל ראש בדליפה הקיימת תחת האדמה, היות ודליפה זו של מים, זה למעשה עניין רציני. נזילת מים, גורמת לסדקים, הצנרת יכולה גם להתפוצץ ומי שסובל מתופעה זו, יספוג הוצאות גבוהות ועוגמת נפש רבה. תחום האינסטלציה מתקדם ומתפתח וכן הטכנולוגיה יחד עימו. כשאר חברת אינסטלציה עושה שימוש בציוד מתקדם אשר מצליח לאתר את מקור הנזילה, זה השלב הראשון והחשוב ביותר שעשינו והכוונה היא אל איתור נזילות בגז.

 

ציוד מתקדם שיכול לגלות נזילת מים בקלות

חברות אינסטלציה וותיקות וכאלה אשר מכבדות את עצמן, עושות שימוש עם ציוד מתקדם כמו איתור נזילות מים בגז. לחברות מכשור רב ומשוכלל אשר מסייע להן למצוא את בעיית נזילת המים.  ניתן בהחלט לשלב ביו מחיר אטרקטיבי לבדיקה משוכללת ותיקון מקצועי. בישראל ישנן חברות אינסטלציה רבות אשר מציעות את שירותיהן לקהל הרחב ובאזורים שונים בארץ. יש למצוא חברת אינסטלציה וותיקה הנמצאת קרוב לאזורכם. תוכלו להחזיר את החיים לשגרה וליהנות משירות מקצועי ואדיב. התחרות בין חברות האינסטלציה היא גבוהה וכולן כמעט, מציעות בדיקת נזילת מים באמצעות מכשור משוכלל. השיטה החדשנית לאיתור נזילות מים בגז, מאפשרת את איתור הנזילה בצנרת מים העשויה מתכת, בטון או פלסטיק. המכשיר מתמקד במדויק בנזילה וחוסך זמן ועבודה מיותרת. שיטה זו של איתור נזילות מים בגז, חוסך הרס וחפירות מיותרות וכן, נזק כספי שייגרם למזמין השירות. למרות המכשור המשוכלל של איתור נזילות מים בגז, המחיר אינו גבוה, כשאר מזמינים בדיקה זו. השיטה הוכיחה נהדר את יעילותה גם במצבים אשר בהם המצלמה התרמית לא יכולה הייתה לזהות את הבעיה. שיטה זו, של איתור נזילות מים בגז, יעילה מאוד לשטחים פתוחים וללא מאמצים מיותרים.

 

יש לציין כי שיטת איתור נזילות מים בגז, חייבת להתבצע באמצעות אנשי מקצוע מיומנים אשר מכירים היטב את עבודתם ועברו הכשרה מיוחדת לשימוש נכון עם המכשירים המשוכללים ביותר לאיתור מים. כאשר צנרת המים נמצאת עמוק תחת האדמה, הבעיה של עומק הצנרת, מקשה על איתור הנזילה ולכן הומצא מכשיר של איתור נזילות מים בגז שרק הוא יכול בוודאות למצוא בדיוק רב את מקור הנזילה. בגלל חור בצנרת או צנרת שהתיישנה, אנו עשויים לא לשים לב ולסבול מנזילת מים שעם הזמן רק מחמיר4ה ומסכנת א התשתיות והמבנה שבו אנו גרים. גם כאשר למי שיש בריכת שחיה וישנו איבוד מים, ניתן למצוא את הנזילה באמצעות איתור נזילת מים בגז. בדיקה זו, עומדת בתקנים מחמירים. ניתן למנוע נזק למבנה, לרצפות כאשר ניתן יהיה לבצע איתור נזילות מים בגז. למשל גם בימי החורף, כשאר לא ניתן יהי להסתמך על מדידת הפרשי חום וקור במים, השיטה הטובה ביותר לזיהוי מדויק של הנזילה הינה באמצעות איתור נזילות מים בגז.

 

שיטה נהדרת לזיהוי מדויק של נזילות מים בתוך ומחוץ לבית

זה היתרון הבולט ביותר של מי שמבצעת איתור נזילות מים בגז. שיטה זו מאפשרת לבדוק את מקור הנזילה בדיוק רב גם תחת מרצפות הבית וגם מחוץ לבית. בעזרת איתור נזילות מים בגז, ניתן יהיה לאתר כל סוג של נזילה, אם המינורית ביותר ומבלי לשבור קירות או מרצפות. בדרך זו לא יגרם נזק לנכס ופגיעת אורח חייהם של דיירי הבית. למעשה שיטה זו של איתור נזילות מים בגז, הפכה לנפוצה מאוד. טכנולוגיה זו הינה בשיטת האל הרס ובעלות שאינה גבוהה כלל. הציוד לפני שנים רבות עוד לפני שהומצא ציוד משוכלל לאיתור נזילות מים, היה מסורבל ואפילו פרימיטיבי במובן מסוים. האינסטלטורים, היו צריכים לשבור, לחצוב  בקירות. היום בתוך דקות ספורות, ניתן יהיה למצוא את מקור נזילת המים באמצעות בדיקה באמצעות גז.

 

יש לשאול חברת אינסטלציה, לגבי בדיקת איתור נזילות מים בגז, כאשר לחברה המלצות רבות מאנשים שונים ואף מאלה שאתם  מכירים. שימו לב לפרטים והמלצות, חוות דעת של לקוחות שהתנסו בשירותיה של חברת אינסטלציה זו או אחרת ואז, תוכלו

 בהחלט לבצע את הבחירה הנכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן