PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות בקריות

איתור נזילות בקריות

איתור נזילות בקריות

מים זורמים הם אוצר של טבע שאין אנו יכולים לחיות בלעדיהם, מצד שני, כאשר ישנה נזילה בבית, יש סכנה למבנה, סכנת התחשמלות וסכנה בריאותית כגון טחב אשר פוגע במערכת הנשימה של בני הבית. אם אתם מאזור הקריות ואתם מעוניינים למנוע נזקי רטיבות, זה הזמן לפנות לחברה העוסקת עם איתור נזילות בקריות. עד לפני עשור, קשה היה לזהות מים אשר נזלו מצינור פגום, מגג הבית או מהמרפסות. היום, באמצעות ציוד תרמי משוכלל כבר ניתן לגלות בזמן קצר מהיכן הנזילה ולהתחיל לתקן אותה והיתרון הרב הוא שזה ניתן ללא הרס מיותר ובחציבה מינימאלית בדיוק במקום, אשר בו אותרה הנזילה . יש לציין, כי איתור נזילות מים בקריות, עשוי להיות קשה ומורכב, אך זו הסיבה כי יש לבחור את חברת האינסטלציה הוותיקה והמומלצת ביותר על מנת שגם אתם תהיו שקטים שאנשי מקצוע מומחים, יפתרו עבורכם את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

 

 הבעיה קיימת כאשר ישנה נזילה סמויה. אנו לא יכולים לראות במו עינינו, מהיכן נובעת הנזילה עד שישנם סימני קילוף של טיח וצבע או כתם שחור, אשר מראה כי קיים עובש. כל זה, נוגע לקירות ולתקרה, אך ישנן נזילות תחת הרצפות ואת זה רואים כאשר המרצפת מחליפה מעט את צבעה. ישנם מכשירים משוכללים שהם שונים עבור איתור נזילות בקריות. למשל ישנם מכשירים שמתאימים לגילוי נזילות תחת הרצפות, מכשור לגילוי בעיות מורכבות בביוב, או מים הנוזלים מתחת לפני הקרקע מצנרת מים פגומה. חברות אינסטלציה יודעות באילו מכשור משוכלל עליהן להשתמש ולהתאים אותו בדיוק על מנת לבצע איתור נזילות בקריות.

 

גילוי או איתור נזילות במקצועיות באמצעות מכשור מגוון ומשוכלל

לא כולם מודעים, להרס הרב שנזילות מים יכולים לגרום. החוכמה היא לא לטאטא את הבעיה תחת השטיח, לעצום עין ולהמשיך בשגרה. כאשר הבעיה מחמירה זה יכו להיות מאוחר, המים מחלחלים ביסודות המבנה ופשוט קיימת סכנה למבנה עצמו. המים הורסים באיטיות כל מבנה ולכך יש לשים לב. החלק השני של האנשים שהם מודעים יותר, פשוט מזמינים בכל שנה-שנתיים, חברת איתור נזילות בקריות במידה והם גרים שם. בדיקה זו חשובה מאוד לדעת מה מצב הצנרת, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבניין ישן או בית ישן שהצנרת כבר סובלת מבלאי ואינה גלויה לעין.

 

גם באמצעות מד לחץ, ניתן יהיה לדעת מהיכן ישנה דליפה בצנרת. כאשר ישנה נזילה של מים והבדיקה הראתה, כי נזילת המים אינה בתוך הבית או הדירה, צוות האינסטלציה, יבדוק באמצעות מערכת אקוסטית, מהיכן ישנה הנזילה אם מדובר בנזילה תת קרקעית. חברת אינסטלציה מקצועית, משקיעה הון במכשור של איתור נזילות מים בקריות או בכל עיר אחרת ששם ישנם לקוחות שיש להם בעיות של נזילות מים בנכס או מחוצה לו. גם איתור נזילות מים בקריות באמצעות גז, ניתן לבדוק באמצעות חיישן מיוחד וגז מימן שהוא ידידותי לסביבה. בדיקות אלה הן מדויקות, חלקן עולות יותר וחלקן פחות, אך מוטב לשלם על בדיקה מוקדמת מאשר נזק רב שייגרם מהזנחה ואתם תצטרכו לשלם שבעתיים על תיקון מורכב של התשתית ושל המבנה עצמו.

 

 רטיבות ונזילת מים לא רק מצנרת המים

יש לציין, כי נזילות מים אינן בהכרח מתשתית המים, כי אם מאיטום לקוי. זו הסיבה כי רבים אשר מזמינים חברת אינסטלציה, סבורים כי הנזילה בקירות הבית היא מצנרת המים. התשובה היא שלא בהכרח, משום שגם בעיות באיטום קירות חיצוניים או סדקים בקירות, גורמים למי גשמים לחלחל מבעד הקירות. אם קיימת בעיה כזאת, כאשר כבר בוצעה פעולת איתור נזילות מים בקריות, חברת האינסטלציה, תמליץ לכם על חברת איטום איכותית אשר תפתור את הבעיה באמצעות איטום מקצועי. יש לתקן את הנזילה לאחר שאותרה באמצעות איתור נזילות מים בקריות, כך שרק לאחר מכן, תוכלו לתקן את הנזקים שהותירה הנזילה, כגון תיקון צבע, טיח וכדומה.

גם במרפסות, ישנן נזילות ויש לבדוק לפני החורף את האיטום בגג הבניין או בית פרטי, את המרפסת והקיר החיצוני. איטום או חידוש האיטום, יפתור לכם נזקים עתידיים ועוגמת נפש. הזנחה בתיקון נזילות המים, עשויה לגרום לירידת ערך הנכס. זו הסיבה כי רבים, לפני שרוכשים בית חדש או ישן, מבצעים תחילה בדיקת איתור נזילות מים בקריות, כאשר ם מעוניינים לרכוש דירה או בית באזור זה. סריקה תרמית, היא זו שמגלה את בעיית הרטיבות כתוצאה מאיטום לקוי או איטום ששנים כבר לא חודש. בדיקת או איתור נזילות מים בקריות, נעשית תחילה בתוך הנכס באמצעות מצלמה תרמית, אשר עובדת על חום. באמצעות סריקה זו, ניתן יהיה לגלות כשלים באיטום, לזהות את מוקד דליפת המים. בדיקה משלימה תתבצע באמצעות מד לחות ידני, אשר מנטר את הריבות תחת הריצוף, בתקרות או בקירות המבנה. שיטה זו של איתור נזילות מים בקריות, מבוססת על טכנולוגיה אלקטרו מגנטית.

 

הבחנתם בכתם רטיבות? – מה השלב הא?

אם במידה והבחנתם בכתם של רטיבות, יש להתקשר לחברת אינסטלציה מוכרת, לתאר מה הבעיה ולשאול אם החברה מחזיקה בציוד המשוכלל  למטרת גילוי נזילות מים בקריות. ציוד מושקע אשר מטרתו היא גילוי נזילות מים בקריות, או בשאר הערים בארץ. אם החברה השקיעה בציוד איכותי של איתור נזילות מים בקריות, סימן שהיא בעלת מודעות רבה ומקצועיות וכן, לחברה הרבה לקוחות ומכאן שהיא יכולה בהחלט לרכוש  את כל סוגי המכשור לאיור נזילות מים בקריות.שימו לב, כי ההמלצה היא להזמין חברת אינסטלציה הנמצאת בעיר מגוריכם. הסיבה היא זמינות ופחות הוצאות על בזבוז זמן ודלק של צוות האינסטלציה, אשר יגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש.

 

יש תמיד להיות ערניים, על מנת שהנכס שברשותכם לא יינזק. ההשפעה היא ארוכת טווח ותעלה הרבה כסף וכן, הבריאות חשובה, כאשר מתחיל עובש שחודר לקירות. חברות האינסטלציה, בוחנות היטב את האפשרויות של מקור הנזילה, באמצעות איתור נזילות מים בקריות, אם אתם מאזור זה. שימו לב לבחור חברה מוכרת באזורכם, על מנת שגם תאבחן את הנזילה וגם תמצא לה פתרון הולם ע”י תיקון שיחזיק מעמד לזמן רב. יש לשם לב למחירים, כאשר ישנם אתרים להשוואות מחירים בענף האינסטלציה. תחילה יש לוודא מה מחיר הבדיקה ש איתור נזילות מים בקריות ואז, ניתן יהיה לקבל הצעות מחיר, להשוות ולבחור. גם לגבי התיקון, יש לדעת מה המחירים הסבירים לסוגי התיקון השונים.

 

בחרו מחיר סביר וחברת אינסטלציה וותיקה בעלת שם ומוניטין

כאמור הקריטריונים לבחירת חברת אינסטלציה, אשר תבצע עבורכם בדיקת איתור נזילות מים בקריות, אינו המחיר בלבד, כי אם הניסיון, המכשור המשוכלל וההמלצות על החברה. ככל שתהיינה יותר המלצות, כך רב הסיכוי כי החברה שבחרתם, היא מהימנה, מקצועית ואמינה. חברת אינסטלציה, יודעת לזהות מים כלואים ותבצע את האיתור המדויק , התיקון והייבוש כאשר הנזילה היא תחת הרצפות. לחברות אינסטלציה וותיקות יש את האבחון הנכון גם באמצעות הסתכלות בלבד, כאשר הצוות רואה סימנים, הוא כבר יודע באיזה מכשור עליו להשתמש בכדי לבצע איתור נזילות מים בקריות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן