PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות בגז

איתור נזילות בגז

כאשר ישנה נזילת מים במבנה זוהי בעיה מורכבת עבור חברות אינסטלציה. המטרה של כל חברת אינסטלציה היא לאתר מהר ככל הניתן את נזילת המים ולתקן אותה. לאחרונה נכנסו כמה שיטות של איתור נזילות שהן יעילות יותר. למשל איתור נזילות בגז, היא אחת השיטות הזולות יותר והיעילות. פעולה זו שנעשית בגז שהוא ידידותי לסביבה, אינה פוגעת בסביבה ובבני האדם. גז זה מאושר ע”י ארגוני הבריאות. הביצועים של איתור נזילות בגז הם גבוהים. היתרונות שיש בפעולת איתור נזילות בגז הן כה רבות, עד כי ניתן למצוא כל בעיית נזילת מים באמצעות שיטה זו שרק מוכיחה את עצמה. החיסרון הוא שבדיקה זו של איתור נזילות בגז אינה יכולה להיות מיושמת בבתים פרטיים.

 

אנשים רבים, מזמינים איתור נזילות בגז כאשר ישנה בעיה של נזילה בחצרות הבתים או להחדיר גז בצנרת המים של דירות או בנייני מגורים.. בעזרת מכשיר מיוחד זה, ניתן יהיה לראות היכן דולף הגז משמע שמאזור זה קיימת הנזילה. איתור נזילות בגז, מהווה את הפתרון היעיל ביותר ולכן, יש לפנות אל חברת אינסטלציה אשר משתמשת באמצעים משוכללים לאיתור נזילות מים.  יש לציין כי איתור נזילות מים בגז, מתרים למרתפים, גגות וצנרת מים הנמצאת בבניין מגורים , חצרות ודירות. גם מבחינת היעילות של איתור נזילות בגז, בדיקה זו היא כה מדויקת עד שהיא מונעת הרס של שבילים או קירות. יש לציין, כי איתור נזילות בגז, מהווה את הפתרון היעיל ביותר לנזילות מורכבות למיניהן כגון צנרות מים ולא מערכות ניקוז כאשר במקרים אלה, שימוש עם מצלמה תרמית יהיה הרבה יותר יעיל.

 

מתי יש להשתמש בשיטת איתור נזילות בגז?

כאשר קשה לזהות נזילת מים בעזרת מצלמת אינפרה אדום, היות והנזילה של המים הקרים או כאשר ישנם קירות גבס או בטון תחת האדמה בשטח שהוא פתוח, מומלץ להשתמש עם איתור נזילות בגז. מכשיר זה קולט היכן נובעת נזילת המים. למשל בנזילות של ביוב, איתור נזילות בגז, לא יתאים ולשם כך קיים ציוד תרמי אחר כגון מצלמות שהן בעלות סיב אופטי. כאשר המצלמה מסתובבת ב-360 מעלות.  עוד שימוש יעיל של איתור נזילות בגז, יתאפשר כאשר בימי החורף טמפרטורת המים היא קרה ומצלמה תרמית לא יכולה לזהות את הבדלי הטמפרטורה במים. גם איתור נזילות בצנרת מים אשר נמצאת תחת האדמה ואפילו בעומק רב, ניתן יהיה לאתר את הנזילה באמצעות גז ולתקן את הצנרת הפגומה ללא הרס מה שיחסוך לכם עלויות גבוהות.

 

איתור נזילות בגז, מטרתו היא לאתר נזילות של מים קרים והוא משלים לפעולת המצלמה התרמית. זהו כלי חשוב מאוד לאיתור נזילות ונמצא בכליה המקצועיים של חברות אינסטלציה המכבדות את עצמן ורוכשות ציוד משוכלל ועדכני על מנת לאתר ולתקן נזילות בזמן קצר וביעילות רבה. יש לציין, כי לא כל שרברב יכול לבצע איתור נזילות מים בגז, היות ולשיטה זו נדרשת מיומנות רבה והיא שיטה די חדשה לאיתור נזילות מים כאשר הבעיה היא מורכבת יותר, הן בשל הגישה והן בגלל שכלים מקצועיים אחרים, אינם יכולים למצוא את  מקור הנזילה.  זוהי למשעה פריצת דרך חשובה לשיטה של איתור נזילות בגז ולתיקון מהיר וללא הרס. ניתן יהיה להחדיר צנרת חדשה ולתקן את הפגומה מבלי שייגרם כלל נזק לשבילי הגישה, למדרכה או לגינה וכן בקירות שהם עבים יותר, מה שמצלמה תרמית לא יכולה לאתר.

 

תיקון נזילות שנית ליישם בבריכות שחייה, צנרת ביתית וצנרת תת קרקעית

כאשר יש לתקן צנרת או נזילת מים בבריכות שחייה, צנרת ביתית או צנרת תת קרקעית ניתן יהיה לתקן גם כמה נזילות בו זמנית. יש לציין כי איתור נזילות  בגז, היא שיטה מתקדמת וזולה יותר משאר מכשור של גילוי נזילות מים. גם אם ההברגה חלשה בצנרת המים, או שישנה בעיה של צנרת פגומה הגז דולף ומכאן ניתן לדעת מהיכן מגיעה הנזילה. יש לציין כי באמצעות חיישן גז, ניתן יהיה לזהות נזילות מים גם בחלל הבית. החיישן עצמו, מזהה היכן  הנזילה והגז מוחדר לקירות לצנרת או כל מערכת מים שזקוקה לבדיקה. גם ליקוי באיטום של חדרים אפשר לזהות ע”י איתור נזילות בגז וכן  איתור נזילות בחלל כגון ממד. איתור נזילות בגז, יאפשר מיפוי מלא של מערכת צנרת המים, תחת הריצוף וכן, מאפשר מציאת ליקויים באופן מידי ובעלות די נמוכה בהשוואה לשאר המכשור המשוכלל המיועד לאיתור נזילות. ישנם יתרונות רבים בשיטת איתור נזילות בגז, למשל כאשר האיתור נעשה באופן מדויק. החיסכון במים ומציאת התקלה באופן מהיר וזול ותיקון מהיר, הן התוצאות של הבדיקה וכן, התיקון. כאשר הנזילה היא תת קרקעית, קל יותר למצוא את הנזילה, באמצעות איתור נזילות בגז. מבחינת התיקון הנזקים הם ממש אפסיים וייתכן כי אפילו לא יהיה צורך בחפירות כי אם תיקון ללא נזקים. בדיקה זו היא איכותית ועומדת בתקנים מחמירים. היום, כבר אין צורך למהר ולהרים מרצפות או לשבור קירות, פשוט חסכו מעצמכם בלגן ואי נעימות וכן חסכו בהוצאות תיקון באמצעות הזמנת חברת אינסטלציה אשר מתמחה בבדיקה יעילה כגון איתור נזילות בגז.

 

יש לגלות במהירות נזילות מים סמויות

מים בבית הם הכרחיים, אבל כאשר אנו מקבלים חשבון מים מנופח, עלינו להבין כי כנראה יש בביתנו נזילת מים סמויה. ככל שבעל המקצוע בתחום האינסטלציה יהיה מקצועי יותר, כך הבדיקה תהיה מדויקת וניתן יהיה להבין מהיכן הנזילה. הדיאגנוזה הנכונה, היא זו אשר תוכל לתת את הכיוון הנכון לתיקון הצנרת שנפגמה. יש להבטיח לעצמכם תיקון איכותי ומקצועי, באמצעות פנייה לחברת אינסטלציה מקצועית אשר עובדת שנים בתחום ויש לה המלצות מלקוחות רבים. שיטה זו של איתור נזילות בגז, הוכיחה את עצמה כאשר הקירות עבים ומצלמה תרמית, אינה יכולה לבצע צילום צנרת. שיטה זו, נפוצה מאוד בחורף, היות ורק באמצעות איתור נזילות בגז, ניתן יהיה למצוא את מקור הנזילה, כאשר אין הבדלי טמפרטורות במים בגלל הקור.

 

חברות המבצעות איתור נזילות בגז, חייבות להיות וותיקות וכן, יש למצוא חברה אשר מציעה את שירותיה קרוב לאזור מגוריכם. אם אתם מחפשים נזילה סמויה, לא ניתן לדעת באמצעות מכשור תרמי, אם יש בידוד בעומק רב, אם הנזילה היא מאוד קטנה, קיר כפול אשר מונע העברת חום או שהצינור של המים נמצא בעומק של 25  ס”מ. זו הסיבה שיש להסתייע בטכנולוגיה כמו איתור נזילות בגז. המכשיר יתריע לאחר שהחדיר גז בצנרת המים, היכן ישנה דליפה. יש לציין כי שיטה זו של איתור נזילות בגז, יעילה גם בצנרת חיצונית הנמצאת בעומק רב יותר מאשר הצנרת הביתית והמצלמות התרמיות יתקשו להגיע למקומות אלה, על מנת לאתר את מקור הנזילה. אחת הבעיות של נזילות מים במבנים שונים, יכולה להיות באזור המרתף והמכשיר היעיל ביותר הוא איתור נזילות בגז, מה שיצביע מיד על מקור הנזילה.

 

הבחנתם בסימנים שמראים על נזילה? – אל תתמהמהו!

זו העצה הטובה ביותר למי שחושד כי קיימת אצלו נזילת מים. הזמינו מיד חברת אינסטלציה אשר מחזיקה במכשור המשוכלל ביותר כמו איתור נזילות בגז. יש לציין כי נזילות שאינן מתגלות או שהזניחו אותן, תגרומנה לנזק חמור במבנה שההוצאה על תיקון הנזק תהיה פי כמה וכמה מאשר עלות זניחה של איתור נזילות בגז ותיקון יעיל שיחזיק מעמד לשנים רבות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן