PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

אינסטלטור פתיחת סתימות

אינסטלטור פתיחת סתימות

כל חברות האינסטלציה,מתמחות בפתיחת סתימות אשר מהווה את אחת מהבעיות הנפוצות בתחום זה. ישנן סתימות קלות, אך ישנן כאלה שהן בהרבה יותר מורכבות. יש למצוא אינסטלטור פתיחת סתימות. כשאר המים מתחילים לרדת באיטיות בפתחים השונים של המקלחת או הכיור ואפילו באסלה, ניתן להבין שיש להזעיק אינסטלטור פתיחת סתימות. תמיד טוב שיהיה לכם טלפון וכתובת של אינסטלטור פתיחת סתימות. כשאר למשל יש סתימה חמורה בביוב או במערכת הצנרת של המים, זה עשוי לגרום להצפה נזקים לרכוש ולבית וכן לנזק תברואתי. ניתן למצוא אינסטלטור פתיחת סתימות, אשר עובד 24 שעות וניתן להזמין אותו גם בלילה, בערבי שבת או חג, כאשר המצב אינו סובל דיחוי.

 

חשוב שלא לדחות את תיקון הסתימה, היות והמצב רק יחמיר יותר. זה ידוע, כי אף אחד אינו יכול לחיות ללא תשתית תקינה של מים וביוב והבית פשוט עוצר מלכת, אם ישנה בעיה של סתימה במערכת הביוב או בצנרת המים. הרי לא ניתן להתקלח להתפנות בשירותים או לבשל ללא מים. זו הסיבה כי כבר כאשר אתם רואים שקיימים סימנים שונים, יש להזמין אינסטלטור פתיחת סתימות, כשאר ניתן להבין בקלות שאכן, מדבר בסתימה. לפעמים גפ פיצוץ בצנרת או פסולת של חומרי בניין שנשארה בצנרת המים או הביוב, גורמים לסתימה ואפילו לחמורה. שימו לב כי הרכוש שלכם עשוי להיות בסכנה, כגון מכשירי חשמל, רהיטים ושטיחים. לכן מומלץ לא להמתין לרגע האחרון ולהיות תמיד עם האצבע על הדופק באמצעות בדיקת צנרת המים והביוב לפחות אחת לשנתיים.

 

התנהגות לא נכונה של בעלי הבית למערכת המים והביוב גורמת לסתימות

רבים מהאנשים סבורים כי מערכת הביוב או המים הן מערכות חזקות. מצד אחד הן נסתרות ואין אנו יודעים מה מתרחש מתחת לפני השטח. הבעיה היא שמדובר במערכות עדינות מאוד, למרות שהן נראות מאסיביות. למשל אנשים משליכים לאסלה שיער, טמפונים, תחבושות היגייניות, מקלוני אוזניים, מגבונים לחים ונייר טואלט. כל אלה מצטברים בביוב ויוצרים סתימה. אם מדובר בבניין מגורים הבעיה היא כפולה, משום ששאר דיירי הבניין יחו אף הם סתימה מה שיגרום למי שגרם את הסתימה לשלם סכום גבוה יותר עבור הזמנת אינסטלטור פתיחת סתימות. לא רק במקלחת שי לשים לב א לאסלה כי אם למטבח. כשר נשים משליכות שמן מהמחבת, קפה שחור ושאריות מזון, נוצרת סתימה במערכת צנרת המים והביוב מהר מאוד.

 

לעיתים הבעיה היא בגלל שורשי עץ אשר חדרו למערכת הביוה ומעבר מי הדלוחין אינו חלק. דבר זה גורם לסתימה והיום כל אינסטלטור פתיחת סתימות, מחזיק בציוד משוכלל אשר כולל מצלמה רובוטית שמחוברת למחשב וחודרת את צנרת הביוב וניתן לראות כי הבעיה היא שורשי עץ עבותים. היום התיקון הוא יעיל משום שהמצלמה הרובוטית יכולה לחתוך גם שורשי ביוב. לאחר החיתוך של השורש, יוחדר חומר מיוחד, אשר ימנע מצמיחה מחודשת של השורשים. תמיד עדיף לא לשתול עצים הקרובים למערכת הביוב.הקרקע היא כה פוריה, עד שהשורשים גדלים בקצב מהיר ומתחזקים ומכאן הבעיה היא נפוצה של סתימות במערכות הביוב.

 

שימו לב למציאת אינסטלטור שמחזיק גם ביובית לפתיחת סתימות

תתפלאו אבל גם צנרת הביוב זקוקה לתחזוקה נכונה. למשל אינסטלטור פתיחת סתימות, מחזיק לא רק בציוד משוכלל, כ אם גם במשאית מיוחדת שנקראת ביובית. על המשאית עצמה ישנם  שני מכלים אשר אחד מהם מיועד לשאיבת תוכן הביוב והשני מלא במים, על מנת שניתן יהיה לבצע שטיפת צנרת הבוב באמצעות לחץ מים אדיר. זה הפתרון, לאחר שמוצאים את הסיבה לסתימה בביוב באמצעות ציוד תרמי. יש לציין כי סתימת ביוב  זה עניין לא נעים. הריחות שמגיעים מהביוב, מהווים מטרד תברואתי והגזים שמתחת לשוחת הביוב מכילים חיידקים ומחלות. כל זה יכול להשפיע על השכנים עליכם ולכן, יש להזמין במידי, אינסטלטור פתיחת סתימות.  

 

סתימות קשות במערכת הביוב – כיצד פותרים?

לא תמיד כלים פשוטים יכולים לסייע לבעל מקצוע כמו אינסטלטור פתיחת סתימות. אינסטלטור שהוא בעל חברה, יצטרך להחזיק בציוד משוכלל כגון מצלמות תרמיות, מצלמות רובוטיות וכלי עבודה משוכללים . לפעמים גם אלה לא יספיקו לפתיחה של סתימות קשות, כי אם משאית מסוג ביובית אשר תשאב את תוכן הביוב ותשטוף אותו באמצעות לחץ מים חזק מאוד. היום כבר ניתן לחסוך הרבה זמן וכסף, באמצעות ציוד וכלי עבודה משוכללים. ציוד משוכלל מאתר מיד את הסתימה וניתן כבר להתחיל לפעול על מנת להפסיק אותה ולגרום למים לזרום חופשי. כאשר ישנה סתימה, היא עשויה להיגרם מכמה גורמים אבל היום אינסטלטור פתיחת סתימות, אינו  מנחש, הוא פשוט מגיע עם הציוד הדרוש, מגלה בדיוק רב מהיכן הסתימה ופותח אותה ללא דיחוי.

 

ישנם אינסטלטורים שמשרתים את המגזר הפרטי וישנם שעוסקים במגזר המסחרי. למשל מסעדות ששם יש יותר סתימות בגלל הפסולת של השמן ושאריות האוכל. יש להזמין אינסטלטור פתיחת סתימות, הנמצא קרוב לאזור מגוריכם, על מנת שלא תשלמו מחיר גבוה על נסיעה וזמן מיותר של אינסטלטור פתיחת סתימות.  מומלץ לקבל המלצות של אנשים שאתם מכירים, אשר נעזרים בשירותיו של אינסטלטור פתיחת סתימות שהם מסתייעים בשירותיו שנים והן שבעי רצון מהשירות המקצועי, היחס והמחיר. האמינות של אינסטלטור פתיחת סתימות מהווה נדבך חשוב בבחירה נכונה ומושכלת. אינסטלטור מקצועי, ידע לדעת כיצד עובדת והיכן נמצאת צנרת הניקוז בדירתכם, ביתכם או בית העסק שלכם. ככל שלאינסטלאטור יהיה ניסיון רב שנים, כך הוא יהיה מקצועי יותר.לרוב אינסטלטור וותיק מחזיק בצוות של בעלי מקצוע מתחום האינסטלציה אשר מבצע עבודה טובה ומהירה ואתם חזרו מהר לאורח חיים תקין עם מערכת ביוב ומים תקינה.

 

סתימות חוזרות ונשנות

לא אחת ישנן בעיות של סתימות חוזרות ונשנות, מה שמראה כי קיימת בעיה ורכבת. לא תמיד ניתן יהיה למצוא מהר את הבעיה וזו יכולה להיות תעלומה של ממש.  לפעמים סבון, מרכך שיער, שמן ועוד, עשויים לגרום לסתימה בצנרת הביוב. גם אם תשמרו ככל שניתן על מערכת בוב תקינה ולא תשליכו ניירות טואלט או כל פסולת אחרת, אשר אינה מתאימה לאסלה, עדיין ישנן תקלות במערכת הביוב שיש לתקן. זו הסיבה שיש לקרוא אחת לתקופה מסוימת לאינסטלאטור, אשר יבצע תחזוקה בצנרת המים והביוב. בדרך כלל, פתיחה של צנרת ביוב בבנייני מגורים, מהווה עבודה יותר מורכבת מאשר פתיחת סתימות בבית פרטי. הסיבה היא שיש לפתוח כמה בריכות ביוב, על מנת לזהות את הבעיה. בדרך כלל כאשר מדובר בסתימה מדירה בקומה גבוהה, הגישה תהיה הרבה יותר מסורבלת, מה שיעלה כמובן את המחיר.

 

שימו לב שכל דחייה של  פתיחת סתימה, יכולה לגרום לנזק חמור בכל הצנרת. לאחר אינסטלטור פתיחת סתימות , שימו לב להוראותיו. בדרך זו תשמרו על מערכת מים וביוב תקינים ותחסכו מעצמכם הוצאות כספיות ואי נוחות  מיותרת. יש לתחזק נכון את הבית או הדירה, כאשר אתם נמצאים תמיד עם האצבע על הדופק. הסיבה היא שמערכת מים וביוב אנו משתמשים במערכות אלה הרבה פעמים במשך היום. למערכות אלה יש בלאי של שנים ולכן, יש לתחזק אותם באופן נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן