PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

רטיבות בקיר פנימי

רטיבות בקיר פנימי

רטיבות בקירות אינו דבר נעים. רטיבות בקירות פנימיים כאשר בוצעה הזנחה ולא נבדקה מהות הנזילה, עשוי לגרום לנזקים במבנה ואף לסכנתו. למעשה רטיבות בקיר פנימי מתגלה, כאשר המים חודרים בגלל צינור פגום של מים ומתחילים להבחין בטיפות קטנות בציפוי הפנימי של המבנה. העיבוי של אדי המים, הוא זה שיוצר את הבועות הקטנות אשר נראות בקירות הפנימיים של הבית. מדובר באתגר של ממש לחברות אינסטלציה הבעיה של רטיבות בקיר פנימי, היא שהבידוד פחות מאסיבי ופחות יעיל מבידוד של קירות חיצוניים. הקיר החיצוני של מבנה, נועד להיות חשוף לפגעי מזג האוויר כשאר הכוונה במיוחד ניא לגשם ורטיבות. לעומת זאת, הבידוד של קירות פנימיים אינו איכותי והסכנה של רטיבות בקיר פנימי הינה רבה יותר.

 

כשאר מבחינים בתופעה כגון רטיבות בקיר פנימי, יש לטפל בבעיה זו באופן מידי. יש ליצור קשר עם חברת אינסטלציה, אשר תגיע במהרה ותבדוק מהיכן נובעת הנזילה, באמצעות מכשור תרמי משוכלל אשר מדייק במיקום ובבעיה עצמה. לאחר שהמכשיר זיהה את הבעיה, הפתרון הוא מידי. בעיה של רטיבות בקיר פנימי עשויה להחמיר אם אינה מטופלת בקפידה. הנזק יכול להיות רב יותר וכן ההוצאה הכספית ואפילו הנזק עצמו למבנה, יכול לגרום לירידה בערך הבית ולתיקונים שלא תדעו כיצד לצאת מהם. מלבד זאת, עובש כתוצאה של רטיבות בקיר פנימי גורמת לבעיות בריאותיות בדרכי הנשימה ולגרימת אלרגיות בקרב בני הבית.

 

השלב הראשון – למצוא את בעיית הרטיבות בקיר הפנימי של הבית

זה השלב הראשון והחשוב ביותר כאשר קיימת רטיבות בקיר פנימי של כל מבנה. לאחר מכן, הפתרון הינו טיפול יעיל ותיקון התקלה שקרוב לודאי כי נגרמה בגין צינור פגום. כאשר אתם מזהים סימני עובש בקיר, זה הזמן להזמין חברת איתור נזילות מים. סדקים בקירות חיצוניים נגרמת בשל איטום לקוי. לפעמים המרווחים לא  נאטמו כראוי. לפעמים ניתן לטעות בקלות ולחשוב כי רטיבות בקיר פנימי נגרמת מצינור פגום, כאשר הבעיה הינה למעשה, חדירת מים מקירות חיצוניים של מבנה. רק באמצעות בדיקה מעמיקה באמצעות מצלמה תרמית ומכושר תרמי נוסף לפי הצורך, ניתן יהיה לעמוד בדיוק רב לגבי מקור הנזילה ותיקונה בהקדם. לעיתים חברת אינסטלציה, משתמשת עם מד לחות מד לחץ ועוד. בדיקה של רטיבות בקיר פנימי, הינה עסק למומחים בדבר.

 

מים שחודרים בקירות פנימיים גורמים נזק לבלוקים

כאשר מים חודרים בקירות הפנימיים, נגרם נזק בלוקים או לבטון ואם מדובר בקירות גבס, הנזק ייגרם לניצבים של קיר זה. לפעמים כאשר מדובר בבניין מגורים, הנזילה עשויה לחדור מדירת השכן ולכך ישים לב צוות האינסטלטורים של חברה אשר שכרתם את שירותיה. השלבים של תיקון רטיבות בקיר פנימי, נעשים באמצעות תיקון הבעיה, ייבוש הקיר ואז יש לדאוג ולאטום בחומרי ניקוי הרמטיים ומקצועיים וזאת, לאחר שתיקנו את הצינור הפגום ותוקנה הנזילה. מומלץ לבחור אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים תחום האינסטלציה וככל שיהיה להם וותק רב יותר, כך התיקון יהיה יעיל יותר. לפעמים אנו סבורים כי הבעיה היא בצנרת פגומה, בל לאחר בדיקה מקצועית ומדויקת באמצעות מכשור משוכלל, מסתבר כי הבעיה היא בכלל ממקור אחר. זו הסיבה כי יש להשאיר את המלאכה בידיהם של מקצוענים.

 

הבית הוא המקום שבו אנו צריכים להרגיש הכי מוגנים אבל יש לתחזק נכון את הדירה או את הבית, על מנת שהגנה זו תהיה יעילה. האויב והסכנה המוחשית יותר של כל מבנה הינה רטיבות בקיר פנימי. הבעיה הממשית הינה כאשר מדובר על נזילה סמויה שמתרחשת תחת אפכם בתוך הקירות ואינכם מודעים לה. ישנם אנשים הסובלים ממחלות נשימה כרוניות כגון ברונכיטיס ואסטמה. אנשים אלה, הינם בעלי מערכת חיסונית חלשה ולכן, יש להיזהר כי רטיבות זו לא תתקיים בקירות הפנימיים והחיצוניים של הבית ואפילו בתקרה. יש לבדוק איטום ולבדוק באמצעות בדיקה שגרתית את מערכת האינסטלציה בבית. הבעיה היא שבהרבה מבנים, חדשים לצד ישנים, ניתן למצוא בעיה כמו רטיבות בקיר פנימי. לפעמים הבעיה העיקרית היא שהקבלן שבנה את המבנה רצה לחסוך בעלויות ושכר את שירותיו של אינסטלטור שאינו מנוסה והתרשל בעבודתו. מלבד הנזק האסטטי של המבנה הפנימי של הבית, גם הסכנה היא למבנה ולבריאותם של דיירי הבית. ישנם אנשים שמתחילים כבר לחוש בריח הטחב אשר נובע מנזילה של מים בקירות הפנימיים של הבית. יש להבחין מיד בכל כתם או סימנים בקירות הפנימיים של הבית. למשל קילוף צבע או טיח, סימנים של כתמים אשר הופכים לכהים יותר ועוד. ישנם מקרים חמורים יותר, אשר בהם רטיבות בקיר פנימי רק מתפשטת ועשויה להוביל לנזק משמעותי במיוחד לקיר או לתשתיות אחרות במבנה ואסור להתעלם מבעיה זו ומשאר בעיות, אשר עשוית להיגרם בגלל מים בקירות, כאשר קיים פתרון יעיל שמבוסס על בדיקה תרמית של המומחים בדבר.

 

מניעת רטיבות בקירות הפנימיים של הבית או הדירה

לבטח תשאלו את עצמכם, האם אכן ניתן למנוע רטיבות קיר פנימי בבית או בדירה? התשובה היא שבהחלט כן. כשם שאתם מטפלים ברכבכם, במזגן או בכל פרט אחר, כך גם לגבי מערכת האינסטלציה. יש לבצע בדיקת מערכת האינסטלציה לפחות אחת לשנתיים אם מדובר במבנה חדש ואם המבנה ישן, אחת לשנה. ניתן לבדוק ולהציל בזמן נזק שעשוי להחמיר יותר באמצעות בדיקה בזמן. באמצעות בדיקה זו, אשר אמנם עולה כסף, אבל יכולה לחסוך עוגמת נפש והוצאות כספיות כפולות ומכופלות, תוכלו לחסוך כסף רב ולשמור על הבית שלכם שלם, הערך שלו יישמר ואתם לא תהיו חשופים לנזקי בריאות שונים כגון בעיות דרכי הנשימה ואלרגיות שונות.

 

יש לציין, כי גם סדקים בקירות חיצוניים של מבנה, עשויים לגרום למים לחלחל גם בקירות הפנימיים של בית, דירה או כל מבנה אחר. עליכם לפנות לחברת אינסטלציה מוכרת וותיקה כך שתוכל למצוא בנקל את מקור רטיבות בקיר פנימי וכן, יש לזכור כי אם הרטיבות היא מהקיר הפנימי שלכם ואתם גרים בבניין משותף או בית צמוד קרקע אשר מחובר לעוד בית פרטי, הנזקים שייגרמו לשכן, יחולו עליכם. זו הסיבה שיש תמיד להיות עם אצבע על הדופק. האבחון, הינו החלק החשוב ביותר בתיקון של נזילת מים הנובעת מקירותיו הפנימיים של מבנה. התיקון עצמו אינו מהווה בעיה, היות וצוות מומחים באינסטלציה יתקן תוך זמן קצר את בעיית הנזילה וייבש את קירות הבית עד לתיקונם המושלם ואסתטיקה של מראהו הפנימי של הבית או הדירה.

 

בקשו המלצות של חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה

על מנת לבחור נכון בחברת אינסטלציה אמינה ומקצועית, המלצות יהיו הדבר הראשון שתחפשו. חברים, בני משפחה או מכירים שכבר הייתה אצלם בעיה של רטיבות בקיר פנימי, יוכלו לסייע לכם. מלבד זאת, יש לקבל הצעת מחיר ולהשוות אותה מול שלוש חברות אינסטלציה נוספות, אשר תצענה לכם מחיר עבור התיקון הספציפי שלכם. באתרים ופורומים של חברות אינסטלציה, תוכלו למצוא את המידע הנחוץ לכם ולדעת מראש אם הצעת המחיר שקיבלתם הינה סבירה. מומלץ מצד אחד למהר עם תיקון רטיבות בקיר פנימי, אך מצד שני שימו לב שהמחירים לא יהיו מופרזים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן