PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

רבים סובלים מבעיות באינסטלציה, יודעים כי בעיות אלה אינן סובלות דיחוי, היות והזנחה רק תחמיר את המצב ותגרום לפגיעה במבנה עצמו. השיטות לגילוי בעיות במערכת האינסטלציה, נעשה באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. אלה הם כלים הנקראים מכשור תרמי. רטיבויות, נזילות והצפות יכולות להיות מנות חלקם של כולנו. על מנת למנוע בעיות אלה, יש לבצע בדיקה תקופתית באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. יש לציין כי מצלמה תרמית לאיתור נזילות, יכולה לזהות בעיות באיטום, כאשר שם מקור הנזילה. ישנם צינורות במערכת האינסטלציה יכולים להיות תקולים. זו הסיבה, כי יש לאבחן ולתקן באופן מידי בעיות באינסטלציה על מנת שהנזק  לא יהיה חמור יותר.

 

ישנם מבנים שנבנו ללא פיקוח הולם, כך שבעיות של נזילות מים קורות הרבה לצערנו הרב גם איטום ישן, יכול לגרום לנזילה שאנו יכולים לחשוב, כי מדובר בנזילה בצנרת, בגלל המים שחודרים מבעד לקירות, אך למעשה המים חדרו מהגג. מצלמה תרמית לאיתור נזילות, יכולה למצוא אם מדובר על בעיות איטום, צנרת, או כל בעיה אחרת הצפות, רטיבות, נזילות, יכולות להתרחש בגלל צנרת תקולה אשר דורשת תיקון מידי. יש לשים לב ולמנוע הזנחה, היות וסכנות של נזילות סמויות שעדיין לא התגלו,  גורמות להרס המבנה וסכנה למגורים עם השנים, על אחת כמה וכמה כאשר המבנה הוא ישן. גם בעיות כמו עובש, תתחילו לראות כאשר ישנה רטיבות, מה שמזיק לבריאות שלכם ושל כל בני המשפחה. זו הסיבה כי יש לבצע בדיקת נזילות, באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות שחברת אינסטלציה מחזיקה על מנת לגלות ולתקן את הבעיה.

 

ממש כמו ברפואה דיאגנוזה נכונה תוביל לפתרון הנכון

כך בדיוק, כמו ברפואה, כאשר הרופא שולח אתכם לבדיקות הדמיה והכוונה היא לרנטגן, אולטרה סאונד, אם אר אי וכדומה, כך גם בדיקה באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. יש לבדוק את המערכת של האינסטלציה והביוב בקפידה, על מנת שניתן יהיה לעלות בזמן על תקלה שאם נבדקת בזמן, המחיר ובנזק שלה, עשוי להיות זניח וכן המחיר של תיקון זה. תוכלו גם להימנע משבירה חזקה של הקירות והכוונה שבירה לעומק, מה שהיה נהוג פעם לפני שהמציאו מצלמה תרמית לאיתור נזילות. אין היום חברת אינסטלציה שמכבדת את עצמה ולא מחזיקה בציד כמו מצלמה תרמית לאיתור נזילות זה ידוע, כי בעיות של נזילות נחשבות לבעייתיות ומפריעות לרבים מאתנו.

 

למעשה מתקבלת תמונה תרמוגרפית, אשר מראה היכן הנזילה, היות ומצלמה תרמית לאיתורי נזילות, עובדת על אינפרה אדום, כאשר המים שנוזלים מהצנרת, מסומנים בצבע שונה על מסך מצלמה תרמית לאיתור נזילות. ישנו ציוד שונה שרק חברות אינסטלציה מיומנות יכולות לדעת באיזה ציוד תרמי עליה להשתמש ומכשור משוכלל נוסף, כגון בדיקה אקוסטית שנעשית תחת הקרקע באמצעות מכשיר מיוחד של שמע, בדיקת לחות, בדיקת לחץ מים ועוד מכשור שיכול לזהות מהר מאוד את הבעיה. לאחרה הבדיקה, תוגש לכם הצעת מחיר עם פירוט מדויק של מה שיש להחליף ולתקן. ישנן מצלמות רובוטיות בעלות סיב אופטי, אשר מוחדרות לצנרת הביוב. מצלמה זו, מחוברת למחשב נייד שאיש מקצוע, יכול לראות מהקורה תחת הקרקע במערכת הביוב עצמה. ישנן מצלמות שהן מתקנות בעצמן, בעיות כגון שורשים שצמחו וגרמו לצנרת להיפגם או להיסדק.

 

ציוד משוכלל תרמי יקל עליכם את החיים

זו הסיבה כי חברות אינסטלציה וותיקות ומקצועיות, בוחרות לרכוש ציוד תרמי איכותי כגון מצלמה תרמית לאיתור נזילות. גם מרזבים סתומים  ניתן לגלות, צנרת ישנה שהפכה לבלויה ועוד. היום, ישנן כל כך הרבה סוגים של מצלמות, כגון מצלמות תרמיות, כאשר ההבדלים בין המצלמות השונות, באים לביטוי ברמת הרגישות של המצלמה ומה היא מזהה או מה היא יכולה לזהות. חברת האינסטלציה סורקת את האזורים השונים בקירות וברצפות. המצלמה עצמה מפיקה דו”ח, כך שתוכלו ראות במו עיניכם את מה  שיש לתקן ואת הממצאים של הבדיקה. יש לציין, כי מצלמה תרמית לאיתור נזילות יכולה להגיע רק עד עומק  מסוים. כאשר יש לבדוק את צנרת הביוב, משתמשים במצלמה אחרת לחלוטין, אשר יכולה לחדור לעומק ולצנרת עצמה ולשדר את התקלה ע”י חיבור למחשב נייד של אחד מאנשי הצוות. גם אנשים שמעוניינים לרכוש בית מיד שנייה או אפילו בית או דירה חדשה, עליהם לבצע בדיקה מקיפה של התשתיות, באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. לא תמיד חברת האינסטלציה שהקבלן בחר בה, היות והיא יותר זולה, אך התוצאות נראות ומורגשות היטב.  בדיקה אורכת זמן די קצר וניתן להתחיל בתיקון מיד אחרי האבחון של התקלה. ישנם חללים שניתן בקלות למצוא היכן הנזילה גם אם יש גם בעיה עם השכן, היות והנזילה מהבית או הדירה שלו, היא  זו שגרמה לכם נזק, תוכלו להשתמש בראיות אלה לתביעה משפטית.

 

אין צורך להתאמץ על מנת למצוא את מקור  הנזילה

בזמנו היה צורך של מאמץ רב, על מנת למצוא את מקור הנזילה. היום זכות ההתקדמות של הטכנולוגיה, גם הלקוחות וגם חברות האינסטלציה נהנות משינוי מתקדם זה. למרות שכל הנושא של מצלמה תרמית לאיתור נזילות הומצא לפני יותר מ-10 שנים, המצלמות הללו והציוד התרמי, רק משתכלל עם השנים. ישנן מצלמות תרמיות שמזהות לחות מתחת לרצפות ויש מכשור נוסף נלווה שמסייע טוב יותר למצוא את כל התקלות של מערכת האינסטלציה. יש לציין כי מצלמה תרמית לאיתור נזילות, רואים אותה גם בחברות בדק בית, אשר מתבקשות לבדוק נכסים מיד שנייה בעיקר, עבור לקוחותיהם אחת הבדיקות השכיחות בישראל, הינה ללא ספק בדיקת נזילות באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. יש לגלות את המקור ולהעניק פתרון יעיל ומקצועי. יש לציין כי אי טיפול בנזילות מים בזמן, טומנת בחובה נזקים קשים הכוללים עובש והתפוררות הקירות.

 

מצלמה זו, הומצאה במיוחד עבור מכבי האש, אשר היו יכולות להשתמש בהן כשאר יש לזהות ניצולים משריפות, מבעד למסך העשן. המצלמה המשיכה להתפתח, כאשר גם חברו אינסטלציה החלו להשתמש בה למטרה של איתור נזילות סמויות או איתור כללי של נזילות. פתרון זה הוכח כיעיל במיוחד והרבה אנשים, החלו להתעניין בשירות זה. היום המודעות כבר חלחלה בצרכנים ישראלים רבים ובמבקשי שירות של חברות אינסטלציה והם כבר מראש  שואלים אם החברה משתמשת עם מצלמה תרמית לגילוי נזילות. יש לבצע השוואת מחירים על מנת להבין מה המחיר של איתור נזילות כן, למצוא חברות אינסטלציה אשר  מבצעות גם תיקון נזילות לאחר שאיתרו את הבעיה, באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות.

 

חברות ביטוח דירה שולחות חבר אינסטלציה עם ציוד תרמי

אם יש לכם ביטוח דירה, חברות ביטוח במקרה של בעיות נזילה או הצפות, שולחות אינסטלטורים או חברת אינסטלציה אשר מולה הן עובדות, על מנת שתבצע בדיקה באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות, כך שניתן יהיה לראות מה התקלה ולתקן. עלות זו מסתכמת בהשתתפות עצמי מצד המבוטח. ללא ספק טכנולוגיה זו אומצה בחום בקרב חברות, אנשים פרטיים וחברות האינסטלציה אשר משתמשים בה לנוחיותם ויותר לנוחיות הלקוחות הרבים שהבינו כי מכשור תרמי זה, חולל מהפיכה טובה בענף האינסטלציה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן