PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים בעזרת גז

איתור נזילות מים בעזרת גז

לפני יותר משני עשורים, אינסטלטור היה מסתובב עם דלי וכמה מכשירים על מנת לתקן נזילות מים בבתי לקוחותיו. היום הטכנולוגיה כל כך התפתחה, כך שישנן שיטות שונות של איתור נזילות מים. למשל אם באמצעות ציוד תרמי שמזהה את הנזילה באמצעות מצלמה או סיב אופטי והכול תלוי במיקום, או אם מדובר בנזילה שמקורה תחת האדמה שבה הצנרת למעשה פגומה, השיטה היא של איתור נזילות מים בעזרת גז.  יש להבין את הבעיה ולמצוא את התיקון בהתאם לתקלה שנגרמה לצנרת המים, תוך איתור נזילות מים בעזרת גז שתתבצע ע”י צוות אינסטלציה אמין ובעל ניסיון עשיר בתחום. לדוגמא, מכשיר שמיועד לביצוע איתור נזילות מים בעזרת גז, מסייע בזיהוי הפיצוץ בצנרת. כשאר מאתרים את תוואי הצנרת, יש לשאוב ממנה את כל המים ויש להזרים גז שהוא ידידותי לסביבה, כשאר בדיקה זו עומדת תחת תקנים מחמירים.

 

כאשר הגז ידלוף מאחד המיקומים בצנרת, אז ניתן יהיה להבין איזה מהצינורות פגום ולתקן את הנזילה בו במקום. יש לציין כי התיקון שיתבצע, לאחר איתור נזילות מים בעזרת גז, יבוצע ללא הרס ובזמן קצר, מה שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף. כאשר מדובר בתחום האינסטלציה, יש קושי גדול לפתור בעיות למי שאינו מבין גדול בתחום. התשתיות הן כה מורכבות, שיש לדייק וגם אם מדובר על מכשור משוכלל יש לדעת שני דברים, כיצד לאתר את הנזילה והכוונה היא באילו מכשירים משוכללים וכיצד לתקן את התקלה לאחר שאותרה בדיוק רב, הודות למכשור המשוכלל של חברת  האינסטלציה.  יש לציין, כי כאשר עוברים את השלב הראשון של איתור נזילות מים בעזרת גז, השלב הראשון יהיה השלב החשוב ביותר, היות וכבר יודעים מה הפתרון והכוונה היא לסוג התיקון.

 

האם בדיקות משוכללות לאיתור נזילות בגז יקרות?

תמיד אנו סבורים, כי אם מדובר על בדיקות משוכללות כגון איתור נזילות מים בעזרת גז, אנו כבר יכולים לתאר לעצמנו איך השטרות יתחילו לצוץ בשורה ארוכה מהארנק. תוכלו להירגע, היו ובדיקה יעילה גון איתור נזילות מים בעזרת גז, אינן עולות הרבה ולמעשה זוהי הבדיקה שנחשבת לזולה מבין כולן. אפשר בהחלט לשלב בין מחיר סביר ואפילו זול יותר של בדיקת איתור נזילות מים בעזרת גז, בהשוואה לשאר הבדיקות. יש לציין, כי בדיקת איתור נזילות מים בעזרת גז, יש לבצע כאשר מדובר על נזילות הנמצאות בחצר או מחוץ לבניין המגורים והצנרת נמצאת עמוק מתחת לפני האדמה. היתרון הבולט של חיישן הגז, כאשר מבצעים בדיקת איתור נזילות מים בעזרת גז, הוא שהחיישן יכול להגיע לעומק של עד 12 מ’. לפעמים כאשר צוות האינסטלציה, מחפש את מקור הנזילה בבית, אם לא מתאפשר לזהות את הנזילה באמצעות ציוד תרמי, ניתן יהיה לבצע בדיקת איתור נזילות מים בעזרת גז, כאשר מדובר על ריצוף כפול למשל.

 

שיטה זו של איתור נזילות מים בעזרת גז, לא הייתה קיימת לפני מספר שנים, אך היום כאשר היא כבר קיימת, רבות מחברות האינסטלציה, נעזרות בשיטה זו. צוות האינסטלציה, ידאג כי הברזים ייסגרו והמים יתרוקנו מהצנרת, אחרת הגז לא יוכל לחדור לצנרת. מכשיר חיישן גז מחדיר באמצעות צינור הגז את הגז לצנרת ועובר עם המכשיר על כל הקווים של הצינורות בכדי לקבל התראה על נזילה. יש לציין, כי גם כאשר הגז דולף והצינור נמצא תחת האדמה, החיישן מזהה  את מקור הדליפה. בדיקה זו של איתור נזילות מים בעזרת גז מתאים לביצוע בבתים, עסקים, מפעלים, עיריות ועוד. למכשיר איתור נזילות מים בעזרת גז, ישנם חיישנים רגישים במיוחד, אשר קולטים את הנקודה אשר בה ריכוז הגז הוא הגבוה ביותר, מה שמעיד על מקור הנזילה ומונע הריסה או חפירות מיותרות. ניתן יהיה להנפיק דו”ח לאחר בזיקת איתור נזילות מים בעזרת גז.

 

איתור נזילות מים באמצעות גז הבטוח לשימוש

למעשה את איתור נזילות מים בעזרת גז, מבצעים עם גז מימן. זהו אמנם גז מאוד דליק, אבל רק 5% ממנו הוא מימן ומתערבב עם 95% גז חנקן. ציוד זה והתערובת של שני הגזים יחד, נועדו לחוש את כמות המימן. למעשה מימן, יכול לחלחל דרך כל מיני אלמנטים ואז, ניתן יהיה לזהות אותו על פני השטח. מימן, משמש לאיתור דליפות במערכת של צנרת מים סגורה בבניינים, מערכות חימום, מכלי דלק ועוד. לחיישן הגז ישנן תכונות ייחודיות כמו למשל, דיוק רב והיכולת לחסוך בשיפוצים למשל פתיחת כל הרצפות בדירה או בבית. כאשר ישנה נזילת מים סמויה, אשר לא ניתן היה לאתר אותה באמצעות מכשור אחר, רק איתור נזילות מים בעזרת גז, יכול יהיה למצוא את התקלה. אם מדובר על בית חדש או בניין מגורים שעדיין לא עברו 7 שנים שזה הזמן לאחריות בדק בית, ניתן יהיה להוציא דו”ח אשר מראה את התקלות במערכת המים והחברה הקבלנית, או הקבלן יצטרך לתקן את התקלה בצנרת המים ואז, יש צורך שוב לבדוק שהכול תקין.  שימו לב כי חברת האינסטלציה וותיקה ומחזיקה בהסמכות הדרושות על מנת שתהיו בטוחים, כי מדובר באנשי מקצוע אמינים שיעשו את הבדיקה והתיקון של נזילת המים על הצד הטוב ביותר.

 

אפילו אם מדובר בנזילה קטנה, ניתן יהיה לאתר אותה באמצעות איתור נזילות מים בעזרת גז.  לבטח אתם תשאלו כמה עולה איתור נזילות מים בגז. יש להבין כי איתור זה הינו מורכב, כאשר הציוד הוא יקר ומחייב בצריכת סוג גז זה, אינו זול. עלות האיתור בכל זאת היא סבירה, אך מצד שני, העלות עשויה להשתנות במקרים מאוד מורכבים כשאר העבודה תהיה רבה יותר. תוכלו להשוות ולבדוק מחירון של איתור נזילות ולמצוא את המחיר של איתור נזילות מים בעזרת גז. יש לציין כי תהליך זה של איתור נזילות מים בגז, הוא ידידותי לסביבה וללא כל פסולת מזהמת, באמצעות שיטה זו מונעים מפגע אסתטי בגלל שבירת ריצוף או שבירת קיר או ריצוף שההחלפה של הרצפות עולה הרבה כסף. מי שעובד בשיטה זו כגון חברת אינסטלציה מומחית, מחזיקה בכלים משוכללים וציוד לתיקון בשיטת האל הרס.

 

השיטה היעילה  והמדויקת ביותר לאיתור נזילות

באמצעות איתור נזילות מים בגז, אפשר לאתר כל סוג של נזילה, מבלי לבזבז זמן מיותר. ניתן גם לסייע לבני הבית ולא לתת להם לחיות באי נוחות. לפעמים כאשר בחורף לא ניתן לזהות את הנזילות באמצעות מצלמות תרמיות, היות ואין הפרשי טמפרטורה במים, השיטה היעילה ביותר למצוא את הנזילה, הינה באמצעות איתור נזילות מים בעזרת גז. צנרת המים מסועפת ועשויה להעלות חלודה, כאשר מדובר על צנרת ישנה. יש לבחור את הציוד המתקדם נכון ולכן רק מומחים באינסטלציה בעלי ניסיון רב, יוכלו למצוא את הציוד המשוכלל המתאים ביותר כמו איתור נזילות מים בגז. שימוש עם גז וחיישני גז, רק הוכיחו את עצמם. באמצעות הגז, ניתן יהיה לדעת במדויק מהיכן הנזילה. היום, חברות האינסטלציה המקצועיות, משתמשות עם הציוד העדכני והמשוכלל ביותר ויש לדעת כיצד להפעיל אותו. צוותים מיומנים של חברות אינסטלציה, עוברים את ההכשרות המתאימות על מנת להשתמש בציוד יעיל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן