PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

בגלל שאף אחד לא יכול לראות מבעד לקירות, אם קיימת נזילה, הדבר היחיד אשר יכול לסייע הוא איתור נזילות מים במצלמה טרמית. מכשיר משוכלל זה ועוד מכשירים משוכללים שנועדו לאתר נזילות במקומות שונים כגון בצנרת תת קרקעית הנמצאת מחוץ לבית, נמצאים בחברות אינסטלציה. גם בדיקת מצב הצנרת במבנה, נועדה לדעת, מה מצב התשתית והצנרת בכלל. אין צורך לשבור את הקירות על מנת לבדוק מהיכן נובעת הנזילה כמו שהיה נהוג לפני יותר מעשור. ניתן למצוא את התקלה ולתקן אותה בזמן קצר ובמינימום נזק. מצלמה זו, פועלת באמצעות קרינה אלקטרומגנטית ובעזרת אינפרה אדום אשר נפלטת מעצמים. כל אובייקט, מצולם בגלים שונים בהתאם לטמפרטורה והרטיבות. בדרך זו, ניתן  יהיה לקבל תמונה מלאה על המצגת של המצלמה הטרמית.

 

ניתן יהיה באמצעות איתור נזילות מים במצלמה טרמית, להעריך את התיקון ואת העלות. לפני שצוות האינסטלציה יתחיל בתיקון, מומלץ לשאול כמה חברו אינסטלציה מוכרות בכדי שתוכלו להשוות את הצעת המחיר שקיבלתם, כך שתוכלו לדעת אם הצעת מחיר זו היא סבירה.  כשאר בודקים נזילה ע”י איתור נזילות מים במצלמה טרמית, היא מנפיקה דו”ח מסודר לגבי הממצים שגילתה. בדיקה זו היא אמינה ומדויקת ואפשר בהחלט לסמוך על האבחון שלה. יש לציין, כי קיימות בדיקות לאיתור נזילות מים, אשר לא ניתן לצלם ע”י מצלמה טרמית. רק צילום קירות ניתן לבצע ע”י איתור נזילות מים במצלמה טרמית, היות ומצלמה זו חודרת עד 3 ס”מ ולא למעלה מכך. ישנם מכשרים אחרים שמשוכללים לא פחות אשר מגלים נזילות תחת ריצוף, נזילות בצנרת תת קרקעית ועוד, כאשר האינסטלטורים משתמשים במכשור אחר למטרה זו.

 

 העיקרון הפשוט שעליו מתבסס צילום טרמי לגילוי נזילות

באופן כללי מצלמות טרמיות, פועלות על גלי אינפרה אדום. גלי האינפרה אדומים, אינם נמצאים בטווח הראייה שלנו. זו הסיבה כי אין אנו יכולים לראות עצמים שונים הנמצאים מאחורי הקיר כגון צנרת המים למשל. החוכמה של איתור נזילות מים במצלמה טרמית היא למצוא את ההבדל בטמפרטורת המים. למעשה מצלמה זו רואה ומגלה חום . זו הסיבה שכאשר הטמפרטורה שונה והיא קרה יותר, משמע שקיימת נזילת מים והנזילה תיראה כאשר אזורים שבהם ישנה נזילת מים, יהיו בצבע כחול. כך המיקום יהיה מדויק וניתן יהיה לחצוב בדיוק באזור זה שקימת הנזילה בצנרת המים.

 

גם שיטת התיקון היא ללא הרס כמו החלפת צינור מים פגום לצינור מים חדש. הום שיטה זו, פותחת אפשרויות חדשות לאינסטלטורים. ניתן בנוסף, לעקוב אחר תוואי הצנרת בקיר על מנת לזהות את הנזילה. כל הבדיקה נעשית ללא חציבה, לכלוך וחומרי פסולת בניה שיכולים לפגום הן באורח החיים של בני הבית והן בתשלום שיהיה נמוך יותר. ניתן להחליף צינור חדש בתוך צינור ישן ושיטות מתקדמות נוספות על מנת למנוע מינימום נזק. שיטה זו נקראת “אל הרס”. אם הבעיה היא באיטום לקוי, היות ומים יכולים לחדור בסדק שנגרם בקיר חיצוני, איטום לקוי בגג אשר גורם למים לחדור מהתקרה לקירות הבית. כאשר הבעיה היא איטום, חברת האינסטלציה תפנה אתכם לחברת איטום, היות ומדובר על ענף אחר שאינו קשור לתחום האינסטלציה.

 

למי מתאימה בדיקת איתור נזילות מים במצלמה טרמית?

יש לציין כי בדיקה כמו איתור נזילות מים במצלמה טרמית, מתאימה לכל סוגי הצנרת אשר קיימים בשוק ללא קשר לנתוני הצנרת. למשל צינורות העשויות נחושת, פלסטיק, ברזל וכדומה. בבדיקת איתור נזילות מים במצלמה טרמית, אפשר לקבל המלצות על תיקון באמצעות הדו”ח אשר יונפק מהמצלמה. יש לציין  כי גם מהנדסי בניין או חברות בדק בית, מחזיקות במצלמה טרמית, על מנת לבדוק אם יש בעיות בתשתיות המים במבנים השונים. אם ישנה תביעה של נשים פרטיים שרכשו נכס מקבלן והקבלן לא תיקן את נזילות המים, ניתן יהיה להשתמש בחוות דעת זאת אשר ניתנה באמצעו דו”ח שהונפק מהמצלמה הטרמית, כהוכחה קבילה בעת תביעה בביהמ”ש.

גם מאחורי חיפוי קיר באמבטיה או חדרי הרחצה בבית או בדירה, ניתן יהיה למצוא נזילות מים באמצעות איתור נזילות מים במצלמה טרמית.אין היום חברת אינסטלציה שאינה משתמשת במכשור של צילום טרמי על מנת לאתר נזילות. כל אינסטלטור מומחה אשר עוסק שנים תחום, יוכל לנתח את הנתונים אשר מתקבלים באמצעות בדיקת איתור נזילות מים במצלמה טרמית. בדרך זו, הוא יוכל לגשת לבעיה כאשר המיקום כבר ידוע ולטפל מיד בתקלה. זוהי למעשה מלאכה אשר מתאימה רק למקצוענים. כל בעל מקצוע מתעדכן במכשור החדש והעדכני ביותר אשר יוצא לשוק, עובר את ההכשרות השונות ויכול להפעיל את המכשיר שמגלה את הנזילות באופן מדויק להפליא.

 

כיצד ניגשים לתיקון הצנרת לאחר איתור נזילת מים במצלמה טרמית?

הכול תלוי במיקום הנזילה, סוג הצמרת ומצבה. למשל ישנם הרבה בתים ישנים שהצנרת ממוקמת בקירות. צנרת זו, מחלידה עם השנים.במצב זה, ישנן 2 אפשרויות, הראשונה היא להחליף את מקטע הצנרת הפגומה. הצינורות הישנים, יוחלפו בשרוולי פקס מתקדמים שיחוברו לחנוכיית פליז במיקום נוח. היתרון הגדול של צנרת הפקס הוא בתחזוקה. כאשר צוות האינסטלציה מגלה את הדליפה באמצעות איתור נזילות מים במצלמה טרמית, הוא ישלוף את הצינור הפנימי הפגום ובשיטת השרוול שהי שיטת אל הרס, בשרוול יוחדר צינור המים החדש וכל זה בשבירה מינימאלית ומזערית של הקיר שבאזור זה יש לתקן את הנזילה.

 

 היתרון הבולט של איתור נזילות מים במצלמה טרמית נעשה במהירות ויעילות, כאשר חוסכים זמן ועבודה יקרים. תהליך זה, מקצר את תהליך זיהוי מקור הנזילה. האינסטלטורים מפעילים את איתור נזילות מים במצלמה טרמית. צוות האינסטלציה, יסרוק בעזרת המצלמה הטרמית את האזור החשוד בנזילה ושובל המים יראה על צג המצלמה. כאשר המיקום של נזילת המים מתגלה, לא יהיה צורך לטאטא או להשליך פסולת בניה כאשר אתם חושדים בנזילת מים, לא תמיד יש צורך בבדיקת איתור נזילות מים במצלמה טרמית, היות ותלוי היכן הנזילה. ישנם מכשירים אחרים שונים, אשר באמצעותם ניתן יהיה לבדוק אזורים שונים שהמצלמה הטרמית אינה יכולה לבדוק או לאתר. זו הסיבה, כי חברת אינסטלציה מחזיקה במכשור משוכלל מסוגים שונים וצוות האינסטלציה, ידע בדיוק באיזה מכשיר יש להשתמש.

 

איתור נזילות מים בשלב מוקדם חוסך לכם כסף רב

יש לציין כי איתור נזילות מים במצלמה טרמית, חוסך לכם זמן וכסף. הסיבה היא די ברורה, עלות התיקון היא מינימאלית ולא גבוהה כמו שישנה הזנחה והנזק רק גדל במערכת האינסטלציה. אינסטלטור שניגש לבדוק את בעיית נזילת המים יכול לדעת מה הבעיה ולהתמקד בבדיקת איתור נזילות מים במצלמה טרמית באזור זה. יש לאתר נזילות מים ולתקן אותן ללא דיחוי, היות ונזקי מים יכולים להיות גבוהים. במקרים שבהם מדובר על נזילת מים בבניין דירות, הנזק של הנזילה יגיע אל השכנים. זו גם סיבה טובה לא לשלם על נזק כפול שייגרם לכם ולשכנים.

 

מומלץ לעקוב אחר חשבונות המים על מנת שתוכלו לזהות בזמן נזילות מים. נזילות גורמות עם הזמן לכתמים בקירות הבית, לעובש ואפילו להתפוררות. גם ירידת לחץ המים, מהווה סימן מובהק שעליכם להזמין חברת אינסטלציה, אשר תבצע עבורכם איתור נזילות מים במצלמה טרמית איתור נזילות מים במצלמה טרמית, הוא שירות יעיל ומומלץ, אם הנזילה היא בדירה, בבית במשרדי חברה או בבתי העסק השונים. לפעמים הסימנים הם קירות נפוחים, מה שמראה שמים שנאגרו גורמים לקיר ולטיח להתנפח ולהתקלף. זהו מצב שיש לטפל בו מיד או מצב של הזנחה, היות וסימנים של נזילת מים, ניתן כבר להבחין בהם מיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן