PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור נזילות מומלץ

איתור נזילות מומלץ

הכול  עשוי להתחיל מכתם  של רטיבות, אך יכול להסתיים  בנזק עצום. הכוונה היא לנזילות מים בצנרת שנסדקה. נזילה שלא מטופלת בזמן הנכון, יכולה לגרום לבעיות בריאותיות וכן לסכנה של נזק חמור למבנה. מומלץ להזמין חברה שתבצע איתור נזילות מומלץ. היום המכשור כה חדיש ומדויק  שניתן בזמן די קצר למצוא את מקורה של הנזילה. בלי מים אנו לא יכולים לתפקד ולכן, יש לדאוג כי מערכת המים תהיה תקינה. כאשר ישנה בעיה יש לסגור את הברז הראשי של המים ואז להתחיל בתיקון לאחר ביצוע איתור נזילות מומלץ. רק באמצעות הדיאגנוזה הנכונה, צוות האינסטלציה, ידע כיצד לתקן את הבעיה. לכל חברת אינסטלציה  יש  מכשור תרמי וציוד הנדסי משוכלל , מה שיוכל לפתור את הנזילה ולחזור  במהרה לאורח חיים תקין.

 

מה שחשוב הוא לא לדחות למחר מה שאתם יכולים לעשות היום. אין חשש מחציבות מאסיביות בקירות, כאשר איתור נזילות מומלץ, יתבצע באמצעות מכשור שעל פיו ניתן יהיה לחצו בדיוק באזור שבו ישנה נזילה. מצב זה, יגרום לפחות נזק ופסולת בניה וכן אי נוחות. שיטה זו  של איתור נזילות מומלץ, הפכה  לפופולארית וכבר שנים רבות שיטה זו מתבצעת בקרב בתים ודירות רבות. מצלמה תרמית, מגלה הבדלי מים ובאמצעות בדיקה זו, אפשר לדעת איזה  צינור בוא זה  שנפגם. החלפת הצינור הינה בשיטה כזאת שניתן יהיה להחליף את הצינור בשיטת השרוול, מבלי לגרום לחציבות גדולות. המצב היום שונה בתכלית ממה שהכרתם  לפני כמה עשורים ששרברב היה מגיע עם כמה  כלים ועם פטיש היה שובר קירות או רצפות והבית היה נראה כמרקחה.

 

איתור נזילות נעשה באופן ממוקד

יש  לציין כי איתור  נזילות מומלץ נעשה באופן ממוקד וכן הטיפול עצמו בנזילה יש לדעת, כי אם קיימת נזילה ביתכם, היא לא תיעלם מעצמה. ככל שהזמן יעבור ללא איתור נזילות מומלץ הנזילה רק תחמיר. המים שחדרו לקירות, לרצפות ולבטון והנזק למבנה כבר התהווה איתור נזילות מומלץ, מתחיל בסקירה מקיפה על כל הצנרת במבנה. רק בדרך זו, ניתן יהיה לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. ישנן שיטות שונות של איתור נזילות מומלץ, כגון מערכת גז או שמע, כאשר מדובר על צנרת תת קרקעית שלא ניתן באמצעים אחרים לגלות אותה. יש לשים לב, כי מצלמה תרמית יכולה לחדור קירות בעובי של עד 3 ס”מ  ואם מדובר באזורים עמוקים יותר, חברת האינסטלציה תשתמש בציוד אחר על מנת לבצע בדיקה ולזהות את מקור הנזילה או התקלה. איתור נזילות מומלץ, נעשה בכמה שיטות ורק חברת האינסטלציה תוכל לבחור את המכשור הנכון למטרת איתור נזילות מומלץ.  

 

כל השינויים שהטכנולוגיה מחדירה לחיינו גורמת לנו לאיכות חיים אובה יותר וחיסכון רב בכסף, כך גם לגבי איתור נזילות מומלץ. הכול השתנה והקדמה  חוללה פלאים גם עבור בעלי מקצוע וגם עבורנו. כי במקום לשבור קירות ולחפש מהיכן הנזילה, מכשור משוכלל יכול  לדייק באיתור נזילות מומלץ והתיקון יתבצע ללא הרס והוצאות כספיות מיותרות וגבוהות. גם מצלמות סיב אופטי, הינן חלק ממכשור מתקדם למטרת איתור נזילות מומלץ. אנשים כבר לא חושבים  פעמיים ומזמינים שירות של איתור נזילות מומלץ, אך מוודאים כי החברה תתקן את התקלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. מאתר נזילות מקצועי ומוסמך, הוא זה שיודע  לאתר נזילת מים בכמה מוקדים כגון: נזילה בקירות המבנה, בתקרה, ברצפות, בקווי הביוב , בגגות או במרזבים באמצעות צילום מדויק של הצנרת. כמו כן, מאתר נזילות ידע לספק עבורכם פתרון לכול בעיות הרטיבות.

 

כמה עולה לנו איתור נזילות?

טווח המחירים של איתור נזילות מומלץ, עשוי להיות רחב וככל שמדובר על חברה וותיקה ומקצועית, המחיר כמובן יעל, אבל ישתלם בסופו של דבר, היות ומים שחודרים לקירות עשויים לגרום להרס המבנה, מה שיעלה לנו הרבה יותר, כך שהוצאה זו על איתור נזילות מומלץ, תתגמד לעומת תיקון הנזקים של המבנה, במקרה של הזנחה. ההמלצה היא לא לחפש את הזול, כי אם לחפש את המקצועי. גם אם קיים אצלכם חשד, כי ישנה נזילה, מהרו להזמין איתור נזילות מומלץ כך שאולי יתגלו כשלים נוספים שתוכלו להתגבר עליהם בזמן תשתיות צנרת מים או ביב ישנות הינה בעיה שכיחה כשאר מזמינים  איתור נזילות מומלץ. כאשר הצנרת הינה בת 20 שנה ויותר והכוונה היא  לתשתיות בכלל, הסיכוי  לבלאי ולפיצוצים בצנרת יהיה גבוה בהרבה מאשר של תשתית בת שנים ספורות. הבעיה הגדולה 

יותר, הינה  בבניינים משותפים, היות וצנרת סדוקה של השכן, עשויה לגרום למים שיחלחלו בקירות הדירה  שלכם ואז אתם חושבים כי הנזילה היא מהדירה שלכם , זו הסיבה כי יש להזמין איתור נזילות מומלץ. במקרים שבהם תתגלה נזילה אצל השכן, יש לפנות אליו על מנת שיתקן את מערכת המים שלו והצנרת בפרט, במידה משם הנזילה וכן, עליו לתקן את הנזקים שנגרמו בדירתכם.

 

סימנם של לחות, עשויים להופיע כתוצאה מבעיות ניקוז. למשל מי גשמים, עשויים לחדור  מבעד למרפסת שבה השיפועים אינם תקינים. זו הסיבה כי חברת האינסטלציה בודקת גם את המרזבים הנמצאים במבנה. גם סתימות בביוב, עשויים לגרום לבעיות במערכת הניקוז מה שלא מאפשר  למים לזרום באופן תקין וחלק. כאשר הבעיה היא בלאי, באמצעות איתור נזילות מומלץ,  ניתן יהיה להוכיח את הנזילה ומהיכן היא נובעת. גם בביהמ”ש כאשר ישנן חילוקי דעות או סכסוך בין שכנים, איתור נזילות מומלץ שנעשה ע”י חברה מקצועית, יכול להוות עדות שתהיה קבילה בביהמ”ש.

 

סימני בלאי של צנרת ניתן  לגלות מיד

כאשר מדובר על סימני בלאי של צנרת המים, ניתן יהיה לראות בחיבורים של הצנרת. טיפול מהיר שמתחיל עם איתור נזילות מומלץ, יפתור את הנזילה ואתם תחזרו לחיים תקינים אם בבית או אם בעסק. על מנת אתר  נזילות מים, ישנן טכניקות שונות לפעמים השימוש הינו באמצעות כלים מיוחדים כגון מד לחות, מצלמה תרמית, אבל ישנם מצבים שחברת האינסטלציה היא כה מקצועית ומנוסה, שיכולה באמצעות תביעת עין, לגלות את מקור הנזילה. בכל מצב, בדיקת איתור נזילות מומלץ בכל מצב ולכן על מנת להיות בטוחים, החברה תבצע בדיקת איתור נזילות מומלץ כך שתהיה בטוחה כי אכן זהו מקור הנזילה. תופעות של קילוף טיח או צבע, עשויות להופיע כתוצאה של נזילות בבית או בבית העסק. יש לשים לב לתופעה ולהזמין בהקדם איתור נזילות מומלץ.

 

במידה והנזילה נובעת מהרצפות, על חברת האינסטלציה לפתוח בדיוק  את מספר הרצפות שתחתם נמצא הצינור הפגום, לתקן ולייבש היטב  את האזור, מה שעשוי לקחת כמה ימים וכן, לתקן שוב את המרצפות שהוצאו. בזכות איתור נזילות מומלץ, ניתן יהיה לבצע את התיקון כמעט ללא הרס  ולחסוך לכם זמן וכסף. כאשר הנזילה היא סמויה, הפתרון והשלב הראשון הוא איתור  נזילות מומלץ. אלה הן מסוג הנזילות המסוכנות משום שכפי שאנו מכירים את המשפט מים שקטים חודרים עמוק” כך גם לגבי נזילות כאשר הן חודרות עמוק למבנה וגורמות לסכנה והרס, כאשר התיקון שלו יהיה מורכב יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן