PROVIEW Leaks detection

Call now: 072-393-6644

 איתור נזילות | צילום קווי ביוב | צילום תרמי | צילום רובוטי- PROVIEW

איתור בעיות רטיבות

איתור בעיות רטיבות

בהרבה בתים ודירות, כאשר החורף מגיע, הקירות או התקרה מתחילים להתקלף. רבים ממתינים עד תום הגשמים ומסתפקים באיטום הגג, אבל במקרים רבים, רטיבות זו אינה קשורה למי הגשמים ומופיעה בקיץ. יש לטפל במהירות בבעיה באמצעות איתור בעיות רטיבות. חברת אינסטלציה, תגיע עם מכשור מתקדם אשר ימצא היכן הרטיבות, תתקן את הבעיה במינימום נזק, היות ובאמצעות מכשור משוכלל זה, אפשר לדייק ולחצוב בדיוק באזור שבו הצנרת פגומה, מה שחוסך בטרדות כגון חומרי בניין וכן, בכסף מיותר על שיפוצים. כנ”ל גם לגבי רטיבות ברצפה, היות וע”י איתור בעיות רטיבות ברצפות, אין צורך להרוס או לשבור הרבה מרצפות כי אם כמה אחדות על מנת להגיע למקור הבעיה ולתקן את התקלה.

 

באמצעות מצלמה תרמית, הבדלי הטמפרטורה במים נראים מיד ומשם, לאחר שסורקים קירות ורצפות, אפשר יהיה לדעת לגבי צינור סדוק אשר הוא זה שגורם לבעיית הרטיבות. לא תמיד עינו המקצועית של אינסטלטור, יכולה לאתר נזילה,  בגלל שרטיבות יורדת כלפי מטה ויכולה להיראות באזורים אחרים של הקיר. היום כבר לא עובדים בשיטות הישנות,כי אם באמצעות איתור בעיות רטיבות בעזרת מכשיר משוכלל. הבית כבר לא צריך להיראות כמו שדה קרב, כי רק חלק קטן האינסטלטור יצטרך לפתוח בקיר על מנת לתקן את נזילת המים. יש לפנות רק אל חברת אינסטלציה וותיקה, בכדי שתוכל לבדוק את התקלה. חברות אינסטלציה מיומנות גם מחזיקות בציוד המשוכלל ביותר שמטרתה היא איתור בעיות רטיבות באופן מדויק ואמין.

 

אין צורך לבצע יותר ניחושים פרועים על מנת למצוא את הנזילה

זו המטרה של ציוד המיועד עבור איתור בעיות רטיבות. גם באמצעות מכשור מיוחד, יתבצע התיקון. יש לציין, כי לא רק בגלל שישנה רטיבות יש לבצע בדיקת איתור בעיות רטיבות, כי אם גם על מנת לבדוק את מערכת האינסטלציה בבית, כי ישנן נזילות סמויות שעדיין לא ניתן להבחין בהן. בדיקת איתור בעיות רטיבות, צריכה להתבצע בדיוק ומומחיות, בכדי לא לגרום נזק לקירות הבית. לפעמים הרטיבות מגיעה מקירות חיצוניים בגלל דסק בקיר, אך בעיה זו נפוצה יותר בימי החורף. חברה מקצועית ומיומנת בתחום האינסטלציה, תסקור כל מקום אפשרי, בכדי לעלות על הבעיה של הרטיבות. בדיקה זו אינה אורכת זמן רב וכן התיקון עצמו, יתבצע ביעילות.

 

לפעמים הבעיה היא בגג הבית בשל איטום לא מקצועי, כך שאם חברת אינסטלציה תבצע בדיקת איתור בעיות רטיבות ותמצא כי הבעיה באיטום, היא תמליץ לכם על חברת איטום מקצועית. חשבו כמה כסף ניתן לחסוך באמצעות בדיקת איתור בעיות רטיבות, היות ואם מדובר בשיטה הישנה שהייתה נהוגה עד למעלה מלפני עשר שנים, היום כבר אין צורך בניחוש פרוע והרס מאסיבי של קירות הבית שיסתיים בהוצאה גדולה גם לתיקון או שיפוץ הקירות או החלפת הריצוף. מגיעים מיד לבעיה מתקנים והנזק מינימאלי. יש לציין כי במקרים בים, הבעיה אינה נובעת מצנרת של מים נקיים, כי אם מצנרת אשר מובילה את מי הביוב. לפעמים הנזילה מקורה במערכת ההסקה או  המיזוג. זו הסיבה כי יש למצוא חברת אינסטלציה מיומנת שתפתור את התקלה.

 

כיצד מאבחנים בעיה של עיבוי מים?

ישנם מקרים רבים כמו לחות פנימית בקיר בשל עיבוי. תופעה זו מביאה עימה טחב או פטרייה. העיבוי קורה, כאשר אוויר לא רווי נוגע בקיר והטמפרטורה נמוכה מהטמפרטורה של החדר. האוויר מתקרר, קיימת פליטה של אדי מים וההתעבות תהיה על הקיר. חלק מהמים כתוצאה מההתעבות וכך הרטיבות גוברת על הקיר עצמו. איתור בעיות רטיבות, יכול לגלות באיזו רטיבות פנימית מדובר או אם זוהי רטיבות שמגיעה דווקא מהקירות החיצוניים של המבנה. גם הפנלים בבית, יכולים להראות כי ישנה בעיה של רטיבות. ניתן לראות בעיה זו בחללים שונים בבית, אך במיוחד בחדר האמבט או במטבח. התופעה נגרמת בגלל אגירת מים אשר מחלחלים ביסודות המבנה ובתהליך איטי, המים מגיעים לאזור הפנלים. למעשה הפנלים לא נוצר בהם שינוי כגון קילוף וכדומה, אבל הרטיבות נראית ממש מעליהם ועל מנת לתקן את הבעיה, יש לפרק את הפנלים ויש לייבשם לאחר ביצוע התיקון. השאלה היא מתי יש להזמין בדיקת איתור בעיות רטיבות?  דיירים רבים יענו, כאשר יש סימני רטיבות בקירות. זוהי טעות חמורה, כי ייתכן וכבר נגרם נזק רב למבנה ומי שאחראי, יודע כי אחת לשנה יש לבצע בדיקות של איתור בעיות רטיבות, על מנת למנוע תרופה למכה. הבעיה היא שבגלל שהצנרת של המים והביוב נמצאת מאחורי הקירות, תחת הרצפות ותחת לפני הקרקע, אנו ממשיכים באורח חיים רגיל, מבלי שנוכל לדעת מה נעשה מאחורי מוקדים נסתרים אלה. בדיקה זו אינה עולה הרבה ויש לברר לגבי עלותה לפני שמזמינים חברת איתור בעיות רטיבות. טכנולוגיות רבות, מלבד מצלמה תרמית יכולים לבצע את הבדיקה בכל מיני מוקדים אשר בהם המצלמה התרמית אינה יכולה לבדוק. זו הסיבה כי חברות אינסטלציה מקצועיות ומיומנות, מחזיקות במכשור שונה אשר המטרה היא איתור בעיות רטיבות.

 

איתור רטיבות זה עסק למקצוענים בלבד

יש לציין כי איתור בעיות רטיבות הינו עסק למקצוענים בלבד. יש להיעזר בחברות מיומנות שיש להן שם ומוניטין בכל הקשור לפתרון בעיות אינסטלציה. יש לבצע תחזוקה נכונה של המבנה, אשר כולל במיוחד בדיקות איתור בעיות רטיבות. המים הינם האויב המובהק של כל מבנה. בדיקה חשובה זו, שומרת על המבנה וצנרת המים,  חברות אינסטלציה משתמשות בציוד המשוכלל ביותר ויחד עם הניסיון והידע העשיר בכל בעיות האינסטלציה הקיימות הבעיה תיפתר. .יש לבדוק בנוסף את האיטום של המבנה. בדיקות אלה, שומרות על שלמותו של כל מבנה ויש לבדוק היטב גם את האיטום של הגג לפני בוא החורף. יש לציין כי במבנים ישנים התחזוקה היא יותר מאסיבית ויש לקחת את זה בחשבון.

 

ישנם שלבים שונים, כאשר איתור בעיות רטיבות מגלה כי הבעיה היא בצנרת הממוקמת מאחורי הקירות הפנימיים של המבנה. יש לתקן את התקלה באמצעות גילוי הרטיבות בעזרת מצלמה תרמית ולאחר התיקון עצמו, יש לייבש היטב את הקיר לאחר שהוא נוקה ולצבוע אותו מחדש על מנת להיפטר מהעובש והמים שנוצרו בו כתוצאה מהתקלה. בדיקת איתור בעיות רטיבות הינה בדיקה מהימנה. ראשית אינסטלטור אינו יכול לבקש מחיר מופרז על התיקון בגלל שהמצלמה התרמית מוציאה דו”ח של התקלות שנמצאו. תוכלו להשוות את מחיר תיקון התקלות עם עוד חברות אינסטלציה, או פשוט להיכנס לאתרי השוואות  מחירים. 

 

הנזק השקט – נזילות מים  בקירות פנימיים

האויב השקט בכל מבנה הוא מים אשר מחלחלים בקירות ואפילו יכולים להגיע ליסודות הבית. הרס זה יכול להיות מכריע ומסוכן לדיירי הבית. לפעמים הרטיבות מגיעה גם למשקופי הבית וכן זוהי סכנה לבריאות של בני הבית. באמצעות צילום תרמי, ניתן יהיה לבדוק איתור בעיות רטיבות מאחורי הקירות או תחת הרצפות, לטפל בבעיה והכול יחזור לקדמותו. המקצועיות, מינימום הרס והמהירות, הינן מילות המפתח של חברת אינסטלציה מיומנת. יש לקבל המלצות ממכרים או אנשים שאתם מכירים, היות וקיימות חברות אינסטלציה רבות באזורכם ויש לבחור את המקצועית ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרטי התקשרות

טלפון:
072-393-6644

דוא”ל:
Israelproview@gmail.com

דילוג לתוכן